Періодичність заміни моторного мастила

Тема у розділі 'Двигун, підкапотний простір', створена користувачем alleinwolf, 26 вер 2006.

  1. Pol

    Pol Super Moderator

    Авто:
    VW POLO ClassiC 1.6 98 (1F)
    Відповідь: періодичність заміни моторного мастила

    Взагаліто як я знаю то якщо в моторчику стоять гідрокомпенсатори то він синтетики не прийме, а там вже від типу двигуна залежить синтетика чи напів синтетика, а чим більший пробіг то тим густіше масло потрібно лити і частіше міняти.
    Може я не прав то поправте мене
     
  2. Pol

    Pol Super Moderator

    Авто:
    VW POLO ClassiC 1.6 98 (1F)
    Відповідь: періодичність заміни моторного мастила

    А до речі які фільтри потрібно ставити на масло?
    Чи є на фольци якісь особливі.
     
  3. Бейліс

    Бейліс Місцевий

    Авто:
    BMW 320I M50 Vanos 96р.
    Відповідь: періодичність заміни моторного мастила

    Так! правильно багато масла підроблено і воно як "олейна", як що до кастролу то німецьке масло є в метро, а в магазинах це київський розлив і це далеко не оригінал кастрола! але в магазині ми найбільше продаєм кастрола, і нічого люди беруть і не скаржаться!
     
  4. Бейліс

    Бейліс Місцевий

    Авто:
    BMW 320I M50 Vanos 96р.
    Відповідь: періодичність заміни моторного мастила

    Про гідрокомпенсатори, це неправда, бо в мене вони є намашині і я лию синтетику!
     
  5. andrew

    andrew Початківець

    Авто:
    немає
    Відповідь: періодичність заміни моторного мастила

    Щодо фільтрів то тут варто ставити щось хороше, на них економити не можна. Якщо буде неякісний фільтр і буде погана фільтрація масла то може мигати лампочка - тиск масла буде поганий(з свого досвіду знаю)
    Я завжди користуюсь або Фрамом або Кнехт
     
  6. andrew

    andrew Початківець

    Авто:
    немає
    Відповідь: періодичність заміни моторного мастила

    Гідрокомпенсатори можуть летіти не через те що там синтетика, а просто коли нове авто туди треба лити на початках то масло яке рекомендовано. Ну наприклад в Форди починаючи з 2000 р. рекомендовано заливати 5W-30(синтетика!!!), на початках позаливаєш, а потім можна і інше лити.
    Крім того гідрокомпенсатору можуть і через низьку якість масла летіти, тому в цьому питанні я згоден з Петром.
    Але це питання досить важке, ось наприклад в мене є клієнт який має Субару Оутбек, це японець. рекомендовано 5W-30, але приїхав я до Стаховича і він каже оскільки двигун турбований краще лити 5W-50, бо може масло підгоряти за рахунок високих температур. Ось така штука, поки що з тим Субаріком проблем немає, але інфа досить цікава, бо виробник рекомендує одне, а людина з свого величезного досвіду по ремонту двигунів каже інше.
     
  7. Kinder

    Kinder Аксакал

    Авто:
    VW B6 Passat 2.0 2006
    Клубна карта:
    21
    Відповідь: періодичність заміни моторного мастила

    лише мінералку лити! а не синтетику
     
  8. Kinder

    Kinder Аксакал

    Авто:
    VW B6 Passat 2.0 2006
    Клубна карта:
    21
    Відповідь: періодичність заміни моторного мастила

    саме так, звідси навіть логіка є
     
  9. Kinder

    Kinder Аксакал

    Авто:
    VW B6 Passat 2.0 2006
    Клубна карта:
    21
    Відповідь: періодичність заміни моторного мастила

    а на хлопський розум скажеш різницю між добрим фільтром і поганим?
    звідки знаєш який хороший а який поганий, по ціні визначатимеш?
    хто рекомендації наприклад з людей дасть який фільтр є добрим а який поганий?
    я думаю тут немає значної різниці, сорі. але то лише моя думка!
     
  10. andrew

    andrew Початківець

    Авто:
    немає
    Відповідь: періодичність заміни моторного мастила

    Та шо тут казати, вся різниця у фільтруючому елементі(з чого зроблений). Я вже писав - була вситуація коли людина поміняла масло, а в нього через 3 тис. почала горіти лампочка, рівень нормальний, всі датчики робочі, поміняв фільтр на Кнехт (був перед тим SCT) і все добре. Ось тобі на хлопський розум і пояснив.
     
  11. Kinder

    Kinder Аксакал

    Авто:
    VW B6 Passat 2.0 2006
    Клубна карта:
    21
    Відповідь: періодичність заміни моторного мастила

    а чим визначиш чи там стоять добрі фільтруючі частини чи погані?
    Ціновою політикою фільтру?
    я думаю дешевші фільтри не чуть не гірші, гіба би вони на наші авто контували по 3 гривні, тоді точно поганий :haha:)))))))))
     
  12. andrew

    andrew Початківець

    Авто:
    немає
    Відповідь: періодичність заміни моторного мастила

    та то кожен сам вирішує, почитай різні статті де випробовують фільтри, я десб мав ссилку постараюсь нарити і сюди повісити
    ну от наприклад я міняю масло раз на 15 тис., тобто реально не кожен фільтр то витримає, просто тупо забється і не буде проводити масло, тому через це можу сказати що Фрам і Кнехт нормальні
     
  13. Kinder

    Kinder Аксакал

    Авто:
    VW B6 Passat 2.0 2006
    Клубна карта:
    21
    Відповідь: періодичність заміни моторного мастила

    дякую за ссилку, почитаю потім
    ... але ти кажеш фільтр тупо заб*ється і не буде виконувати свою роль, то якщо він заб*ється то він переповнений і його треба міняти, якщо він пропускатиме мікрочастинки відпрацьовані то поганий фільтр. а коли він забивається то він виконує свою роль!
    проаналізуй.
     
  14. andrew

    andrew Початківець

    Авто:
    немає
    Відповідь: періодичність заміни моторного мастила

    На рахунок мікрочастинок то я з тобою згоден.
    Фільтр повністю не забивається, ну хіба його міняти раз на 30 тис.Суть фільтра - це його фільтруючий елемент, це спеціальний папір з маленькими дирочками, сам папір виконує ніби функцію мембрани,а от мікрочастинки залишаються на ньому, тобто через такий папір+міліметрові дирочки і йде масло. А от у фігового фільтра сам папір до дупи, тому масло через нього фігово проходить і виникають проблеми із тиском масла. Ну от наприклад стаття із форуму

    Менял я тут в конце лета масло и масляный фильтр, соответственна, тож...

    З/ч брал все время в одном магазе, фильтр всю дорогу ставил Knecht. А в этот раз кнехта не оказалось и развели меня на покупку польского filtron, типа по лицензии Knecht и т. д.
    Вобщем, делать было нечего, на машине масло уже сменили на тот момент, нужно было ставить сам элемент и, короче, взял я этот filtron...

    В итоге, на прогретой машине давление масла было всю дорогу было 2, а после замены на это польское говно, стало 1,5, а то меньше...

    Крім того ось ще яка штука:

    Чем больше фильтр, тем больше туда фильтрующей бумаги можно запихать (чисто теоретически). На практике можно и в маленьком фильтре бумагу больше раз сложить. Таким образом фильтрующая поверхность увеличиваетца. Разница в общем не особо большая, главное чтобы клапан в фильтре работал (не помню как называетца, по моему перепускной или чтото типо того). Чтобы проверить нужно просто подуть в среднее отверстие фильтра. Если воздух проходит значит клапану пи..ц.
    тут написано чим більший фільтр тим більше туди паперу можна запхати, ось тутті всеь прикол - галімі фільтри мають того паперу менше при тих самих розмірах, вже не кажучи про його якість
    Ссилка на оригінал - http://w201club.com/forum/viewtopic.php?t=4209&postdays=0&postorder=asc&start=0
     
    • Подобається Подобається x 3
  15. Adler

    Adler Початківець

    Авто:
    VW Bora BFQ
    Відповідь: періодичність заміни моторного мастила

    офіційна вимога концерну VW - бензинові авта:заміна оливи що 15 000 км; дизельні авта: що 7 500 км :)
     
  16. Rules

    Rules Аксакал

    Авто:
    Passat B4 2.0AGG
    Lanos 1.5
    Forester SH TURBO
    Клубна карта:
    000097
    Відповідь: Періодичність заміни моторного мастила

    Міняю кожні 8000км.А масло - Aral 10W40 напівсинтетика. беру в одного майстра по автоматкоробках(в районі вул.Броньової) він бере його в офіційного постачальника ARALу. Він же і проводить заміну десь за 20-30грн
     
  17. Transporter4

    Transporter4 Початківець

    Авто:
    VW Transporter
    Я також ставлю тільки Кнехт.Одного разу поставив повітряни Фільтрон приблизно через 1тис почав кидати димом.З Кнехтом перестав.
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)