На прохання докидую інструкцію по заміні гумок "двірників". Схема заміни практично однакова для всіх "безхребетних" щіток! http://volkswagen.msk.ru/forum/index.php?showtopic=96659
Повір мені, що не всі хто їздить на дорожчих машинах використовують слова "тіпа", "чісто", " в натурі" і вважають недостойними своєї уваги власників інших (читай - дешевших) авто!!! Марка автомобіля і його ціна зовсім не є визначальними при оцінці людяності та інтелекту його власника! Зустрічав справжніх CONDOMів(R) на ВАЗ 2101 і хороших та чуйних людей на Порш Кайєнах та 200 Крузерах.
Я теж ще жодного разу не був на Львівському з"їзді, аж соромно В Київ їздив на зустріч клубу, а в рідному місті все ніяк не зберусь...
Всім привіт! У кого комплектація авто з адаптивним поворотним біксеноном? Чи дійсно вартує та річ і чи були якісь проблеми в процесі експлуатації? Чому запитую, тому що є в планах поміняти свої галогенові на бікснові фари, правда на б/у, так як нові коштують абсолютно не реальні гроші.
Привіт і тобі! Вірніше, Христос Воскрес! Бі-ксенон - це бомба... Особливо, коли на підйомі в тебе фари реально світять на дорогу, а не сліплять низьколітаючі літаки :D ! Але на форумі VW UA обговорювалась проблема запотіванння бі-ксенонових фар (це їхня хвороба). В мене авто вже 5-ий рік і тільки недавно (коли помив мотор) запотіла права фара . Здається, що для встановленння адаптивного бі-ксенону самих фар недостатньо.... потрібен якись датчик (стоїть під кузовом), який визначає кут нахилу авто відносно дороги і ще (не стверджую!) авто повинно мати відповідний блок комфорту... Виходячи з усього ( теж на "братньому" форумі вже мужики підраховували) дешевше поставити "колгоспний" бі-ксенон на свої галогенові фари і буде тобі щастя!!! В будь-якому випадку, порадься з спеціалістами!
Воістину Воскрес! Фари можна привезти з Польщі або Німетчини і є реальні люди які цим займаються. Так, крім самих фар треба : 1. Фара ліва і права 2. блок управліня ксеноновою лампою та галогенною (на кожну фару) 3. Модуль живлення ... (на кожну фару) 4. Лампа біксенонова (2шт.) 5. лампа галогенова (габарит) (2шт) 6. лампа галогенова бокового світла (2шт) 7. Провода. фішки В натурі це все комплектується разом з фарою і виглядає як одне ціле, проте якщо замовляти нові деталі кожна річ продається за своїм номером окремо. По фарам все. Далі: 8. Блок управління адаптивним світлом (стоїть десь під бардачком) (1шт.) 9. Датчик положення кузова передньої підвіски (1шт.) 10. Датчик положення кузова задньої підвіски (1шт.) 11. провода, фішки В принципі все. Б/у все це задоволдення буде коштувати 810-1000 дол. США. Нові- боюсь навіть говорити. Якщо продати свої галогенові фари - 250 дол. ще можна зекономити. По закінченню монтажу прошити біксенон в бортовий компютер і вікоригувати пучок світла фар. Робити це все планую на Алексі. Проте ціни вони поки що не виставили, вивчають. Правда повинен ще бути фароомивач, але я думаю без нього можна обійтись. Якщо на форумі ще найшлись би люди які хочуть поміняти галоген на адаптивний біксенон можна б було отримати реальні знижки як на роботи так і на деталі. Так що думайте колеги.
той адаптивний ксенон за таке бабло мав би ще міньєт строчити по вихідним :D Сам багато ночами їздяю, але такі бабки не дав би за той чудо-ксенон.
800 паперів та ну на....... за такі гроші я буду перед машиною фанаріком світити. хоча світить бомбово
Коли є лишні гроші-поставити можна, не проблема... Але це "поховані" гроші ! Дешевше просто поставити нормальний ксенон на сервісі і їздити собі...
Дамс, хлопаки. . . За такі гроші в Бундесі можна ще одного Гольфа взяти. ))) Моє ІМХО - це зайве. Але то як кому!
Повністю з тобою погоджуюсь ! І собі б взяв Гольфика в ідеальному стані та й товк би його по наших львівських дорогах, щоб серце не так краялось
Рус, в чом питання? Давай махнемось! )))) А якщо серйозно і по темі, то Б6 - класне представницьке авто, особливо мене пруть 1.8Т двигуни. Але для мене, студента, Гольф 2 - ідеальне авто! Кожному своє і в свій час. . .
Панове тема не про гольф 2, а про пассат В6 по-перше. По-друге немає нічого дивного в ціні. Коли я купляв авто, виходив з позиції того що було в наявності в рамках акції , яка давала чималі знижки. У мене комплектація хайлайн 1, яка йшла як повна проте без біксенону та мультируля і ще якась дрібничка які є в хайлайн 2. Різниця між вище зазначеними комплектаціями складала десь 1500 - 2000 дол. США. Тому дообладнати авто біксеноном за такі гроші хоч і дорого проте виправдано. Питання можливості встановлення не оригінального ксенону в існуючі фари мене не цікавить так як підкупляє поворотний адаптивний біксенон та й авто виглядає значно цікавіше з цією оптикою.
попрошу аргументувати таку точку зору, а саме: чим саме адаптивний ксенон (беушний) виправдовує капіталовкладення в штуку баксів??? Мені дійсно цікаво. І тут не грає роль чи то на Г2, чи на В6, чи на чері міньєт, чи на диво секс чи анос )))