Ну і мої 5 копійок. Мій рокко (1,8 95к.с.) на обгонах пуляє шо ракета. аж дупа до сідух прилипає на кікдауні , а я балдію! просто нєхєр ставити тупі автомати на тупі мотори . Атомат має бути гарно настроєний до двигуна, маси авто і навпаки. Є двигуни. на котрі я б сказав заборонено ставити автомати, але... Наприклад пробував їхати на скірокко з акпп, двигун 1,5 (70к.с.), враження ну нах, шо трамвай.
Октавія 1.8T на ручці - люкс. Двигун хороший, а з турбіною - ракета. Я б брав ручку ІМХО. Я не розумію, чесно кажучи, нащо такі теми типу цієї: ''автомат чи ручка'', ''бензин чи дизель'', ''нове чи б/у'' і т.д. Таких тем на форумі купа. . . Це все дуже індивідуально і думок тут стільки скільки народу.
Хочу додати, їздив на Джетті 2 (рік випуску не пам"ятаю) 1.8 з автоматом. враження досить і досить позитивні.
Підтримую FasT, хочеш знати що краще - покатайся по черзі на автоматі і ручці, що більше сподобається те і краще для тебе.
Все життя катаюсь на ручці-прикольно,подобається...колєга купив автомат,я сів попробував-також прикольно,супер!!!...попробувати ше тіптронік?...чи шо там ше є?
зараз пересів з ручки на автомат а саме на тіптронік. Скажу так я усвідомив шо мені на ручці іноді не вистачало шоби машинка девчому подумала замість мене. Колиє бажання подьоргати ручку є тіптронік і того вистачає шоби задовільнити тягу до смикання. Хоча ручка теж мене не напрягала.
Коли пересідаєш на автомат,перші рази треба ліву ногу привязувати до сидіння...:DЯ поки з Києва до Львова доїхав,то 4 рази лівою так влупив по тормозах,думав сам вилечу через лобове:D
гггг а я "щеплення" на автоматі витиснув пару раз при рушанні і думаю фіглі машина так смикається. А на світлофорі то все на нейтралку скинути рука тянется і тянеться (с)
а хз ще толком не розібрався бо толком ніде не їздив тільки перший тиждень шо на ній їжджу. Бортового компютера кажись нема є тріп. Хтось мені пояснить різницю між тріп компом і борт компом? ) коротше попередні власник казав шо місто 11 - 12 траса 7-8 покишо з дому на роботу і з роботи додому показує середній розхід 13 але то через прогрівання.
Дальше буде гірше... після півроку їзди на автоматі і більше ні на чому треба було батіну ниву трохи відігнати. Я сідаю, завожу, включаю задню а воно сцуко не включається і хрипить... я сильніше нажимаю на педаль - знов те саме... цуко - я ж на тормоз жму.
Ха-ха-ха. Зі мною вчора таке було))))))))))))) Сів в дружбана мажину. Блін я на тормоз і передадачу а воно падло гарчить на мене)))))
привіт друзі! недавно купив пасата B5 1998 року, 1.8Т 20V МКПП пробіг 153 000. Підкажіть будь ласка на що насам перед треба звернути увагу, і взагалі хто що знає про це авто. вже зробив заміну масла (Castrol 5w30 синтетика) + поміняв повітряний фільтр. одна проблема: непрацює круїз-контроль. спочатку працював, але деколи сам пособі виключався, а тепер взагалі непрцює. Він має запобіжник чи проблема може бути в самій ручці(повороти працюють ідеально)? і ще, коли прогрівав рано машину, то після 4 хвилин роботи на холостих почув стукіт в районі заднього правого колеса, напевно насос. машину заглушив і завав знов - стукоту небуло, після того як доїхав до роботи перевірив знов, все працює норм. може це означати шо насос скоро піде під заміну, і якшо так то яка приблизно ціна? наперед дякую!