Чіп http://www.revotechnik.com/. В Києві офіційний представник http://vagworks.com.ua/?page_id=8. На твій мотор можливо 185к.с. 393Нм, вартість десь біля $500
ого , серйозна прибавка , а вони якісь гарантії дають , (шо турбіна не вклякне чи там...), читав багато форуму ,і писали шо турбіна вмира на перших 500метрів , дехто 10 км проїжав на чіпу
Кілька постів вище я привів ссилки на сайт фірми і якщо у тебе є якісь питання можеш задати їх напряму. Негативних відгуків щодо їхніх програм я не зустрічав тому для себе я рішення прийняв, а ти дивись як знаєш... П.С. Те що ти пишеш можливо коли звертатись до гаражних тюнерів з кривими руками...
Швидше за все на наступному тиждні. Можна поступити таким чином ти мені пришли дані по блоку управління мотору для цього потрібно підїхати до когось хто має вагком. Я перешлю в РЕВО для підбору програми під твій блок . Тобто якщо надумаєш зможеш підїхати і залити коли вони будуть у Львові, а ні так ні... це грошей тобі не коштуватиме
FOREST який рік, пробіг авто? МКПП чи АКП/ДСГ? Мені загалом цікавий чіп,але поки авто на гарантії - ні-ні. Та й теж чув негативні відгуки про живучість ДСГ після збільшення потужності. Є один хлопець в Донецьку, він чупував Б7 з 2.0 двигуном, але МКПП, теж РЕВО, був задоволений.
2009, пробіг 42 000, АКПП 6ст. Про ДСГ шумлять уже давно, одні говорять що супер, мол швидка, є більш екномічна в витраті пального в порівнянні з попередніми АКПП інші нарікають на дьоргання, часті поломки і т.д. Разом з тим є чіповані машини з і такими коробками і їздять...
Щойно розмовляв з представником РЕВО, коротше якщо знайдеться 3 бажаючий зачіпувати своє авто він готовий приїхати в суботу (29.09.2012)
Це все добре, але де потім перевірити результат їхньої творчості, та і перед втручанням не мішало б... ПС 40 конів прибавки маловато для такого двигуна, як мінімум мало б бути +50 А що за ціна 500$ вони її якось обгрунтовують, чи просто з потолка, бо ми так вирішили...? Якщо нічого не міняють, а просто тикають по клаві то...
Тут у Львові варіантів немає. Хочеш замірятись на стенді - тоді прошу дуже до Києва, а змісту, ще +300 дол. а єфект той же. Як вище було сказано прошивки в них готові відкатані під конкретну програму ЕБУ. Щодо вартості, я так зрозумів , що ціна задежить від року авто, та конкретних агрегатів . Тобто старіші моделі -дешевші, так як період окупності програми більш реалізований ніж нових. Крім цього на атмосферні двигуни теж нищі ціни в силу того що прибавка потужності є скромнішою в порявнянні з турбодвигунами.
Власники В6 розкажіть про плюси мінуси даного авто, а особливо цікавить з яким двигуном краще взяти. Брат кинув око на В6 дизельний, але я чув що це проблемний двигун...
проблемні двину BKR(ну не проблемні а прискіпливі) ... і ше якось так, в мого знайомого часто проблеми з ним хоча авто набігало 40тис., і сусід мав ВКР , теж плювався то форсунка , то свіча, в мене СВАВ пробіг 80тис. політ без ремонтів