В середу на арені..... ох, як гарно вишивали!!!! а, як красиво то виглядало!!!, аж затримався і споглядав.... Були Бехи, Авді і Ланос. І снігу, якраз норм. Ох і скользили вони.
Ще не поміняв. Чекаю поки приїдуть. Так всі 8 спереду і 12 сайлентів на зад. Далі по плану масло в моторі, АКПП, фільтра, свічки накалу. Але то з наступної зарплати) Ремні поки не буду міняти, продавець клявся і божився шо 7000км назад поміняв всі ремні. Ну я кришки знімав то на ремні ше надписи видно. То ж теоретично можна повірити. Але це всеодно не за горами. Ближче до літа скину клапанні кришки, поміняти сальники форсунок і заоно глянути шо там з валами і тоді і ГРМ поміняю.
Дзеркало на місці. Цікаво, що те дзеркало що я купив відрізнялось фішками з тим що має бути в мене. Тому прийшлось зібрати з двох дзеркал одне. Як виявилось сам каркас дзеркала з моторчиками однаковий що в роуда, що в А6.
Ти бачу серйозно взявся все замінити, там що всі ричаги в хлам чи просто для профілактики? А що з балонами пневми?
Ну щоб ти розумів, то спереду ще 2 ричага верхніх з лейбами ОООО. Дуууже схоже що це оригінал досі. Міняти 5-6 ричагів сенсу нема. Ціна ремонту більше вийде ніж вони коштують, тому питання однозначне - всі 8 під заміну і забути про це на наступні 40-50тисяч. З задніми простіше вони там не такі дорогі. Чисто для свого заспокоєння поміняю і їх. Хоча і внутрішні сайленти в нижніх ричагах ззаду вже просяться на заміну, але вони йдуть в зборі з ричагами тільки. Чесно просто влом було їх зараз ще міняти. Вони там дуже погоди не роблять. Тому поміняю мабуть при наступному ТО підвіски. Балони пневми спереду Arnott, ззаду ще ОООО. Тримають, машина не падає, по пневмі помилок немає. Треба один датчик дорожнього просвіту замінити і адаптувати пневмопідвіску нормально.
Ну в такому випадку так, розумію, що краще поміняти і забути. Балони оригінальні ззаду, це щось досить таки дивно, бо всі пишуть про їх ненадійність, а тут оригінальні ще живі Видно не все так погано з пневмою на цих олроудах. Хоча прайс получиться не кислий, як все зробиш, що запланував. Щоб все окупилося, то напевно треба років 4-5 на ній катати.
Доглядати за ними треба. Можлвиви їх просто міняли на оригінальні, а можливо просто мили регулярно від піску і болота... Зазвичай вони протираються від того. Машину брав в Надвірній, там попередній власник їздить переважно 3-4 положення підвіски. На тих режимах гума не заминається + зараз по адаптації бачу що вона була піднята через комп ще порядка 10мм. Відповідно якщо гума без складок то вона і ходить довше. Сьогодні майже 2 години протанцював з ноутом навколо адаптації пневми. Поки що не вдалося її вирівняти, розбіжність між ПЛ і ЗП колесами 4см по висоті. Але вже походу знаю солюшн в чому проблема і як це адаптувати. Але це вартує на цілу окрему історію. Тому про це пізніше)) З роудом по іншому не виходить... Не поміняєш вчасно потікший аморт - за пару тижнів поміняєш компресор і блок клапанів... Не поміняєш вчасно подушку - поміняєш компресор полюбому... Тому тут хочеш не хочеш, а міняти доведеться.)))
Ну що ж. Перепаяти дисплей приборної панелі - Done! Паяв під мікроскопом, все як має бути. Вартість дисплея - 25$ на алі. Не оригінал звісно, бо видно пікселі підтемнені на екрані, але не суттєво, все читається прекрасно. Нарешті можна користуватися всіма "плюшками", запускати вебасти, ставити таймери, сервісні режими і т.д. Було: Пацієнта на стіл і розбирати: Старий дисплей: Ну а далі все просто, залудити доріжки і припаяти: Результат на ліцо:
Прикольно. В себе це теж першим ділом зробив. Бо харило дуже. Але не сам паяв! Тоже лайк за паялку під мікроскопом...
Суботній день не пройшов даремно. Був запланований "день мужика") Отже, з 11ї ранку гараж мене чекав. Першим ділом, щоб не морочити собі голову з тим надалі вирішив глушанути ЕГР, щоб не заважав дихати. В майбутньому далекому ітак планується чіп, а ще в дальшому майбутньому турба від 2.7ТДІ і ще раз чіп) Але то ше не скоро буде)) Зняв трубку від клапана ЕГР до впускного. Всі зазвичай глушать якусь одну сторону. Я щось вирішив заглушити обидві, скажем так, для впевненості) Вирізав з листа металу (2мм) дві заглушки. Вставив їх між трубкою і клапаном і відповідно між трубкою і впуском. Ось цей шланг з клапана ЕГР заглушив болтом. Почистив витратомір повітря, хоча він був ітак доволі чистий. Далі ВАГ-КОМ - двигун. Логін для АКЕ двигуна 26261 для АКПП і 26262 для МКПП. І в адаптації йдемо в 03й канал, вбиваємо максимальне значення яке дає Ваг-ком. А це 33668. Тест - Зберегти. Таким чином вплив ЕГР відключається фактично на 70%, з коректною роботою двигуна. Поміняв повітряний фільтр і фільтр салону. А ще, після заміни екрана приборки мене дико дратувало, що світиться помилка по гальмівних колодках... Вічна проблема кась з ними. Тому вирішив познімати передні колеса і заглушити фішки просто. Сумнівна опція як на мене. Дроти, звісно були відгнивші від колодок... Ну коротше - кусок дрота в фішку і маю чистий спокій) Ну і заодно поки знімав колеса відчистив корпус пневмобалонів від бруду. Власне сам бруд на балонах не такий страшний і переважно змивається на мийках. А от на пластику під гумою збирається налипший пісок, коли гума по ньому крутиться - протирається. Тому на мийках 100% треба піднімати машину в максимальне положення, щоб роздути балон і залишити його без складки. Тоді можна змивати і цей бруд, а не чекати його налипання... П/С/ Мити гуму під прямим струменем пістолета не можна! Високий тиск води ріже гуму дуже просто. Кароч 7 годин в гаражі пройшли приємно))
Чому сумнівна? Досить корисна, щоб не провтикати з заміною, ти ж не будеш кожну тисячу лізти під машину і дивитися товщину колодок, а так значок засвітився і все. Плюс думаю, що колодки з датчиком не мають тої скрипучої пластини (можу помилятися звісно), щоб ти почув, що колодки зношені. Доречі в мене з тими датчиками на попередній машині ніколи проблем не було, тобто дріт не згнивав і все працювало правильно, а то замкнути якось колхозно получається, хіба як тимчасова міра
Я на двох свої авто також заглушив ці датчики! Недноразово вони відвалювались, а колодки ще мали ресурс як мінімум 50%.
Та ну чувак, колодки за місяць не стираються)) А мінімум 2 рази в рік при заміні коліс зима-літо я туди заглядаю. В мене шо на С4 обидвох, шо на татовій С5 шо тут заглушені шоб мозок не виносили... Просто датчики реально на більшості колодок обриваються і помилка горить при тому шо колодки цілі...
Перший пішов Шкода шо не дочекався ше десь місяця-другого коли по плану була заміна всіх балонів) Просто стояла, просто хлопох, і пшшшш)