Патрубок пічки (теплообмінник)

Тема у розділі 'Двигун, підкапотний простір', створена користувачем Nick Wolf, 2 бер 2010.

  1. Nick Wolf

    Nick Wolf Місцевий

    Авто:
    VW Passat 1.8GL
    Клубна карта:
    000015
    Це не той кусок трубки не витримав, що майстер клеїв, а інший, який також був вже "напідпитку" мабуть. Той добротно тримав по сьогодні. Закільцьовав поки що патрубки до пічки. Але мотор вроді почав грітися більше. Скажімо, проїхав у міському режимі з 10 км, і вже на стоянці включилась перша швидкість вентилятора. Раніше вона включалась при такій погоді як сьогодні десь за години дві-три їзди по місту. І то якщо стояти в пробках. Може співпало, а може таки пічка щось дає, навіть у виключеному стані.

    Вирішив поставити новий радіатор, шукаю де таке роблять. З радіаторів є: біля 80 грн. б/у, з нових 120 грн. якийсь китайський вроді, 150 грн. польське виробництво. А ще пропонують 200 грн. турецький. Хто що може порадити який радіатор пічки взяти і де можуть зробити?
     
  2. Олег М.

    Олег М. Аксакал

    Авто:
    VW Scirocco 16V GTX 1991, VW Scirocco mk1 1979 16V, VW Colf-1 Cabrio 1989, VW Golf Country 16V, VW Scirocco GTE mk1
    Клубна карта:
    000001
    Це все made in China
    4max піхають як польський (китай) біля 100грн
    TOPRAN - як німецький (китай) біля 150грн.
    Турецький під яким брендом пихають не знаю
    VALEO ціна біля 300-350грн
    Nissens 260-300грн.
    Це по моїй базі з/ч
    ТІльки прошу, не бери 4МАХ, часто нові течуть
     
  3. Nick Wolf

    Nick Wolf Місцевий

    Авто:
    VW Passat 1.8GL
    Клубна карта:
    000015
    Щиро дякую. Завтра буду знати що це за турецький, відпишусь. Який же брати з дорожчих?
     
  4. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Якщо найдеш то VALEO. Оригінальний б/у теж не найгірший. але треба з машини яка по Україні не їздила. Я же говорив що можемо поставити.
     
    Останнє редагування: 20 кві 2010
  5. Nick Wolf

    Nick Wolf Місцевий

    Авто:
    VW Passat 1.8GL
    Клубна карта:
    000015
    Дякую. Завтра тоді ще не дзвоню, шукаю радіатор. Але хочеться десь у Львові поближче, бо то ж не годину часу чекати. Потрібно залишати. Тим більше є ще бажання замінити антифріз на якийсь кращий. Зараз стоїть синій, він може їсти алюмінієвий радіатор АКПП. Ну і загалом по системі охолодження пройтись, може щось там явно не добре є, як ми і говорили.
     
  6. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Останні рекомендації VW - фіолетовий.
     
  7. Nick Wolf

    Nick Wolf Місцевий

    Авто:
    VW Passat 1.8GL
    Клубна карта:
    000015
    Я знаю, ти писав вже це мені. До речі, маєте в наявності? Я вже бачив в магазинах такий. Цікаво, чим він відрізняється і чи піде в мою машинку.
     
  8. Олег М.

    Олег М. Аксакал

    Авто:
    VW Scirocco 16V GTX 1991, VW Scirocco mk1 1979 16V, VW Colf-1 Cabrio 1989, VW Golf Country 16V, VW Scirocco GTE mk1
    Клубна карта:
    000001
    Маю :).......
     
  9. Nick Wolf

    Nick Wolf Місцевий

    Авто:
    VW Passat 1.8GL
    Клубна карта:
    000015
    Антифріз чи радіатор? :)
     
  10. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Даю витяг з заводської інструкції для VW
    -------------------------------------------------------
    Доливка антифризу
    Важливо:
    ♦ Охолоджуючу рідину червоного кольору (G12), відповідну нормі „TL VW 774 D", не можна змішувати з рідинами, відповідними нормам „TL VW774 C (В) "- синьо-зеленого кольору.
    В результаті змішування цих двох рідин утворюється рідина коричневого кольору, яку потрібне негайно злити, промити систему охолоджування питною водою і заправити новою охолоджуючою рідиною => сторінка 19. Інакше матиме місце пошкодження двигуна і системи охолоджування.
    ♦ Охолоджуючими рідинами, відповідними нормі „TL VW 774 C" (G11) - синьо-зеленого кольору - можна користуватися тільки для доливки у тих автомобілів, система охолоджування яких вже заправлена цією рідиною.

    ♦ Починаючи з МР 03, автомобілі заправляються охолоджуючою рідиною фіолетового кольору „G12 PLUS", відповідній нормі „TL VW 774 F".
    ♦ Охолоджуючу рідину „G12 PLUS" можна змішувати з рідинами „G12" і „G11".
    ♦ Для зміни охолоджуючої рідини рекомендований застосовувати рідину „G12 PLUS".
    Якщо двигун автомобіля заправлений затвердженою охолоджуючою рідиною, концентрація якої і, тим самим, морозостійкість теж нeдocтaтня, потрібно злити з системи охолоджування деяку частину охолоджуючої рідини => сторінка 19.2.
    -Потім долити систему охолоджування концентрованою охолоджуючою рідиною.
     
    • Подобається Подобається x 1
  11. Олег М.

    Олег М. Аксакал

    Авто:
    VW Scirocco 16V GTX 1991, VW Scirocco mk1 1979 16V, VW Colf-1 Cabrio 1989, VW Golf Country 16V, VW Scirocco GTE mk1
    Клубна карта:
    000001
    Антигриз в наявності
    Радіатор під замовлення
     
  12. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Рекомендовані виробники G12 PLUS
    ---------------------------------------------
    Охолоджуючі рідини................ Виробник
    Havoline XLC+B (VL 02)............ ARTECO
    Glysantin G 30-91 Glysantin G 30-81........BASF AG
    FROSTOX SF-D 12 PLUS.............. HÄRTOL
     
  13. Sasa

    Sasa Аксакал

    Авто:
    Country Power
    Клубна карта:
    000481
    !?
    З чого це?
    Це синій тосол може "їсти", а G11 нічого не їсть.
    Доречі основний радіатор і радіатор пічки в тебе такі ж алюмінієві
     
  14. Nick Wolf

    Nick Wolf Місцевий

    Авто:
    VW Passat 1.8GL
    Клубна карта:
    000015
    Так всі майстри мені казали. Радіатор пічки і основний радіатор не такі тоненькі пластини мають, як радіатор АКПП, тому він виходить в першу чергу. А загалом, зараз і на синіх пишуть, що він підходить і до алюмінієвих. Не знаю де правду шукати :)
     
  15. Sasa

    Sasa Аксакал

    Авто:
    Country Power
    Клубна карта:
    000481
    Пластини тут нідочого. Антифриз не має з ними безпосереднього контакту. Він тече по трубках.
    Якби він "їв" алюміній то ніхто б з заводу його не лив. А майстрам нашим лиш би поговорити ;)
    Недавно зробив дійгностику ходової... робив на 2-х сервісах, попав в 80грн! Але дуже радий бо на першому мені надіагностували повну фігню. Поміняв тільки те що сказали на 2-му - тепер в салоні тиша і спокій.
     
    Останнє редагування: 20 кві 2010
  16. Nick Wolf

    Nick Wolf Місцевий

    Авто:
    VW Passat 1.8GL
    Клубна карта:
    000015
    Можливо. Я бачив цей радіатор АКПП, але що там куди не знаю точно. То значить, не обов'язково лити фіолетовий "антигриз"? Достатньо G11?

    А щодо другого сервісу - можна координати що за сервіс? І перший можна в приват :)
     
  17. Sasa

    Sasa Аксакал

    Авто:
    Country Power
    Клубна карта:
    000481
    Мені достатньо Г11 (на обох машинах)
    Тобі - сам вирішуй. Якщо ціна не дуже різниться то чому б і пурпуровий не залити.
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)