PASSAT B6

Тема у розділі 'Інше', створена користувачем FOREST, 28 бер 2010.

  1. FOREST

    FOREST Active Member

    Авто:
    VW Passat Variant B6
    Двигатель : BZB № 75841
    мощность = 160
    : раб.объем= 1.8
    Код КПП : KGV
    Код страны : X7W
    Дата изготовл.: 26.08.2008
    Модельный год : 2009
     
  2. FOREST

    FOREST Active Member

    Авто:
    VW Passat Variant B6
    Хто яке масло лиє в 1.8 TSI ?
     
  3. Рус

    Рус Active Member

    Авто:
    Passat B6 1.8 TSI
    Поки що тільки "Original" (знайомий передавав з Києва по 52євро за 5л)...
    Непогані відгуки про Shell (з відповідними допусками). В попереднього Пасата (2.0 ФСІ) я лив Castrol Edge 5w40, але все масло привозилось ВИКЛЮЧНО з-за кордону !!!
     
  4. FOREST

    FOREST Active Member

    Авто:
    VW Passat Variant B6
    Я по закінченні гарантії перейшов на
    [​IMG]
    Власне продавець стверджує що VAG Long Life III 5W-30 і Aral SuperTronic Longlife III 5w-30 одне і теж так як перший немає власних виробничих потужностей і виготовляє свое масло на базі заводу Арал тільки під іншим брендом і зважаючи на ціну змісту брати його немає.

    Доречі, про чіп-тюнінг не подумуєш?
     
    Останнє редагування: 26 лип 2011
  5. Рус

    Рус Active Member

    Авто:
    Passat B6 1.8 TSI
    Бреше продавець... Останнім часом VW використовував при першій заливці мастило фірми Mobil, а зараз "підписали" їх на Castrol...
    Про чіп думав, але трохи "жаба давить" 500євро витягнути з кишені.:bad:
    І хочеться, і колиться... :D
     
  6. FOREST

    FOREST Active Member

    Авто:
    VW Passat Variant B6
    Оригінал це [​IMG] оригінальний номер по VAG каталогу: GVW052195M2, а те що при 1ТО на сервісі вони пропонують це зрозуміло.
    Щодо чіпа, аналогічно... Якщо б не треба було їхати в Київ (ATG, VTG, S-cars) мабуть вже давно зробив би. Доречі, яка в тебе коробка передач?
     
  7. Рус

    Рус Active Member

    Авто:
    Passat B6 1.8 TSI
    "Пацани" їздять на механіці... :cool:
    Мав на службовому авто DSG... "Супер" до першого ремонту (Шкода Суперб Нью).Коротше, побоявся взяти собі особисто - нехай VAG її "обкатає", модернізує, а потім вже можна брати і для себе :D
    На рахунок моторного мастила - в мене постійно заливається 5w40...
     
  8. FOREST

    FOREST Active Member

    Авто:
    VW Passat Variant B6
    Ну тоді сам "бог велів" чіпуватись...
    В мене тіптронік 6ст.- це була єдина умова дружини при виборі машини ... На мою думку єдиний недолік автоматичних коробок передач це відсутність режиму нейтральної передачі під час руху хоча уже проскакує інформація про нове покоління автоматичних коробок в яких є економічний режим з поміж двох інших і саме він дозволяє накат без гальмування двигуна...
     
  9. Адріан

    Адріан Місцевий

    Авто:
    VW Bora BFQ 2005
    Власне прікол в тому, що під час накату з гальмуванням двигуном і є економія. :)
     
  10. FOREST

    FOREST Active Member

    Авто:
    VW Passat Variant B6
    Оживлю тему. Є можливість залити чіп REVO. Якщо збиремо хоча б 3 машини можна зачіпуватись у Львові. Фірма ніби як серезна, що скажете???
    http://www.revotechnik.com/
    В Києві офіційний представник http://vagworks.com.ua/?page_id=8
    Програми їхні, розроблені під конкретний агрегат, відгуки щодо останніх дуже позетивні. Я особисто стикнувся з проблемою прошити 1.8 TSI АКПП6. Більшість київських кантор не гарантують позитивний результат у випадку з автоматичною коробкою передач, а ті що беруться висувають умови які є не прийнятливі для мешканців віддалених від столиці регіонів.
    Якщо хтось надумає пишіть тут або в приват. Переваги колективного замовлення є взаємовигідні для всіх учасників процесу
     
  11. Рус

    Рус Active Member

    Авто:
    Passat B6 1.8 TSI
    Хочу рассказать о своих наблюдениях, и возможно кто-то тоже может что-то сказать по этому поводу.

    Имеем GTI c механикой, который не так давно был прошит Revo Stage2 c теоретической мощность до 290-300лс.
    Автомобиль напичкан всевозможными системами безопасности, которые не дают автомобилю буксовать, перегазовывать, петлять по дороге и т.д. Основными системами в этом списке являются ЕSP (система курсовой устойчивости) и ASR (Анти пробуксовочная система).
    Так вот, после прошивки эти системы стали более заметными. Например, если на первой и второй передаче тапку давить до самого пола, то явно видно, что системы безопасности душат приличную часть вырывающейся мощности. Ну это как бы и хорошо, эти системы ограничивают от лишнего лихачества, а с другой стороны замечен очень нехороший факт. Он заключается в том, что когда едешь активно, а ещё если и под горку то ASR размыкает сцепление, педаль сцепления проваливается.
    Вчера было ощущение дежавю, когда решил выстрелить под горку, педаль газа в пол на второй передаче, обороты стремительно поднимаются, <b>педаль сцепление плавно проваливается, до пола! </b> Сразу вспомнилось лето 2000г., серый ланос, с надписями "Автошкола", инструктор работает своим педальным блоком, на пассажирском сидении, исправляя мои ошибки.
    Проваленная педаль, запах палённого сцепления, мне не понравилось сразу. На такое раньше даже намёка не ощущал, даже не подозревал, что такое бывает. Эффект заинтересовал и была проведена целая цепочка опытов.
    После чего стало очевидно следующее:
    - С включёнными системами безопасности, не стоит резко нажимать педаль газа на первой и второй передаче, особенно на скользкой дороге и под горку. Сцепление размыкается и толку, от резко проснувшегося в душе гонсЧИГа, всё равно не будет, машина быстрее не поедет.
    - Горит сцепление, судя по характерному запаху, весь серьёзно. В веду этого, страшно подумать, что происходит в модной коробке DSG, при крутящем моменте 400 ньютонов и более. Хотя возможно там системы безопасности настроены немного по-другому.
    - Для нормальной активной езды нужно отключать, как минимум ASR. А постоянно её выключать нерально, можно просто забыть. Поэтому нужно либо спокойно ездить, либо копить бабло на новое сцепление, ибо долго оно не проживёт....



    Це відгук одного знайомого, залишений ним на "профільному" братньому форумі.
    FOREST, подумай добре і порадься - щоб потім не потрібно було додатково ще багато різним "приблуд" докупляти.
     
  12. FOREST

    FOREST Active Member

    Авто:
    VW Passat Variant B6
    Ти знаєш, я вже над тим питанням думаю і читаю форуми 2 роки. У випадку з DSG 7, можливо ти маєш рацію не знаю, у мене АКПП тіпротік 6ст., який є більш надійний та витривалий в цьому плані. На механіці 1.8 ТСІ чіпувати однозначно що треба, по словам авторитетних майстрів запас там є дуже великий і нічого там боятися, головне звернутись до правльної кантори, прошивки якої є всесторонньо випробувані не на одному автомобілі. Після 3 річної експлуатації даного автомобіля можу зробити деякі висновки. Те що машина супер сумніву не викликає. Мотор 1.8 ТСІ з заводськими характеристиками 160 к.с. і 250 н/м явно наштовхує на спортивну манеру їзди проте на верхах після 4000 оборотів потужності явно не вистачає. Чіп мав би підняти потужність до 200 - 230 к.с. і 280- 330 н/м залежно від трансмісії (МКПП/АКПП) і на верхах крутитися рівно до відсічки (6000 об.) чого власне і не вистачає при різких обгонах на трасі, а так при спокійній манері їзди кажуть що ніби то є навіть економія в витраті пального.
     
  13. Рус

    Рус Active Member

    Авто:
    Passat B6 1.8 TSI
    У цього знайомого розхід (звичайний міський режим) змінився у сторону +1л. до попереднього... :scratch_one-s_head: Я напевно в це бавитись не буду. Як не "патріотично" звучить по відношенню до клубу, але я хочу БМВ Е60 (2.5 бензин або 2.5/3.0 дизель). Правда жінка дуже часто задивляється в сторону СС... А так як два авто тримати в сім"ї досить накладно, напевно купимо одне на двох. Хто "в хаті господар" і яке це буде авто сам не знаю... :lol::D
     
  14. FOREST

    FOREST Active Member

    Авто:
    VW Passat Variant B6
    Тут не варто порівнювати чіп гольфа, оскільки там вже не просто чіп а глобальний тюнінг мотору з заміною турбіни, впуск, випуск і т.д.
    Перед тим як узяти В6 також придивлявся до БМВ Е60 2.5 бензин 2007 року. Тоді цінник що з салону В6 що 2007 року БМВ5 був однаковий. Як на мене БМВ більш представницьке авто на ньому на рибалку, в гори чи просто на природу не поїдеш тому вибір впав на більш народний і універсальний - Б6 в кузові універсал :)

    По темі. 2 машини уже є ще потрібно знайти 1 і представник REVO готовий приїхати у Львів !
     
  15. FOREST

    FOREST Active Member

    Авто:
    VW Passat Variant B6
    Оновлю тему. Невже більше нема охочих??? Треба ще 1 машину концерну VAG турбодизель або турбобензин, атмосферні кажуть нема змісту чіпувати
     
  16. RaZoR

    RaZoR No Smoke No Power Diesel

    Авто:
    A6 С5 Avant Quattro (AKE)2002p була)
    A4 B6 Avant (AVF)2004p Ше є!!
    A6 C4 Avant (AEL) 1996p була
    VW G4 (BCA)2003p також був
    Ауді А4 2004 1,9 AVF. По ціні, і якісь дані після?
     
  17. FOREST

    FOREST Active Member

    Авто:
    VW Passat Variant B6
    Механіка чи АКПП? Якщо тебе реально цікавить потрібно дані Вагкома про номер блоку управління мотору і якщо АКПП по коробці теж
     
  18. FOREST

    FOREST Active Member

    Авто:
    VW Passat Variant B6
    Ну так що будуть ще бажаючі зачіпуватись у Львові?
    Не вистачає 1 машини...:)
     
  19. RaZoR

    RaZoR No Smoke No Power Diesel

    Авто:
    A6 С5 Avant Quattro (AKE)2002p була)
    A4 B6 Avant (AVF)2004p Ше є!!
    A6 C4 Avant (AEL) 1996p була
    VW G4 (BCA)2003p також був
    Я ше думаю.
     
  20. FOREST

    FOREST Active Member

    Авто:
    VW Passat Variant B6
    Як варіант можеш зачіпуватись і на проотязі 2 тижнів потестувати якщо не сподобається вони вернуть на сток і кошти повертають 100%. Правда проблема в тому що в такому випадку блок треба буде знімати і відправляти в Київ...
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)