Падає педаль тормозу (після ремонту)

Тема у розділі 'Ходова і кузов', створена користувачем Kinder, 1 лип 2019.

  1. diesel757

    diesel757 Аксакал

    Авто:
    VW Golf2 1,6D jp, 5-стМКПП (4S), 1985р.
    VW Passat B5+ (FL) 1.9tdi AWX, 5-стМКПП, 2001р.
    Клубна карта:
    000091
    - перший раз проЕбали той сальник
    - другий раз інший пошкодили
    ......
    та й таке ))))))))
     
  2. Kinder

    Kinder Аксакал

    Авто:
    VW B6 Passat 2.0 2006
    Клубна карта:
    21
    Привіт, друже!
    Мені надоїв вже морально мій Б4. Я хотів або Б5+, або Ауді А4 Б6 або 210 Мерс. Попався скоріше Пассат і я без роздумів його взяв. Машину гнав особисто з Польщі. Хотів їхніх машин, а не українських. Я знаю про ці машини, які описав досить багато. Мені подобаються ці старі відра.

    1. Прокачка під тиском у Львові є мало де. Я обслуговувався на сервісі на Зеленій біля ДБК, там є прокачка установка тискова. Свій Б4 там прокачував і Ланос. Мені не до кінця зрозумілий цей принцип, бо прикріпляють штуцер до розширювального бачка і машина з 10-15 хв качає через себе і апарат прокачки гальмівну рідину 4 літри. Певно прокачає пару разів. Я не розумію фізику того прокачуваня, бо ніхто навіть не розвоздушує систему через гальмівні циліндри. Але хрєн з ним, таку систему дуже хвалять і кажуть, що вона прожене любе повітря з машини.

    А тепер головне. Я три тижні, КАРЛ ТРИ ТИЖНІ день в день не міг записатися на той грьобаний сервіс бо відношення там таке, що всі все і всіх мають в СРАЦІ !!!!! Я там 17 років їздив, відношення було різне, але три тижні мені обірвало терпець. То місця зайняті, то гальмівної рідини в апараті (4л) бракує, то майстер ногу вивихнув, а інші того не вміють робити, то ще 100500 причин. Я, людина, яка себе поважає, вислав їх і той сервіс НАХРЕН!!!! Там клоуни, а не менеджер, які кладучи трубку вже забувають за клієнта. Тому я в сраці залишився з прокачкою під тиском. Повезу машину КУМУ нашому в солонку. Сьогодні плавно поїздв 20 км по місту, тормоз є, але нунафік їздити з такою педаллю. Плюс ще вроді трохи гріються усі 4 ступиці.

    Тепер бакланка наших спеціалістів, які робили машину.
    Одна з робіт був ремонт направляючих супорта. Після того сервісу машина проїхала близько 80 км. Супорт далі гримить на всю вулицю, аж стидно їздити, наче відвалитися має. Вот тобі український сервіс. Машина без гриміння супорту проїхала 30-40 км, все як було так і є.

    За ручник погоджуюся, може так і є, але думаю майстри, які робили мою машину того не знають.
    Якщо мені сказали, що то нормальна педаль тормозу, так і має бути, про що можна говорити? Я себе клоуном почував.

    Давай зустрінемося, поспілкуваємося, маю по Б5 трохи запитань.
    Що скажеш?
     
  3. Shaggy

    Shaggy Super Moderator

    Авто:
    Audi Allroad 2.5 AKE 01"; Audi A6 C5 Avant Quattro 2.5 AKE 02";
    Та направляючі купляються нові зі скобою. Ціна на них притомна цілком, така сама як і ремонт майже...
    Може в тебе колодки гремлять??
     
  4. diesel757

    diesel757 Аксакал

    Авто:
    VW Golf2 1,6D jp, 5-стМКПП (4S), 1985р.
    VW Passat B5+ (FL) 1.9tdi AWX, 5-стМКПП, 2001р.
    Клубна карта:
    000091
    За ручника - вчора Міняв суппорт, то там нічого складного нема. Хіба би ті напівзнаючі фахівці якось криво чи не так під'єднали троси (х.й.з., як то можливо, але досвід показує, що можливо).
    Приміром, вище згадував, що у мене контур задній лівий був непродувний. Причина банальна..... ще зимою мені тріснув гальмівний шланг передній і нагло лилось. Я заглушив на виході з АБС. Дочимчихав на СТО, і казав що заглушив де і як, вони бились в груди, що виковиряли і там ніц не заглушено, но крвблд прокачати не могли.
    Пройшло понад півроку, я й забув і тут знов СТО і роботи по гальмівній і знов не можуть прокачати той контур. А ТЕПЕР ВНІМАНІЄ не могли прокачати, та й х. з ним, але ж візьміть та до кінця прикрутіть трубку подачі гальмівної рідини до суппорта. Нєєєєєє, вони називали і забули.
    Вчора випадково пригадав про заглушку, виковиряли її, і коли качнув 2-3 педалькою, то нагло потік інший задній суппорт, бо блд забули докиутити трубку на СТО... а нащо? дійсно, а нащо, як вона і так була забита.
    Але на разі все норм і я довольний.
    Якщо зупинитись, видати педаль гальма і при вижатій затягувати ручнік, то силою максимум на 7 щолчків. І то, це при умові, що тре якісно прокачати, а не так як я, бо не мав зайвої рідини, та й до передніх не пхався.
    Мож пролистати мою тему, по B5+, я там практично все записував.
    Залюбки! З чим стикався, те поможу і розкажу.
    Як правило, частіше буваю на Зеленій, 147 біля Арсену (курси водіїв), але через специфіку роботи можу бути то в мрео, то ще десь по справах. Але, якщо що, то дзвони (0963421655) чи пиши або ж меседжі, ти в мене чи я в тебе )))))) є в кулєґах на ФБ, ідентифікуєш мене як (Роман Романович).
    Дальше, також маю ваг-ком, можу глянути, гараж неподалік роботи. Але в тому, я не спєц, хіба поверхнево, щоб знати до чого лізти і де дивитись, а далі Гугл в поміч і все воно вирішується.
     
  5. diesel757

    diesel757 Аксакал

    Авто:
    VW Golf2 1,6D jp, 5-стМКПП (4S), 1985р.
    VW Passat B5+ (FL) 1.9tdi AWX, 5-стМКПП, 2001р.
    Клубна карта:
    000091
    Отже, трохи погуглив інет, щодо прокачки гальмівної системи у дєтіщях vag і зрозумів, що проблеми з якісною прокачкою доволі таки поширені.
    А все тому, що якщо ж вже завоздушився блок ABS то тре програмно його розвоздушити, інакше (пишуть так) хоть 100500 раз прокачуй ногою чи під тиском нічого не допоможе.
    Завжди був переконаний, що прокачку тре робити по схемі (починати з правого заднього - дальньої магістралі і закінчувати найкоротшою магістраллю). Але при прокачці вагкомом, програма каже що спочатку пару передніх коліс, потім пару задніх коліс.
    Знову ж таки, особисто я того не пробував, проте маю намір цього тижня спробувати.
    Єдина фішка, що тре придумати на що вивісити машину, бо ями не маю та й підйомника не маю.
    Тому @Kinder , не шукай прокачки під тиском, бо це 50/50 буде марно витрачені кошти на рідину і роботу, а також безкорисно трата часу. Вакуум в тебе працює, педаль на заглушено у двигуні тверда. Хіба пробувати ваг-комом качати.
    Якщо в мене буде позитивний результат, то зможу і тобі прокачати.
    То шо майстри кажуть, що то нормально..... ні, це не нормально і педаль не повинна бути "ватяна" чи доходити до підлоги при натисканні.
     
  6. Kinder

    Kinder Аксакал

    Авто:
    VW B6 Passat 2.0 2006
    Клубна карта:
    21
    Ти правий.
    А як то прокачувати Вагкомом?
     
  7. diesel757

    diesel757 Аксакал

    Авто:
    VW Golf2 1,6D jp, 5-стМКПП (4S), 1985р.
    VW Passat B5+ (FL) 1.9tdi AWX, 5-стМКПП, 2001р.
    Клубна карта:
    000091
    Спробував вагкомом.... На моїй прозі нема функції "вкл/викл/дальше" по типу, як нарив в неті від якогось користувача.
    По вагкому зайшов в "базові налаштування" і все....
    Єдине, що найшов - коли тиснеш на педаль, то показує к-ть "bar" з котрою натискаєш.

    Но не все так печально. Прокачав!

    Прокачував по такому алгоритму (найшов в тому ж неті "прокачка передньопривідного з блоком ABS" якось так):
    - ноут був підключений до авто, ключ запалення повернутий в положення "2", щоби світились іконки.
    - перед цим провірив на помилки систему ABS і так залишив включеним.
    - далі провів прокачку так званим "дєдовським методом", але в іншій послідовності, а саме:
    1) прокачав переднє праве
    2) прокачав переднє ліве
    3) прокачав заднє праве
    4) прокачав заднє ліве
    Після того все збс, педаль стала твердою. Але помітив, коли на неї давити, то вона доходила до низу більше ніж треба.
    І тут виявилось, що на блоку ABS просочується рідина з-під трубки (магістраль на задній лівий суппорт).
    IMG_20190723_233122.jpg
    Одна з тих трубок, бо відкручував її нещодавно.
    Перевірив на затяжку, а вона затягнута. І так разів зо три. Далі просочується рідина. Згодом, відкрутив її і по-новому закрутив. Вуаля! Перестало сочитись.
    Після того вже не прокачував. Хоча, разок по кругу пройтись не помішало би.
    Результат - все збс! При натисканні педалі і утриманні її, вона не провалюється на заведеному двигуні. Педаль тверда, не ватяна.
    При заглушеному двигуні, вашчє тверда як бетон.

    Після тих маніпуляцій з ноутом, на приборці світились іконки ESP та ABS. Проте, якщо проїхатись із виворотом керма вправо і вліво до упора та різко загальмувати (спрацьовує ABS) і ті іконки тухнуть.
     
    Останнє редагування: 24 лип 2019
    • Подобається Подобається x 1

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)