Погано заводиться "на холодну двигун PASSAT B5

Тема у розділі 'Двигун, підкапотний простір', створена користувачем VWDRIVER, 22 вер 2010.

  1. VWDRIVER

    VWDRIVER VWMANIAC

    Авто:
    VW CADDY MAXI GTD 2012 180bhp
    Може треба розібрати колодку,куди це реле вставляється? реле поставив НЕОРИГІНАЛЬНЕ і взагалі призначене для Б2 пассата...поставив реле вчора , коли машина і без нього заводилася...а сьогодні вранці перевірив...машина завелася як і на гарячу "з півоберта"...тепер хочу вирішити проблему з цією помилкою...мабуть все там розберу...мабуть все-таки щось да окислилося...цікаво тільки що... дякую за інформацію де шукать...
     
  2. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Так стоп. Хлопці як хочете щоб щось вийшло давайте повну інформацію.
    якщо реле не оригінальне то помилка скоріше всього буде постійно. Оригінальне не просте реле з контактами, в середині стоїть мікросхема, яка дає сигнал на контроллер про стан свічок. Ти поставив звичайне яке скоріше всього працює тільки від ключа запалювання, а частина яка звязується з контроллером відсутня. Очевидно електрозводка Б5 і Б2 не сильно відрізняється і твоя заміна працює.
    Скажу так ...цінний експеримент. якщо забити на наявність помилки то можна замість дорогого реле ставити дешеве з шроту.
    Але комутацію перевір це не помішає.
     
  3. olko13

    olko13 Початківець

    Авто:
    VW Passat B4
    На віддалі я хочу знати до кого можна звернутися в даній ситуації! Були думки заїхати на діагностику в "Алекс"!!!
     
  4. VWDRIVER

    VWDRIVER VWMANIAC

    Авто:
    VW CADDY MAXI GTD 2012 180bhp
    Я розбирав і те, і те реле...в результаті в МОЄМУ реле НЕМАЄ взагалі мікросхеми, чого не скажеш про це неоригінальне...Незнаю чому, але "типу рідне" працювало коли його розібраним примусово спочатку натискали...а ось нерідне завело сьогодні авто з першого разу...у мене є версія, що те реле що там стояло також не рідне...але ЕТКА дає варіанти що і таке, і ще один блок могли стоять...просто нема подивитися на реальній машині це...
     
  5. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Якщо розбирав реле то значить щось розумієшся. Тепер дивись... контроллер може сприйняти цільки цифровий сигнал. Звичайне реле може видати тільки аналоговий сигнал і тоді потрібне АЦП. Значить те що в тебе стояло було не рідне бо в Б5 свічки розжарювання точно діагностуються...перевірено... В тому що ти поставив з Б2 в реле стоїть мікросхема -таймлер, яка працює як захист коли водій задовго тримає ключ запалювання вкл. На Б2 свічки точно не діагностувались... там стояли старі прості дізеля. але взагалі то ми на каві гадаєм.... ти ж точно не знаєш що стояло і що треба ставити.
     
  6. VWDRIVER

    VWDRIVER VWMANIAC

    Авто:
    VW CADDY MAXI GTD 2012 180bhp
    Згоден, проблема в тому, що мої пошуки ,яке реле повинно стояти, не дало результатів, бо в неті про це інформації взагалі мало...чи не там шукав...навіть ЕТКА не дає повної інформації...А щодо помилки, мабуть придеться розбирать повністю блок з реле і прозвонювать...
     
  7. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Є метод точно визначити. Треба підїхати до офіційних діллерів в яких ЕТКА підключена до бази даних на сервері VW. Вони по VIN-ну (по номеру кузова) можуть пробити заводську комплектацію. До квітня цього року навіть я міг це робити, але LEX-COM з квітня обрізав доступ битих ЕТОК до своєї бази. Так що треба до оффіціалів.
     
  8. rusmaks

    rusmaks Місцевий

    Авто:
    VW T5 1,9 TDI, Golf II 1,6TD JR '84, Passat B4 1,9TDI 1Z '96 - був
    Клубна карта:
    000065
    Цікаво, а офіціали можуть "пробити" машину 84 року Гольф 2 1,6 ТД. Справа в тому, що у мене була заміна блоку запобіжників( старий трохи підгорів і замінив на інший), а потім накрилось реле (свічок накалу). Знайомий пробив на базарі яке реле мало б стояти і замовив, потім я його поставив і воно працює не так як треба. Віддав знайомому на Джету йому підійшло і він їздить далі.
    Але якщо була заміна блоку, то як визначити яке реле підійде?
     
  9. olko13

    olko13 Початківець

    Авто:
    VW Passat B4
    Сьогодні їздив на компютерну діагностику. Помилок не показало! Сказав майстер, що збитий кут вприску палива... Хто знає від чого збивається кут вприску???(((Що далі робити???
     
  10. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    кут збивається від часу від вібрацій від кривих рук.
    Блін... а що майстер не міг виставити кут.....що то за діагностика....
    Виставити кут.
     
  11. AndrewBest

    AndrewBest Active Member

    Авто:
    WV Passat B3i GT,88р, Digifant PF
    Форсунки не течуть, по крайній мірі бензином не чути а вони сухі. Мокрий тільки патрублк який йде до форсунок при запуску двигуна зранку, тоді коли створюється тиск бензонасосом - скільки не затягував хомутатми всерівно деколи просочується, далі не просочується.
    Що до режиму ДТОР. Що то і як регулювати.
     
  12. VWDRIVER

    VWDRIVER VWMANIAC

    Авто:
    VW CADDY MAXI GTD 2012 180bhp
    ця інформація ніяким боком не підійде?
    http://vin-online.ru/fullinfo/WVWZZZ3BZYE471331
     
  13. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Ні ... то сурогатний сайт. Він немає доступу до бази фоксвагена. Це після того як LEX-COM закрив доступ хлопці почали збирати свою базу даних з тих машин що вже хоча б один раз пройшли ініціалізацію. Якщо твій VIN ні разу не пробивався по базі до закриття бази то там його не знайдеш. То зробили для продавців з/ч які використовували биту ЕТКУ і всі користувачі битих ЕТОК на території СНГ скинули туда свої тхт файли комплектації... наскільки я знаю ця база має вже десь 250 000 VIN нів, але зустріти там свій дуже проблематично.
     
  14. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Ти не правильно зрозумів... Ти не можеш побачити чи течуть форсунки бо це треба дивитись з сторони впускного клапана. Провіряються так: витягується форсунка дається насос в принуділовку і рахується скілько капель накапає за хвилину, якщо більше троьх- пяти то тече форсунка. Що відбувається потім. Коли зупиняєш горячий двигун і машина стоїть 15 -20 хв. з форсунки накапує в предклапанну зону і коли ти заводиш то получається перелив бензини і поки не продуєш циліндри не заведеш.
    Дтор треба провіряти по таблиці опорів.... тут здається SASA мав таблицю на Дігіфант.... в мене теж десь була тре шукати...
     
  15. vas

    vas Новачок

    Авто:
    PASSAT B5 1.8T
    У мене подібна проблема з двигуном (APU, PASSAT B5 1.8T) не заводиться зранку ( якщо є заморозки вночі). Точніше заводиться зразу, але глохне через 1-2 с. Через деякий час (хвилин 5) може завестися, але відчувається сильна детонація двигуна і цілої машини. По мірі прогрівання двигун починає працювати нормально і детонація зникає. На протязі дня більше таких проблем не виникає. Дякую за пораду.
     
  16. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Тобі треба на компютерну діагностику ... і робити її коли двигун остигне. Скоріше всього в тебе може бути натупне:
    1. ДТОР не працює в якомусь діапазоні температур ( на низу працює бо дає команду пусковій форсунці і машина заводиться на 1,2 сек..... а потім іде або перелив або перекривається доступ бензини. Більша ймовірність переливу... бо через 5 хв коли свічки трохи підсохнуть - заводится.)
    2. Якість проблеми з датчиком детонації.... неправильно корегується кут запалювання
    3. проскочив ремінь ГРМ на один зуб
    4. Низька бортова напруга... (підсіла АКБ)
    Це так типові на ці симптоми.... але діагностика покаже.... кожна поломка індивідуальна
     
  17. kievpas9a

    kievpas9a Новачок

    Авто:
    vw passat b3 2.0i 9a 16клап.
    ПОМОГИТЕ Привет всем. незнаю туда-ли я залез. прошу помощи с советом. купил vw passat 1990года 2.0i 16кл. двигат.9а компресия 10.5-11. ездил нормально. поставили мне (ГБО) газ пропан.притупилась заметно. но расход на 100км 10-12л. газа.(устраивает).потом были 2-3хлопка (на газу) и после этих хлопков.(на бензине на холостых не работает. особенно при запуске и прогреве да и при езде глохнет) а на газу (на прогретом двигателе более-имение ехать можно). спрашивал успецов- говорят при хлопках(на газу) согнуло в механическом инжекторе пластину и на бензине работать норм. не будет а если и поменяю мех. инжектор (за 250$) то после каждого хлопка будет тоже самое. ПОМОГИТЕ с советом. может кто-то знает или делал или переделывал на что-то проще(типа поставить карбюратор от 2108) мне на бензине нада только прогреть до 50-60 градусов. а все время езжу на пропане[ПОЖАЛУСТА КТО ЗНАЕТ-ПОСОВЕТУЙТЕ колеги советуют поставить двигатель 2.0i 8 клап 2Е. а проводка совпадет или нада тоже полностью менять? ]ПОМОГИТЕ валерий киев honda-john@mail.ru[​IMG]
     
  18. vas

    vas Новачок

    Авто:
    PASSAT B5 1.8T
    Дякую за пораду. У понеділок спробую зробити цю діагностику.
     
  19. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Заліз вроді би туда. Ти поставив стару модель ГБО. Треба було ставити мінімум 4 покоління.. там уже хлопків немає і вона управляється контролером і цю ГБО можна согласувати з інжектором. Взагалі ті що тобі ставили ГБО аферисти, або невідповідальні люди. Грамотні майстри знають що на мех. інжектор просту ГБО не можна ставити, бо тоді інжектор виходить з ладу.
    Що робити....
    Щоб поставити карбюратор або моновприск треба міняти ГБЦ разом з впускним колектором.
    Двигун можеш поміняти, але треба тоді шукати карбюраторний, або моновприск... але всі ці двигуни заслабі для твого кузова ну а 9А досить добрий і шустрий без ГБО.
    Реально тобі треба шукати спеціаліста по механічних інжекторах щоб він тобі відстроїв його для роботи на прогрів двигуна ...таке можна зробити. Лопату потім викинеш, на прогріві розхід буде великий і рівномірно робити не буде але їздити буде. Знаю в Києві є якийсь Петрович на Борщагівці що займаєтся такими інжекторами. Правда він по Мерседесах, але там система однакова Його координати 0675024117 Дмитрий ПЕТРОВИЧ.
     
  20. Volodymyr

    Volodymyr Початківець

    Авто:
    vw sharan
    Звернись до майстрів Львів дизель центру, що на вул.Конюшинній. Недавно ремонтував там свій автомобіль тел 0673147505 або 0676741159
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)