OOOO Allroad Diesel Power

Тема у розділі 'Наші авто', створена користувачем Shaggy, 14 січ 2018.

  1. Shaggy

    Shaggy Super Moderator

    Авто:
    Audi Allroad 2.5 AKE 01"; Audi A6 C5 Avant Quattro 2.5 AKE 02";
    Так як зима близько, а в мене досі якась проблема з заводкою. Вирішив я що то може акум слабуватий для мене, бо стояв 74Аг з пусковим 680А.
    Тому псіханув сьогодні і купив 100Аг з пусковим 950А Mutlu.
    Ну але пусковий там реально 900, бо поміряли його.

    Прайс 3400грн (бо без повернення старого)
    Час покаже.

    43753672_339759809902549_2859908358926761984_n.jpg 43715589_1081090078734977_8413977615903227904_n.jpg
     
  2. bass

    bass Аксакал

    Авто:
    Був VW Passat B4 Variant (ADZ)1.8 (35I) Automat, Була Audi Avant A6C5 2.5TDI(AKN)
    Клубна карта:
    000073
    На дізелі 74ка??? Ти що жартуєш? Ну молодець що глянув. Я так розумію, що почав шукати чого стартер все ще не видає правильні оберти, нє?
     
  3. Shaggy

    Shaggy Super Moderator

    Авто:
    Audi Allroad 2.5 AKE 01"; Audi A6 C5 Avant Quattro 2.5 AKE 02";
    Та я знав що там такий акум))
    ну зараз і по звуку чути що крутить швидше. побачим як буде.
     
  4. Sebastian del Maar

    Sebastian del Maar Аксакал

    Авто:
    Golf 4 Highländer
    100ку заєбешся заряджати.. буде як в мене, що акум здох за 2 роки :/
     
  5. Shaggy

    Shaggy Super Moderator

    Авто:
    Audi Allroad 2.5 AKE 01"; Audi A6 C5 Avant Quattro 2.5 AKE 02";
    Зима наближається. Прийшов час купляти гуму.

    Довго дивився в сторону вживаної... Але зрозумів що варті уваги колеса, а не 6-8 річні, будуть коштувати від 1500 за штуку, іто вони вже вживані як не крути.

    Тому я наважився на китайську гуму. Начитався купу відгуків, в тому числі іноземні тести шин і тд. А також походив по автомагазинах і базарах, довірився своїм очам і відчуттям.

    Насправді бюджетних варіантів європейців є багато. Але як на мене вони не дотягують до топових китайців.
    Тому вибір впав на Triangle i Maxxis.
    Triangle PL01 215/65 R16 102R
    Maxxis ArcticTrekker NP3 215/65 R16 102T (под шип)

    Обидві шини мають рельно м"який протектор. Мають повні прорізі ламелів на всю глибину протектора (хоча навіть в деяких відомих брендів я зустрічав проріз лише на декілька міліметрів).
    Переваги Тріангла - більша робоча площа гуми, більша щільність протектора. В Максіса в свою чергу є місця під шип, а вони фактично "не працюють" на гумі.
    Мінус тріангла(та й багатьох шин дешевого сегменту) - дуже м"яка боковина, і я реально боюся що після першої ж ями буде гуля і боковий поріз... В максіса боковина подвіна, підсилена. Для машини вагою в 2тони я думаю останній варіант кращий.
    До того ж глибина протектора в максіса порядка 10мм і він явно розрахований на прохідність. В більшості гум він 8мм.
    Ну і Максіс хоч і виготовляєтсья в Китаї, але це Тайванський не мало відомий бренд яккий вже споконвіків виготовляє гуму для авто перегонів, вантажних авто і велосипедів. Тому вибір був очевидний.

    Купив на автобазарі на Зеленій за 7200грн за комплект. Найдешевше найшов на інфошині, але доставка + 300грн. На одне виходить.

    Тепер треба чекати снігу)


    44375402_181435036115242_8740244858083475456_n.jpg 44472026_330162184230358_7618209476914446336_n.jpg 44407300_1065235740321512_7713893080457281536_n.jpg
     
    • Подобається Подобається x 1
  6. Golf 2

    Golf 2 Місцевий

    Авто:
    Audi a6 2.5 tdi
    Китайська гума, норм... Мав Zetex літні - жодних нарікань за 3 роки!
     
  7. Shaggy

    Shaggy Super Moderator

    Авто:
    Audi Allroad 2.5 AKE 01"; Audi A6 C5 Avant Quattro 2.5 AKE 02";
    Ітак, поки всі там пічки перед зимовим періодом ремонтують, я таки нарешті поміряв нормально компресію. Бо вона мені не давала спокою через те що машина не завжди добре заводиться і на холодну димить хвилини 2.

    Результати на пустий циліндр і з маслом.
    1ц - 21/28
    2ц - 21/27
    3ц - 13/17
    4ц - 18/22
    5ц - 22/28
    6ц - 21/22

    44936709_303197837186495_5656791886715682816_n.jpg

    Тиск масла, до слова, теж поміряли і він не менше 1 бар при температурі масла 80градусів. На 2000 обертів 3,5бар. Тобто з тим все в нормі. По книжці не менші ніж 0.8бар має бути на ХХ.

    Щодо рішень. Наразі втрачати нема чого, буду пробувати розкоксовувати хоч трошки якоюсь хіматурою, побачим що дасть чи не дасть. Дальше буду приймати інші рішення. Ремонт треба відстрочити десь до березня принаймні)))
    Але робитися буде все і повністю це однозначно. Треба порахувати бюджет всієї "епопеї" спочатку.
     
    • Подобається Подобається x 1
  8. Shaggy

    Shaggy Super Moderator

    Авто:
    Audi Allroad 2.5 AKE 01"; Audi A6 C5 Avant Quattro 2.5 AKE 02";
    Коротше розкоксовку зробив ще десь пару тижнів тому, компресію після цього не міряв (підозрюю що нічого не змінилось), але з циліндрів таки висрало багато бруду. При чому викидало бруд тільки з тих циліндрів де компресія 20 і більше. А там де 13 не викидало нічого, ну бо там скоріше за все проблема в головці.

    Після розкоксовки відразу змінив масло.

    Але диміти на холодну стала менше це факт. І зараз димить доволі сильно але був взагалі капець)) Перших хвилини 3-4 після заводки.
    Значить заводиться поки холодна легко бо гріються свічки. На гарячу заводиться теж добре.
    Єдина проблема - простой 1-3години. Коли машина ще не достатньо холодна і не включає свічки накалювання, але вже й не достатньо тепла щоб завестись.

    Тому вирішено було поставити тимчасово додаткову кнопку на підігрів свічок накалу.
    Якщо комусь цікаво по технічній частині то:

    Реле 202.
    Включення реле свічок накалу керуєтсья мінусом.
    Взяв кнопку, один кінець на масу, інший кінець на 85й контакт реле.
    На 86й контакт реле подав постійний + від включення запалення з клеми 75Х.

    Струм там не великий, тому кнопки на 3А і дротів по 1,5мм2 цілком достатньо.
    Таким чином можливість включити свічки є тільки коли запалення увімкнене.

    Кнопку врізав в кишеньку під кермом.

    47123330_2200495953328826_2995303504966320128_n.jpg

    По результату - помагає добре. Вчора після 2х годинного простою спробував крутанути стартером - не заводиться. Підігрів 3 секунди свічки і машина стартанула легко.

    А капіталку планую десь на квітень 2019го)
     
    • Подобається Подобається x 1
  9. Sasa

    Sasa Аксакал

    Авто:
    Country Power
    Клубна карта:
    000481
    Для чого міряти компресію з маслом? Щоб впевнитися що винні кільця?
    Ну і кнопку звичайно вартувало не тумблерну ставити... а нажав = вкл, відпустив = викл. А то малолі.
     
  10. Shaggy

    Shaggy Super Moderator

    Авто:
    Audi Allroad 2.5 AKE 01"; Audi A6 C5 Avant Quattro 2.5 AKE 02";
    Саме так. Як не як якась поверхнева оцінка головок. Тому що там де 13 там явно в головках проблема.

    Згоден. Так і шукав просто кнопку. Але в епіцентрі іншої не було, а пертися шукати іншу було влом)
     
  11. ZVER

    ZVER Місцевий

    Авто:
    Audi 80 B2 Coupe - була,
    Audi 100 С3 quattro turbo - була,
    Audi - A6 C5 2.8 V30 AQD 2000 - була
    Клубна карта:
    60
    Тобі видно дуже скучно було, що пішов у всі тяжкі :)
    Вона в тебе золота получиться, а чи вартує воно цього? Напиши, що там в тебе зараз по витратах за рік володіння получається, щоб всі бажаючі взяти таку тачку розуміли чим це пахне (самому дуже цікаво, бо колись дуже хотів таку машину)?
     
  12. Sasa

    Sasa Аксакал

    Авто:
    Country Power
    Клубна карта:
    000481
    Чого пристав, хоббі в чувака :) на хоббі грошей не шкода. Колись перегорить... Ну або гроші закінчаться ;)

    Sent from my Nexus 5X using Tapatalk
     
    • Подобається Подобається x 4
  13. Shaggy

    Shaggy Super Moderator

    Авто:
    Audi Allroad 2.5 AKE 01"; Audi A6 C5 Avant Quattro 2.5 AKE 02";
    Вийде не дорожче твого субару таки)) А кайфу приносить більше (суб"єктивно моя думка).
    Зберусь з часом відзвітуюсь по фінансах кому цікаво.

    Або ні те і ні інше) Я ще мушу пройти в свому житті пекло з туарегом 5.0ТДІ ))))
     
    • Подобається Подобається x 2
    • Красунчик! Красунчик! x 1
  14. ZVER

    ZVER Місцевий

    Авто:
    Audi 80 B2 Coupe - була,
    Audi 100 С3 quattro turbo - була,
    Audi - A6 C5 2.8 V30 AQD 2000 - була
    Клубна карта:
    60
    Ну не факт, що дешевше (тай машини то зовсім різні) :) Але згоден, що тут є свій кайф, коли все сам перебрав своїми руками, якщо є вільний час і гроші. Але деколи хочеться просто поїздити і відчути кайф від цього, а не думати і планувати наступні ремонти, сам через це проходив з попередніми машинами, тому знаю, що кажу. Але поки є бажання і час (не має дітей і сімґї), то треба корстуватися!

    На рахунок звіту по фінансах, то дійсно було би цікаво, і корисно побачити. Успіхів тобі! Треба якось знайти час і заскочити на зїзд, щоб в живу зацінити твою роботу ;)
     
  15. Shaggy

    Shaggy Super Moderator

    Авто:
    Audi Allroad 2.5 AKE 01"; Audi A6 C5 Avant Quattro 2.5 AKE 02";
    Ну чувак тут все доволі суб"єктивно)) При тому всьому шо мотор треба капіталити, ще розібратися зі стійками по підвісці, гальмами, шрусами і тд... Машина їздить кожен день і з січня місяця коли я її купив вона проїхала вже майже 30000км. Тому кайф від того ніхто не відміняв)) Але плани на ту машину великі бо вона кожен день дуже вражає своєю реальною універсальністю в їзді)
     
    • Подобається Подобається x 1
  16. Shaggy

    Shaggy Super Moderator

    Авто:
    Audi Allroad 2.5 AKE 01"; Audi A6 C5 Avant Quattro 2.5 AKE 02";
    Поставив собі минулого тижня нарешті Yatour YT-BTA. Зразу брав версію з блутусом, щоб не заморочуватись з всякими ауксами і тд.
    Тепер маю на оригінальній магнітолі нормальну функціональність, слухаю музон з телефону/флешки і нормально можна спілкуватися через зовнішній мікрофон (ще не встановив) по телефону. Запхав то все діло в бардачок, щоправда доволі велику дірку пирйшлось різати під фішку, щоб мати можливість знімати бардачок без проблем. Але то нічого.

    Ціна питання 2400грн.

    А в багажнику ще й звільниться місце коли знімлю СД-чейнджер.

    full_Yatour-YT-BTA-PEUGEOT-RD3.jpg 652638894_2_644x461_yatour-yt-bta-dlya-vseh-avtomobiley-bluetooth-adapter-fotograf_rev004.jpg
     
    • Подобається Подобається x 4
  17. Shaggy

    Shaggy Super Moderator

    Авто:
    Audi Allroad 2.5 AKE 01"; Audi A6 C5 Avant Quattro 2.5 AKE 02";
    Всіх вітаю з Новим роком! Для мене з роудом новий рік приніс нові пригоди.
    1го січня на парковці підйомника №7 що на Буковелі роуд категорично відмовився заводитись по причині відмови стартера. Чути було як клацає втягуюче реле, але стартер не крутив ніяк...

    Спочатку були спроби постукати по ньому що нічого не давало.
    В цей святковий день евакуатор до Франика коштував 4000грн, до Львова хотіли 12000грн. За що були всі послані куди подалі...
    На щастя поруч зі мною був мій друг на А6С5 кватровій на механіці, і вирішено було тягнутися принаймні до Яремче щоб щось вирішувати. Попри весь страх засніженого перевалу, не робочї пічки, гідрака і вакуумного підсилення гальм ми все ж поїхали.

    Щоб стало ясно тягнутися на АКПП ще та пригода. Багато хто каже що не можна, багато зто каже що можна. В ельзі пише 40км/год не далі ніж 40км відстані. Отже ми так і їхали 40км/год, кожну годину зупинялися мінімум на 15хв попити чаю, я ж бо в машині без пічки замерзав жахливо, та й на вулиці вночі порядка -10-12 градусів було. Під час буксирування включення режимів D,R,4,3,2 тупо нічого не міняють. Машина як їхала так і їхала. Так я хотів це пробувати. Бо за 12000грн я краще іншу МКПП куплю ніж на евакуатор витрачусь. З цією думкою приблизно і поїхали.

    Дотягнулись до Яремче, там найти сильно дешевший евакуатор не вдалося. Лишати машину там не хотілося.
    Тому посунули до Франківська. Дякую нашому котові місцевому за допомогу і підтримку.
    Спочатку думав лишити машину в Франику, але коли дотягнулися туди то вже ентузіазм зашкалював доїхати додому. Та й розуміння того що час в мене буде поїхати за машиною хіба на вихідних, а там різдво, свята нічого працювати не буде, полюбе треба буде щось кудись тягнути... Тому псіханули по повній і поїхали до Львова!

    А ставало все гірше. На під"їзді до Бурштина АКБ вже мій сів добряче, практично все перестало працювати окрім аварійки. Ні двірників ні габаритів, підігрів сидінь теж пропав (а це єдиний мій обігрів), і обдув вікна пропав і почало все замерзати.
    З шаром льоду на вікнах ми дотягнулись до Черче і пропало все. Навіть аварійка. Стало ясно що далі буде тільки гірше, та ще й ті серпантини. Повішав знак аварійної зупинки на ляду і чекали.

    Приїхав ще один колєга на зустріч нам зі Львова. Поїхав позаду мене, моргаючи аварійкою і підсвічуючи мені дорогу.
    Допхались до Бібрки, сніг ліпашив як ненормальний, без двірників і обдуву скла їхати я вже не міг. Нічого не видно зовсім. З А6 кинули АКБ до мене, в А6 мій АКБ, його завели з толкача, попили чаю і попхнули далі з двірниками і обдувом скла.

    Виїхали ми з Буковелю десь о 20:00 вівторка, приїхали до Львова о 7:00 середи. Тобто фактично 11 годин я протеліпався на тросі. Пригода дуже весела. Спати навіть не лягав бо то було б до вечора. Помився, поїв, викликав евакуатор і поїхав на АС+ (ремонт стартерів). При тому що стартер мені робили вони ж в Жовтні, але гарантія на нього 1 місяць, а не 3 як я думав.
    Ну менше з тим. Діагноз - попало масло на стартер - залипло втягуюче і розмололо якусь пластикову кришку в стартері. Але звідки там масло, якщо там все більш-менш сухо... Ну менше з тим. Стартер дійсно був в маслі якомусь.
    49406959_2228414790759501_6859447115450417152_n.jpg

    Отже евакуатор 550грн, запчастини 950грн, робота 750грн і в обід я поїхав додому. АКПП витримала. Жодних проблем чи нюансів в роботі досі не помічено. Все супер.
    Щодо ремонту стартера то цього разу помоєму зробили все так як треба. Зараз він крутить як потерпівший. Заводиться машина з пів тичка хоч гаряча хоч холодна і помоєму низька компресія для неї не проблема))) Ну але час покаже.
     
    • Красунчик! Красунчик! x 1
  18. Shaggy

    Shaggy Super Moderator

    Авто:
    Audi Allroad 2.5 AKE 01"; Audi A6 C5 Avant Quattro 2.5 AKE 02";
    Тішився я не дуже довго тому всьому. Вчора на панелі загорілась лампа пневмопідвіски. Пневма відпала, також перестало працювати ESP і парктроніки. Підключив комп.
    Помилка в блоці пневмопідвіски 00668 - клема 30, низька напруга/кз на масу.

    Запобіжник на пневму виявився згорішвший, запихання нового запобіжника ні до чого не приводило. Згорав практично відразу при тому не залежно заглушено чи заведено авто.

    Так як з не робочою пневмою їздити дуже хріново то треба було щось швидко робити. Поїхав в гараж поковирятися. Амперметр зашкалював 10А (більше не міряє). Було не дуже зрозуміло що коротить, так як клема 30 це клема фактично постійний + від АКБ. І там висить споживачів дуже багато. Відключив блок пневми. Запобіжник згорів знову.
    Чесно кажучи я навіть не знав і не розумів куди копати і електричної схеми я не мав. Подивився в блок запобіжників, зняв обшивку під ногами водія і побачив купу дротів якихось перемотаних. В результаті по цих дротах я добрався і до багажника і під капот до АКБ і до ЕБУ двигуна...

    Максимально "колхозно" поставлена якась сигналка. В мене були від неї пультики, але я ніразу не користувався за рік. Просто користуюсь штатним центральним замком і не парюсь тим питанням.
    Тому швидко почав то все викорчовувати. Маси не прикручені до кузова, а просто примотані до грубезних дротів оригінальних і так все, купа ізоленти і дибільних скруток... Деякі дроти просто теліпались в повітрі і нікуди не йшли. Коротше витягнув я повністю все, всі дроти заізолював і зробив порядок.

    Поставив новий запобіжник і о чудо. Нічого не перегорає. Може реально цей колхоз заважав, а може співпало. Подивимось далі.


    49535942_279090606320590_7585661952752353280_n.jpg
     
  19. Shaggy

    Shaggy Super Moderator

    Авто:
    Audi Allroad 2.5 AKE 01"; Audi A6 C5 Avant Quattro 2.5 AKE 02";
    Нагадаю що 13.01.19 буде рівно рік як як купив роуда.
    За цей весь час я не пожалів жодного разу в цій машині. Хіба деколи жалію що 2.7ТТ не взяв, але це вже нюанси. Бо деколи думаю що і 4.2 хотів би. Але факт що машина якраз для мене, дає мені все що я від неї хочу.

    @ZVER дуже хотів підведений бюджет по ній за рік.
    Ну тоді представлю його на публіку.
    Список, нажаль, не повний. Дещо забув записати, вже не памятаю що. Але 95% таки є. Список стосується не тільки технічної частини. Там і косметика деяка і гума літо/зима і тд. Тому кожен може собі прикинути те що йому цікаво.

    По загальній сумі
    Запчастини - 120574грн
    Робота майстрів - 9650грн

    Пробіг за рік склав десь 30тисяч км. Спалену соляру не рахую.

    На цей рік в планах:
    - ремонт двигуна
    - нові розпилювачі
    - турба 2.7ТДІ + чіп
    - реставрація компресора пневми
    - реставрація стійок перід/зад
    - переборка всіх гальмівних супортів
    - заміна півосей (боротьба з вібрацією)
    - часткове фарбування
    - колеса 18 на літо, бо на 16 на швидкостях все ж не дуже комфортно. На зиму полюбе 16 залишаться
    Решта як вийде по ситуації.

    1.png 2.png 3.png 4.png 5.png
     
    • Інформативно Інформативно x 4
    • Подобається Подобається x 1
  20. Shaggy

    Shaggy Super Moderator

    Авто:
    Audi Allroad 2.5 AKE 01"; Audi A6 C5 Avant Quattro 2.5 AKE 02";
    Аж 3 дописи накліпав довгі, може хтось і прочитає)
     
    • Подобається Подобається x 2

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)