поганий старт двигуна

Тема у розділі 'Двигун, підкапотний простір', створена користувачем kuzj, 26 лип 2012.

  1. юрий777

    юрий777 Active Member

    Авто:
    VW Passat B3 1.8 ААМ 1993
    значит нет подогрева впускного коллектора, красный ДТОЖ должен быть...
    это точно...
    а это самое главное...
    dima1405, правы оба, можно так сказать, потому что на твоём рисунке ДТОЖи есть, а вот подписи - нет, и это далеко не единичный случай, много литературы и практически везде есть ошибки и опечатки (я к стати не давно нашёл такое даже в ЭТКА, вернее мой читатель у меня на сайте, просто не корректный рисунок)....
    всё практически одинаково, ведь это же VW...
    я не знаю как двигателя НЕ 1.8, но в своё время именно по 4-х контактному ДТОЖ, мне очень помогла девушка ( Huntress) с vwts.ru, и у неё как раз Гольф, но с таким же двигателем как и у меня (дв. ААМ)...

    Для этого и форум, что бы задавать вопросы и получать нормальные квалифицированные ответы, человек не может знать ВСЁ, но стремиться к этому обязан...
    удачи всем...
     
  2. kuzj

    kuzj Початківець

    Авто:
    пасат Б 3 1990р. бензин
    Дуже вдячний за допомогу.......
     
  3. юрий777

    юрий777 Active Member

    Авто:
    VW Passat B3 1.8 ААМ 1993
    ну, у тебя хоть всё получилось? разобрался?....
     
  4. kuzj

    kuzj Початківець

    Авто:
    пасат Б 3 1990р. бензин
    Із одним розібрався та є ще кілька проблем,бачу що потрібно на СТО заїжджати та незнаю чи там чимось зарадять,скоро літо закінчується.а в мене пічка тільки ледь теплим воздуход дує,провіряв тросики всі намісті і працюють,а вчому річ ще неможу зрозуміти......:cry:
     
  5. dima1405

    dima1405 Місцевий

    Авто:
    VW Golf II 1.3і 1985 Reno Symbol 1.4(16v) 2006
    Міняй або чисть радіатор пічки! Мороки буде багато зі зняттям, але результатом будеш задоволений на 200%. В мене на Г2 була подібна ситуація то я не став купувати новий радіатор бо рідний був цілим лише погато передавав тепло, розвальцював верхню крищку зяв її і побачив ЖАХ, майже всі трубки були забиті якоюсь "какою" (маслянисто-водянистою). Повитягував всі спіральки (стоять в каналах радіатора), повитерав все начисто, попромивав розчинником, зібрав все назад звернувши увагу на прокладку кришки, вже не пам"ятаю чи використоваував герметик чи ні, завальцював - обстукав, і пічка вже два роки працює та ще й так що в третьому положенні направлена на ноги за пів години роботи пекло через ботинки в ногу.
    При збиранні самої пічки (не радіатора а пічки) замінив всі ущільнення, на всіх шторках замінив паралон, і проклеїв стики(де можливі втрати повітря) медицинським лейкопластирем. Після цих маніпуляцій вона чітко дула туди куди повернутий регулятор, а не під порпеду. Обледеніле лобове скло при температурі нижче -10град розмерзалося за викурену сигарету, на нових авто приходиться використовувати рідину бо прийдеться пів пачки викурити доки розмерзнеться:sad:
     
    Останнє редагування: 8 сер 2012
  6. юрий777

    юрий777 Active Member

    Авто:
    VW Passat B3 1.8 ААМ 1993
    присоединюсь к всему вышесказанному, если нет опыта авто слесарных работ, то проще обратиться для замены радиатора печки на СТО, но если самому интересно и хочется сделать всё как положено (не только поменять тупо радиатор печки, а и проверить и если нужно отремонтировать заслонки), то лучше делать всё самому, работы на день (с пивом)...
    радиатор печки стоит на В3 VAG № 1H1 819 031 A, с 01.05 2004 года заменён на VAG № 1H1 819 031 B....
    хороший аналог Valeo 812 030, и можно сказать, что это оригинал и единственный радиатор печки который отрабатывает на все 100% (зимой действительно тепло, отогревает стекло за время одной выкуренной сигареты) остальные радиаторы так уже не греют....
    что есть то есть, но у новых авто, к сожалению, совсем другой алгоритм работы системы отопления...
    конструкторы понимая тупизм автовладельцев (при прогреве авто, расколотые лобовые стёкла снизу, над дефлекторами) и покоряясь экологическим нормам, снизили изначально температуру ОЖ на радиатор печки (пустили не в печку, а в малый круг охлаждения)...
    теперь новые авто прогреваются только на ходу...
     
    Останнє редагування: 8 сер 2012
  7. kuzj

    kuzj Початківець

    Авто:
    пасат Б 3 1990р. бензин
    спасибі за поради буду в скорому часі використовувати остільки починає холодати,ну що роботи багато то вкурсі та праця виправдана,а на СТО їхати не буду бо сам трошки маю тяму,правду кажучи здебільшого стикався із жигулями та бачу у фольцах система по механічній частині простіша і доступніша,ну принаймні мені так здається а там побачимо,коли буду робити обовязково напишу про результат моєї праці!
     
  8. kuzj

    kuzj Початківець

    Авто:
    пасат Б 3 1990р. бензин
    Так пів проблеми вирішив,в мене паралон полетів на направляючих потоком воздуху і замість того щоб потік повітря ішов через радіатор він через дири проходив і зразу на салон,розібравши половину салону пообклеював цупкою тканиною заслонки і тепер все супер,ну ще вроді радіатор завоздушений,хто знає як краще його розвоздушити?
     
  9. kuzj

    kuzj Початківець

    Авто:
    пасат Б 3 1990р. бензин
    Так в Г2 там простіше трошки розібрати,а в Б 3 потрібно панель знімати щоб витягти радіатор пічки,інакше ніяк,я то думаю ше спробувати промити сам радіатор пічки під тиском,та в зворотньому порядку,тобта заливати воду в той патрубок із якого охолоджуюча рідина виходить назат в систему!
     
  10. dima1405

    dima1405 Місцевий

    Авто:
    VW Golf II 1.3і 1985 Reno Symbol 1.4(16v) 2006
    Взагалі то і в Г2 потрібно панель знімати, та люди умудряються обійти цю процедуру. А на рахунок промиття "під тиском" це нічого не дасть. Радіатор розділений на дві частини, трубки мають "U"подібну форму(один край вхід інший вихід), а рідина "під тиском" буде йти по найменшому супротиву тому буде вимивати дві-три-чотири трубки з 10 а інші просто залишаться забитими чи з какою на стінках що зменшить теплопровідність. Моя рекомендація розібрати і гарно промити (вартість нового замінника близько 150грн) і забути неа найближчі 5-10років про холод в салоні і про муки з розбиранням.
     
  11. Rules

    Rules Аксакал

    Авто:
    Passat B4 2.0AGG
    Lanos 1.5
    Forester SH TURBO
    Клубна карта:
    000097
    нічого складного в знятті радіатора на б3\б4 немає. пів дня з перекурами. якщо взяти помічника то трохи легше і веселіше
     
  12. юрий777

    юрий777 Active Member

    Авто:
    VW Passat B3 1.8 ААМ 1993
    легче не легче, но веселей...
     
  13. kuzj

    kuzj Початківець

    Авто:
    пасат Б 3 1990р. бензин
    Так я повністю із тобою згідний,а ще пивка і я із своїм другом розберем і зберем за день цілу машину!:D
    ну це перевірено на практиці того так і пишу!
     
  14. kuzj

    kuzj Початківець

    Авто:
    пасат Б 3 1990р. бензин
    Прислухаюсь твоєї поради і заміню його,та напевне буду це робити після того як приженуть машину донора.ато в мене почали стойки одна за одною летіти тай вид топлива мені не дуже довподоби,жотілосяб дизелька,а так все зараз розбирати буду тай пічку цілу в зборі заміню!
     
    Останнє редагування: 19 сер 2012
  15. юрий777

    юрий777 Active Member

    Авто:
    VW Passat B3 1.8 ААМ 1993
    я знаю...
    мы так с кумом...
     
  16. kuzj

    kuzj Початківець

    Авто:
    пасат Б 3 1990р. бензин
    Хорошого кума маєш
     
  17. Rules

    Rules Аксакал

    Авто:
    Passat B4 2.0AGG
    Lanos 1.5
    Forester SH TURBO
    Клубна карта:
    000097
    а з цього місця можна детальніше. як перекинути все, то зрозуміло, а от як вигядає процедура з документами і скільки коштує?
     
  18. kuzj

    kuzj Початківець

    Авто:
    пасат Б 3 1990р. бензин
    А тобі за які документи,якщо на двигун то він іде як запчасть,в мене в тех паспорті не зазначений вид топлева просто кубутура двигуна,я уточняв то всі одноголосно відповіли що проблем небуде ніяких!
    Один знайомий маючи звязки у МРЕО говорив що переробити із одного виду топлева на інший близько 600 грн.,але я сам точно не дізнавався тож 100% дати не можу!..
     
  19. Sasa

    Sasa Аксакал

    Авто:
    Country Power
    Клубна карта:
    000481
    А мій знайомий як порахував скільки то буде йому коштувати з бензи на дизель і мав на руках мотор з коробкою сказав ну його в баню! Це при тому що є крюки в МРЕО бо він постійно сюди буси ганяє і переобладнує.

    Уточняти треба в того хто має перед собою відкриту базу авто в МРЕО. Там вони мають навіть букви твого двигуна з яким він став на облік і відповідно й тип.
     
  20. юрий777

    юрий777 Active Member

    Авто:
    VW Passat B3 1.8 ААМ 1993
    а вот это точно и в любой момент ГАИ может запросить эту базу и пробить авто, и будет куча потом проблем....
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)