переливае monojetronik

Тема у розділі 'Двигун, підкапотний простір', створена користувачем urbanracer, 5 лют 2013.

  1. urbanracer

    urbanracer Початківець

    Авто:
    VW Golf CL 1.8 RP Mono
    подушка ціла..знімав весь моножетронік на минулих вихідних-заміряв опір форсунки та і так знайомився що з чим...
    хитав моновприск-ніяких змін обертів... а ось по патрубкам не проходив....доречі фільтр воздушний тільки поставив... і на пульсі так рівненько тримае тих 1100 обертів що я ще ніразу небачив шоб мій гольф так чітко тримав оберти...але ж 1100....таке враження що комп сам їх підтримуе...можливо що щось здохло в ньому?? читав що при включенні запалювання РХХ мае для провірки справності висунутись і назад засунутись..в мене такого нема...сьогодні зранку двічі заглохла..аж за 3м разом(я нажав на педаль) завелась...причому прогрівочні оберти є ...1400..і поступово падають...до 1000..1100...

    хм якщо йде підсос повітря і лямбда доливае(стареться вирівняти ситуацію) то чому свічки чорні??мда...я люблю загадки..ось би ще цю розгадати...якось неохота на діагностику їхати..200грн викидати..і це я думаю 99 що комп нічого не побачить...в мого знайомого А6 2.0 бензин на автоматі..розхід 15 літрів не менше..(моноінжектор)був на тій діагностиці...комп показав що все в порядку...та й всі кажуть що раз в ланоса 1.5 розхід по місту 12 літрів то в нього при 2.0 на 4хступічатому автоматі 15шка це нормально...але я не вірю в це....щось явно не то з нашими двигунами...
     
  2. Shaggy

    Shaggy Super Moderator

    Авто:
    Audi Allroad 2.5 AKE 01"; Audi A6 C5 Avant Quattro 2.5 AKE 02";
    Так, РХХ має рухатися при ввімкненні запалення. Можливо він в тебе взагалі не рухається? ЧИ в процесі роботи рухається7 можна перевірити подавши 6В на ножки 1 і 2 здається (треба уточнити). Він має в"їжджати і виїжджати.

    Окей, а ДПДЗ точно правильно виставлений? При закритій заслонці який опір на ніжках?
    Може бути і щось з ЕБУ, але чось я в таке майже не вірю...
    Пробуй скидай "-" на ніч. Зранку дивися ситуацію. При запаленні чи їздить РХХ. Спробуй повмикай декілька разів запалення перш ніж заводити.

    В процесі їзди машина не сіпається?
     
  3. urbanracer

    urbanracer Початківець

    Авто:
    VW Golf CL 1.8 RP Mono
    колись коли тыльки я в батька забрав машину то вона конкретно дьоргалась...оберти були 450-500 на холодну вона так і хотіла глохнути..на світофорах постійно глохла..коли я почав прикладати руки вияснилось що колись йому авто газувало дуже і він поїха в до Львова ..йому майстер заперемичив діодом 2 контакти колодки що надягаеться на центральний вприск ,таким чином РХХ взагалі був відключений..я витягнув той діод і викинув ..проводи підключив назад як були...зняв РХХ кінцевик не працював..розібрав повністю РХХ почитсив контакти ,кінцевик зняв ,почистив ,зібрав і відрегулював РХХ тепер при натисканні на кінцевик коло замикаеться...опір моторчика 9ом-що в межах допустимого...РХХ працюе ідеальновисуваеться і засуваеться...але при самому заведенні деколи ЕБУ висувае його слабо..наприклад заводиш зранку машина 2 секунди схвачуе і глохне...поки на тапочок не нажмеш ...завів і відразу тапок опустив і оберти зразу на 1400падають..проходить 3-5 хвилин машинка прогріваеться і оберти до 1100 падають.. і ще попробував сьогодні на заведеному прогрітому двигуні зняти розем датчика положення дросельної заслонки...-холостий хід відразу став 850..рівнесенький такий...( з цього можна зробити висновок шо РХХ остаточно працюе добре-раз при певному сигналі він закрився і тим самим обороти впали)але коли нажимаеш на газ то трохи троїть..тіпа підтуплюе...такшо втикнув той розем назад і знов оберти піднялись до 1100-зате коли на тапок жмеш -адекватно реагуе...
     
    Останнє редагування: 19 лют 2013
  4. urbanracer

    urbanracer Початківець

    Авто:
    VW Golf CL 1.8 RP Mono
    тільки що на гарячу відключив лямбду і оберти з 1100 впали до 950... заміряв напругу з ЕБУ що йде на лямбду 0,23...і скачить до 0,3...
    значить всетаки підсос повітря?
     
  5. Shaggy

    Shaggy Super Moderator

    Авто:
    Audi Allroad 2.5 AKE 01"; Audi A6 C5 Avant Quattro 2.5 AKE 02";
    В тебе якась межа зсунута. 1400 - це занаддо високий прогрів, а 1100 - це забагато на гарячу. Має бути 1200 - 900 (+\-). Такі симптоми може давати ДПДЗ, якщо він не правильно стоїть і при заслонці закритій повністю він думає що вона привідкрита.

    Не можна зробити такий висновок про РХХ.
    Ти коли роз"єм з ДПДЗ знімав, то РХХ рухався? І мав втягнутися повністю.
    ЕБУ переводить все в аварійний режим роботи, бо немає сигналу з ДПДЗ. Підгазовуючи тупить бо заливає.

    Ну бо з 1100 обертів, навіть заливаючись бензином вона вже не буде дуже дохнути, а буде навпаки їхати як дурна. Така специфіга моноджетроніка. Скіки даєш бензини так він і їде.

    Треба ще раз все перечитати подумати, забагато інфи на раз))
     
  6. urbanracer

    urbanracer Початківець

    Авто:
    VW Golf CL 1.8 RP Mono
    Ти коли роз"єм з ДПДЗ знімав, то РХХ рухався? І мав втягнутися повністю.

    так коли зняв розем ДПДЗ то РХХ закрився повністю...оберти стали 800...

    ще такий прикол..коли відключив лямбду то оберти стали 950..замість 1100...
    я думаю можливо то підсос повітря йде постійний??тому прогрів на 1400 а х.х. на 1100?? ще мені неподобаетьтся те що на лямбду йде 0.23в по факту повинно бути 0,45 так як би...

    а ще згадав що вчора на холодну попробував витягнути розем лямбди..кароче машина робила але обороти потихеньку з 900..падали і за 2 хвилини машина заглохла..завів..прогазував і знову теж поки не прогріеться...напевно підсос повітря..тіпа на холодну суміш обіднена от і глохне потихеньку...а на гарячу більш менш тримае 950... а коли втикаеш лямбду то оберти підскакують до 1100...
     
    Останнє редагування: 19 лют 2013
  7. Shaggy

    Shaggy Super Moderator

    Авто:
    Audi Allroad 2.5 AKE 01"; Audi A6 C5 Avant Quattro 2.5 AKE 02";
    Все правильно ти кажеш. Пошукай уважно підсоси все ж. Може подушка інжекторна тріснула добряче і хитання нічого не дає.
    Трубки вакуума передивися, клапан той на вакуумному шлангу.

    Тут в тій системі пару датчиків, ти їх всі перевірив і кажеш шо справні. Тут нема чому більше ламатись.
     
  8. urbanracer

    urbanracer Початківець

    Авто:
    VW Golf CL 1.8 RP Mono
    ось і я про це...та колись батько говорив в 10тку влазив по місту..правда він вже по таких мелочах як 500метрів до магазину не їздив-економив бензин а я по любій мелочі навіть 500метрів-сів завів і на холодну притопив..ось і напевне получаетья моїх 12-13 літрів..зараз буду шукати підсос..напевне перевірю всі шланги шо йдуть до моніка..
     
  9. Shaggy

    Shaggy Super Moderator

    Авто:
    Audi Allroad 2.5 AKE 01"; Audi A6 C5 Avant Quattro 2.5 AKE 02";
    По розходу все зрозуміло. За 500 метрів на холодну, ще й притопити точно 12-13 будеш мати. Від того і свічки чорні будуть.
    Але оберти зависокі.
     
  10. Green

    Green Місцевий

    Авто:
    Golf Mk2
    Подивись чи випускний колектор не має тріщини ! Бо, скоріш за все має.
     
  11. urbanracer

    urbanracer Початківець

    Авто:
    VW Golf CL 1.8 RP Mono
    це той в якому лямбда закручена?гляну...
     
  12. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    В тебе щось з лямбдою не в порядку.... опорна напруга занизька і покази лямбди повинні скакати між 0.2в і 0.8в з інтервалом меньше секунди... провіряй землю на лямбді і загалі всі землі провір. Заміряй також яка напруга на землі
     
  13. urbanracer

    urbanracer Початківець

    Авто:
    VW Golf CL 1.8 RP Mono
    а як заміряти яка напруга на землі?? (масі??)
     
  14. Shaggy

    Shaggy Super Moderator

    Авто:
    Audi Allroad 2.5 AKE 01"; Audi A6 C5 Avant Quattro 2.5 AKE 02";
    І як тріщина в випуску буде впливати на завищені обороти на ХХ?
    Абсолютно ніяк.
    В мене в пасаті тріснутий випускний вже понад 6-7 років і все окей, реве тіки.
     
  15. Shaggy

    Shaggy Super Moderator

    Авто:
    Audi Allroad 2.5 AKE 01"; Audi A6 C5 Avant Quattro 2.5 AKE 02";
    Напругу між масою на моторі і на мінусовій клемі акумулятора.
     
  16. Green

    Green Місцевий

    Авто:
    Golf Mk2
    Я не про хх, я про жор бензину.
     
  17. Green

    Green Місцевий

    Авто:
    Golf Mk2
    Яка така "срань" ? Шегі розтлумач ! Бо я день думаю, два думаю і не доганяю що це за "срань" така ? ! ?

    Урбанрейсер !
    Якщо скористаєшся тою порадою, то не забувай, що ти даш "срачки" не тільки мотору, а й ходовій, трансмісії і старому кузову !
     
  18. urbanracer

    urbanracer Початківець

    Авто:
    VW Golf CL 1.8 RP Mono
    незнаю...міряв тестером між мінусовою клемою і мінусом на двигуні...що опір що вольт показуе 0...пробував шланги крутити як не крутив -обороти такі як були так і є ..1050 без лямбди... втикаю лямбду зразу 1300-1400 піднімаються..знімати все і оглядати зараз якось холоднувато ..в березні -квітні ... доречі в мене декілька запитань...
    1.якщо швидко понатискати на педаль тормозу то обороти виростають до 2х тисяч
    2.ось фото двигуна

    [​IMG]
    3.[​IMG]
    4.що то за заглушка така у впускному колекторі?? в мене вона весь час мокра...сьогодні завів і знову побачив свіжу порцію якоїсь рідини...[​IMG]
    5.що це за розем??він іде прям до Ебу(так як би)[​IMG]
    6.це датчик тиску масла??а то 2 дні тому нечайно торкнувся того дротика і він обламався..бачу шо проводка дубова..(не вся )потребуе заміни..[​IMG]
    і ще якщо я відключу лямбду і покатаюсь пару днів ..нічого не станеться??по теорії якщо є підсос то через пару днів викрутивши свічки вони мають бути білими?
     
  19. urbanracer

    urbanracer Початківець

    Авто:
    VW Golf CL 1.8 RP Mono
    ну ...кароче за 12 років їзди батя по ньому нічого не робив ...а катався за принципом -поки їде..а тепер це щастя перейшло в мої руки і мене не влаштовуе її стан..хочеться підшаманити і кататись ще...так що срачки йому вже давно дали по ходовій,трансмісії..а кузов в хорошому стані тільки пороги поміняти..,сідухи в салоні ,можливо кпп відкапіталити...потім буду шукати де то все і як можна зробити\купити..
     
  20. Green

    Green Місцевий

    Авто:
    Golf Mk2
    Хочеш "підшаманити" чи зробити ?
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)