PASSAT B6

Тема у розділі 'Інше', створена користувачем FOREST, 28 бер 2010.

  1. Spinogrizik

    Spinogrizik Active Member

    Авто:
    passat b6
    да нє , буде все в купці
     
  2. Рус

    Рус Active Member

    Авто:
    Passat B6 1.8 TSI
    На прохання докидую інструкцію по заміні гумок "двірників". Схема заміни практично однакова для всіх "безхребетних" щіток! http://volkswagen.msk.ru/forum/index.php?showtopic=96659
     
  3. Рус

    Рус Active Member

    Авто:
    Passat B6 1.8 TSI
    Повір мені, що не всі хто їздить на дорожчих машинах використовують слова "тіпа", "чісто", " в натурі":nea: і вважають недостойними своєї уваги власників інших (читай - дешевших) авто!!! Марка автомобіля і його ціна зовсім не є визначальними при оцінці людяності та інтелекту його власника! Зустрічав справжніх CONDOMів(R) на ВАЗ 2101 і хороших та чуйних людей на Порш Кайєнах та 200 Крузерах.
     
    • Подобається Подобається x 1
  4. Андрій

    Андрій Початківець

    Авто:
    VW Passat 2.0 FSI 2007
    У мене також В6, я нею задоволений.
     
  5. Андрій

    Андрій Початківець

    Авто:
    VW Passat 2.0 FSI 2007
    Хотілось би побувати на ваших зїздах та якось завжди часу не вистачає.
     
  6. Андрій

    Андрій Початківець

    Авто:
    VW Passat 2.0 FSI 2007
    Хороші слова, гарно зауважив
     
  7. Андрій

    Андрій Початківець

    Авто:
    VW Passat 2.0 FSI 2007
    Хороші слова, гарно зауважив!
     
  8. Рус

    Рус Active Member

    Авто:
    Passat B6 1.8 TSI
    Я теж ще жодного разу не був на Львівському з"їзді, аж соромно :blush: В Київ їздив на зустріч клубу, а в рідному місті все ніяк не зберусь...
     
  9. FOREST

    FOREST Active Member

    Авто:
    VW Passat Variant B6
    Всім привіт! У кого комплектація авто з адаптивним поворотним біксеноном? Чи дійсно вартує та річ і чи були якісь проблеми в процесі експлуатації?
    Чому запитую, тому що є в планах поміняти свої галогенові на бікснові фари, правда на б/у, так як нові коштують абсолютно не реальні гроші.
     
  10. Spinogrizik

    Spinogrizik Active Member

    Авто:
    passat b6
    поворотний біксенон то просто "пітарда" класно світить......а яка ціна фар б\у?
     
  11. Рус

    Рус Active Member

    Авто:
    Passat B6 1.8 TSI
    Привіт і тобі! Вірніше, Христос Воскрес! Бі-ксенон - це бомба...:yes: Особливо, коли на підйомі в тебе фари реально світять на дорогу, а не сліплять низьколітаючі літаки :D ! Але на форумі VW UA обговорювалась проблема запотіванння бі-ксенонових фар (це їхня хвороба). В мене авто вже 5-ий рік і тільки недавно (коли помив мотор) запотіла права фара :bad:. Здається, що для встановленння адаптивного бі-ксенону самих фар недостатньо.... потрібен якись датчик (стоїть під кузовом), який визначає кут нахилу авто відносно дороги і ще (не стверджую!) авто повинно мати відповідний блок комфорту... Виходячи з усього ( теж на "братньому" форумі вже мужики підраховували) дешевше поставити "колгоспний" бі-ксенон на свої галогенові фари і буде тобі щастя!!! В будь-якому випадку, порадься з спеціалістами!
     
  12. FOREST

    FOREST Active Member

    Авто:
    VW Passat Variant B6
    Воістину Воскрес! Фари можна привезти з Польщі або Німетчини і є реальні люди які цим займаються. Так, крім самих фар треба :
    1. Фара ліва і права
    2. блок управліня ксеноновою лампою та галогенною (на кожну фару)
    3. Модуль живлення ... (на кожну фару)
    4. Лампа біксенонова (2шт.)
    5. лампа галогенова (габарит) (2шт)
    6. лампа галогенова бокового світла (2шт)
    7. Провода. фішки
    В натурі це все комплектується разом з фарою і виглядає як одне ціле, проте якщо замовляти нові деталі кожна річ продається за своїм номером окремо. По фарам все.
    Далі:
    8. Блок управління адаптивним світлом (стоїть десь під бардачком) (1шт.)
    9. Датчик положення кузова передньої підвіски (1шт.)
    10. Датчик положення кузова задньої підвіски (1шт.)
    11. провода, фішки
    В принципі все. Б/у все це задоволдення буде коштувати 810-1000 дол. США. Нові- боюсь навіть говорити. Якщо продати свої галогенові фари - 250 дол. ще можна зекономити. По закінченню монтажу прошити біксенон в бортовий компютер і вікоригувати пучок світла фар. Робити це все планую на Алексі. Проте ціни вони поки що не виставили, вивчають. Правда повинен ще бути фароомивач, але я думаю без нього можна обійтись. Якщо на форумі ще найшлись би люди які хочуть поміняти галоген на адаптивний біксенон можна б було отримати реальні знижки як на роботи так і на деталі. Так що думайте колеги.
     
  13. Vova$

    Vova$ Місцевий

    Авто:
    G4 2002 AVU
    той адаптивний ксенон за таке бабло мав би ще міньєт строчити по вихідним :D
    Сам багато ночами їздяю, але такі бабки не дав би за той чудо-ксенон.
     
  14. Spinogrizik

    Spinogrizik Active Member

    Авто:
    passat b6
    800 паперів та ну на....... за такі гроші я буду перед машиною фанаріком світити.

    хоча світить бомбово
     
  15. Рус

    Рус Active Member

    Авто:
    Passat B6 1.8 TSI
    Коли є лишні гроші-поставити можна, не проблема... Але це "поховані" гроші :nea:! Дешевше просто поставити нормальний ксенон на сервісі і їздити собі...
     
  16. FasT

    FasT Місцевий

    Авто:
    був - VW Golf II 1.3i '90
    VW Scirocco mk2 1.6 EG '82
    Клубна карта:
    000038
    Дамс, хлопаки. . . За такі гроші в Бундесі можна ще одного Гольфа взяти. )))
    Моє ІМХО - це зайве. Але то як кому!
     
  17. Рус

    Рус Active Member

    Авто:
    Passat B6 1.8 TSI
    Повністю з тобою погоджуюсь :yes:! І собі б взяв Гольфика в ідеальному стані та й товк би його по наших львівських дорогах, щоб серце не так краялось :sad:
     
  18. FasT

    FasT Місцевий

    Авто:
    був - VW Golf II 1.3i '90
    VW Scirocco mk2 1.6 EG '82
    Клубна карта:
    000038
    Рус, в чом питання? Давай махнемось! ))))
    А якщо серйозно і по темі, то Б6 - класне представницьке авто, особливо мене пруть 1.8Т двигуни.
    Але для мене, студента, Гольф 2 - ідеальне авто! Кожному своє і в свій час. . .
     
  19. FOREST

    FOREST Active Member

    Авто:
    VW Passat Variant B6
    Панове тема не про гольф 2, а про пассат В6 по-перше. По-друге немає нічого дивного в ціні. Коли я купляв авто, виходив з позиції того що було в наявності в рамках акції , яка давала чималі знижки. У мене комплектація хайлайн 1, яка йшла як повна проте без біксенону та мультируля і ще якась дрібничка які є в хайлайн 2. Різниця між вище зазначеними комплектаціями складала десь 1500 - 2000 дол. США. Тому дообладнати авто біксеноном за такі гроші хоч і дорого проте виправдано. Питання можливості встановлення не оригінального ксенону в існуючі фари мене не цікавить так як підкупляє поворотний адаптивний біксенон та й авто виглядає значно цікавіше з цією оптикою.
     
  20. Vova$

    Vova$ Місцевий

    Авто:
    G4 2002 AVU
    попрошу аргументувати таку точку зору, а саме: чим саме адаптивний ксенон (беушний) виправдовує капіталовкладення в штуку баксів??? Мені дійсно цікаво.
    І тут не грає роль чи то на Г2, чи на В6, чи на чері міньєт, чи на диво секс чи анос )))
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)