OOOO Allroad Diesel Power

Тема у розділі 'Наші авто', створена користувачем Shaggy, 14 січ 2018.

  1. MARTINI

    MARTINI Добрий Адмін

    Авто:
    Seat Leon 2.0 FSI, 2006
    Клубна карта:
    000111
    бублики крутиш на арені?
     
  2. Shaggy

    Shaggy Super Moderator

    Авто:
    Audi Allroad 2.5 AKE 01"; Audi A6 C5 Avant Quattro 2.5 AKE 02";
    Снігу нема шоб шось крутити)
     
  3. MARTINI

    MARTINI Добрий Адмін

    Авто:
    Seat Leon 2.0 FSI, 2006
    Клубна карта:
    000111
    Скажи як є, нема грошей на соляру
     
    • Смішно Смішно x 1
  4. diesel757

    diesel757 Аксакал

    Авто:
    VW Golf2 1,6D jp, 5-стМКПП (4S), 1985р.
    VW Passat B5+ (FL) 1.9tdi AWX, 5-стМКПП, 2001р.
    Клубна карта:
    000091
    В середу на арені..... ох, як гарно вишивали!!!! а, як красиво то виглядало!!!, аж затримався і споглядав.... Були Бехи, Авді і Ланос.
    І снігу, якраз норм. Ох і скользили вони.
     
  5. Sebastian del Maar

    Sebastian del Maar Аксакал

    Авто:
    Golf 4 Highländer
    ох....аххх... оххх... порно дивишся?
     
  6. Exoto

    Exoto Місцевий

    Авто:
    Passat B5
    золоті слова!
    а шо саме по ходовій робив?
    всі ричаги?
     
  7. Shaggy

    Shaggy Super Moderator

    Авто:
    Audi Allroad 2.5 AKE 01"; Audi A6 C5 Avant Quattro 2.5 AKE 02";
    Ще не поміняв. Чекаю поки приїдуть. Так всі 8 спереду і 12 сайлентів на зад.

    Далі по плану масло в моторі, АКПП, фільтра, свічки накалу. Але то з наступної зарплати) Ремні поки не буду міняти, продавець клявся і божився шо 7000км назад поміняв всі ремні. Ну я кришки знімав то на ремні ше надписи видно. То ж теоретично можна повірити.
    Але це всеодно не за горами. Ближче до літа скину клапанні кришки, поміняти сальники форсунок і заоно глянути шо там з валами і тоді і ГРМ поміняю.
     
    • Подобається Подобається x 1
  8. Shaggy

    Shaggy Super Moderator

    Авто:
    Audi Allroad 2.5 AKE 01"; Audi A6 C5 Avant Quattro 2.5 AKE 02";
    Дзеркало на місці.
    Цікаво, що те дзеркало що я купив відрізнялось фішками з тим що має бути в мене.
    Тому прийшлось зібрати з двох дзеркал одне. Як виявилось сам каркас дзеркала з моторчиками однаковий що в роуда, що в А6.
    27267819_1514477968600985_2061930676_o.jpg 27144623_1514477935267655_1344442189_o.jpg
     
    • Подобається Подобається x 3
  9. ZVER

    ZVER Місцевий

    Авто:
    Audi 80 B2 Coupe - була,
    Audi 100 С3 quattro turbo - була,
    Audi - A6 C5 2.8 V30 AQD 2000 - була
    Клубна карта:
    60
    Ти бачу серйозно взявся все замінити, там що всі ричаги в хлам чи просто для профілактики? А що з балонами пневми?
     
  10. Shaggy

    Shaggy Super Moderator

    Авто:
    Audi Allroad 2.5 AKE 01"; Audi A6 C5 Avant Quattro 2.5 AKE 02";
    Ну щоб ти розумів, то спереду ще 2 ричага верхніх з лейбами ОООО. Дуууже схоже що це оригінал досі.
    Міняти 5-6 ричагів сенсу нема. Ціна ремонту більше вийде ніж вони коштують, тому питання однозначне - всі 8 під заміну і забути про це на наступні 40-50тисяч.
    З задніми простіше вони там не такі дорогі. Чисто для свого заспокоєння поміняю і їх. Хоча і внутрішні сайленти в нижніх ричагах ззаду вже просяться на заміну, але вони йдуть в зборі з ричагами тільки. Чесно просто влом було їх зараз ще міняти. Вони там дуже погоди не роблять. Тому поміняю мабуть при наступному ТО підвіски.

    Балони пневми спереду Arnott, ззаду ще ОООО. Тримають, машина не падає, по пневмі помилок немає. Треба один датчик дорожнього просвіту замінити і адаптувати пневмопідвіску нормально.
     
    • Подобається Подобається x 1
  11. ZVER

    ZVER Місцевий

    Авто:
    Audi 80 B2 Coupe - була,
    Audi 100 С3 quattro turbo - була,
    Audi - A6 C5 2.8 V30 AQD 2000 - була
    Клубна карта:
    60
    Ну в такому випадку так, розумію, що краще поміняти і забути. Балони оригінальні ззаду, це щось досить таки дивно, бо всі пишуть про їх ненадійність, а тут оригінальні ще живі :) Видно не все так погано з пневмою на цих олроудах. Хоча прайс получиться не кислий, як все зробиш, що запланував. Щоб все окупилося, то напевно треба років 4-5 на ній катати.
     
  12. Shaggy

    Shaggy Super Moderator

    Авто:
    Audi Allroad 2.5 AKE 01"; Audi A6 C5 Avant Quattro 2.5 AKE 02";
    Доглядати за ними треба. Можлвиви їх просто міняли на оригінальні, а можливо просто мили регулярно від піску і болота... Зазвичай вони протираються від того.

    Машину брав в Надвірній, там попередній власник їздить переважно 3-4 положення підвіски. На тих режимах гума не заминається + зараз по адаптації бачу що вона була піднята через комп ще порядка 10мм. Відповідно якщо гума без складок то вона і ходить довше.

    Сьогодні майже 2 години протанцював з ноутом навколо адаптації пневми. Поки що не вдалося її вирівняти, розбіжність між ПЛ і ЗП колесами 4см по висоті. Але вже походу знаю солюшн в чому проблема і як це адаптувати. Але це вартує на цілу окрему історію. Тому про це пізніше))

    З роудом по іншому не виходить... Не поміняєш вчасно потікший аморт - за пару тижнів поміняєш компресор і блок клапанів... Не поміняєш вчасно подушку - поміняєш компресор полюбому... Тому тут хочеш не хочеш, а міняти доведеться.)))
     
    • Подобається Подобається x 1
  13. Shaggy

    Shaggy Super Moderator

    Авто:
    Audi Allroad 2.5 AKE 01"; Audi A6 C5 Avant Quattro 2.5 AKE 02";
    Ну що ж. Перепаяти дисплей приборної панелі - Done!
    Паяв під мікроскопом, все як має бути.
    Вартість дисплея - 25$ на алі.

    Не оригінал звісно, бо видно пікселі підтемнені на екрані, але не суттєво, все читається прекрасно. Нарешті можна користуватися всіма "плюшками", запускати вебасти, ставити таймери, сервісні режими і т.д.

    Було:
    27335225_1518117641570351_1930166451_o.jpg

    Пацієнта на стіл і розбирати:
    27484606_1518117634903685_635836244_o.jpg 27479704_1518117581570357_1181477026_o.jpg 27393034_1518117584903690_1378566677_o.jpg

    Старий дисплей:
    27484720_1518117564903692_69598216_o.jpg

    Ну а далі все просто, залудити доріжки і припаяти:
    27335858_1518117548237027_1839921336_o.jpg 27393513_1518117571570358_2081936242_o.jpg 27335971_1518117518237030_246411731_o.jpg

    Результат на ліцо:
    27393771_1518117531570362_361439355_o.jpg 27393599_1518117521570363_1847510439_o.jpg
     
    • Подобається Подобається x 7
    • Красунчик! Красунчик! x 5
  14. Sebastian del Maar

    Sebastian del Maar Аксакал

    Авто:
    Golf 4 Highländer
    лайк за паялку!
     
    • Подобається Подобається x 2
  15. Golf 2

    Golf 2 Місцевий

    Авто:
    Audi a6 2.5 tdi
    Прикольно. В себе це теж першим ділом зробив. Бо харило дуже. Але не сам паяв!
    Тоже лайк за паялку під мікроскопом...
     
    • Подобається Подобається x 1
  16. Shaggy

    Shaggy Super Moderator

    Авто:
    Audi Allroad 2.5 AKE 01"; Audi A6 C5 Avant Quattro 2.5 AKE 02";
    Суботній день не пройшов даремно. Був запланований "день мужика") Отже, з 11ї ранку гараж мене чекав.

    Першим ділом, щоб не морочити собі голову з тим надалі вирішив глушанути ЕГР, щоб не заважав дихати. В майбутньому далекому ітак планується чіп, а ще в дальшому майбутньому турба від 2.7ТДІ і ще раз чіп) Але то ше не скоро буде))

    Зняв трубку від клапана ЕГР до впускного. Всі зазвичай глушать якусь одну сторону. Я щось вирішив заглушити обидві, скажем так, для впевненості)

    IMG_0048.JPG IMG_0049.JPG IMG_0050.JPG IMG_0051.JPG

    Вирізав з листа металу (2мм) дві заглушки.
    IMG_0056.JPG

    Вставив їх між трубкою і клапаном і відповідно між трубкою і впуском.

    Ось цей шланг з клапана ЕГР заглушив болтом.
    IMG_0052.JPG


    Почистив витратомір повітря, хоча він був ітак доволі чистий.

    IMG_0058.JPG

    Далі ВАГ-КОМ - двигун.
    Логін для АКЕ двигуна 26261 для АКПП і 26262 для МКПП.
    І в адаптації йдемо в 03й канал, вбиваємо максимальне значення яке дає Ваг-ком. А це 33668. Тест - Зберегти.
    Таким чином вплив ЕГР відключається фактично на 70%, з коректною роботою двигуна.
    IMG_0060.JPG

    Поміняв повітряний фільтр і фільтр салону.
    IMG_0054.JPG

    А ще, після заміни екрана приборки мене дико дратувало, що світиться помилка по гальмівних колодках... Вічна проблема кась з ними. Тому вирішив познімати передні колеса і заглушити фішки просто. Сумнівна опція як на мене.
    Дроти, звісно були відгнивші від колодок... Ну коротше - кусок дрота в фішку і маю чистий спокій)

    IMG_0068.JPG IMG_0069.JPG IMG_0070.JPG

    Ну і заодно поки знімав колеса відчистив корпус пневмобалонів від бруду. Власне сам бруд на балонах не такий страшний і переважно змивається на мийках. А от на пластику під гумою збирається налипший пісок, коли гума по ньому крутиться - протирається. Тому на мийках 100% треба піднімати машину в максимальне положення, щоб роздути балон і залишити його без складки. Тоді можна змивати і цей бруд, а не чекати його налипання...

    П/С/ Мити гуму під прямим струменем пістолета не можна! Високий тиск води ріже гуму дуже просто.

    IMG_0073.JPG

    Кароч 7 годин в гаражі пройшли приємно))
     
    • Подобається Подобається x 9
  17. ZVER

    ZVER Місцевий

    Авто:
    Audi 80 B2 Coupe - була,
    Audi 100 С3 quattro turbo - була,
    Audi - A6 C5 2.8 V30 AQD 2000 - була
    Клубна карта:
    60
    Чому сумнівна? Досить корисна, щоб не провтикати з заміною, ти ж не будеш кожну тисячу лізти під машину і дивитися товщину колодок, а так значок засвітився і все. Плюс думаю, що колодки з датчиком не мають тої скрипучої пластини (можу помилятися звісно), щоб ти почув, що колодки зношені. Доречі в мене з тими датчиками на попередній машині ніколи проблем не було, тобто дріт не згнивав і все працювало правильно, а то замкнути якось колхозно получається, хіба як тимчасова міра ;)
     
  18. RaZoR

    RaZoR No Smoke No Power Diesel

    Авто:
    A6 С5 Avant Quattro (AKE)2002p була)
    A4 B6 Avant (AVF)2004p Ше є!!
    A6 C4 Avant (AEL) 1996p була
    VW G4 (BCA)2003p також був
    Я на двох свої авто також заглушив ці датчики! Недноразово вони відвалювались, а колодки ще мали ресурс як мінімум 50%.
     
  19. Shaggy

    Shaggy Super Moderator

    Авто:
    Audi Allroad 2.5 AKE 01"; Audi A6 C5 Avant Quattro 2.5 AKE 02";
    Та ну чувак, колодки за місяць не стираються))
    А мінімум 2 рази в рік при заміні коліс зима-літо я туди заглядаю.
    В мене шо на С4 обидвох, шо на татовій С5 шо тут заглушені шоб мозок не виносили...

    Просто датчики реально на більшості колодок обриваються і помилка горить при тому шо колодки цілі...
     
    • Погоджуюся Погоджуюся x 1
  20. Shaggy

    Shaggy Super Moderator

    Авто:
    Audi Allroad 2.5 AKE 01"; Audi A6 C5 Avant Quattro 2.5 AKE 02";
    Перший пішов :rock:
    Шкода шо не дочекався ше десь місяця-другого коли по плану була заміна всіх балонів)
    Просто стояла, просто хлопох, і пшшшш)

    27485392_1520541744661274_671918103_o.jpg
     
    • Смішно Смішно x 2

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)