Пар з вихлопної труби =(

Тема у розділі 'Двигун, підкапотний простір', створена користувачем Qwerty, 28 вер 2009.

  1. Bodyn

    Bodyn Місцевий

    Авто:
    AUDI 80 Б4 2.0MI
    Я думаю, автору тре відкривати гараж і тоді пари не буде!!!))) Пара є завжди, як би ми того не хотіли, просто зранку прохолодно і її видно(аналогічно зимою)
    ІМХО: зробили з мухи слона
     
    • Подобається Подобається x 1
  2. RomanoProddi

    RomanoProddi Місцевий

    Авто:
    WVPassat B3 SYNCRO 1990 Variant 2,0 SIMOS ADY. КПП 5 CRU 95р.в.
    Клубна карта:
    007)))
    +1 ІМХО: зробили з мухи слона
     
  3. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Можеш говорити сусіду що хочеш, але вернемось до наших баранів.. читай цитату ... в тебе що тоже нічого невидно як ти заводиш свою машину. В моєї все нормально ....може хоть пів години робити в гаражі і тільки чути легкий угарний газ.
     
  4. RomanoProddi

    RomanoProddi Місцевий

    Авто:
    WVPassat B3 SYNCRO 1990 Variant 2,0 SIMOS ADY. КПП 5 CRU 95р.в.
    Клубна карта:
    007)))
    в автора гіперболізація проблеми, внаслідок прикрої ейфорії.

    в мене все видно. просто стоїть на вулиці і вітер пар уносить в даль))))))))))))))))))))
     
  5. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Так от в тому то і справа що я знаю скільки і який вихлоп має бути в закритому приміщенні а ти знаєш скільки на відкритому тому і кажу автору що скоріше всього треба двигун регулювати а не пару розганяти.
     
  6. RomanoProddi

    RomanoProddi Місцевий

    Авто:
    WVPassat B3 SYNCRO 1990 Variant 2,0 SIMOS ADY. КПП 5 CRU 95р.в.
    Клубна карта:
    007)))
    як його регульнути, поясніть????
     
  7. Bodyn

    Bodyn Місцевий

    Авто:
    AUDI 80 Б4 2.0MI
    в мене не те що пар, в мене деколи каплі з сажою випловуються)))
     
  8. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Вставляеш в трубу газоаналізатор і доводиш до норми
     
  9. Qwerty

    Qwerty Active Member

    Авто:
    vw vento 1.8mi ABS
    Народ,от тільки не треба суперечок!
    справа в тому, що ,як ви бачите, у Львові погода відносно суха, гараж мій цегляний,сухий і яма також суха, а з труби виходить щось біле і майже без запаху. Про те що це пар у мене немає сумнівів, мене цікавить звідки в двигуні може зявлятись так багато рідини? І ще одне, з труби ніяка рідіна не вилпльовується,може тут проблама у вихлопній системі,може рідина десь застоюється і довго випаровується?
     
  10. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Коли дуже збіднена суміш то так і буде. Постав руку на вихлоп і побачиш чи то пара чи ні, якщо пара то рука дуже мокра має бути.
     
  11. Qwerty

    Qwerty Active Member

    Авто:
    vw vento 1.8mi ABS
    ооо,це вже щось!!!
    зранку перевірю і відпишусь!!!
     
  12. dima1405

    dima1405 Місцевий

    Авто:
    VW Golf II 1.3і 1985 Reno Symbol 1.4(16v) 2006
    Краще підстав не руку, а звичайне скло(дзеркало) так як перевіряли померла людина чи ні в давнину(підносивши скло до губ). Пар(вода) береться в вихлопі з відпрацьованих газів(проходить хімічна реакція перетворення хкідливих речовин в нешкідливі), і немає різниці стоїть в тебе каталізатор чи нестоїть. У автора (мені так здається) авто з каталізатором тобто вихлоп з парою буде однозначно. Да мало не забув коли ми прогріваємо авто(перші хвилин 20) вихлопна система холодна, суміш збагачена(активно працює каталізатор) пари води проходячи по вихлопній системі(холодній) охолоджуються(з 300град до 120град наприклад) і виходять видимими з глушака, щоб довести свою теорію візьмемо той самий чайник нальємо 100гр води і поставимо на великий вогонь, вода інтенсивно кипить а пари біля носика невидно(видно сантиметрів за 20-30), а тепер зменшуємо вогонь до маленького відразу з"являється густа пара біля самого носика. Так само і в автомобілі, температуру горіння ми регулювати не можемо(+-650град) а от температура на виході газів буде різною з холодною вихлопною системою, і прогрітою.
    Можливо не дуже добре описав(ранок всетаки), але намагався донести свою думку:)
     
  13. Qwerty

    Qwerty Active Member

    Авто:
    vw vento 1.8mi ABS
    Я з тобою згідний! Але замість дзеркала я приклав листок білого паперу,на якому через 1 хв тримання біля труби зявилося мокре пятно без кольору,запаху і смаку:nea:. І ще одне,не знаю з чим це повязано, але сьогодні пару у вихлопі було менше. Я ще подумав,чи можливо таке тому що у бензо баці зібралась, якимось чином,вода? І ще одне,машина з каталізатором,але тому явно торба,дзеленчить так ніби у відро щебню насипано.
     
  14. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    цікаво як ти смак оприділяв.:D
    Так має бути, але ти писав про лондонські тумани в гаражі...так не має бути. Визначся що в тебе робиться і пиши точніше.
     
  15. Qwerty

    Qwerty Active Member

    Авто:
    vw vento 1.8mi ABS
    а як смак оприділяють:D ?
    Я оприділився ще спочатку: коли мотор прогрівається з труби валить пар, як з дим машини, за пару хвилин в гаражі нічого не видно (двері гаражу відкриті) це так має бути,чи як? в чому причина? допоможіть порадою! ніяких нарікань на роботу двигуна нема, хіба трошки збільшений розхід(9л по трасі) Що робити? Чи може не напрягатись і не звертати уваги не це все?
    але всеж таки,сьогодні того пару було трошечки менше.
     
  16. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Звичайно шо так не має бути. І якщо ти при відкритих дверях гаража забиваеш димом приміщення то точно що це не пара. Пара зразу осідає на стелі стінах і самій машині. Не може в машині бути стілько води і по любому вона сконденсується у вихлопній трубі і витече на підлогу. Можливий варіант поганої бензини. Може в тебе бензин з соляркою,або ще з якою бідою. попробуй поміняти бензин
     
  17. Qwerty

    Qwerty Active Member

    Авто:
    vw vento 1.8mi ABS
    а несправний каталізатор може таке спричинити? або лямбда?
     
  18. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Каталізатор ні. Лямбда може.
     
  19. dima1405

    dima1405 Місцевий

    Авто:
    VW Golf II 1.3і 1985 Reno Symbol 1.4(16v) 2006
    чинників чому таке відбувається безліч, перший це неякісне пальне, по друге все залежить від часу прогріву авто(6 година ранку коли температура +5, чи 8 коли +10), торохтіть може і не каталізатор, а один з глушників. Зібратися вода в бензобаці теоретично може, але вода важча за пальне тому машина б троїла, погано заводилася і т.д. Є ще один варіант що в тебе десь підсочується охолоджуюча речовина(тосол), на холодну підкапує а на гарячу метал розширився і закриває цей "отвір" через який сочиться(Зроби фото ранішнього тумана і виклади в даній темі) ти можеш і не помічати ці 10грам кожного ранку.
     
  20. RomanoProddi

    RomanoProddi Місцевий

    Авто:
    WVPassat B3 SYNCRO 1990 Variant 2,0 SIMOS ADY. КПП 5 CRU 95р.в.
    Клубна карта:
    007)))
    вставляли в трубу газоаналізатор. нема чого доводити. все справне. ЩО тепер??? які аргументи будуть????
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)