панель приладів Jetta II

Тема у розділі 'Тюнінг, косметика і звук', створена користувачем M&K, 2 лип 2008.

  1. majuskul

    majuskul Active Member

    Авто:
    VW Golf III Variant 1.8i 1994 5МКПП
    лампу перегріву підєднав до датчика температури двигуна :)
    відремонтую свій комп і викладу твої файлики - досить помічні
     
  2. majuskul

    majuskul Active Member

    Авто:
    VW Golf III Variant 1.8i 1994 5МКПП
    викладаю файлики M&K

    номера контатів на щитку колір проводів
    функціональність провода номера контатів на щитку колір проводів
    [FONT=&quot]7\1[/FONT] синій/білий контрольна лампа дального світла фар[FONT=&quot]T28/25 [/FONT][FONT=&quot]синій/білий[/FONT]

    [FONT=&quot]7\5 [/FONT][FONT=&quot]фіолетовий/чорний [/FONT]покажчик рівня пального [FONT=&quot]T28/21 синій[/FONT]
    [FONT=&quot]7\6 [/FONT][FONT=&quot]синій/сірий [/FONT][FONT=&quot]плюсовий контакт підсвітки (габарити)T28/12[/FONT][FONT=&quot]сірий[/FONT]
    [FONT=&quot]7\7 синій/червоний контрольна лампа вказівника поворотів T28/24 зелений[/FONT]
    [FONT=&quot]7a\3 синій/зелений невикористовується T28/20[/FONT]
    [FONT=&quot]7a\4 жовтий датчик тиску масла (1,8 бар) T28/8 жовтий[/FONT]
    [FONT=&quot]7a\5 синій контрольна лампа зарядки АКБ T28/16 синій[/FONT]
    [FONT=&quot]7b\3 червоний +12 на годинник T28/11 червоний[/FONT]
    [FONT=&quot]7b\4 червоний/чорний тахометер T28/10 жовтий[/FONT]
    [FONT=&quot]7b\5 коричневий маса T28/3 коричневий[/FONT]
    [FONT=&quot]7b\6 жовтий/червоний покажчик температури охолоджуючої рідини T28/23 жовтий/червоний[/FONT]
    [FONT=&quot]7c\2 білий/жовтий невідомо T28/7 коричневий[/FONT]
    [FONT=&quot]7c\4 синій/чорний датчик тиску масла (0,3 бар) T28/9 червоний/білий[/FONT]
    [FONT=&quot]7c\7 чорний контакт ("плюсовий") на який подається напруга при включенні запалювання T28/13 чорний[/FONT]


    знову зїхала таблиця :sad: та нехочеться заливати файли на платні обмінники
    N.B. кольори не завжди співпадають але у більшості випадків. (у мене була фішка від пассата)
     
    Останнє редагування: 21 лип 2010
  3. ZUK

    ZUK Початківець

    Авто:
    Джетта 1,3 1987р.в
    Звідки приборка бере дані про оберти двигуна, якщо з коробки то яким чином?
    Поділіться інфою хто ставив тах. на 1,3 мотор 4 ст. КПП. Джетта 1987 року
     
  4. Voffka

    Voffka Active Member

    Авто:
    VW Jetta Coupe
    Клубна карта:
    000010
    Не з коробки, а від "+" катушки запалення.
    "KL.1", дивись вище там все розписано (тахометр).

    Для інфи: Є унііверсальні тахометри, які підключаються по однаковій схемі: 4 провода:
    - червоний: +12В;
    - чорний: маса;
    - зелений: + катушки запалення;
    - білий: підсвітка екрану.
    По заду девайса є перемикач кількості циліндрів авто, зазвичай "4,5,6"...
     
    Останнє редагування: 22 лип 2010
  5. Voffka

    Voffka Active Member

    Авто:
    VW Jetta Coupe
    Клубна карта:
    000010
    Маєш 2 варіанта:
    1. Шукаєш клему "KL.1" на рідному роз'ємі приборки (підписано біля доріжки синьої винілової плати приборки). Зазвичай рідна розводка вже має підведений дріт до роз'єму (колір не пам'ятаю, глянь вище), хоча він може і не використовуватись, в мене так було на Джеті 86р.в..(тобто провід до панелі підведений, а самого тахометру не було).

    2. Береш провід метр-півтора (на пряму і пів вистачить:D), потягуєш від приборки в підкапотний і кидаєш на +катушки. Аля!
     
  6. majuskul

    majuskul Active Member

    Авто:
    VW Golf III Variant 1.8i 1994 5МКПП
    в мене двигун 1,3 гольф 1987 :) я собі поставив приборку з тахометром. Voffka докладно описав звідки бере тахометр інфу, якщо підключаєш до штатної проводки див. вище розпіновку. якщо двигун дизельний то інфу бере з генератора, коробка полюбе нідочого ;)
     
  7. ZUK

    ZUK Початківець

    Авто:
    Джетта 1,3 1987р.в
    В мене приборка з годинником! Дві фішки. З чого мені починати:
    шукати приборку з тахометром це раз. Що далі? Majuskul розпиши будь ласка все попорядку і докладно як ти то все робив?
     
  8. Yur

    Yur Місцевий

    Авто:
    MAN F2000 19.403 Commander
    шукай приборку з тахом на дві фішки, свою виймаєш, ставиш ту, що знайшов. При потребі міняєш спідометр (лишаєш свій, ставиш на нову приборку). Нічого тут складного немає. Удачі
     
  9. dima1405

    dima1405 Місцевий

    Авто:
    VW Golf II 1.3і 1985 Reno Symbol 1.4(16v) 2006
    САме так! проводка вже закладена, лише необхідна приборка з необхідним дивайсом ну й на твою кількість фішок, в мене це все звелося лише до покупки приборки і підєднання фішок.
     
  10. majuskul

    majuskul Active Member

    Авто:
    VW Golf III Variant 1.8i 1994 5МКПП
    якщо знайдеш двофішечну приборку - то ніякого калхоза - вийняв стару та на її місце вставив нову. але з досвіду знаю, що зараз тяжко знайти двофішечну з тахометром і тим більше з МФА, однофішечну легше. Якщо знайдеш однофішечну - читай мої дописи вище, щось беде незрозуміло чи виникнуть підчас заміни якісь запитання пиши в пп чи тут допоможу чим зможу.
    в мене стояла найпростіша: без годинника без добового пробігу - порожня як барабан з маркуванням 935 - з таким маркуванням ставились приборки на гольфи з двигуном 1,3 в ідеалі тобі потрібно знайти приборку з таким самим маркуванням як і у тебе зараз (див цифірки під спідометром) я знайшов з тахо та МФА з маркуванням 950 - тепер спідометр прибріхує десь на 5-7 км - занижає реальну швидкість.
     
    Останнє редагування: 26 лип 2010
  11. pohorilych

    pohorilych Початківець

    Авто:
    Golf GTI 1987
    В мене Гольф 87 року, приборка здається з компутером, але він не підключений - Хтось до мене видно шось там мутив, поставив звичайні підрульові перемикачі і відключив компутер. І ше з мотору йде вакуумний шланг, який заглушений звичайним болтиком, шоб не свистів.
    Порадьте, хто б міг на то всьо глянути і по можливості поставити нормальні ручки і підключити компутер.
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)