Відповідь: Піший учасник клубу. ха, ви не лише двоє. нас піших вже троє, в понеділок продав гольф1, хоча останнім часом їздив на ньому рідко, алк був він мені зовсім рідний =) правда тепер поки нема брата у львові, то катаюсь на його другому гольфі. доречі маю намір заграбати у своє руки скірокко, якшо комусь шось відомо про тих хто продає то давайте знати. п.с. сьогодні їду біля бібрки дивитись на сірка без доків, але кажуть, шо в класному стані.
Відповідь: Піший учасник клубу. Ходова у Б5 передня має 8 ричагів, коли шарові "йдуть спати" їх треба міняти разом з ричагами...така ходова для наших доріг не дуже, адже все навантаження йде на перед тому швидко збиває її....через те що у нього стоїть ззаду напівнезалежна з торсіонним вкладом балка і двома салінблоками....його не можна назвати мягким....от якби внього і ззаду була незалежна це була б мякіша машина...ну ше піддає жорсткості пакет поганих доріг...повноприводний мякиший набагато...в нього ззаду незалежна підвіска..... саме найкраще це макферсон ....сама простенька і витривала....яка на В6 зараз.....а задня в нього незалежна, теж так нічого-вдала....
Відповідь: Піший учасник клубу. Тобто все ж таки чутки про непевну ходову мають зміст в B5. З.І. Привіт Землячці. Буду у Франіку - то буду фафакати. Наклейка клубу вже наліплена? :-D
Відповідь: Піший учасник клубу. Я вже тимчасово не пішохід... копійка це бомба порівняно із будь-якою маршруткою....:-D :-D :-D
Відповідь: Піший учасник клубу. Так так....як не було прикро...це не чутки....а в цілому...В5 Пасат ...самий вдалий їз Пасатів...найдовше пробув на конвеєрі....і постійно удосконалювався.... А наклейки немає....і не проти наклеяти... гарно дивтиметься на моїй "Карлоті" ...чи не так?.....от тіки хто мені наклейку зпрезентує
Відповідь: Піший учасник клубу. Все рівно провокація Зрештою я ніби вже сказав все що міг, як людина, яка майже 2 роки володіла цим апаратом і возилась на цьому авто по українським преріям з загальним кілометражем в 40 тис.км. починаючи з 75 т.км. Єх... Якби не це Не піддався б... Хоч "шарові" і йдуть тільки спільно з ричагами - їх там іде по 4 на одну сторону!! 2 зверху, 2 знизу. Вартість одного ричага, залежно від місця розташування - 60-100 баксів (якшо по одному брати). Якщо купувати і ставити ричаг на офіційному сервісі - на нього дається гарантія 2 роки!! Повторююсь - комплект з 8-ми оригінальних VAGівських ричагів на Герман моторс в Києві коштує 3500 гривень! А всі матюки про слабкість ричагів походять від української національної тварюки - краще заплатити 300-350 баксів за комплект якоїсь турецької байди у вигляді ричагів, і проїздити на них 15 тис, щоб потім машина пузом на землю лягла і казати всім яка погана передня підвіска, аніж "вивалювати" 500 баксів за оригінал (і проїздити на них 60 тис.). + є момент, що ті ричаги треба вміти ставити, є певні хитрощі, які мабуть не всі "їхставлящі" знають, що також знижує їх ресурс. Про зад - "з торсіонним вкладом балка" я щось вперше чую. У мене ніби стояли пружини, з амортизаторами - класична штука, така сама як і на старших пасатах чи сірку... Про відчуття пасажира на задньому сидінні - мені було нормально, щоправда в мене був універсал, і як правило троха завантажувався )) Ні разу не міняв ні пружин ні амортиизаторів, все стояло рідне... Не в образу нікому, цього ніколи не зауважував за собою такого, але коли пересів в Гольфа 3, враження було що гольф це страшна табуретка така шо й годі казати... Клас є клас! Щоправда клас позначається на вартості запчастин.
Відповідь: Піший учасник клубу. + додам, що ричаги, які ставляться на Б5, також ставляться на Ауді А4 і А6... При цьому ВАГовські номера є ідентичними для всіх трьох машин ы на них стоять значки OOOO/VW... І, як це не дивно, чомусь не почуєш, що в тих Аудях слаба підвіска... А от в Пасатів - слаба ... Коли свою машину продавав, мені один потенційний клієнт доказував, що в Аудях вона краща. Коли спитав чому, той відповісти не зміг, почав щось казати, що на тих машинах ричаги кращі... З етичних міркувань нічого говорити не став... Що там слабке - так це електрика, інколи глючить, але в принципі, якщо поритися в інтернеті по хворумах без проблем можна вичислити що...
Відповідь: Піший учасник клубу. Та може вона й не слаба (хоча я все-таки тому сплаву не дуже довіряю, хоча якщо брати ориг. товсе має бути гуд), але дорога в обслуговуванні це точно (принаймі якщо порівнювати з Б3 чи Б4) (хоча і комфортніша). Чи я не правий? Просто це той випадок , коли за комфорт треба платити.
Відповідь: Піший учасник клубу. писав, що їду дивитись на скірокко, от і воно виявилось гробом, дарам перся аж па межу львівської франківської областей.
Відповідь: Піший учасник клубу. в попередньому дописі писав, що їду дивитись на скірокко, от і воно виявилось повним гробом.
Відповідь: Піший учасник клубу. Ну, пооффим ще трошки Йдеться не про сплав, з ним все нормально, йдеться про шарові, яких по одному торчить на кожному ричагу були технологи які якось їх реставровували, але то страшно... Є знайомий який порівнював утримання Б3 і Б5. По річних показниках Б3 виходив десь у 2 рази дешевше Але по комфорту казав, що воно того справді вартує... В мене в сірку був прікол - нижня вилка тріснула... Хоча шарова ще рідна стояла... Тут не вгадаєш що краще З.і. А скільки коштує шарова на пасат Б3/Б4, і як часто їх треба міняти?