PASSAT B-3 гітіжо-60

Тема у розділі 'Двигун, підкапотний простір', створена користувачем ярик, 16 тра 2008.

  1. ярик

    ярик Місцевий

    Авто:
    jetta c
    Відповідь: PASSAT B-3 гітіжо-60

    Перерив купу сайтів і вияснив,що датчик заднього ходу (4конт.) пов"язаний з круіз-контролем - якщо не так,то поправте мене.
    А ще провів поверхневу діагностику(як дилетант в цій справі) системи вприску,так що ногами не бийте а з розумінням віднесіться до моіх старань.
    1.Перевірив лямбду-знайшов обрив в проводці(сигнал на "мозг").Лямбда робоча(0,2-0,8В)
    2.Перевірив ДТОЖ-(70*С...400-500Ом,90*С...210-270Ом).Крім того при відключені штекера від нього-обороти падають.
    3.Перевірив датчик пов.(СО),на патрубку перед інж. -працює.(за доп.ел.фена...6,5-0,275кОм).
    4.Регулятор ХХ:заміряв опір-8,5 Ом(має бути 2-10),але при включенні заж. він не гуде і вібрує а просто відкривається повністю,і якщо завести двиг. то оберти йдуть на максимум!Пробував інший(робочий)-теж саме.Лишаються вимикачі ХХ і повноі нагр.-це повязано з ними???(іх не перевірив...)
    І ще одне питання-яке має бути маркування на мозгах?
    На vw.msk.ru знайшов,що DIGIFANT G60-для мот.PG,а в мене(тобто в машині):
    BOSCH
    0 261 200 346
    DIGIFANT vw DF1.
    Якщо щось виміряв не так - проясніть !
    Дякую!
     
  2. Sasa

    Sasa Аксакал

    Авто:
    Country Power
    Клубна карта:
    000481
    Відповідь: PASSAT B-3 гітіжо-60

    1 - а в чому проблема?
    2 - 0 261 200 346 DIGIFANT vw DF1 судя по Vortex - рідний
     
  3. ярик

    ярик Місцевий

    Авто:
    jetta c
    Відповідь: PASSAT B-3 гітіжо-60

    Проблема в тому,що (судячи по свічках-чорний нагар)багата суміш-а отже і великий розхід.
    Чи то правда-якщо довго іздити з відключеним лямбда-то мозги стають в аварійний режим і навіть після усунення проблеми не бачать сигналу від лямбди. Тобто потрібно скинути помилки. Якщо так,то яким чином це роблять?
    2. Регулятор ХХ:вчора таки перевірив вим.ХХ і повноі нагрузки,але все одно регулятор відкривається повністю і оберти йдуть на макс.
    В чому ще може бути проблема?
    пи.си.мотор заводиться з пів оберта незалежно хол. чи гарячий і коли прогріється - працює рівно!(думаю,якби проблеми з форсунками-то було б інакше...)
     
  4. Markell

    Markell Super Moderator

    Авто:
    Mk2 KR
    Відповідь: PASSAT B-3 гітіжо-60

    Мозги обнуляються зняттям клеми з акума на півгодини. Від кінцевика ХХ і ДТОЖ залежить правильна робота регулятора ХХ (КСХХ). Коли заводиш холодну машину, він і має відкриватись на повну.
     
  5. ярик

    ярик Місцевий

    Авто:
    jetta c
    Відповідь: PASSAT B-3 гітіжо-60

    Так,але коли заводжу - то оберти 2т.-3т.-4т. і відразу вимикаю(не чекаючи 6-ти тис.),тому що не дуже цікаво дивитись мотор,який йде "вразнос"(особливо холодний)
     
  6. Markell

    Markell Super Moderator

    Авто:
    Mk2 KR
    Відповідь: PASSAT B-3 гітіжо-60

    Або закусує заслонку в клапані ХХ, або ДЗ (ше може ДПДЗ глючити), або обрив кінцевика ХХ. До купи пошукай підсоси в впускному тракті.
     
  7. ярик

    ярик Місцевий

    Авто:
    jetta c
    Відповідь: PASSAT B-3 гітіжо-60

    Дякую Sasa i Markell за відповідь!
    До речі - всіх зі св"ятом!
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)