Підключення акустики. Контакти +/-

Тема у розділі 'Електрика і сигналізації', створена користувачем Newman, 10 вер 2008.

  1. Pol

    Pol Super Moderator

    Авто:
    VW POLO ClassiC 1.6 98 (1F)
    колонки міняти
    з мінусовим і плюсовим дротами, млжливо вони затонкі або поганий мають контакт.

    п.с. а взагалі краще поїдь до електрика, бо тут один вже магнітофон підключав (спалив)
    ппс...
    незнаю-нелізу, так дешевше.
     
  2. PALADIN

    PALADIN Початківець

    Авто:
    VW scirocco mk2 1985
    VW scirocco mk1 1980.
    дякую за поради!
     
  3. profesor2707

    profesor2707 Active Member

    Авто:
    Skoda Octavia Combi 1.8Turbo 4x4 150 коників.
    Клубна карта:
    000017
    Коли опір дуже малий, як правило дуже часто в динаміках іде в котушці міжвиткове замикання (образно кажучи динамік "підгорівший"), тобто є 2 варіанти, або нести до спеца, який може перемотати котушку, або купити новий динамік.
    Коли динаміки середнього цінового діапазону, то другий варіант вигідніше.
    Ну а коли динаміки дорогі (дорогий серйозний магніт, дифузор і т.д.), то є зміст заплатити спецу щоб перемотав котушку.
     
  4. ярик

    ярик Місцевий

    Авто:
    jetta c
    ...а динаміки від наушників не пробували втикнути в машину?...давлять так,шо і Magnatи ховаються !!!
    А якщо серйозно,то магнітола має вихідну пот. приблизно 18-20 Вт RMS,слухаючи музон на макса слабенькі динаміки можна легенько спалити (тай не повірю,що музика грала чисто),а для вихідної мікросхеми спалений динамік - теж саме,що "+ " і "-" зєднати між собою!
    А мафон вибивав,бо спрацьовував захист.
    В першу чергу подати на магнітолу нормальне живлення(так,як писав Гольф 2),на динаміках і проводці до них також бажано не економити!
     
    • Подобається Подобається x 1
  5. Cherepaha

    Cherepaha Місцевий

    Авто:
    VW Golf II 1.3, 1989
    Клубна карта:
    000484
    Дякувати Богу, на цей раз обійшлося! Мафон дихає, в суботу підключив. Тиждень переживань...
    Висновки
    1. Деколи справді краще не лізти самому
    2. Якщо вже лізти, то наперед досконало вивчити питання, а не методом тику
    3. Деякі мануали можна було б і краще скласти
    4. Мінус чорний (він же борт, кузов авто), плюс червоний
    5. Жоден досвід не такий цінний, як особисто здобутий...
     
  6. PALADIN

    PALADIN Початківець

    Авто:
    VW scirocco mk2 1985
    VW scirocco mk1 1980.
    Привіт! замітив таке явище: заводжу машину, включаю фари. Світло фар, так як і підсвідка салону, світять десь на 75% потужності. Коли трохи прогазовую, чути як спрацьовує реле і фари, розом з підсвіткою починають світити потужніше, на 100%. Аналогічно і з магнітолою, поки не спрацьовує реле, на потужному звуці магнітола вибиває, а після спрацювання реле, грає на всю потужність без вимикання.Доречі прочитав інфу про свої динаміки: опір на передніх і задніх 4 Ом. Все ж таки поміняв плюсовий провід на грубший, а також проводку на динаміки.
    Що це за реле, хто знає?
     
  7. Topol

    Topol Аксакал

    Авто:
    VW Corrado G60 1990 Police Interceptor 2007 Yamaha R1 2009
    Клубна карта:
    000006
    Було одного разу в мене клацання якогось реле, але винуватим був один з проводів запалення який не контачив, реле клацало. Я думаю в першу чергу слід перевірити гену і всю прилягаючу до нього електрику - "шоколадку" і т.д. а потім прозвонити всі важливі проводи. Імхо без електрика тут важко буде.
     
  8. Хат

    Хат Active Member

    Авто:
    VW Corrado G60
    Якщо перепутати + та - дифузор динаміка буде не вибивати назовні а втягувани всередину, особливо це помітно на низьких частотах, ось тому як сказав Тополь пропадають низи.
    Для експерименту добре побачити це на сабвуфері на добрій потужності. запалити та піднести сірника до динаміка. при ударі басу коливання полум"я покаже напрямок руху дифузора.
    Якщона магнітолі немає фішки, та схеми на самій магнітолі рекомендую купити на ринку універсальний роз"єм. полосарі проводки здається маса, однотонні +, чорний маса , червоний +, якщо є ще й жовтий-він з"єднується разом з червоним. какож може бути провід на антену (здебільшого синій) у кого телескоп з мотором-буде виїжжати при включенні приймача. ну і ще можуть бути якісь.

    Взагалі 2 фішки там . Одна силова, інша-звукова
    Десь так приблизно.....
     
    • Подобається Подобається x 1
  9. Хат

    Хат Active Member

    Авто:
    VW Corrado G60
    Значь так.
    якщо немає тестера то потрібна батарейка, лампочка та провід. Як продзвонити провода думаю немає сенсу говорити.
    Собі спец. для цього купив тестер дешевенький.........вожу в машині.
    Зняв магнітофон і дзвони собі .
     
    • Подобається Подобається x 1
  10. ярик

    ярик Місцевий

    Авто:
    jetta c
    Мінусовий (маса) провід важливий не меньше плюсового !(для прикладу,подивись який провід йде від акумулятора "-" в салонний відсік)
     
  11. Хат

    Хат Active Member

    Авто:
    VW Corrado G60
    При роботі авто в такому режимі акум розрядиться дуже швидко. Дуже часте явище в старих авто. То генератор не дає зарядку скоріш всього поки не газнеш. А коли газнув, все починає працювати нормально.
    В мене в Кораді стоїть вотьтмерт. Дуже добре видно.
    а в першому гольфику магнітола Піонер, то там є така заставка яка показує вольтаж. ДУЖЕ ЦІКАВО НАБЛЮДАТИ.
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)