Ось моє @das ist auto

Тема у розділі 'Наші авто', створена користувачем vovik07, 15 лют 2015.

  1. vovik07

    vovik07 Active Member

    Авто:
    Passat B3
    Всім привіт . треба міняти задні амортизатори . Які краще поставити? В плані масляні , газо-масляні та якого бренду?
     
  2. vovik07

    vovik07 Active Member

    Авто:
    Passat B3
    подумував про бу. Одні кажуть краще хороше бу з польщі а ніж те що зараз нове. Та мені здається що бу це лотерея . Якщо б зняти конкретно з машини , а так ....
     
  3. Kam@toZ

    Kam@toZ Місцевий

    Авто:
    VW Jetta 2 1.8 RF 2e2
    KHS DH 50 Fetish
    Клубна карта:
    000088
    BILSTEIN
     
  4. Shaggy

    Shaggy Super Moderator

    Авто:
    Audi Allroad 2.5 AKE 01"; Audi A6 C5 Avant Quattro 2.5 AKE 02";
    Угу, В4й на пасат саме то)
     
  5. vovik07

    vovik07 Active Member

    Авто:
    Passat B3
    Тобто газовий ?!
     
  6. vovik07

    vovik07 Active Member

    Авто:
    Passat B3
    Яка ціна ?
     
  7. Shaggy

    Shaggy Super Moderator

    Авто:
    Audi Allroad 2.5 AKE 01"; Audi A6 C5 Avant Quattro 2.5 AKE 02";
    Здається Більштайн В4 іде газ-масло. Але ті шо В2 масляні - то фуфло... В6 чистий газ, в мене на кватрі такі. Ну вони жорсткі, треба бути до цього готовим, але і ходять вони довго.
     
  8. vovik07

    vovik07 Active Member

    Авто:
    Passat B3
    Допоки не продав хочу розповісти про своє перше автоToyota 2101. Спочатку трохи передмови . Авто до мене в розібранову вигляді приволік мій кум , з метою відремонтувати та продати. Так як в кума зявилася можливість купити авто на ходу і бажання ремонтувати пропало , то я вирішив щоб то всьо не пропало - скласти той конструктор докупи.
    Якщо взважити затрати та теперішню ціну машини , то звичайно це не те авто в яке варто вкладати кошти. Але Жигуль це саме та машина для новачків що треба. Изображение 332.jpg Изображение 328.jpg Изображение 329.jpg Изображение 330.jpg Изображение 331.jpg Тут безмежний майданчик для втілення ідей та інновацій.Коли збирав машину то не раз згадував " не злим тихим словом " інженерів ВАЗівського заводу. Коли розбираєш чи ремонтуєш німецьке авто , зовсім інші враження.
    Оскільки коштів на інше авто не було то я вирішив хоч якось покращити комфорт їзди на своїй Тойоті. Чому Тойота? Тому що коли збирав авто то знайшов на вулиці значок Тойота від Прадо. Ось і приліпив його на решітку замість ВАЗ . Як кажуть , як корабель назовеш... Інформації багато в мережі здебільшого все звідти. І так:
    Переробив перемикач вентилятора пічки . Хто їздив на Жигулях той розуміє . Що не першій швидкості нічорта не дує а на другій гудить страшенно а ще й без підсвітки попробуй намацай. Я поставив додатковий опір та перемикач з підсвіткою від Лада калина.

    Зробив інтервал двірників регульованим. Зручно коли моросить дощ і не треба постійно смикати ричагом.

    Замінив краник подачі тепла на радіатор пічки . Багато хто ставлять звичайний кульовий кран під капот . На літо та зиму добре , на літо закрив на зиму відкрив , а от що робити весною коли зранку холодно а в обід вже тепло. Я замість кульового крану поставив електромагнітний кран з соленоїдом на 12в. і вимикач в салон. Та і це мене не влаштувало тому що постійно треба було клацати вимикачем. Я підєднав через термо реле на 12в а датчик вивів в повітропровід. Тепер замість клацання роботу виконує реле.

    В загалі збирати авто я вирішв коли мені тесть подарив сигналізацію. До того я сумнівався чи братися за роботу а тут як кажуть " коло є - я до нього зробив віз". В сигналізації була можливість поставити додатковий привід в багажник та підєднати до замка багажника. Так , багажник відкривався з пульта. Це була фішка мого авто. Багато хто казав шо то понти . Але то дійсно зручно . Поперше не роздовбується замок ключом , особливо зимою хрін ключом відкриєш.
    Ось моя ласточка Изображение 068.jpg Изображение 042.jpg а тут дві ласточки разом Изображение 033.jpg . Служила мені моя ласточка вірою і правдою 7 літ. Інша далі служить.:D Та час іде в перед і треба іти в ногу з часом . ну може не так в ногу , ну хоч трохи прогресувати. Я своїй ласточці зрадив з німецькою фрау, на 11 - ть літ молодшою. Купив Пассат Б3. Друг радив
    подивитися на щось з ВАЗа , наприклад 2114 2007 року . Та я не заглядаю на неповнолітніх , самі розумієте.;) Тут я надав перевагу німкені з досвідом .
    Ось і казочці кінець , а хто слухав - молодець
     

    Вкладення:

    • Подобається Подобається x 4
  9. rvm

    rvm Місцевий

    Авто:
    vw В5
    класно
     
  10. vovik07

    vovik07 Active Member

    Авто:
    Passat B3
    Кручу я далі свою фрау , вперта попалася , "ломається":D. Фото0591.jpg Ось і такі майстри бувають.. Видно "майстер " старої закалки. що не фуричило то дротом прикручував.:). Щоб не крутити ще раз вирішив перебрати весь зад Фото0594.jpg Фото0592.jpg . Старі амортизатори марки Magnum. Фото0593.jpg Ніколи не чув про такі ? І так з колодками та підчипниками все зрозуміло а от з амортизаторами ще мозок сохне. З маркою вирішив буду брати Білштейн але Б2 чи Б4 . Тобто масло чи газо - масло? За масло кажуть що вони мякші. Я їжджу спокійно то може і хватить та вони служать менше . А газо - масляна жосткіші та для старого кузова та ходової не дуже добре??
     
  11. Shaggy

    Shaggy Super Moderator

    Авто:
    Audi Allroad 2.5 AKE 01"; Audi A6 C5 Avant Quattro 2.5 AKE 02";
    Не бери Б2... Не особливо то вони і м"які, але служать мало. Особистий досвід. Б4 - оптимально ціна/якість/строк служби.
     
  12. vovik07

    vovik07 Active Member

    Авто:
    Passat B3
    Привіт всім . підкрутив я нарешті задок своїй лялі . тепер в неї як в дженіфер лопес - всьо прокачано.:). Чим більше я кручу свою машину тим більше дивуюся . на стойках розпорних втулок не було взагалі . Прийшлось точити. Пильники просто болтались .Так як розмірів втулок я не знайшов , то прийшлось поступити методом тику. Я зібрав верхню опору та резинки але замість штока стойки я закрутив болт . Затянув та заміряв наскільки стягуються втулки. Фото0599.jpg Фото0596.jpg Фото0597.jpg Фото0598.jpg . Розмір втулок вийшов 13х17х40мм.

    Дякую Шег за пораду та я тебе не послухав , поставив Більштайн Б2. попробуєм як буде..
     
  13. vovik07

    vovik07 Active Member

    Авто:
    Passat B3
    Привіт майстрам! Сьогодні сталась халепа , біля церкви Анни накрилось щеплення , ледве вишкрябався по Шевченка вверх. Зняв коробку , як не дивно диск цеплення та корзина з 88 року як і авто . Видно ще оригінальні . заодно зняв маовик та обернув вінець на другий бік , так як був зїдженний , стартер закусувався. Фото0608.jpg Фото0609.jpg Фото0611.jpg Фото0612.jpg Фото0614.jpg Фото0610.jpg Фото0613.jpg

    В мене декілька питань . Вижимний підшипник не шарудить та калатає має осьовий люфт. Я розумію що це упорний підшипник не радіальний , можливо так має бути . Не знаю як зараз ходять нові підшипники може краще залишити оригінал?. Як провірити внутрішні гранати? Знімав маховик болти були на фарбі чи на герметику , можна закрутити без нього?
     
    • Подобається Подобається x 1
  14. vovik07

    vovik07 Active Member

    Авто:
    Passat B3
    Привіт всім, машину крутити подобається а от друкувати одним пальцем не дуже... Коли міняв щеплення , коробка була знята , зразу же перебрав передок. Замінив підшипники ступиць , шарові, рульовий наконечник , тормозні колодки та бліни, опорні підшипники, гранати з одного боку. В перший ж тиждень сталася халепа відкрутилася коротка піввісь. Це ще я обійшовся маленьким переляком. Я їхав помаленьку через ямки і вона просто впала на ричаг. А от на ходу кажуть вона може наробити багато біди. Проблема в тому що болти були на фіксаторі а я зокрутив без. Зараз болти стоять на гроверах.

    Зараз трошки б"є кермом на 80-90 але коли відпускаю газ, не знаю колеса балансував на передку нові? Може бути через довгу піввісь? Доречі хтось на форумі шукав балансіри на довгу піввісь , вони хіба там мають бути ?

    В пятницю міняв кольцо на випускному колекторі . То ше та є..анина ! Як каже мій знайомий , то блят систем. Фото0661.jpg Зняв скоби за допомогою таких гачків Фото0663.jpg Фото0659.jpg
    А от поставити нові . Прийшлось таку фігню комбінувати
    Фото0664.jpg

    Проварив флянець біля пламенегасителя та поміняв кільце
    Фото0662.jpg Фото0660.jpg
     
    • Подобається Подобається x 2
  15. vovik07

    vovik07 Active Member

    Авто:
    Passat B3
    Привіт всім . Вже майже 2 роки минуло з останнього допису. Трохи обновлю тему. Як вже писав раніше . крутити машину люблю а друкувати на компі не дуже. Минулого року міняв випускний колектор, мій був тріснутий . Я їжджу на газі і через тріщину вихлоп попадав в салон , як довго їздиш аж голова болить. Поміняв на колектор від АБС щоб позбутись тих скоб. З ліва АБС з права РП. IMG_0374.JPG

    Ось розміри отворів, вхідні отвори однакові 26х32мм Вихідний отвір РП на прийомну трубу 40мм , отвір АБС 60мм

    IMG_0381.JPG IMG_0380.JPG IMG_0387.JPG IMG_0385.JPG IMG_0389.JPG IMG_0383.JPG IMG_0384.JPG


    Ось і причина тріщини . Сальник впускного колектора.

    IMG_0406.JPG


    При заміні колектора на АБС треба міняти прийомну трубу .

    IMG_0410.JPG IMG_0411.JPG


    Після прийомної труби йде баняк. На б3 було два варіанти з плямегасітілем і каталізатором . В мене мав би бути плямягасітель а був пустий баняк і не видно щоб його хтось патрошив. Як взагалі має виглядати той пламєгасітель?
     
    • Подобається Подобається x 3
  16. vovik07

    vovik07 Active Member

    Авто:
    Passat B3
    Панель приборів + прилад Штурман 6. Зимою не було чим занятися . Через те що нема тахометра в панелі , приходиться виставляти газовий редуктор та холостий на око, точніше на вухо. Я розумію багато скажуть що простіше поставити панель з тахом але все таки крім таха в мене тепер вольтметр та термометр. Тай постійно дивитися на тахометр нема потреби. Трохи про процес монтажу.

    IMG_0568.JPG IMG_0567.JPG
    Розбираєм панель. Коли вже панель розібрана то варто поміняти підсвітку. Я поставив звичайну лед ленту зеленого кольору. Зняв зелений світлофільтр. Повністю про розбору панелі розказувати не буду , думаю такої інформації багато IMG_0574.JPG


    Дисплей в прилада Штурман припаяний до плати тому щоб вмонтувати прилад в панель прийдеться випаяти дисплей і кнопку . Зробити їх виносними . Поміняти дисплей на дисплей меншого формату . В прилада дисплей червоного кольору .я поміняв на зелений . Кнопку виніс на правий перемикач щіток.

    IMG_0566.JPG IMG_0573.JPG Саму платуштурмана я приклеїв за платою приборів IMG_0570.JPG Місця пайки живлення і сигналу тахометра IMG_0572.JPG IMG_0571.JPG

    В панелі прийшлось зпиляти два невикористаних місця біля індикаторів ручного тормоза і аккумулятора щоб вліз дисплей. IMG_0575.JPG Ззаді на панелі приборів вивів розєми для кнопки і датчика температури IMG_0576.JPG Кнопка на перемикачі щіток IMG_0579.JPG IMG_0580.JPG


    Ось так получилося IMG_0578.JPG IMG_0577.JPG IMG_0585.JPG IMG_0582.JPG IMG_0583.JPG
     
    • Подобається Подобається x 3
  17. Pashko

    Pashko Active Member

    Авто:
    volkswagen passat b3 1993d
    Там є термометр?
     
  18. vovik07

    vovik07 Active Member

    Авто:
    Passat B3
    Так, є. Термометр, вольтметр, і тахометр. Термометр з виносним датчиком. Можна міряти темперетуру зовнішнього або салонного повітря. Для температури двигуна він не підходить. Я поставив датчик біля перемикача пічки, але бачу невдале місце, бо завжди показує завишену температуру.

    Де повинен стояти датчик салонної температури?
     
  19. RaZoR

    RaZoR No Smoke No Power Diesel

    Авто:
    A6 С5 Avant Quattro (AKE)2002p була)
    A4 B6 Avant (AVF)2004p Ше є!!
    A6 C4 Avant (AEL) 1996p була
    VW G4 (BCA)2003p також був
    На А4 Б6 штатно стоять в плафонах.
     
  20. vovik07

    vovik07 Active Member

    Авто:
    Passat B3
    Привіт Олег. Якщо можна зроби знимку , бо шкукав в інтернеті і всі пишуть що датчики стоять в кліматах... Я хочу перенести його в зеркало заднього виду . Як на твою думку? Бо ще хочу в зеркалі зробити підсвітку зони перемикачів пічки як в б6 чи в друга на мерсі...
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)