Тільки невідомо реальний знос (еліпс) циліндра плюс захват на різець... Але я уже накупив попкорну і дивлюсь серіал як не треба робити))))
Шо значить не відомо? Відомо також те що еліпса немає. Є тільки конус. Але ви це не читали мабуть. Вам просто до кожного поста мого треба домахатися. Гідрики не так поставив, то не так зробив, це не так... Рахуй ступінь стиску через компресію і тд... Хоча я розумію, на форумі мало з ким поговорити можна про щось цікаве. То пишіть мануали на форумі. Розвивайте технічну сторону. Розбираєте двигун - фотографуте робіть опис що і як мірялось що і як робилось. Ато тіки в темах любих підісрати... Після того як ви ГРМ мені виставляли на 2.6 по самонанесених міточках коректором "бо я вже так не один мотор зробив" говорити далі немає сенсу. Є ремонтні розміри, є спеціальні приспособи, є офіційна документація і тд.... Але ви завжди придумаєте собі якісь байки і зклєпаєте все з гівна і палок... Бо то буде точно краще ніж нове, і посрать шо воно вже по пів мільйона проїхало...
Ви мабуть попкорн їли, коли і мені авто ремонтували: - переплутали місцями патрубки подачі палива та обратки до паливного фільтру; - "професійно" відрегулювали форсунки із наступним ефектом: тому не домахуйтесь до людей, що діляться своїм досвідом/роботою, які реально цікаво читати.
Поки мотор далі дефектується і очікуються нові поршні вирішив приводити в порядок по трохи навісне обладнання. Сьогодні перебрав генератор і компресор кондиціонера на АС+ (Джерельна). В генераторі поміняли повністю якір з кільцями, щітки і підшипники - ціна запчастин 2400грн. В комперсорі кондиціонера поміняли підшипник муфти - ціна запчастин - 600грн. За роботу взяли 600грн. А також розібрав турбіну почистив повністю геометрію. Розбиратись не хотіла, прийшлось газовою горілкою вигрівати гарячу частину, тоді легкими постукуваннями піддалась і витягнулась. Хоч геометрія в мене і не клинила, але хотілося фень шую. Відчистив все жеби блищєло. Тепер гріє душу. Ціна питання 400грн на газову горілку. Яка думаю не раз в пригоді ще стане.
Нарешті приїхали нові поршні! Новенькі і гарненькі. Перший ремонт -0,25мм. Тому блок на днях відправиться на розточку, хонінговку і шліфовку. Єдине що тепер затримка в часі через ото істинно галицьке "давайте після свят"... Також нарешті зняв колінвал, проміряли його повністю. Там все ідеальне, всі вкладиші ідеальні, без задирів. Всі шийки колінвала відповідають допуску і мають допустиме відхилення від номіналу 0.02-0.03мм. Тому просто підкинуться нові вкладиші і все.
Витрата то хєрня)) Головне шоб валила) Дальше всеодно почнеться епопея з чіпами, турбою 1756 і тд. Але перше треба трошки буде поїздити, щоб прийти в себе після того всього)
Поки мотор миється, чиститься. Чекає розточки, шліфовки і всіх приколів треба шось робити далі) Були куплені ще десь 3 тижні тому 6 нових розпилювачів Firad ASLA142P1025. Це знов ж таки розпилювачі з двигунів BAU і пізніх версій AKE. Мають більші отвори на відміну від моїх 925х. Так як з китайськими розпилювачами "не проканало" вирішив купити ці Італійські. Вартість одного майже вдвічі менша за Bosch і становить 770грн. Ітого 4620грн за всі 6 штук. Є такий чудовий магазин. Не заради реклами, але може комусь знадобиться. Там впринципі багато розпилювачів/форсунок/рамп тощо для дизелів. https://agrodetal-diesel.com.ua/ Розпилювачі виглядають дуже порядно. Всі відкриваються при 240-250бар. Дякую дуже Олегу @RaZoR за допомогу з їх монтажем на форсунки і перевірку.
Також минулого тижня нарешті добрався до ГБЦ. Клапана живі і в допустимих розмірах. Три сідла будуть повністю поміняні бо підгоріли. Решта тільки прогониться фасочка і притруться клапани. Клапани в нагарі, але то все миється. Також під заміну всі направляючі випускних клапанів і три направляючі впускних. В каталозі вони не пробиваються, але їх розміри 5.99х10.6х42мм. Номер по TRW 81-33112. Сподіваюся що до суботи мені віддадуть головки і блок з розточок/шліфовок і тд. А в суботу почну збирати двигун. Ну це так було б дуже добре))
Ну я не спец в конкретно тому питанні, але відоси на ютубі бачив, виточують нові, старі витягують. Головку розігрівають в точці сідла, сідло охолоджують в рідкому азоті і запихають на місце, після остигання все стоїть міцно.
Allroad поїхав!!! Майже 2 місяці пошуків запчастин, ремонтів, зборок, розборок, кіпішів, нервів і тд... Але він поїхав!!! Співпало так що послали у відрядження в Київ то вирішив якраз обкатку пройти собі туди і назад з"їздивши. Отже Львів-Київ, швидкість десь 100-110-120 (2000-2200об/хв). На зимовій гумі, з відкритим люком і вікнами (бо кондюк то ше треба фіксити) спалив 34л на рівно 530км шляху. Заливав під горловину на виїзді зі Львова і в Києві. А це виходить десь 6.5л на сотку в середньому. Отакі діла) І тяга в машини появилась паровозна. Від 1500обертів на 5й передачі тягне вже пристойно. Я щасливий. Деталі, звіт і тд напишу згодом протягом тижня... Зараз зовсім немає часу на це.
Радий за тебе . Нехай гарно їздить ...Головне щоб вкладена праця давала результат .. А тоді результат приносить задоволення...
Коротше тако... Тривала епопея ця вся фактично 2 місяці без 6 днів. Затягнулось все через багато факторів звісно: 1 - це відсутність поршнів в Україні впринципі. Тільки стандартні розміри. Тому доводилось чекати їх з Німеччини. За що велика подяка @Sebastian del Maar !! 2 - Відстуність конкуренції майстрів по розточці на ринку. Доводилось довго чекати поки Тарас на Зеленій візьметься робити V-образний блок, бо для цього треба станок переналаштовувати. Але він робить це добре хоч і довго. Більше наче в-образки ніхто не робить у Львові тому мусив чекати. 3 - Проблема була в блоці мому. Коли все проміряли і вияснили що +0.25мм буде супер розточити і не треба робити +0.5 то ми помилялись. Поршні дуже дивно в діагональній осі повигризали кільцями канавки в верхній точці. І шось цей момент ми упустили. Найцікавіше те що одна сторона була в порядку, а друга не розточилась під розмір. Гільзувати? Та нє дурня. Це вже було обговорено і вирішено. Та й питання що гільзувати.. Всі 6 чи 3 баняки? Появилось дофіга риторики і ціна питання була явно не цікавою. Одна гільза від 800грн + треба чекати + треба шукати і тд + робота і в результаті ціна не варта того. Тому на шроті був куплений інший блок АКЕ за 1000грн і розточений під +0.25 ідеально. Головки вже були готові. Поршні нові, шатунні втулки переперсували, всі запчастини потрібні валялись в багажнику. І тому пішов процес зборки. Мотор на стапель, динамометричний ключ в руки, роздруківку з ЕЛЬЗи шо куда і з яким моментом і понєслась. За один день вдвох ми зібрали мотор без навісного. І впринципі не бачу сенсу тут щось коментувати. Єдине що варто враховувати що всі запчастини я довго і нудто цілими днями перед тим вимивав в солярці і бензині. Це насправді ледь не найдовша частина всього процесу зборки. Ну і серденько полетіло в машину. Подальший процес зборки всього навісного, проводки, трубочок, шлангів і тд насправді самий геморний для мене. І зайняв до виїзду машини після запихання мотору цілий тиждень... То стартер закусує, то масло десь підтікає. Допоки все ліквідується часом доводилось по 2-3 раза знімати ставити одні й ті ж агрегати... Машина вже пройшла обкатку і проїхав я за цих 10 днів вже майже 2000км. Масло поміняв на 1300км після зборки. Витрата явно стала менша, динаміка явно стала краща)) Відчутно краща. Але проблеми ще є, які треба вирішити найближчим часом. Тече десь соляра в розвалі блоку. Підозрюю що з трубок які на ТНВД йдуть. Треба подотягувати, а як туди залізти поки не знаю. Щоб не знімати то все. Також тече обратка форсунок на правій голові. Дуже дивно. Всі шайби нові, а вона тече. При чому на лівій все сухо. Ну відповідно ці фактори призводять до завоздушування і часом поганої заводки після дня-двох простою. Ну і треба також налаштувати турбіну. Не знаю чому але після чистки геометрії почала по іншому роздуватися. Якийсь великий провал появився до 2100обертів. Аж тоді починає тиснути. Так що треба її знову налаштувати. Але це все дрібниці порівняно з проробленою роботою. Тепер тако. Всім цікаво скіки то коштувало. Мені також було цікаво скільки це коштуватиме)) Почнем з частини де йде оплата праці. Розточка/хонінговка блоку - 2000грн Полірування шийок колінвала - 500грн Заміна шатунних втулок - 1800грн Шліфовка головок / притирка клапанів - 3800грн Ремонт генератора - 2800грн Заміна підшипника компресора кондиціонера - 1000грн Чистка турбіни - 0 (чистив сам) ВСЬОГО - 11900грн Запчастини в наступному пості.
Щоб довго не переписувати. Надам майже повний список того що було поміняно. Проте ще варто додати сюди ремкомплект турбіни з всіма гайками і прокладками. Також велику жменю гумових кілець різних діаметрів на систему охолодження тощо. Підбирати їх покаталогу було дуже складно. Тому на базарі купив просто різних кулець по пару штук від маленьких до великих і практично всі їх використав. ВСЬОГО 46256грн. Разом з ціною за окремі види робіт: 46746 + 11900 = 58646 грн (Проте думаю що можна сміло округляти до 60000, іто ще й мало буде. Таксі, маршрутки, сорлярка/бензин на мийку деталей тощо.) Це без вартості роботи! Вартість такої роботи на такий двигун буде не менше ніж 1000$ я думаю. В мому випадку рахувати це не доцільно так як більшість робіт було зроблено власноруч. Але все ж подяка за організацію цього дійства, допомогу, місця і час на СТО мому колєзі/однокласнику/одногрипнику віддячено фінансово. Далі буде) Не перемикайтесь)
Після проведнння такої обємної роботи і вкладення стільки бабосів я б купив кілька балончиків фарби золотого кольору і забрискав той двигун наніц.Приємно вражений зробленою роботою.