Ну от розрішґжу цей фільтр через тисяч 10 і подивлюся що там буде всередині)) Мій ТНВД здох бо банально потекла прокладка під клапаном випередження вприску. Відповідно пропав тиск всередині і він не міг нормально кут регулювати.
10тис не замало для паливного фільтра? В сучасних коммон-рейлах ресурс паливного є по 90тис. А ще гуляє така теорія, що чим довше стоїть фільтр - тим краще фільтрує (але я на собі не наважують її підтвердити чи спростувати).
власне на комонрейлах так, пробіги на паливний фільтр біля 60тис (ціна на них відповідна), а от у звичайних - заміна разом з оливою.
Що точно тобі можу сказати, то чим довше стоїть фільтр тим меншою стає його пропускна здатність. І це пише на кожному фільтрі в описі. Скажімо пропускна здатність 110л/год і падає в міру використання. Тобто можна доїздитись так, що навіть солярку не пропустить))) Так можна зробити з цього висновок, що і фільтрує краще))))
Я звісно дуже сумніваюсь, що комусь тут цікаво, але авто продано. Хоч і від моменту останнього допису було зроблено ще огого))))
@Shaggy а що купив натомість? Буде новий бортжурнал? Вже десь писав, що дуже люблю твої лонг рід пости з масою світлин )
Та шось думаю чи то заводити чи ні)) Купив знову олроуда) Тільки на цей раз 2.7 бітурбо бензин, 6ст механіка і це оригінальний америкос 2001го року. Ще навіть фоток не зробив) Тіки оту одну. З дизельної було перекинуте все що можна. Вся пневмопідвіска, стійки, купа нюансів по ходовій, гальма і тд. Також перекинув свій салон (американський лишив собі щоб імплементувати память сидінь на Recaro) і ше купу всяких нюансів. ВІдповідно з бензинової всьо пішло на дизельну шо було вбите і машина продана задешево (вона ітак майже не їхала бо там проблеми з АКПП були).
А я думав шо тільки в мене якісь поломки а в інших авто не ломається ніхто нічого не пише ... заводь тему , мені вже цікаво що це за бітурбо... Будеш переводити на гбо?
Однозначно ні. Не хочу ні ГБО ні дизеля більше. Все мав, все пробував, всьо гавно))) Заправляю 95м і тішусь.
Здарова, давно не заходив, бачу ти знатно з тим старим дизелем по*бався. Цікаво чи підбивав загальний бюджет потрачених грошей? Бо судячи з цифр в темі ти потратив більше ніж він коштував сам, коли купляв. Плюс судячи з того, що купив 2.7т в тебе ентузіазм ще не пропав і бажання кулупатися в тому Давай заводь сторінку для нового проекту.
В мене досі лишилося бажання насолоджуватися олроудом) тіки 2.7 то зовсім інша історія)) Заведу як буде час і натхнення.
Радий чути, і зразу побажаю тобі натхнення, щоб цей бортовий журнал всетаки появився Доречі хотів запитати про ту резину Тойо, що ти взяв, як вона себе поводить на асфальті, чи не шумна сильно. Плюс давай розказуй, вже ціпанув свій 2.7, щоб ще більше натхнення було?
На мокрому асфальті так собі. Зимою по снігу гуд, по підмерзшому асфальту - ніяка. По сухому асфальту тримає добре до 160км/год без зауважень. По шуму - не сказав би шо шумить. Мене не напрягає. По витраті +1л точно. Колеса доволі важкі. По грунтовкам, камінню і тд суперово їде. Ще є проблеми не вирішені) Тоді буде чіп, нема на все часу)
Доречі по резтині, на Michelin Latitude Cross не дивився? Питаю бо сам думаю про те щоб взяти нову резину наступного сезону, от думаю що краще, так як пробіги в основному по місту, але на Драгобрат теж є бажання поїхати щераз. В мене зараз - Michelin Latitude Tour HP, думаю на що замінити. Мені важливий комфорт, так як в мене не має пневми
Ну хз, мусиш вибрати сам) полюбому АТшка то не трасова резина. Я планую на максіс 771 перейти наступного року. Але і тойо дуже подобається. Зара от пісками по Кінбурнській косі катаюсь без проблем.