OOOO Allroad Diesel Power

Тема у розділі 'Наші авто', створена користувачем Shaggy, 14 січ 2018.

  1. Shaggy

    Shaggy Super Moderator

    Авто:
    Audi Allroad 2.5 AKE 01"; Audi A6 C5 Avant Quattro 2.5 AKE 02";
    Ти мені не рахуй)))
     
  2. Shaggy

    Shaggy Super Moderator

    Авто:
    Audi Allroad 2.5 AKE 01"; Audi A6 C5 Avant Quattro 2.5 AKE 02";
    Жара жарою, конюк срає...
    Поміняв радіатор кондиціонера. Бо мому прийшли гайки))

    Взяв один з найдешевших. Якість норм, але без болгарки не обійшлось, бо кріплення не сходились.
    В таку спеку без кондюка можна і ласти склеїти в машині...

    64711434_496430701100493_1496209934109376512_n.jpg 62632792_313079682910912_5783759104329646080_n.jpg 62616124_2272406006170011_4240154944843284480_n.jpg 62344002_448825109015016_6369452730649411584_n.jpg 64314139_2750799161603978_3394155909197332480_n.jpg 64746128_2328994073875081_6169572872613265408_n.jpg

    А і ше не було шо робити пофарбував весь пластик в чорний матовий колір. Все перетер наждаком 240. Зашпаклював де треба. Замалював весь хром. Тепер мене він не дратує))
    Ну і вигляд з чорним значно приємніший ніж з заводським сірим... Може не так практично і бурд видно і пилюку. Але мені дуже подобається цей контраст.
    montana-4.jpg montana-2.jpg montana.jpg
     
    • Подобається Подобається x 2
    • Красунчик! Красунчик! x 1
  3. Exoto

    Exoto Місцевий

    Авто:
    Passat B5
    NRF, не є дешевий, навіть навпаки дуже навіть норм.
    Скільки продавав їх, ніколи не було нюансів з кріпленнями
     
  4. Shaggy

    Shaggy Super Moderator

    Авто:
    Audi Allroad 2.5 AKE 01"; Audi A6 C5 Avant Quattro 2.5 AKE 02";
    Не знаю) Може є відмінності від АКПП і МКПП так як є додаткові радіатори і тд. Тому кріплення не підійшло. На А6 теж може бути по іншому ніж на роуді. Там багато відмінностей насправді. Тому так, але підійшов і працює що є гуд)
     
  5. Shaggy

    Shaggy Super Moderator

    Авто:
    Audi Allroad 2.5 AKE 01"; Audi A6 C5 Avant Quattro 2.5 AKE 02";
    В мене тільки прийшло літо)))
    Після збору двигуна довго я вагався в виборі гуми на літо.

    Однозначно вибір став на А/Т гуму. Звичайна трасова літня мене не влаштовувала по багатьох параметрах.
    Вона надто м"яка в такому профілі, вона зовсім не витримує їзди по гравію/грунтах тощо і дуже швидко ріжеться від цього. Власне за минулий літні сезон я вбив комплект Бріджстоунів таким чином.

    Тому гума мала бути міцніша, з призначенням на грунти, піски, каміння, можливо болото не сильне, а також яка б могла возитися по трассі без особливих проблем десь до 160-170км/год.
    Тому варіанти типу BF Goodrisch A/T KO2 відпадали відразу, бо там занадто "жостка" АТшка, і призначення її все ж десь 80% грунтові дороги. Мені ж трена навпаки десь 20 максимум 30%.

    Так як я великий фанат гуми Maxxis, яку успішно експлуатую зимову і літню на А6 татовій, то хотів купити собі Maxxis Bravo 771 A/T. Цінова категорія гуми теж дуже хороша, але чекав я близько місяця і в мому розмірі не було таких покришок в наявності...

    Тому вибір впав на японців.
    Купив я коротше Toyo Open Country A/T Plus 98H R16 215/65.
    Виробництво Японія 45й тиждень 18 року.

    Все супер, вигляд гуми, керується добре, не шумить на трасі зовсім, ну я дуже задоволений нею крім одного фактора.
    Чи то якось вона залежалась чи то вона є така крива по заводу чи що...
    Два колеса відбалансувались добре 20-40-50 грам добавлено. А на двох колесах то якийсь повний треш. По 100-120 грам полоски. І оце мені дуже не подобається. Не знаю що робити, покатаюсь тижня 2, може вона "прикатається" і спробую ще раз відбалансувати. Якщо ні то буду щось думати)

    65159351_383539852262463_2355530639752560640_n.jpg 64849011_312130103075776_7999518176691879936_n.jpg 64932854_715505615532913_91112564338982912_n.jpg 65498443_2335124669876821_4346537642632937472_n.jpg
     
  6. Sasa

    Sasa Аксакал

    Авто:
    Country Power
    Клубна карта:
    000481
    Як варіант - прокрути її по диску на 180 градусів. Там буш бачив.
    Колись якісь шиномонтажники мені хвастали що для себе вони колеса балансують майже без грузиків, або з мінімальною кількістю, компенсуючи недоліки дисків недоліками резини. Я можу в то повірити, правда з такими лєнтами хз. Кинь на балансування сам диск без гуми, може то він вже кривий.

    Sent from my Nexus 5X using Tapatalk
     
  7. Shaggy

    Shaggy Super Moderator

    Авто:
    Audi Allroad 2.5 AKE 01"; Audi A6 C5 Avant Quattro 2.5 AKE 02";
    Власне що пробували крутити шини і на 90 і на 180 і менше градусів, ріщниця в 10-15 грам стає. Грубо кажучи без змін... та дискидеж думаю окремо покрутити, але ж зимова стояла з 15-20 грам грузиками і балансувалась норм...
     
  8. Shaggy

    Shaggy Super Moderator

    Авто:
    Audi Allroad 2.5 AKE 01"; Audi A6 C5 Avant Quattro 2.5 AKE 02";
    Колеса відбалансувались нормально після пробігу в 1000км. Ну умовно нормально. Треба все ж враховувати що вони не зовсім для шоссе та й вага більша. Тому і є більші допуски по дисбалансу мабуть. Ну але тільки одне колесо щось в районі 50-60грам грузиків. Решта взагалі супер.


    Поміняв масло в АКПП, проїхав на старому порядка 45тисяч. Злив коричневе, залив червоненьке.
    Злив 5.2л. Свіжого залізло 5.6л. Ну я думаю тих 400грам десь втікло при капіталці мотору. Десь з шлангів текло поки зняте все було.
    1.jpg 67074510_1095846503940848_7132900317317824512_n.jpg 67391387_455831215197421_7010279043966697472_n.jpg 67246080_2318625868375606_2779832623587917824_n.jpg


    А ще мене дістав таки оригінальний фільтр палива.
    З ним надто багато питань і проблем...

    1. Нема зовсім зливу води.
    2. Дурнуватий клапан на фільтрі зовсім помоєму і не працює. Обратка гаряча до фільтра, а після фільтра холодна. Тобто клапан гарячу солярку літом в спеку всеодно стравлює в фільтр...
    3. Пластик клапана взагалі жахливий. За 1-3 місяці експлуатації його просто "плющить" від температури і відповідно шланг його не обжимає нормально і там смокче повітря.
    Ось що я маю наувазі.
    67565435_843887775996184_6374502087476117504_n.jpg

    Та й той клапан висить на тонюсінькому гумовому кільці. Я не знаю як воно там шось може тримати... Ще й притискається він по діагоналі лише однією стопорною скріпкою... В мене це викликає бурхливу недовіру до нього. До того ж фільтрування цього фільтра теж не найкраще, багато є фоток що він пропускає в ТНВД бруд.

    Довго думав що ставити і вирішив, все ж, поставити фільтр від Рено з коммон рейлом. Як і багато хто ставить.
    Є злив води, клапан нормальний.
    Пропускна здатність фільтра 5мікрон.
    Він дещо грубший за рідний, але за допомогою болгарки і дрелі все стало на свої місця.

    66805498_329414841267817_7161036652368887808_n.jpg 67582234_1099836000221598_407210784251183104_n.jpg 66724869_2276741835777417_4048492282662354944_n.jpg
     
    • Красунчик! Красунчик! x 3
  9. Zh@riK

    Zh@riK Аксакал

    Авто:
    VW GolfII CL 1990,1.8l RP, Pierburg 2ЕЕ Ecotronic, 5КПП 4S, ГБО; Audi A4B8 avant 177BHP; Honda Hornet 600cc
    Клубна карта:
    000050
    на моїй а4b7 стояв схожий металічний. подивись до моделі 2007рв з мотором TDI 2.0 на 170коняк. думаю, що він по розмірах мав би увійти
     
  10. Shaggy

    Shaggy Super Moderator

    Авто:
    Audi Allroad 2.5 AKE 01"; Audi A6 C5 Avant Quattro 2.5 AKE 02";
    Там найбільша проблема в тому що переважно діаметр подачі у всіх 8мм. А в мене рідний 12мм. І виникають проблеми як це все з"єднати. Бо колхозити мільйон з"єднаннь і перехідників я не хочу)
     
  11. Zh@riK

    Zh@riK Аксакал

    Авто:
    VW GolfII CL 1990,1.8l RP, Pierburg 2ЕЕ Ecotronic, 5КПП 4S, ГБО; Audi A4B8 avant 177BHP; Honda Hornet 600cc
    Клубна карта:
    000050
    зрозуміло.
    ще 5 копійок - таки в нових моделях не зручно міняти паливний фільтр - він захований під обшивку на днищі... ще той гемор то все повідкручувати... :)

    а в моїй попередній a4b7, так як і в тебе - капот підняв, поміняв і спокій... :)
     
    • Погоджуюся Погоджуюся x 1
  12. Shaggy

    Shaggy Super Moderator

    Авто:
    Audi Allroad 2.5 AKE 01"; Audi A6 C5 Avant Quattro 2.5 AKE 02";
    Ну зато на нових моделях його втикнув і завівся як на бензині)) А в мене шоб розвоздушити систему то треба знатно потрахатись з тим)))
     
  13. Exoto

    Exoto Місцевий

    Авто:
    Passat B5
    а ти впевнений, що тобі попався саме оригінальний фільтр ваг?
    Вони коштують ой як недешево і їх мало хто купляє.
    ДУмаю, що більшість тих фільтрів то галіма турція..
    скільки платив, якщо не секрет?
     
  14. bass

    bass Аксакал

    Авто:
    Був VW Passat B4 Variant (ADZ)1.8 (35I) Automat, Була Audi Avant A6C5 2.5TDI(AKN)
    Клубна карта:
    000073
    Та оригінальний. На всіх форумах оригінальні фільтри гівнять і радять міняти на фільтри з комонрейла. Я собі теж ставив реношний, у нього правда, 10 діаметер був то не дуже прийшлось колгоспом займатись. Зара поміняв на бошівський рідний.
     
  15. Shaggy

    Shaggy Super Moderator

    Авто:
    Audi Allroad 2.5 AKE 01"; Audi A6 C5 Avant Quattro 2.5 AKE 02";
    В мене хоч оригінальний, хо WIX хоч MANN хоч Hengst... Фільтр погано фільтрує то факт. Ну і з тим клапаном на ньому вічно в мене проблеми були))
    Платив за що саме??

    У цього теж 10. Такий самий фільтр. Просто щоб не обжимати патрубки 12ки на 10 я поміняв їх на 10ки.
     
  16. Exoto

    Exoto Місцевий

    Авто:
    Passat B5
    яка була вартысть оригынал фылтра?
    ну раз в всіх з ним лажа, то мабуть дійсно він гівно
     
  17. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Хтось може мені внятно пояснити як в гаражних умовах можна встановити факт поганої фільтрації фільтра
     
  18. Shaggy

    Shaggy Super Moderator

    Авто:
    Audi Allroad 2.5 AKE 01"; Audi A6 C5 Avant Quattro 2.5 AKE 02";
    Не памятаю чувак вартості. Десь провтикав записати вартість собі...
    ну але в будь-якому випадку, проблема не так у мене з самим фільтром як з тим сраним клапаном на ньому. Постійно воздушиться.
    Я взагалі шукаю варіанти нормального фільтра паливного з підкачкою, підігрівом і зливом води. Але не знаю поки куди приколхозити підігрів щоб він працював за правильним алгоритмом.

    Ось такого плану [​IMG]
     
  19. Shaggy

    Shaggy Super Moderator

    Авто:
    Audi Allroad 2.5 AKE 01"; Audi A6 C5 Avant Quattro 2.5 AKE 02";
    В мене здох новий ТНВД. Відправлений по гарантії назад в Польщу на ремонт.
    Фільтр розрізав, на вихідній частині фільтра дрібний бруд який можна відчути пальцями. Відповідно все це летить в паливну апаратуру.
     
  20. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Теж різав фільтри і бачив цей бруд у всіх фільтрах не залежно ні від марки ні від ціни ... я цей бруд називаю пульпа - і думаю він не дуже шкодить ТНВД... Це дрібна мікропилюка, яка проходить всі фільтри починаючи з заводу, нафтобази, азс, і машини... починаючи з заводу всюда при наливі стоять фільтри.. Щоб доказати що це зашкодило треба цю мікропилюку поміряти і визначити що окремі частинки більші за 5-10 мікрон... Взагалі ці ТНВД досить стійкі до відносно очищеної солярки.... в рази більш стійкі ніж комон райлівські насос форсунки. вони більше бояться хренової по жирності соляри ніж недосить очищеної - звичайно у межах допусків. Ця мікропилюка більше забиває самі форсунки ніж ТНВД. Твій насос не міг так скоро щикнути від того що ти поставив поганий фільтр.... ну хіба зовсім гівно або якийсь брак. І навіть гівно би фільтрувало. Скоріше всього щикнув по поганій якості з/ч в середині, чому і краще ставити б/у оригінал... вони бігають по пів міліона і ніц їм не є... там скоріше від старості електроніка сипеться, а механіці хоч би хнир
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)