Все Bosch! Свічки, правда, вчора купи дешевші....не знаю, може не треба було економити... Взяв NGK (made in France) по 35 грн, хоча на "Алексі" є оригінал по 70 грн/шт.
не в обіду, але де ж ти такі ціни найшов, я НЖК брав 1,5 року тому №21 то 50грн/шт.. а зараз шукав свічки, то найкраще шо найшов ціна/якість то беру в районі 200грн за 4шт. як ти на тих свічах будеш їздити???
Всім привіт! Є у мене ще в планах по дообладнанню пассата зробити шумовіброізоляцію. Десь тут колеги писали що також не проти але з принципу вартості авто ще не наважились. В Алексі, я взнавав за шумоізоляцію 4 дверей та задньої кришки треба віддати 3000 гр., на Цитаделі в "G32" хочуть 60 дол. за дверку при цьому лікують скрипи салону. Бажано знайти контору яка уже працювала з В6 оскільки там є свої нюанси при знятті і встановленні обшивки, тому не хотілось би попасти на делитантів, які б здобували досвід на моєму авто. Хто що порадить?
Яб брав той оригінал не задумуючись. От я колись свічки купував на альфу NGK 20$ штука (платинові тоненькі 4шт) і 4шт Бош по 50грн, бо в неї було 8 свічок.
Мій товариш - власник магазину "Сигнал"...так от після вичислення максимальної знижки від ціни отримав такі цифри...:D P.S. відносно з"їзду - постараюсь бутиюю (перший раз!) Хто ще зголоситься?
Ось знайшов тобі "свіжак" пропозицію і ПРОСТО ШАРА!!! http://www.vwclub.org.ua/modules/newbb/viewtopic.php?viewmode=flat&topic_id=25594&forum=5
Оскільки сам робив тотальну "шумку" свого авто, порада одна: качаєш Ельзу, вивчаєш і робиш все від початку до кінця самостійно. І ще: віброшумоізоляція навіть усіх дверей може покращити тільки музику. Якщо є бажання зменшити шум, потрібно робити тотальну шумку всього авто: двері, стеля, підлога, всі крила, капот, багажник...
Дякую за турботи. Телефонував, на жаль чоловік продає виключно самі фари без блоків, датчиків і т.д., а мене цікавить все взборі, що можна дістати тільки коли є відповідна машина на розборці.
- на жаль, сам , немаю на це ні часу, ні можливостей. - шумовіброізоляція цікавить мене не тільки з сторони зменшення шуму, а також як варіант позбутися зайвих стуків та скрипів в обшивці дверей та й в принципі звук закривання дверей та й сам хлопок повинен змінитись в кращу сторону, стати більш глухим. Я думаю власники В6 мене зрозуміють, коли бува хтось з пасажирів закриває двері ...
Всім привіт! Шумовіброізоляція частково зроблена (5 дверей), результатом задоволений. Чесно кажучи був здивований коли побачив заводську шумоізоляцію у вигляді одного або двох прямокутників розміром 20х10 см на всю дверку. В перспективі планую зробити дах, підлогу, багажний відсік. Щодо біксенону, мої пошуки б/у деталей не увінчались успіхом. Окремі деталі можна знайти , а так щоб в комплексі потрібно знайти машину відповідної комплектації яка йде на розборку що дуже складно. На даний час зацікавився чіп-тюнінгом. Для прикладу по мотору 1.8 TSI (160 к.с. 250 н/м) можна добавити 40 к.с. і 50 н/м крутного моменту. Пошарившись в інтернеті знайшов у Києві кантору АТГ, яка буцімто професійно займається чіп-тюнінгом. Поспілкувавшись з менеджером довідався що у Львові є їхні дилери, СТО по вул. Щирецькій (майстер Андрій), мабуть в районі Рік-авто. Може хтось в курсі де, що , як ? Також я думаю можна б було отримати значні знижки на чіп-тюнінг якщо серед одноклубників, зокрема власників пассат В6 є ще бажаючі. Як вважаєте?
Раджу поцікавитись якою програмою вони прошивають, тобто хто автор прошивки, інколи бувають невдалі рішення. Як варіант - пропоную глянути на прошивку від "турбогаража" у Києві, вони ніби теж мають представників у Львові, жодних негативних відгуків не було.
Не знаю, треба питатися у них. Я користувався їх послугами в Києві. Задзвони на телефон з цього сайту, вони все розкажуть.