плавають холості обороти

Тема у розділі 'Двигун, підкапотний простір', створена користувачем mitskanyurik, 6 січ 2013.

  1. Коля VW

    Коля VW Початківець

    Авто:
    vw passat b4 1.8 ADZ універсал
    друзі допоможіть... в мене теж проблема з холостими оборотами ( і не тільки з холостими.. на передачі теж підгазовує)... 4 місяці тому поміняв РХХ (6 контактниu') і чогось я поліз до гвинтика якиu' замикається з кінцивиком РХХ... я u'ого то скручував то підкручував (тому що не було нормальних оборотів) і може він не в такому положенні стоїть як треба (гвинтик)... РХХ відключав така сама проблема (плавають дуже)... можете підсказати докладніше про підсос.. де саме ці патрубки чи ще там щось... і ще свічка одна не докручується біля неї мокро.. завтра буду міняти... хелп:sad: B4 1.8 моно
     
    Останнє редагування: 10 кві 2015
  2. bass

    bass Аксакал

    Авто:
    Був VW Passat B4 Variant (ADZ)1.8 (35I) Automat, Була Audi Avant A6C5 2.5TDI(AKN)
    Клубна карта:
    000073
    Не залежить скільки контактів в рхх, якщо підключений правильно то буде працювати. Його основна функція відкрити ДЗ на хх так що оберти були в нормі, що і регуоюється саме цим гвинтом. Візуально це просто шток відштовхує механізм-звязку трос газу і ДЗ. Перевірити чи працює можна просто глянувши чи цей шток рухається при заведенні.

    Підсоси повітря можуть бути по паливному тракту - попадвє повітря в патрубки підводу палива до інжектора, або в сам інжектор попадає повітря помимо патрубка повітряного фільтра (часто буває що прокладка на якій стоїть інжектор має діру або тріщини і оскільки там вакуум то підтягує всередину).

    Може бути несправний інжектор: фосунка забита або несправний ДПДЗ чи датчик теператури, якщо він є (як у цій темі вище).

    Схожі симптоми також, коли ДТОР не прцює.

    Тому поле пошуку, досить широке, але все це можна зробити самому. Тільки не лізти до ДПДЗ, оскільки зрушивши його хоч на 0.01мм можна собі набратися поблем - легше позичити інжектор цілий доя тесту і переконатися що проблема в ньому.
    ЗІ. забув ще ще: вакуумні шланги тре перевірити чи де не пропускають -також підсос :)
     
    • Подобається Подобається x 1
  3. Коля VW

    Коля VW Початківець

    Авто:
    vw passat b4 1.8 ADZ універсал
    дякую. завтра буду дивитися))
     
  4. Коля VW

    Коля VW Початківець

    Авто:
    vw passat b4 1.8 ADZ універсал
    ще згадав... коли я переключаю з бензину на газ то симптоми такі самі... то я так розумію що по паливному тракті підсосу не має...? вакумні шланги де шукати?)) і якщо там норм то напевно треба гвинтик в якиu' впирається кінцевик РХХ відкрутити троха назад ?)) так? ДТОР що таке і де?) дякую
     
  5. bass

    bass Аксакал

    Авто:
    Був VW Passat B4 Variant (ADZ)1.8 (35I) Automat, Була Audi Avant A6C5 2.5TDI(AKN)
    Клубна карта:
    000073
    При переключенні на газ можуть бути симптоми подібні, але лише в момент переключення, інакше погано налаштоване ГБО.
    Вакумні патрубки йдуть від інжектора до повітрепроводу (на "черепасі", то така кругла пластмасова штука яка є зверху інжектора) і до клапану повітряного фільтра. Ше у декого може йти до трамблера, якшо він з вакуумним регулятором.
    ДТОР = датчик температури охолоджуючої рідини...
     
    • Подобається Подобається x 1
  6. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Давно не дивився до моноінжекторів, але наскільки памятаю 6- ти контактний РХХ то коли двигун працює в парі з коробкою автомат. На механіку ставились 4- контактні.
    bass точно має памятати бо в нього була така машина. А РХХ до АКПП на механіці буде гуляти. Треба в компютері переключити режим роботи з АКПП на механіку, якщо в компютері заложений такий варіант. В машинах які комплектувались АКПП з заводу така можливість була, Якщо з заводу йшла механіка то в якигось компютерах була можливість в якигось не була... Так що ти даром крутив тим гвинтиком
     
    • Подобається Подобається x 1
  7. Коля VW

    Коля VW Початківець

    Авто:
    vw passat b4 1.8 ADZ універсал
    дякую... це дуже важливо...
     
  8. Коля VW

    Коля VW Початківець

    Авто:
    vw passat b4 1.8 ADZ універсал
    де знаходиться фішка ЕБУ? хочу обнулити...
     
  9. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Для обнулення не треба фішку рухати... вистарчає скинути + АКБ на 10-15 хв
     
  10. Коля VW

    Коля VW Початківець

    Авто:
    vw passat b4 1.8 ADZ універсал
    ок
     
  11. Коля VW

    Коля VW Початківець

    Авто:
    vw passat b4 1.8 ADZ універсал
    проблема була в РХХ вмер він в мене в витянутому положенні (згорів моторчик).... тепер зложив я з двох один.... підключив живлення на 4.5V і він працює (втягується-витягується).... але питання наступне.. ставлячи на тестері звуковиu' сигнал прозвонюючи 1 і 6 контакт тестер подає звуковиu' сигнал (я бачив на відео що він має подавати сигнал нажимаючи на кінцевик РХХ) але я на нього не жав... друзі то як воно має бути??
     
  12. Коля VW

    Коля VW Початківець

    Авто:
    vw passat b4 1.8 ADZ універсал
    все працює... не ті контакти продзвонював))... тепер буду пробувати на пасаті...[/QUOTE]
     
  13. Shpuganich

    Shpuganich Місцевий

    Авто:
    Volkswagen Golf2 1.8 PB AUG GTI 89 р.в.
    Маю проблему з холостими обертами, а вірніше вони зависають(в районі 2000), коли рухаєшся на не прогрітому двигуні. Коли прогріється масло до 50С проблема зникає. Але при русі особливо в корках коли газ тормоз, може зависати на 1000-1100. Підсосів не знайшов, ДТОР був змінений на новий оригінал минулого року, РХХ жужить, до розходоміра не лазив . Що ще можна перевірити? Машина в підписі.
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)