Це ти так дуже оптимістично написав)) В мене 18-20 моя 2.8 брала)) А 4.2 буде 25 брати не задумуючись. Мав не мав то таке питання. Я за 4 роки теж майже проблем не мав. Але морально надоїло. По терміну 4 роки треба було міняти редуктор, форсунок, всі газові шланги дубові. То все поміняти знов 300баксів стане... Замахало їздити з запаскою в багажнику, замахало заправлятися кожні 300км, замахало шо коли шось троїть то не знати чи то від мотору впринципі чи від ГБО... Замахало то шо під капотом то все не рідне, і коли шось треба зробити треба дофіга всього розібрати чи зняти. Банально шоб витягнути бачок склоомивача теба було газовий редуктор знімати. Кароч якось воно просто надоїло))) Реально 4.2 помоєму найрідше з тих моторів буває в ремонті. На скіки читаю блоги про 2.7 то в всіх вічно проблема то пайпінги рве то ше якась біда) Але в загальному не знаю, їздив на 2.7 то відчуття дуже веселі)) Але дизель мене цепанув більше тою тягою і крутним. Коли загружений повністю їдеш він майже не відчуває того. Тягне як і тягнув. На атмосфернику при таких загрузках вже була печаль повна...
І на 2.5 на ручці можна на світлофорі рванути так, що ґума диміти буде, на автоматі, та ще старому то якось... Тяга зі старту так, що прям ракета, і по трасі на ручці в мене бере 4.5 з клімою і фарами якщо їхати 90. Так що роби мотор, гідрики, рокери, вакуум поміряй (скоріш за все тре міняти), свічки накалу поміняй, почисть турбіну і егр, і буде тобі щєстя. Ти вже трішки в курсі бо робив батькову мафинку
теоретично так,а практично катав на 4.2 тиждень ну ахрі... кайф і я реально виходив 20-21л,але це теж субективно бо знаю що про мій грандіс кажуть 15-18,а я реально катаю середняк 13 макс 15 але раз гарсонив всю дорогу зі свистом шин то 16л тому відносно,а катав на 2кубіках 5л то розхід на одному 25 л газу а на другому 19-21 і менше тапок недавив,так складалось що всі ті накати робив по одному маршруту.Але що я ще помітив я як заправляю на UPG то розхід як я пишу але навіль socar i shell в мене реально розхід повзе да 20% плюсом !!! -це для мене непроблема бо установка накатала 100 000 як раз і нов проблема -запаска в мене не в багажнику,але і нена штатному,але в багажнику теж БІСИЛО ) -заправка в мене на 300-330 км впринципі непроблема бо на повному баку бензу не сильно більше иїжджу як і ти не мега круто викатував тут я в основному катаю пусту буду або пів на макс я такого толком непамятаю тому всеж цікавить бенз+газ,звик і класно мати 2 баки ))) з двома режимами кайфу
в мене в зимку прошки більше бензу йде бо прогріваю а на газу різниці нема,хоча реально взимку десь беруться і плюсуються коники підкапотом,а влітку б.я нама бонусу )))
То все з часом. Спочатку підвіска) Але в загальному так і буде. Хай но потепліє бо більшість з того сам можу зробити. Але не зимою)) Це воно по місту не сильно напрягає, та й впринципі по Україні коли заправок мільйон... Їдеш в Білорусію - заправок одиниці, газових взагалі авраалл. Їдеш в Румунію то саме. Бачив тільки одну газову заправку за всі 2000км по Румунії... А коли в тебе стоїть газ, то їхати на бензині дуже важко чисто з психологічної точки зору))
Маю під капотом теж 2.5 tdi AKE. Пам'ятаю як машинка їздила як тільки я її купив 5 років тому. Всі 180 коників відчувались. Зараз трохи печалька. Кажуть распрєдвали. Буду за темою слідкувати. Дуже цікаво. З покупкою вітаю, впевнений що вибір вдалий !
Немає ніякої неувязочки. То все були вбиті польсько- литовські бляхи. Якщо ляти добре масло і пильнувати гідрики то проблем немає. Я ще не зустрічав тих двигунів щоб жерли масло (крім по причині турбіни - але турбіна то розхідний матеріал). І по тех характеристиках він добрий - кажу що майже не відчуваеш різниці від бензини. А те що нікого не слухаєш то добре хтось буде мати з того зиск)))
я нетакий куркуль ))) щоб катати европу Білорусію чм румунію,мій%,катання за кордоном за 7 років можливо 0.1% загального пробігу і звик за кордон бусом і кумпанією,тому незнаю як кому,а мені навіть якщо і доведеться так помучитись,небачу страшної проблеми! )))
кароч негріши на авто ти його любив і захотів нове і все !!! 100% і тому ти як хлоп непридумував більше проблем для свого авта яке ти доглядав а 4,2 менеше описано проблем можливо тому що їх менше. Так жарти жартами,де ви вичитуєте проблеми цих авто прошу ссилки в студію Дякую
Та це факт) Коли я взяв передньопривідну 2.6 я жалів більше року що не взяв кватру. Коли взяв кватрову, хоч і топову, 2.8 якийсь певний час жалів шо таки не взяв еску (хоча найти живу на той час не міг) і боявся шо не зможу обслужити її нормально. Якби я зараз не взяв роуда то знов би про шось жалів в тому житті)) А так задоволений на всі 100% )
Проблем таки менше, немає тобі турбін, не має тобі пайпінгів і мільйона датчиків всяких. Мотор простий як борщ, лиєш масло і бензин і їздиш. Але витратою доводиться платити. Найбільше інфи на російському ауді-клуб.ру, а також на драйв2
Прикупив на шроті дзеркало праве. Важко було знайти насправді дзеркало по всіх параметрах: 1. Гумова накладка на дзеркальному елементі 2. Електроскладання 3. Автозатемнення 4. Підігрів Вдалось таке знайти в Милятичах, але в колір не попадає... Ті що попадали в колір були тільки звичайні, а на розборці нанівець відмовилися від махінації розібрати два дзеркала і скласти з них одне таке як потрібно. Хочеш купляй два і складай)) Ну враховуючи ціну 80$ i 50$ за електро і звичайне відповідно це виходить якось занадто круто. Тому купив одне. Купив фарбу по номеру і заправив її в балончик. Буду малювати. Розібрати дзеркало виявилось не складно. 1. Зняти накладку знизу на 2х шурупах 2. Зняти дзеркальний елемент, попередньо відчепивши всі дроти. 3. Стягнути кришку догори, відігнувши металевий язичок. Тепер треба пошкурити його і помалювати в потрібний колір. То ся зробе. Далі буде.