Піший учасник клубу.

Тема у розділі 'Клубне життя', створена користувачем Duke, 8 тра 2007.

  1. huzul

    huzul Active Member

    Авто:
    VW Golf mk2 1987 1,3
    Відповідь: Піший учасник клубу.

    ха, ви не лише двоє. нас піших вже троє, в понеділок продав гольф1, хоча останнім часом їздив на ньому рідко, алк був він мені зовсім рідний =)
    правда тепер поки нема брата у львові, то катаюсь на його другому гольфі. доречі маю намір заграбати у своє руки скірокко, якшо комусь шось відомо про тих хто продає то давайте знати.

    п.с. сьогодні їду біля бібрки дивитись на сірка без доків, але кажуть, шо в класному стані.
     
  2. Duke

    Duke Active Member

    Авто:
    Renault Scenic RX4
    Відповідь: Піший учасник клубу.

    Хе, я також щось приглядаюсь до сірків...
     
  3. Олег М.

    Олег М. Аксакал

    Авто:
    VW Scirocco 16V GTX 1991, VW Scirocco mk1 1979 16V, VW Colf-1 Cabrio 1989, VW Golf Country 16V, VW Scirocco GTE mk1
    Клубна карта:
    000001
    Відповідь: Піший учасник клубу.

    Якась навала пішла на Сірокко!)))))))))
     
  4. Geremy

    Geremy Active Member

    Авто:
    Golf Plus 1.6 - більше в дружини, Skoda Octavia 1.9 TDI (2005 р.в.) - службовий....
    Відповідь: Піший учасник клубу.

    То була провокація )))
     
  5. Roksana

    Roksana Початківець

    Авто:
    ВАЗ 2108 Carlota
    Відповідь: Піший учасник клубу.

    Ходова у Б5 передня має 8 ричагів, коли шарові "йдуть спати" їх треба міняти разом з ричагами...така ходова для наших доріг не дуже, адже все навантаження йде на перед тому швидко збиває її....через те що у нього стоїть ззаду напівнезалежна з торсіонним вкладом балка і двома салінблоками....його не можна назвати мягким....от якби внього і ззаду була незалежна це була б мякіша машина...ну ше піддає жорсткості пакет поганих доріг...повноприводний мякиший набагато...в нього ззаду незалежна підвіска.....
    саме найкраще це макферсон ....сама простенька і витривала....:)яка на В6 зараз.....а задня в нього незалежна, теж так нічого-вдала....:)))
     
    • Подобається Подобається x 1
  6. huzul

    huzul Active Member

    Авто:
    VW Golf mk2 1987 1,3
    Відповідь: Піший учасник клубу.

    ну то і гроб був той скіроко, то скорше скоритто було =)
     
  7. Олег М.

    Олег М. Аксакал

    Авто:
    VW Scirocco 16V GTX 1991, VW Scirocco mk1 1979 16V, VW Colf-1 Cabrio 1989, VW Golf Country 16V, VW Scirocco GTE mk1
    Клубна карта:
    000001
    Відповідь: Піший учасник клубу.

    А це про яке скірокко???????
     
  8. Topol

    Topol Аксакал

    Авто:
    VW Corrado G60 1990 Police Interceptor 2007 Yamaha R1 2009
    Клубна карта:
    000006
    Відповідь: Піший учасник клубу.

    Тобто все ж таки чутки про непевну ходову мають зміст в B5.

    З.І. Привіт Землячці. Буду у Франіку - то буду фафакати. Наклейка клубу вже наліплена? :-D
     
  9. Rostyk

    Rostyk Місцевий

    Авто:
    Passat B5 1,9 TDI
    Клубна карта:
    000030
    Відповідь: Піший учасник клубу.

    Я вже тимчасово не пішохід... копійка це бомба порівняно із будь-якою маршруткою....:-D :-D :-D
     
  10. Roksana

    Roksana Початківець

    Авто:
    ВАЗ 2108 Carlota
    Відповідь: Піший учасник клубу.

    Так так....як не було прикро...це не чутки....а в цілому...В5 Пасат ...самий вдалий їз Пасатів...найдовше пробув на конвеєрі....і постійно удосконалювався....
    А наклейки немає....і не проти наклеяти...:) гарно дивтиметься на моїй "Карлоті" ...чи не так?.....от тіки хто мені наклейку зпрезентує :)
     
  11. Geremy

    Geremy Active Member

    Авто:
    Golf Plus 1.6 - більше в дружини, Skoda Octavia 1.9 TDI (2005 р.в.) - службовий....
    Відповідь: Піший учасник клубу.

    Все рівно провокація :)

    Зрештою я ніби вже сказав все що міг, як людина, яка майже 2 роки володіла цим апаратом і возилась на цьому авто по українським преріям з загальним кілометражем в 40 тис.км. починаючи з 75 т.км.

    Єх...
    Якби не це
    Не піддався б...
    Хоч "шарові" і йдуть тільки спільно з ричагами - їх там іде по 4 на одну сторону!! 2 зверху, 2 знизу. Вартість одного ричага, залежно від місця розташування - 60-100 баксів (якшо по одному брати).
    Якщо купувати і ставити ричаг на офіційному сервісі - на нього дається гарантія 2 роки!! Повторююсь - комплект з 8-ми оригінальних VAGівських ричагів на Герман моторс в Києві коштує 3500 гривень!
    А всі матюки про слабкість ричагів походять від української національної тварюки - краще заплатити 300-350 баксів за комплект якоїсь турецької байди у вигляді ричагів, і проїздити на них 15 тис, щоб потім машина пузом на землю лягла і казати всім яка погана передня підвіска, аніж "вивалювати" 500 баксів за оригінал (і проїздити на них 60 тис.).
    + є момент, що ті ричаги треба вміти ставити, є певні хитрощі, які мабуть не всі "їхставлящі" знають, що також знижує їх ресурс.

    Про зад - "з торсіонним вкладом балка" я щось вперше чую. У мене ніби стояли пружини, з амортизаторами - класична штука, така сама як і на старших пасатах чи сірку...
    Про відчуття пасажира на задньому сидінні - мені було нормально, щоправда в мене був універсал, і як правило троха завантажувався ))
    Ні разу не міняв ні пружин ні амортиизаторів, все стояло рідне...

    Не в образу нікому, цього ніколи не зауважував за собою такого, але коли пересів в Гольфа 3, враження було що гольф це страшна табуретка така шо й годі казати...
    Клас є клас! Щоправда клас позначається на вартості запчастин.
     
  12. Олег М.

    Олег М. Аксакал

    Авто:
    VW Scirocco 16V GTX 1991, VW Scirocco mk1 1979 16V, VW Colf-1 Cabrio 1989, VW Golf Country 16V, VW Scirocco GTE mk1
    Клубна карта:
    000001
    Відповідь: Піший учасник клубу.

    100% підтримую
     
  13. Geremy

    Geremy Active Member

    Авто:
    Golf Plus 1.6 - більше в дружини, Skoda Octavia 1.9 TDI (2005 р.в.) - службовий....
    Відповідь: Піший учасник клубу.

    + додам, що ричаги, які ставляться на Б5, також ставляться на Ауді А4 і А6... При цьому ВАГовські номера є ідентичними для всіх трьох машин ы на них стоять значки OOOO/VW... І, як це не дивно, чомусь не почуєш, що в тих Аудях слаба підвіска... А от в Пасатів - слаба :) ...
    Коли свою машину продавав, мені один потенційний клієнт доказував, що в Аудях вона краща. Коли спитав чому, той відповісти не зміг, почав щось казати, що на тих машинах ричаги кращі... З етичних міркувань нічого говорити не став...
    Що там слабке - так це електрика, інколи глючить, але в принципі, якщо поритися в інтернеті по хворумах без проблем можна вичислити що...
     
  14. Avsel

    Avsel Місцевий

    Авто:
    VW Passat B3 Variant(1,8ABS)->Kia Cerato 1.6CRDi EX Silver
    Відповідь: Піший учасник клубу.

    Та може вона й не слаба (хоча я все-таки тому сплаву не дуже довіряю, хоча якщо брати ориг. товсе має бути гуд), але дорога в обслуговуванні це точно (принаймі якщо порівнювати з Б3 чи Б4) (хоча і комфортніша). Чи я не правий? Просто це той випадок , коли за комфорт треба платити.
     
  15. Kinder

    Kinder Аксакал

    Авто:
    VW B6 Passat 2.0 2006
    Клубна карта:
    21
    Відповідь: Піший учасник клубу.

    В тему.

    Скоро і я стану пішим учасником клубу :neutral:
     
  16. huzul

    huzul Active Member

    Авто:
    VW Golf mk2 1987 1,3
    Відповідь: Піший учасник клубу.

    писав, що їду дивитись на скірокко, от і воно виявилось гробом, дарам перся аж па межу львівської франківської областей.
     
  17. huzul

    huzul Active Member

    Авто:
    VW Golf mk2 1987 1,3
    Відповідь: Піший учасник клубу.

    в попередньому дописі писав, що їду дивитись на скірокко, от і воно виявилось повним гробом.
     
  18. Duke

    Duke Active Member

    Авто:
    Renault Scenic RX4
    Відповідь: Піший учасник клубу.

    Продаєш свого Б4? А що думаєш брати?
     
  19. Kinder

    Kinder Аксакал

    Авто:
    VW B6 Passat 2.0 2006
    Клубна карта:
    21
    Відповідь: Піший учасник клубу.

    Працюю над питанням "нове з салону" :???:
     
  20. Geremy

    Geremy Active Member

    Авто:
    Golf Plus 1.6 - більше в дружини, Skoda Octavia 1.9 TDI (2005 р.в.) - службовий....
    Відповідь: Піший учасник клубу.

    Ну, пооффим ще трошки :)
    Йдеться не про сплав, з ним все нормально, йдеться про шарові, яких по одному торчить на кожному ричагу :) були технологи які якось їх реставровували, але то страшно...
    Є знайомий який порівнював утримання Б3 і Б5. По річних показниках Б3 виходив десь у 2 рази дешевше :) Але по комфорту казав, що воно того справді вартує...
    В мене в сірку був прікол - нижня вилка тріснула... Хоча шарова ще рідна стояла... Тут не вгадаєш що краще :)

    З.і. А скільки коштує шарова на пасат Б3/Б4, і як часто їх треба міняти?
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)