Всім привіт . треба міняти задні амортизатори . Які краще поставити? В плані масляні , газо-масляні та якого бренду?
подумував про бу. Одні кажуть краще хороше бу з польщі а ніж те що зараз нове. Та мені здається що бу це лотерея . Якщо б зняти конкретно з машини , а так ....
Здається Більштайн В4 іде газ-масло. Але ті шо В2 масляні - то фуфло... В6 чистий газ, в мене на кватрі такі. Ну вони жорсткі, треба бути до цього готовим, але і ходять вони довго.
Допоки не продав хочу розповісти про своє перше автоToyota 2101. Спочатку трохи передмови . Авто до мене в розібранову вигляді приволік мій кум , з метою відремонтувати та продати. Так як в кума зявилася можливість купити авто на ходу і бажання ремонтувати пропало , то я вирішив щоб то всьо не пропало - скласти той конструктор докупи. Якщо взважити затрати та теперішню ціну машини , то звичайно це не те авто в яке варто вкладати кошти. Але Жигуль це саме та машина для новачків що треба. Тут безмежний майданчик для втілення ідей та інновацій.Коли збирав машину то не раз згадував " не злим тихим словом " інженерів ВАЗівського заводу. Коли розбираєш чи ремонтуєш німецьке авто , зовсім інші враження. Оскільки коштів на інше авто не було то я вирішив хоч якось покращити комфорт їзди на своїй Тойоті. Чому Тойота? Тому що коли збирав авто то знайшов на вулиці значок Тойота від Прадо. Ось і приліпив його на решітку замість ВАЗ . Як кажуть , як корабель назовеш... Інформації багато в мережі здебільшого все звідти. І так: Переробив перемикач вентилятора пічки . Хто їздив на Жигулях той розуміє . Що не першій швидкості нічорта не дує а на другій гудить страшенно а ще й без підсвітки попробуй намацай. Я поставив додатковий опір та перемикач з підсвіткою від Лада калина. Зробив інтервал двірників регульованим. Зручно коли моросить дощ і не треба постійно смикати ричагом. Замінив краник подачі тепла на радіатор пічки . Багато хто ставлять звичайний кульовий кран під капот . На літо та зиму добре , на літо закрив на зиму відкрив , а от що робити весною коли зранку холодно а в обід вже тепло. Я замість кульового крану поставив електромагнітний кран з соленоїдом на 12в. і вимикач в салон. Та і це мене не влаштувало тому що постійно треба було клацати вимикачем. Я підєднав через термо реле на 12в а датчик вивів в повітропровід. Тепер замість клацання роботу виконує реле. В загалі збирати авто я вирішв коли мені тесть подарив сигналізацію. До того я сумнівався чи братися за роботу а тут як кажуть " коло є - я до нього зробив віз". В сигналізації була можливість поставити додатковий привід в багажник та підєднати до замка багажника. Так , багажник відкривався з пульта. Це була фішка мого авто. Багато хто казав шо то понти . Але то дійсно зручно . Поперше не роздовбується замок ключом , особливо зимою хрін ключом відкриєш. Ось моя ласточка а тут дві ласточки разом . Служила мені моя ласточка вірою і правдою 7 літ. Інша далі служить.:D Та час іде в перед і треба іти в ногу з часом . ну може не так в ногу , ну хоч трохи прогресувати. Я своїй ласточці зрадив з німецькою фрау, на 11 - ть літ молодшою. Купив Пассат Б3. Друг радив подивитися на щось з ВАЗа , наприклад 2114 2007 року . Та я не заглядаю на неповнолітніх , самі розумієте. Тут я надав перевагу німкені з досвідом . Ось і казочці кінець , а хто слухав - молодець
Кручу я далі свою фрау , вперта попалася , "ломається":D. Ось і такі майстри бувають.. Видно "майстер " старої закалки. що не фуричило то дротом прикручував.. Щоб не крутити ще раз вирішив перебрати весь зад . Старі амортизатори марки Magnum. Ніколи не чув про такі ? І так з колодками та підчипниками все зрозуміло а от з амортизаторами ще мозок сохне. З маркою вирішив буду брати Білштейн але Б2 чи Б4 . Тобто масло чи газо - масло? За масло кажуть що вони мякші. Я їжджу спокійно то може і хватить та вони служать менше . А газо - масляна жосткіші та для старого кузова та ходової не дуже добре??
Не бери Б2... Не особливо то вони і м"які, але служать мало. Особистий досвід. Б4 - оптимально ціна/якість/строк служби.
Привіт всім . підкрутив я нарешті задок своїй лялі . тепер в неї як в дженіфер лопес - всьо прокачано.. Чим більше я кручу свою машину тим більше дивуюся . на стойках розпорних втулок не було взагалі . Прийшлось точити. Пильники просто болтались .Так як розмірів втулок я не знайшов , то прийшлось поступити методом тику. Я зібрав верхню опору та резинки але замість штока стойки я закрутив болт . Затянув та заміряв наскільки стягуються втулки. . Розмір втулок вийшов 13х17х40мм. Дякую Шег за пораду та я тебе не послухав , поставив Більштайн Б2. попробуєм як буде..
Привіт майстрам! Сьогодні сталась халепа , біля церкви Анни накрилось щеплення , ледве вишкрябався по Шевченка вверх. Зняв коробку , як не дивно диск цеплення та корзина з 88 року як і авто . Видно ще оригінальні . заодно зняв маовик та обернув вінець на другий бік , так як був зїдженний , стартер закусувався. В мене декілька питань . Вижимний підшипник не шарудить та калатає має осьовий люфт. Я розумію що це упорний підшипник не радіальний , можливо так має бути . Не знаю як зараз ходять нові підшипники може краще залишити оригінал?. Як провірити внутрішні гранати? Знімав маховик болти були на фарбі чи на герметику , можна закрутити без нього?
Привіт всім, машину крутити подобається а от друкувати одним пальцем не дуже... Коли міняв щеплення , коробка була знята , зразу же перебрав передок. Замінив підшипники ступиць , шарові, рульовий наконечник , тормозні колодки та бліни, опорні підшипники, гранати з одного боку. В перший ж тиждень сталася халепа відкрутилася коротка піввісь. Це ще я обійшовся маленьким переляком. Я їхав помаленьку через ямки і вона просто впала на ричаг. А от на ходу кажуть вона може наробити багато біди. Проблема в тому що болти були на фіксаторі а я зокрутив без. Зараз болти стоять на гроверах. Зараз трошки б"є кермом на 80-90 але коли відпускаю газ, не знаю колеса балансував на передку нові? Може бути через довгу піввісь? Доречі хтось на форумі шукав балансіри на довгу піввісь , вони хіба там мають бути ? В пятницю міняв кольцо на випускному колекторі . То ше та є..анина ! Як каже мій знайомий , то блят систем. Зняв скоби за допомогою таких гачків А от поставити нові . Прийшлось таку фігню комбінувати Проварив флянець біля пламенегасителя та поміняв кільце
Привіт всім . Вже майже 2 роки минуло з останнього допису. Трохи обновлю тему. Як вже писав раніше . крутити машину люблю а друкувати на компі не дуже. Минулого року міняв випускний колектор, мій був тріснутий . Я їжджу на газі і через тріщину вихлоп попадав в салон , як довго їздиш аж голова болить. Поміняв на колектор від АБС щоб позбутись тих скоб. З ліва АБС з права РП. Ось розміри отворів, вхідні отвори однакові 26х32мм Вихідний отвір РП на прийомну трубу 40мм , отвір АБС 60мм Ось і причина тріщини . Сальник впускного колектора. При заміні колектора на АБС треба міняти прийомну трубу . Після прийомної труби йде баняк. На б3 було два варіанти з плямегасітілем і каталізатором . В мене мав би бути плямягасітель а був пустий баняк і не видно щоб його хтось патрошив. Як взагалі має виглядати той пламєгасітель?
Панель приборів + прилад Штурман 6. Зимою не було чим занятися . Через те що нема тахометра в панелі , приходиться виставляти газовий редуктор та холостий на око, точніше на вухо. Я розумію багато скажуть що простіше поставити панель з тахом але все таки крім таха в мене тепер вольтметр та термометр. Тай постійно дивитися на тахометр нема потреби. Трохи про процес монтажу. Розбираєм панель. Коли вже панель розібрана то варто поміняти підсвітку. Я поставив звичайну лед ленту зеленого кольору. Зняв зелений світлофільтр. Повністю про розбору панелі розказувати не буду , думаю такої інформації багато Дисплей в прилада Штурман припаяний до плати тому щоб вмонтувати прилад в панель прийдеться випаяти дисплей і кнопку . Зробити їх виносними . Поміняти дисплей на дисплей меншого формату . В прилада дисплей червоного кольору .я поміняв на зелений . Кнопку виніс на правий перемикач щіток. Саму платуштурмана я приклеїв за платою приборів Місця пайки живлення і сигналу тахометра В панелі прийшлось зпиляти два невикористаних місця біля індикаторів ручного тормоза і аккумулятора щоб вліз дисплей. Ззаді на панелі приборів вивів розєми для кнопки і датчика температури Кнопка на перемикачі щіток Ось так получилося
Так, є. Термометр, вольтметр, і тахометр. Термометр з виносним датчиком. Можна міряти темперетуру зовнішнього або салонного повітря. Для температури двигуна він не підходить. Я поставив датчик біля перемикача пічки, але бачу невдале місце, бо завжди показує завишену температуру. Де повинен стояти датчик салонної температури?
Привіт Олег. Якщо можна зроби знимку , бо шкукав в інтернеті і всі пишуть що датчики стоять в кліматах... Я хочу перенести його в зеркало заднього виду . Як на твою думку? Бо ще хочу в зеркалі зробити підсвітку зони перемикачів пічки як в б6 чи в друга на мерсі...