Привіт. Купив своїй фрау нові мешти на зелені свята ... Казали на шиномонтажі коли перекидав диски , що диски оригінальні з гольфа 3... Поїздив тиждень передній диск почорнів як смерть.. Шось з тим треба робити . Направляючі супорта мають трохи люфт.супорт іде на перекос Хто знає чи продаються направляючі окремо чи тільки з скобою. Чи шукати б у.?
Колодки здається феродо, але точно не памятаю. Міняв разом з новими блінами два роки назад. Цилідрик нормальний минулого року міняв ремкомплект і тормозний шланг. Та признаюсь чесно що змазав його тормозухою. Я і не знав що є спец змазка. Коли міняв ремкомплект то зауважив що одна колодка зношена набагато більше аніж інша. Направляючі змазані графіткою. Як вважаєте, поміняю направляючі, напевно варто проточити блін і поставити нові колодки?
На направляючі добре підходить змазка trw pfg110 , а тих хто маже мідними графітками чи антискрипними для колодок - на кіл садити ! )
Тим більше, заводський гальм , як правило , недостатньо , особливо в швидкісних режимах вони пливуть на раз два , а якщо блін стертий і ще проточити - то охолодження стане в рази гіршим від ітак поганого
Діло в тому що мало того що одна колодка стерта більше чим інша . так щей колодка стерта не рівномірно частина яка йде по зовнішньому радіусу стерта більше чим по внутрішньому . Треба поміряти чи нема в диска конусності??
Добрий день, всім . Забув подякувати друзі за допомогу , особливо Олегу Razor. Перебрав суппорта , змазав тормозні поршиньки . Отвори під направляючі промив , почистив . Але поставив свої направляючі , так як нові були заниженого розміру на 0,15мм. Не знаю , взагалі вони б мали бути як ремонтні , то більшого розміру.. Але я змазав і поставив свої а проблема була в тому що підклинювали поршиньки. Дякую що підказали і взагалі я тут дізнався багато корисного і цікавого. Поршень і направляючі змазані змазкою з упаковки. Колодки ось такою OKS422. Зїздив на закарпаття , тернопіль камянець. Все супер. Перед поїздкою ше замінив цапфу , так як вже не підтягувалися підшипники. . Так як літні скати взув на титани . То хочу відпіскоструїти металеві на зиму , підкажіть де можна зробити....
Щось не подобається мені як машина робить на холостих, тай останнім часом погано заводилась. Сьогодні дивився Вв дроти поміряв опір, здається все нормально, 4 тий - 5,85 кОм 3 - 5,78 кОм 2 - 5,94 кОм 1 - 5,98 кОм Центр 2,05 кОм.дроти bremi. А от свічі трохи підпалені. В мене зараз стоять ngk vr6e. Мені здаєтся не дуже вони на газ підходять. Хоча в інтернеті думки розділились, одні кажуть ставити ірідієві інші ставити звичайні але з меншим зазором. Кажуть найкращі denso але багато підробок, ще хвалять brisk. Що скажете. Знаю багато форумчан на газу їздить, хто на яких свічках?
Дякую за відповідь. Зазор був 1,1 мм зменшив до 0,75мм. Заводитись стала краще, відчутно лише на холостих. думаю що на малих оборотах іскра розкидана, бє в різні сторони, а на великих більш сконцентровано. Думаю на мій б3 можна ставити звичайні на один електрод але міняти частіше. В б3 це не складно.
Всім привіт . Після довгих роздумів про свічки вирішив вибирати з двох варіантів Бріск Сілвер і Денсо ТТ. Коли прийшов в магазин і подивився вживу то варіант з Денсо відпав одразу. Тому що в Денсо наконечник ,той де підєднується провід, штампований і не відкручується. А дроти міняти я ще не планував. Тому купив бріск. Якість виготовлення не дуже порадовала , в двох свічок з чотирьох проблема з центруванням електродів. Тобто центральний електрод не співпадає з масовим Центральний електрод дійсно тонший і в теорії іскра повинна бути більш щільною . Свічі NGK i Brisk. Загалом на практиці різниці не замітив , ні по роботі авто ні по розходу палива. Але коли змінив зазор в своїх старих свічах з 1.1 на 0.7 то хлопки в вихлопній пропали. Такщо зазор на газу зменшувати варто. Але проблема з холостим в мене залишилась.
Прийшов час заміни задніх сайлент блоків . В інтернеті вичитав що підходять від ауді а4 , вони на 0,5мм більші діаметром і краще підходять для балок з виробіткою. Так як я бачив що в мене не так порвані блоки як розбиті отвори під них . То вирішив купити від А4 , та ще вони в монолітному корпусі , я думаю такий варіант надійніший чим оригінальний б3. Заїхав до друга на яму , піддомкратив машину і балку і коли відкрутив кріплення балки , сайлент блоки самі повилітали. Балка була настільки зношена що навіть сайлент від а4 влазив вільно. Металева втулка буда витерта повністю. Вже думав шукати другу балку , але ця перебрана : були замінені підшипники , цапфи, колодки. тай не факт що найдеш нормальну бу балку. Так як ця втулка просто вставлена і розвальцована на заводі то вирішив її зняти і виточити нову. Для втулки підходить труба 2дюйми зовнішній д60мм. Внутрішній виточив по розміру сайлента з натягом. Довжину втулки зробив довшу на 10 мм від оригінальної щоб була більша площа зєднання з сайлентом і місце приварити втулку до балки. Ціна токарних робіт копійки, і радий що міняв сайленти сам , бо на сервісі запресували б так як є або сказали міняти балку. Для монтажу сайлентів від а4 бажано виточити розпорну шайбу товщиною 7мм , щоб сайлент недопресовувався до кунця. Сайлент можна запресувати довгим болтом але вищої твердості але в мене під руками такого не було а китайська шпилька на 12 не витримала , злизується різьба швидко. Зробив таку приблуду і загнав гідроциліндром Сайленти на місці . Ззаді в машині тишина! При нагоді поміняв гофру на прийомній трубі. Тепер нема запаху газу в салоні
В другий сезон на авто стоять зеркала з підігрівам. На осінь і зиму річ суперова. Купував в Олега . Зеркала різних виробників, і праве гріє трошки швидше. Не знаю як тут фото повернути Ще осінню поставлені форсунки омивач авід шкоди октавії