Людина прагне до ідеалу, а ви одразу "я б задавився", "я б прожектор на кришу поставив". Звісно на авто яке коштує 30тис грн не варто ставити світло за 8000, а за 30тис$ це невелика ціна, до тогож гарна видимість гарантована, тай нас з вами сліпити не буде!!!
Послухай, я нікого ні в чому не збираюсь переконувати. Кожен має право власного вибору. Вище описана аргументація ціни, якщо тобі дійсно цікаво і щось не зрозуміло зайди на офіційний сайт VW і почитай про особливості роботи адаптивного поворотного біксенону ніж хизуватися тут своїм красномовством
Давайте ближче до конкретики. Б6 2.0 дизель (насос-форсунка), 2008 р.в. Набігав 40500 км. По гарантії поміняли: - двухмасовий маховик, комплект зчеплення, вижимний (29 ткм, гул при виключенні зчеплення був присутній практично одразу після покупки); - електропневмоклапан регулювання турбонаддуву (на всяк випадок, я настояв); - Рульовий редуктор (по-простому рульову рейку) + проводку до неї (35 ткм, стуки, люфта не було); - Задні сайлентблоки ричагів пер. підвіски (за 2 дні до закінчення гарантії, 39ткм, з"явились невеликі глухі постукування); Щодо виконання робіт по гарантії, до дилера не маю жодних претензій. Однак це ще й результат того, як клієнт себе поставить з самого початку. Витрата палива по трасі - 4,8...6,3 л/100 км (всі знаємо, від чого залежить). В середньому 5,7...5,9 л/100км при 110...130 км/год. 4,8 - це я експеримент ставив на маршруті Київ-Тернопіль (макс. шв. 100 км/год). По місту, з короткими перебіжками влітку 7,8...8,5 л/100км., взимку (через роботу автономного догрівача) до 10,5 л/100км. Паливо - виключно Евро-4 (вміст сірки до 50мг/кг, цетанове число 51). Мотор досі не "наївся" масла, хоч обкатував дуже спокійно і довго. На 15 ткм. вимагає 1,5...2,0 л., і це при моєму спокійному стилі їзди. А масло доречі у дилера 191 грн/л. Через рік після покупки самостійно зробив тотальну шумоізоляцію всього авто: підлога, стеля, двері, багажник, капот, навіть всі крила. Матеріали брав без всяких посередників по дуже привабливим цінам, однак загальна вартість все-таки перевищила 600 зелених. Загальна вага "шумки" на авто ~80 кг. Ефект є, особливо в плані якості музики, відсутні будь-які скрипи та стуки в салоні, взимку тепліше, однак Мерседес звичайно не получився. Переконався, що тиша в салоні - не результат наклеювання багатошарових вібро- та шумоізоляторів, а якість та професіоналізм роботи конструкторів на етапі проектування та виробництва. Втім, і маркетологи тут свої рученята прикладають, інакше не було би таких подібних і одночасно абсолютно різних авто, як Ауді і Фольксваген. А взагалі, на моє особисте переконання, епоха справжніх, добротних, надійних автомобілів закінчилась десь так році в 1996...1998, може на рік-два пізніше.
В мене чомусь виникло запитання. Деж вона тих 40500км їздила?! А на рахунок масла, та всі вони беруть масло, в когось більше в кагось менше все залежить від стилю їзди і вязкості масла.
Сестра у мене в Москві живе. 4 рейси Тернопіль-Москва-Тернопіль = бл. 12 ткм. Далі: 6 разів Тернопіль-Бориспіль = 5,5 ткм. Тричі Тернопіль-Чернівці = 1 ткм, 9 (чи 10) разів Тернопіль-Львів (аеропорт)= 2,5 ткм, в Хмельницький декілька разів, в Вінницю, в Карпати і т.д. За моїми підрахунками бл. 24 ткм по заміським трасам, решта по місту (і біля міста).
Ну це я ше розумію. А тут я взагалі в шоці! Цікаво це у всіх, чи це якийсь поодинокий випадок? Просто найблищим часом, планував саме з таким мотором шукати, а тут............ І шо тепер дєлать.........незнаю!
З рульовою рейкою випадки НЕ поодинокі. Єдине, що втішає, наявність стуку не призводить до появи люфтів. Просто на нерви діє. А що стосується вічного питання "шо дєлать", то, якби у мене до покупки Пассата була Ауді А6 2,5TDI, я би її навряд чи поміняв.
пробіг 26тис. ходова покищо не торбує, хоча їжджу по львівських дорогах =) а на рахунок масла то на 15 тис. доливаю 0.5л -1л. макс
Читав на Київському форумі, що дуже багато нарікань на насос-форсунки(здається турецькі), які летать на 50 000 км.
Наскільки мені відомо, насос-форсунки для цього мотора випксуає виключно фірма Сіменс. А точніше, ВАГ і Сіменс спільно створили цілий НДІ з розробки і виробництва цих насос-форсунок. Виробництво Турція - це типу "чув дзвін, та не знає, де він".
На своєму бензиновому масло не доливаю взагалі (пробіг вже 91т.км і стиль їзди не дуже спокійний):D! Правда, з заміною ніколи не дотягую до 15т.км - міняю десь на 10т.км, хоча масло особисто купую за кордоном,а воно там дорожче ніж у нас (даю ще похибки на якість нашого палива). Шумо- та віброізолювати теж хотів, але так як не має місця де це зробити самому, то вирішив криворуким майстрам на "роздирання" авто не віддати. І потім ще й "накрило" -ну як можна купити авто за 39 єнотів і робити в ньому додатково "шумку"?!: От так їзджу і мучусь!
А це, до речі, сама серйозна і "нешуточна" проблема дизелів від VW!!! І ціна питання "переплюне" всі зекономлені (ніби!) до цьго кошти. П"єзофорсунки вилітають по одній, але міняти краще всі одразу, тому що це питання часу і є "можливість" замерзнути з пасажирами десь у чистому полі зимою! Після відмови форсунки (а це може бути і при обгоні) авто стає як вкопане і більше ви його не заведете ! І ці насос-форсунки міняються ще й в комплекті з елект-ронним блоком керування (ЕБК)! Ціна питання (якщо авто не на гарантії і вам не дали згоду на "Куланц") - десь в районі 4000 євро!!!!!!!! Так що теперішні дизелі від VW - це (і в хорошому і в переносному значенні цього слова).
Власне з цих причин я обрав бензин 1.8TSI. Перед цим їздив на Oпель Aстра G універсал 1999 р.в. 1.7 ТD. Все що зекономив на пальному в один прекрасний момент попав на паливний насос, який обійшовся мені в 1500 дол. США ... Та й потім, скажу Вам так, дизель треба любити. Мене він чесно кажучи дратував. Заводиш взимку, він тарахкоче як трактор, потужності бракує, крутити його на високих оборотах також не зовсім добре, хоча є товариші які стверджують що ні за що не перейшли б на бензин. Так що кожному свое, але як на мене бензин є менш проблемний в експлуатації та обслуговуванні ніж дизель.
"Бензин" чи "дизель" - це дійсно одвічна суперечка автолюбителів і справа "релігіїї" кожного особисто!Прикольно, звичайно, їхати на БМВ 530 з мотором3.0 (2009р.в. -це службове авто) і спостерігати як бортовий комп. після траси Львів-Ужгород з швидкісним режимом 130-200км/год показує середній розхід 8л.Але коли взнав ціну насос-форсунок - краще я собі куплю 2.5 бензин :D і потім в будь-який момент поставлю газ (якщо захочу економити). P.S. я теж через проблеми з VW дизелем взяв собі бензинового Б6 і без турбіни...трохи мало коней, але якось переживу (мотор вибирав з євро 2)!!!
наскілька знаю то на моторі FSI на 100к теж дуже часто летять форсунки високого тиску і замінюють їх відразу всі і кошутує то також недешево. Хочу сказати шо бензтновий FSI недалеко втік від дизеля по розходу і по вартості обслуговування ну то принаймні моє враження яке сформувалось на тому шо я чув.
В мене зараз 92т. км і все, що я поміняв до сьогодні це відношу до "розхідників" (масла,фільтра,колодки,ремені-ролики,задні сайленти предніх ричагів,стійки стабілізатора,гальмівну рідину)...здається все..(тьфу-тьфу-тьфу)! Зараз ще після зими дщо треба поправити по ходовій,але теж не суттєво...Хоча до техстану машини відношуся дуже"предвзято"-лишній шум-стук -- і я вже в майстрів.А ось про форсунки на 100т.км - вперше чую... P.S. нехай хтось скаже,що заміна ременя ГРМ, генераторного, помпи і трьох роликів (в приватних майстрів, так як на гарантію після першого ж року н..срав) -2500 грн. з роботою-----це дорого!
Ага я теж як вибирав то думав між дизелем і бензиною. Але дизель виходив практично в ту саму ціну шо GTI, якщо доставити все те що йшло стандартно в GTI. І зараз взагалі не жалію, по трасі розхід сер. 8.5-9 літрів при 140-150, по місті можу вкластись в 9 якшо не дуже ганяти і не на короткі відстані. В мене взагалі був рекорд 5.8 як вертався з горів їхав за знайомим не більше 80 км/год. Я думаю як для 2,0 TFSI це суперовий розхід. Також дивився в сторону пасату але він мені здався за великий, як для Львова та й взагалі. Зараз наїздив 35т то все що міняв це масла і фільтра, і два задні стопи лампочка перегоріла
+ мульйон! :D От сьогодні передивився ще раз "сервіску" і побачив, що підійшов час міняти повітряний фільтр, масло (+ фільтр), фільтр салону та свічки. Подзвонив до колеги, який займається автозапчастинами, і ось прайс: 1. Повітряний фільтр - 140 грн 2. Масляний фільтр - 100грн 3. Фільтр салону - 100грн 4. Свічки -70 грн + на все знижка 20%, а масло кожен вибирає таке,в який бренд вірить! Особисто я привожу масло собі сам з-за кордону і каністра Castrol Edge 0w40 коштує на наші 600 грн (5л). Як на мене, то ціни цілком демократичні (якщо ти вже купив Б6)