Для переважної більшості дисків виробітка 2-3мм це вже під заміну. Деколи 4мм для грубих вентильованих передніх дисків. Але в даному випадку на оригінальному диску навіть написано: Min. Thin. 0,315 inch (8mm)
Така інфа є практично на всіх гальмівних дисках.. Ну це коли він новий, все видно, з часом поржавіє тоді складніше.. Але в будь якому онлайн каталозі, певного виробника ця інфа також присутня.
Ну що ж, настав день Х. Мотор знятий і розібраний... При наявному підйомнику і двома парами рук з суботи з 16:00 до неділі 6:00 ранку зі всіма замірами. Тут стало ясно чому в 3му циліндрі компресія 13... Відколовся кусок поршня між маслозйомним і другим компресійним кільцями. За замірами виробітка блоку внизу і в центрі 0.01мм від номіналу, вверху циліндра 0.05-0.08мм. Получаєтсья такий собі конус. Так це в межах допуску по ЕЛЬЗі, але скоріше за все блок піде під гільзовку щоб все було чотко. Кільця мертві всі. Компресійні перші в межах допуску, але другі грубші вже поза всіма нормами, те саме і з маслозйомними. З поршнями поки що нічого не ясно. Один сколотий точно під заміну. Виробітки на них практично нема, вони в межах допуску і можна було б ставити їх... Але є доволі значний люфт на поршньових пальцях... Окремо вони не продаються. А попасти ще на 600$ на нові поршня щось не дуже хочеться. Поки взагалі це все обдумується. Тому інфа буде далі. Паралельно будуть мінятися розпилювачі форсунок на нові Firad 1025. Переборка генератора і компресора кондиціонера. Поки все зняте щоб туди більше не лазити. І також почиститься вся турбіна. Більшість прокладок і сальників вже є або замовлені. Лишається приймати рішення з залізом. І розібрати головки і продефектувати що робиться там. Попередньо з половина гідрокомпенсаторів вже мертва. Проїхали вони десь 2 заміни масла. І пару рокерів з задирами. Далі буде. Ставте лайки, підписуйтесь на канал))) По цінах на все в кінці епопеї напишу, обіцяю що буде страшно)))) Єдине що вартість робіт оцінити не зможу бо робиться все своїми руками майже.
Не знаю чи то правильне рішення.. якість з/ч до сраки - сам бачиш по гідриках. На конвеєрі зеркало циліндра має якусь спеціальну обробку після хонінговки у нас тільки хонінговка. Якість гільз -??? Зараз все китайське індійське бразільське -не залежно від фірми виробника. Після гільзовки двигун витримує десь в районі 150 - 200 тис - перевірено не одноразово, а далі срака бо і кільцям хана і еліпс як в унітазі. Б/у з мінімальною виробіткою відїздить більше. Хреново інакше - причина відламаного куска поршня ??? може заводський брак - то півбіди, може сильне радіальне биття - дефект колінвалу чи шатуна - тут хрен визначиш. В тебе коробка рідна чи уже міняна чи не в курсі
Хто зна хто зна, але якби виробітка була всюди однакова, а не конус в цилідні. Я особисто знаю машини які від"їздили з гільзовкою вже поза 300тисяч і без проблем. Радіальне биття є, там шатунні втулки розбиті сильно. Поршень на пальці має люфт сильний. Колінвал походу безпроблемний, але ще раз буде перемірятися. Рідна. Та й до чого тут коробка?
Та вроді ні до чого, але маю зараз машину з подібним двигуном і зломаним колінівалом. Ніяк не міг зрозуміти з якої рації тріснув колінвал... Потім провів допит власника - оказалося що він їздив десь два роки на поломаній АКПП ... тобто на коробці яка при переключеннях стукала...спочатку ледве помітно потім все сильніше і сильніше... потім взагалі вклякла - зробив АКПП і проїхав десь 5000 км і вломився колінвал... Думаю то коробка вломила міліоном своїх мікроударів. . Це уже третій випадок у мому досвіді...тому на всякий випадок і запитав про АКПП... тобто коробка дуже впливає на колінвал... В тебе якось дивно третій циліндр по середині... якщо б був з краю до коробки то ще можна б було припустити, щр були якісь пригоди з коробкою... Такі сколи поршнів мав багато разів на різних двигунах і у більшості випадків був винуватий колінвал - по різний причинах забився масляний канал. відповідно полетіли вкладиші стерлись на папір, відповідно сильне радіальне биття... тягали мащину на заводку погнули колінвал, якимось чином кусок шайби попав між поршнем і головкою пішов удар шайбу впресувало в поршень, але погнуло колінвал потім радіальне биття і скол на поршні... міг бути гідравлічний удар який не залишає слідів... тут хрен його знає... але якась причина має бути.... заводський брак дуже малоймовірний але теж може бути.. Раз уже все розібрав то зняти коліно не прблема... тільки провіряти його не тільки на виробітку - це просто - а на кривизну Де то зробити навіть не знаю. Має бути кривошипно шатунний токарний станок.. На звичайному токарному нічого не побачиш, хіба якісь приспособи робити. Колись такі станки були на сільмаші - вони робили колінвали до насосів... а зараз хрен його знає може десь і є. Поки не найдеш причини збирати нема сенсу - якщо коліно має кривизну більшу за допустиму через якийсь час знову будеш мати те саме. Найпростіше то поміняти весь блок в зборі з коліном і поршнями на якийсь добрий б/у і не морочитись з тими замірами гільзовками і іншою хренью... навіть кільця залишити заводскі якщо зазори в допусках...такий блок відїздить більше ніж все нове але китайсько індійської якості
Я не шукаю легких шляхів. Машина ітак їздила і від"Їздила в такому стані поза 40тисяч км. Я думаю ще б їздила і їздила без проблем в більшості людей. Але не в мене! Б/у блок то таке саме як і моє. Колінвал перевіриться. Все буде мірятися і робитися. Єдине що прийнято рішення не гільзувати, бо майстер що це робить сказав що гільзи то на 100тисяч... Каже що розточити блок на +0.25 під ремонтний поршень. і то буде ходити довго і щасливо. Лишилось тільки ремонтні поршні найти... А з тим складно.
Не твоє.....твоє то металолом. я вскривав багато тих двигунів майже всі були в задовільному стані... тобто найти нормальний не проблема. розточка то те саме що гільзовка тільки для майстра більше роботи і грошей))). Ти неуважно читаєш - головне зберегти заводське зеркало циліндрів бо воно має спеціальну обробку на товщину у сотки. При розточці ти його зріжеш і будеш мати той самий метал що на гільзах тобто пробіг 100-200 тис. при розточці зразу виникає купа питань..Чи ті двигуни можна розточувати в принципі - ти зміниш степінь стиску і чи виробник допускав таку можливість, невідомі термічні параметри запресовки пальців - якщо голі поршня - перегіють /недогріють...Невідомо чи взагалі існують ремонтні поршня. Якщо існують то продаються напевне в зборі - а це приблизно та сума що ти називав. Щег я на запчастини цілу подібну машину в абсолютно робочому стані за 700 баксів купив... Купи таку саму і по перекидай. Не роби проблеми там де її нема розточка то не дуже добре рішення. Тепер такого майже ніхто не робить... позточували тільки жигулі
Я на шротах вже тих поршнів перемацав цілу купу... В всіх люфт і виробітка пальців поршньових. Який сенс мені купляти таке саме гівно? Ремонтні поршні існують в природі взагалі, є по каталогах, значить теоретично це допускається. +0,25 найти складно, є тільки MOPISAR їх купити можна в німців і привезти сюди впринципі без пролем. +0,25 є і MAHLE але де не шукаю є тіки на 4-6циліндри, а на 1-3 немає. +0,5 є і в Україні MAHLE. Але це вже 2й ремонт. Розточка - не добре Гільзовка - не добре Вживаний мотор теж не добре для мене. Можна купити новий блок оригінальний з поршнями))) Але там ціна не добра)
Якщо Поршні існують то ще не значить що двигун можна розточувати.. фірми просто випускають номенклатуру. Тоді уже простіше загільзувати і втикнути стандарт - він напевне є і дешевший... Бо по факту що гільзовка що розточка для стінок циліндра то те саме... Тай люфт пальців для дізеля не дуже страшно - це фактично ото рохкання дізеля... Нові дізеля після 50-80 тис уже починають рохкати і з тим рохканням пів міліона виїжджають... В тебе поршень тріснув не від розбитих пальців, хоча всяке може бути, бо на інших поршнях напевне такий самий люфт а поршня цілі. ЯКщо ти і забереш люфт то не надовго якщо ще врахувати що з/ч не конвеєрної збірки... ти спочатку виясни причину сколу на поршні а потім приймай рішення
жигулівські двигуни з заводу бупи запроектовані на три ремонти, бо стінки циліндрів нічим не оброблялись і пробіг до ремонту з нуля був 150 тис... я на свому так і робив три ремонти поки до пів міліона доїхала, німці ізначально проектують на півміліона без ремонту і так є по факту... Вони стінки циліндрів після хонінговки ще якось технологічно доводять до стандарту що навіть обкатки не треба
Я рохкаю хіба вночі, і то коли бухну )))) так жінка каже))) А по суті, то соррі за флуд + ріспєкт тобі Шеггі, дєрзкій проект і якщо враховувати, що безпосередньо приймаєш участь в тому.
Маєш докази на не казку... Підійди до любої нової машини і зразу відрізниш бензин від дізеля... Той характерний дізельний звук робить якраз стукіт пальців . Спочатку урчить а потім чим дальше переходить в рохкіт
Кум, не бачу сенсу далі продовжувати дискусію. Ви мабуть на заводі ауді працювали і щось там знаєте про заводське напилення. Але завод ауді думає по іншому і спеціально придумав РІЗНІ РЕМОНТНІ РОЗМІРИ В СВОМУ КАТАЛОЗІ оригінальному. Аж на цілих 2 ремонти. Є повністю оригінальні розміри, номери, і навіть можна купити оригінальні поршні під розточку. Єдине що ціна на них майже втричі вища. Ще раз пояснюю: я не хочу купити мотор умовно справний і в хорошому стані за 400$, поміняти на ньому запчастин ще на 600$ і виїхати з думкою що в мене далі якась хєрня. І скільки той мотор пройде і тд, і ті додаткові 600$ то все на смарку. Ціна поршнів що номінального розміру, що ремонтного не відрізняється фактично. Єдине що відрізняється - це те що ремонтні купити в Україні практично не реально. Точніше реально, але чомусь саме 2й ремонт. А от з 1м халепа. Мені на даному етапі не розходиться в ціні. Я хочу зробити так щоб їздити 250-300тисяч і не думати про проблеми. Все нове, розпилювачі нові, ТНВД новий, всі ремні, роліки, прокладки, сальники хуяльники все нове. Коли я говорю нове я маю наувазі нове, а не зі шроту. Мене той весь попритягуваний хлам з-за парєбріка мало цікавить. Тому і поршня будуть куплятися нові і розточуватися буде під ці поршня. І я впевнений що воно буде їздити довго і щасливо. Зі свого досвіду - НІХТО не ремонтує мотори так щоб їздити довго. Всі ремонтують на старих поршнях, на б/у прокладках і тд, аби воно виїхало. І машина йде під продаж у 95% випадків. І так наперід скажу - скоро в олроуд буде вкладено як ще один олроуд. І на питання чи не краще було за ці гроші купити шось новіше скажу ні. Не краще. Мене пре ця машина, я хочу щоб вона їздила. І сподіваюсь до Паски вона поїде.
А ти точно знаєш що думає завод ауді))).. Розточувати в принципі можна любе .. навіть те що не рекомендують))) Питання тільки чим це закінчиться. Я ж не говорив що не можна розточувати я казав що не знаю бо не вивчав цього питання і ні разу не чув щоб хтось розточував ці двигуни, але я розточував і ремонтував інші двигуни і через те кажу що розточка і гільзовка це те саме...от і все...А тобі приймати рішення що робити З мого досвіду все навпаки....людина думає чи продавати так як є чи відремонтувати і їздити довго... бо навіть на ресурс у 100 тис людина яка проїжджає в рік 10 000 має машину на 10 років... а в середньому так і наїжджають. Просто досвід в тебе специфічний інтернетівський- віртуальний... Бо як би був реальний досвід то ти ніколи б не говорив про ремонтний розмір до розточки... Бо тільки розточник дасть тобі реальний ремонтний розмір. Ти можеш міряти скільки завгодно але якшо в розточника вийде в плюсі 0.26 хоча б по одному циліндру то уже маєш не перший ремонт а другий. Тобто визначаються з номером ремонту по даних розточника інакше є ризик не то купити. Це тобі моя остання порада бо по накупляш поршнів а потім будеш квіти в них розводити
Я принаймні опираюся на те що є дані по ремонтних поршнях, з цього роблю висновок що розточка допускається цілком. Цілком можливо, що крім хону навіть при ремонті на офіціних сервісах в Німеччині можуть ще щось там робити... Але це тіки наші припущення. І взнати правди ми не зможем. За рік я проїхав майже 45тисяч. Ще є питання? Мені 100 тисяч не підходять. Нонсенс... Є розмір поршня, є допустимі параметри і є параметри теплового зазору і відповідно який має бути діаметр циліндра під цей поршень. І під цей розмір розточник робить блок. А не навпаки точить як вийде і потім купляйте шо попаде... Сподіваюсь що таки остання))) Бо порадами це назвати важко. І бо