воно то так, але тоді гарантія бути канати чи нє? Ну і ціна на обслугу мені не підходить, така цаца не для мене.
Гарантія канати буде. Бо там де реставруют і продають ті балони немає СТО. Вони вибивають на нових балонах свою лейбу, дату, і номер балона прямо при мені і вписують його в гарантійний лист. Де встановлюється балон - не грає ролі.
Всьо, балони стоять! Свят-авто на городоцькій дуже непоганий сервіс виявився. Принаймні майстри давали дупля шо пневму треба переводити в сервісний режим. Після заміни все гарно помастили мильною водою, перевірили чи ніде не травить повітря. Ціна заміни 800грн. А ось так виглядає старий лопнувший балон:
Є такі то неспец болт ... то такі типу внутрішній дванацятигранник тільки грані під якимось кутом в сторону затяжки.... так що затягнути можна а на відкрутку викидує ключ. На 2.5 тді ще такий болт ставлять з заводу на захисті турбіни зверху ... один заичайний а другий хитрий - його теж викидують і ставлять звичайний болт - вже колись попадав на такий... ВАГ з заводу на багатьох моделях ставить в різних місцях такі болти... багато раз попадав на них. На Шарані взаді на захист колектора два болти ставлять... Видно то "контролька" для сервісного обслуговування. У нас вони рідкість бо машини попадають кручені перекручені
Перший раз таке чую. В жодному каталозі тих болтів немає. В жодному пункті Ельзи немає нічого про це сказано, що потрібно якийсь спец-інструмент для відкручування спец-болтів... То певно литовці шось поназакручують шо попало а ви собі вигадуєте... Скільки проїхав стільки проїхав) Головне що їду далі. Від цього ніхто не застрахований. Якби я пневму не рухав в плані адаптації і повернення до заводської висоти (про що покишо не писав) то може б і далі їздило. А так на інших режимах рукав балона склався по іншому і пішов по швах від старості. Логіка проста. Мені точно тре мінєти його)) Ти бачу як кум купив сертифікат для гадання по фото?
Реально не знав щодо розмірів кузова. Думав що кузов той самий. Чому питаю, бо маючи седан а6 - неодноразово задумувався над allroad
Ну окрім того всього ще якось відрізняється робота приводу, роуду менше страшні діагональні вивішування і ЕСП працює по іншому. Порівнював з татовою С5 кватро.