Підняв гольф 2 ! Але є деякі сумніви...

Тема у розділі 'Ходова і кузов', створена користувачем Green, 22 чер 2010.

  1. Green

    Green Місцевий

    Авто:
    Golf Mk2
    Я технічно грамотна людина, і чудово уявляю конструкцію g cоuntry. Оk. Тема закрита. Дякую всім хто брав участь в дискусії !
     
  2. Shaggy

    Shaggy Super Moderator

    Авто:
    Audi Allroad 2.5 AKE 01"; Audi A6 C5 Avant Quattro 2.5 AKE 02";
    Ну от чесне слово. Не ти перший таке пишеш.
    Пацани поділіться секретом де є такі у Львові дороги по яких не проїдеш ітак не дуже вже й низьким гольфом2...

    Гримати буде полюбе. Постав стойки рідні і пружини від гольфа. Як ти хочеш шоб тобі не гримало якшо в тебе стойка не працює, і всі удари ідуть в кузов??? Бо стойка розрахована на значно більшу масу, заледве не вдвічі більшу...
    Такиж колеса нормальні 13,14" які там були з заводу і буде тобі щастя.

    повторюся, але я просто реально вже собі таких доріг уявити не можу де неможливо не таким вже й низьким гольфом проїхати...

    А ше можеш звернутися до ZETa, він в нас спєц по пружинам від пасата)))
     
  3. Green

    Green Місцевий

    Авто:
    Golf Mk2
    А якщо їздити не лише по Львові ?
     
  4. Shaggy

    Shaggy Super Moderator

    Авто:
    Audi Allroad 2.5 AKE 01"; Audi A6 C5 Avant Quattro 2.5 AKE 02";
    Ну якшо їздити по селах, то купляти жигуля, або бобіка, або джипа...
     
  5. NOS

    NOS Active Member

    Авто:
    JETTA2(1.8 EV)
    :lol::lol::lol::lol::lol:
    Почитав тему і як ходовик навіть вже незнав що писати((
    Прислухайся до порад! я розумію пішло не мало грошей, але попробуй вернутися до стоку, а підвіску раллі - трофі я думаю через форум розпродаж.
     
  6. dima1405

    dima1405 Місцевий

    Авто:
    VW Golf II 1.3і 1985 Reno Symbol 1.4(16v) 2006
    Десь рік назад замінив верхні опори, поставив переварені з Г3, мій дилер автозапчастин займається всяким мілким "тюнингом", якщо цікаво зроблю фотки покищо в деталі не занурююсь, так от вони по своїй конструкції вищі десь на 5-7см(чаша пружини седить нижче). Перед тим за місяць чи за два замінив стійки(вкладиші), поставив нові гранати, міняв сайленти, то через пів року обрізав пружини бо: стійки частенько провалювалися в яму(працювали в витягнутому положенні), замінив вже два комплекти гранат(рвало пильники), і рвало сайленти(затягував на стоячій машині). Після підрізки пружин(один ничній виток) все прийшло в норму, вже пів року катаюсь(тьфу-тьфу-тьфу) все в нормі, лише сайленти треба замінити.
     
  7. Zh@riK

    Zh@riK Аксакал

    Авто:
    VW GolfII CL 1990,1.8l RP, Pierburg 2ЕЕ Ecotronic, 5КПП 4S, ГБО; Audi A4B8 avant 177BHP; Honda Hornet 600cc
    Клубна карта:
    000050
    в мене передні стойки від паска б4 седана 1,6. пружини гольфівські.

    зад все рідне від гольфа + копита.
    машина веде себе норм.

    але мені в голову не приходило ставити всі пружини від пасіка і задні аморит від пасіка....
     
  8. IgorEx

    IgorEx Початківець

    Авто:
    VW Vento 1.8 1992
    Клубна карта:
    000495
    допис від dima1405 -
    - "Десь рік назад замінив верхні опори, поставив переварені з Г3, мій дилер автозапчастин займається всяким мілким "тюнингом", якщо цікаво зроблю фотки покищо в деталі не занурююсь, так от вони по своїй конструкції вищі десь на 5-7см(чаша пружини седить нижче). Перед тим за місяць чи за два замінив стійки(вкладиші), поставив нові гранати, міняв сайленти, то через пів року обрізав пружини бо: стійки частенько провалювалися в яму(працювали в витягнутому положенні), замінив вже два комплекти гранат(рвало пильники), і рвало сайленти(затягував на стоячій машині)."


    Колись дуже давно (приблизно 1983р) я старанно перемальовував з журналу "За рульом" креслення залізних косинок, якими я збирався підсилити жорсткість заднього моста на ВАЗ-2101, для того щоб він був такий як на ралійних авто.
    А потім, коли прочитавши статтю до кінця, взнав що спортсмени за одну гонку міняють по декілька пів-осей, різко перестав займатися дурницями.
    Так і в даному випадку слабою ланкою виступить кузов. Прийдеться приварювати підсилювачі в місцях упору пружини, а потім чомусь почнуть виникати тріщини на шклі, і перестануть закриватись двері, я вже мовчу про гранати і пильники. Краще зразу купити УАЗ, в ньому це все вже є, і двері також погано закриваються. :mocking:
     
    Останнє редагування: 23 лип 2011

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)