Ось моє @das ist auto

Тема у розділі 'Наші авто', створена користувачем vovik07, 15 лют 2015.

  1. vwiskasha

    vwiskasha Місцевий

    Авто:
    vw passat b2 syncro
    audi s4 c4 2.2 turbo
    vw scirocco 2 tropic
    На ауді 100 с4 і а6 с4 стоїть один в плафоні і ще один в панелі
     
  2. vovik07

    vovik07 Active Member

    Авто:
    Passat B3
    Привіт. Купив своїй фрау нові мешти на зелені свята ... DSC_0767.JPG

    Казали на шиномонтажі коли перекидав диски , що диски оригінальні з гольфа 3...

    Поїздив тиждень передній диск почорнів як смерть.. DSC_0769.JPG DSC_0768.JPG

    Шось з тим треба робити . Направляючі супорта мають трохи люфт.супорт іде на перекос Хто знає чи продаються направляючі окремо чи тільки з скобою. Чи шукати б у.?
     
  3. bass

    bass Аксакал

    Авто:
    Був VW Passat B4 Variant (ADZ)1.8 (35I) Automat, Була Audi Avant A6C5 2.5TDI(AKN)
    Клубна карта:
    000073
    З гальмами не жартують - шукай нове.
     
  4. marickkk

    marickkk Active Member

    Авто:
    Scirocco
    окремо також можна купти)))
    ше причиною може бути дешеві колоднки.
     
    • Подобається Подобається x 1
  5. RaZoR

    RaZoR No Smoke No Power Diesel

    Авто:
    A6 С5 Avant Quattro (AKE)2002p була)
    A4 B6 Avant (AVF)2004p Ше є!!
    A6 C4 Avant (AEL) 1996p була
    VW G4 (BCA)2003p також був
    Ше крім направляючих, треба перевірити стан поршеньків.
     
    • Подобається Подобається x 1
  6. vovik07

    vovik07 Active Member

    Авто:
    Passat B3
    Колодки здається феродо, але точно не памятаю. Міняв разом з новими блінами два роки назад. Цилідрик нормальний минулого року міняв ремкомплект і тормозний шланг. Та признаюсь чесно що змазав його тормозухою. Я і не знав що є спец змазка. Коли міняв ремкомплект то зауважив що одна колодка зношена набагато більше аніж інша. Направляючі змазані графіткою. Як вважаєте, поміняю направляючі, напевно варто проточити блін і поставити нові колодки?
     
  7. vwiskasha

    vwiskasha Місцевий

    Авто:
    vw passat b2 syncro
    audi s4 c4 2.2 turbo
    vw scirocco 2 tropic
    На направляючі добре підходить змазка trw pfg110 , а тих хто маже мідними графітками чи антискрипними для колодок - на кіл садити !
    )
     
    • Подобається Подобається x 1
  8. RaZoR

    RaZoR No Smoke No Power Diesel

    Авто:
    A6 С5 Avant Quattro (AKE)2002p була)
    A4 B6 Avant (AVF)2004p Ше є!!
    A6 C4 Avant (AEL) 1996p була
    VW G4 (BCA)2003p також був
    Не варто при кожній заміні точити диск, він має певні параметри, заміряй яка товщина зараз!
     
  9. vwiskasha

    vwiskasha Місцевий

    Авто:
    vw passat b2 syncro
    audi s4 c4 2.2 turbo
    vw scirocco 2 tropic
    Тим більше, заводський гальм , як правило , недостатньо , особливо в швидкісних режимах вони пливуть на раз два , а якщо блін стертий і ще проточити - то охолодження стане в рази гіршим від ітак поганого
     
  10. vovik07

    vovik07 Active Member

    Авто:
    Passat B3
    Діло в тому що мало того що одна колодка стерта більше чим інша . так щей колодка стерта не рівномірно частина яка йде по зовнішньому радіусу стерта більше чим по внутрішньому . Треба поміряти чи нема в диска конусності??
     
  11. vovik07

    vovik07 Active Member

    Авто:
    Passat B3
    Добрий день, всім . Забув подякувати друзі за допомогу , особливо Олегу Razor. Перебрав суппорта , змазав тормозні поршиньки . Отвори під направляючі промив , почистив . Але поставив свої направляючі , так як нові були заниженого розміру на 0,15мм. Не знаю , взагалі вони б мали бути як ремонтні , то більшого розміру.. Але я змазав і поставив свої а проблема була в тому що підклинювали поршиньки. Дякую що підказали і взагалі я тут дізнався багато корисного і цікавого. DSC_0059.JPG DSC_0060.JPG Поршень і направляючі змазані змазкою з упаковки. Колодки ось такою DSC_0061.JPG OKS422. Зїздив на закарпаття , тернопіль камянець. Все супер. Перед поїздкою ше замінив цапфу , так як вже не підтягувалися підшипники. DSC_0201.JPG DSC_0202.JPG . Так як літні скати взув на титани . То хочу відпіскоструїти металеві на зиму , підкажіть де можна зробити....
     
    • Подобається Подобається x 2
  12. vovik07

    vovik07 Active Member

    Авто:
    Passat B3
    Щось не подобається мені як машина робить на холостих, тай останнім часом погано заводилась. Сьогодні дивився Вв дроти поміряв опір, здається все нормально, 4 тий - 5,85 кОм
    3 - 5,78 кОм
    2 - 5,94 кОм
    1 - 5,98 кОм
    Центр 2,05 кОм.дроти bremi.
    А от свічі трохи підпалені. В мене зараз стоять ngk vr6e. Мені здаєтся не дуже вони на газ підходять. Хоча в інтернеті думки розділились, одні кажуть ставити ірідієві інші ставити звичайні але з меншим зазором. Кажуть найкращі denso але багато підробок, ще хвалять brisk. Що скажете. Знаю багато форумчан на газу їздить, хто на яких свічках?
     
  13. vovik07

    vovik07 Active Member

    Авто:
    Passat B3
    Ще обзавівся от таким апаратом, ще не знаю чим він буде корисним. Газоаналізатор виробництва ГДР. DSC_0134.JPG DSC_0135.JPG
     
  14. vwiskasha

    vwiskasha Місцевий

    Авто:
    vw passat b2 syncro
    audi s4 c4 2.2 turbo
    vw scirocco 2 tropic
    Спочатку попробуй зменшити зазор , якщо на твоїх 0.8 то попробуй 0.6
     
  15. Sebastian del Maar

    Sebastian del Maar Аксакал

    Авто:
    Golf 4 Highländer
    то кіко вже тому відру, років з пьєтдисят, нє?
     
  16. vovik07

    vovik07 Active Member

    Авто:
    Passat B3
    Дякую за відповідь. Зазор був 1,1 мм зменшив до 0,75мм. Заводитись стала краще, відчутно лише на холостих. думаю що на малих оборотах іскра розкидана, бє в різні сторони, а на великих більш сконцентровано. Думаю на мій б3 можна ставити звичайні на один електрод але міняти частіше. В б3 це не складно.
     
    • Подобається Подобається x 1
  17. vovik07

    vovik07 Active Member

    Авто:
    Passat B3
    Всім привіт . Після довгих роздумів про свічки вирішив вибирати з двох варіантів Бріск Сілвер і Денсо ТТ. Коли прийшов в магазин і подивився вживу то варіант з Денсо відпав одразу. Тому що в Денсо наконечник ,той де підєднується провід, штампований і не відкручується. А дроти міняти я ще не планував. Тому купив бріск. DSC_0145.JPG DSC_0146.JPG DSC_0147.JPG Якість виготовлення не дуже порадовала , в двох свічок з чотирьох проблема з центруванням електродів. Тобто центральний електрод не співпадає з масовим DSC_0148.JPG
    Центральний електрод дійсно тонший і в теорії іскра повинна бути більш щільною . Свічі NGK i Brisk. DSC_0160.JPG DSC_0162.JPG Загалом на практиці різниці не замітив , ні по роботі авто ні по розходу палива. Але коли змінив зазор в своїх старих свічах з 1.1 на 0.7 то хлопки в вихлопній пропали. Такщо зазор на газу зменшувати варто. Але проблема з холостим в мене залишилась.
     
  18. vovik07

    vovik07 Active Member

    Авто:
    Passat B3
    Ще одне. Я тепер також впізнаваний DSC_0031.JPG DSC_0032.JPG DSC_0034.JPG
     
    • Подобається Подобається x 1
  19. vovik07

    vovik07 Active Member

    Авто:
    Passat B3
    Прийшов час заміни задніх сайлент блоків . В інтернеті вичитав що підходять від ауді а4 , вони на 0,5мм більші діаметром і краще підходять для балок з виробіткою. Так як я бачив що в мене не так порвані блоки як розбиті отвори під них . То вирішив купити від А4 , та ще вони в монолітному корпусі , я думаю такий варіант надійніший чим оригінальний б3. Заїхав до друга на яму , піддомкратив машину і балку і коли відкрутив кріплення балки , сайлент блоки самі повилітали. Балка була настільки зношена що навіть сайлент від а4 влазив вільно. DSC_0440.JPG DSC_0441.JPG

    Металева втулка буда витерта повністю. Вже думав шукати другу балку , але ця перебрана : були замінені підшипники , цапфи, колодки. тай не факт що найдеш нормальну бу балку. Так як ця втулка просто вставлена і розвальцована на заводі то вирішив її зняти і виточити нову. DSC_0445.JPG

    Для втулки підходить труба 2дюйми зовнішній д60мм. Внутрішній виточив по розміру сайлента з натягом. Довжину втулки зробив довшу на 10 мм від оригінальної щоб була більша площа зєднання з сайлентом і місце приварити втулку до балки. DSC_0443.JPG DSC_0446.JPG DSC_0447.JPG

    Ціна токарних робіт копійки, і радий що міняв сайленти сам , бо на сервісі запресували б так як є або сказали міняти балку. Для монтажу сайлентів від а4 бажано виточити розпорну шайбу товщиною 7мм , щоб сайлент недопресовувався до кунця. DSC_0451.JPG

    Сайлент можна запресувати довгим болтом але вищої твердості але в мене під руками такого не було а китайська шпилька на 12 не витримала , злизується різьба швидко. Зробив таку приблуду і загнав гідроциліндром DSC_0448.JPG DSC_0449.JPG DSC_0452.JPG
    Сайленти на місці . Ззаді в машині тишина! При нагоді поміняв гофру на прийомній трубі. Тепер нема запаху газу в салоні DSC_0458.JPG
     
    • Подобається Подобається x 5
    • Красунчик! Красунчик! x 1
  20. vovik07

    vovik07 Active Member

    Авто:
    Passat B3
    В другий сезон на авто стоять зеркала з підігрівам. На осінь і зиму річ суперова. Купував в Олега . Зеркала різних виробників, і праве гріє трошки швидше. DSC_0084.JPG DSC_0086.JPG Не знаю як тут фото повернути:dntknw: Ще осінню поставлені форсунки омивач авід шкоди октавії DSC_0868.JPG
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)