Та блін, так і напиши, що продавець вислав НЕРОБОЧІ ЕСП, і в телефонній розмові бив себе "копитом в грудь" що ЕСП справні. Ганьба такому продавцю і непрофесіоналу ! Але є маленьке питання : А нах ти ставив на машину неробочі ЕСП (гімно як сам пишеш) і ще й платив 100грн. !
Я старалася, але бачу, що не вдалося, - мене зрозуміли не так. Тішуся, що потрафила зробити людині добре на відстані. Суть мого спічю була в тому, що кожен має таку професію, яку має, і не мусить бути фахівцем у всіх галузях! Але, якщо ми будемо сприймати наших клієнтів (пацієнтів, власників авто, покупців і т.д.) як гірших ґатунком через те, що вони не фахівці в нашій галузі, то дійдемо до тотальної зневаги всіх до всіх. А це - ще один доказ! Того лікаря не знаю, але він може бути чудовим фахівцем у своїй галузі, а з технікою не дружить. Це не означає, що він гірший. Те, що ми живемо у ХХІ ст., НЕ ЗМУШУЄ всіх нас вміти користуватися комп"ютером, керувати автом і мати мобільний телефон. НЕ ЗМУШУЄ. Це ми так вважаємо, що всі мають вміти змінити колесо в авті. Підсумок: давайте не ображати один одного з приводу того, що хтось чогось не знає або не вміє. Давайте будемо терпляче пояснювати свою точку зору і намагатися зрозуміти чиюсь, а не сходу відкидати, бо він - "підсніжник". Головним дійовим особам теми раджу поговорити тет-на-тет і вибачитися один перед одним, навіть якщо хтось вважає, що він не винен. Бо це тільки ВІН так вважає. Інша сторона має іншу думку (і не факт, що помиляється при цьому).
Я вів до того що роби все сам. Не вмієш - тоді дай заробити спеціалістам. А в даному випадку продавець не повинен платити за послуги спеціаліста. І як показує мій гіркий досвід деколи дуже хороші спеціалісти можуть зламати робочу деталь, чи то випадково, чи то з "бодуна".
Пані Чортопхай ! А Ви би послухали поради людини яка ВДАЄ з себе фармацевта, або лікаря-нейрохірурга ? А хто кого ображає ? Нормальна дискусія. Форум. Обговорення. Хіба я, чи хтось інший писав, що саме його думка, чи хід думок є єдино вірною аксіомою і беззаперечним твердженням ? ! ? Я сприймаю своїх клієнтів надзвичайно позитивно, особливо форумчан, думаю вони це підтвердять усі.
Так, погоджуюся. Але! Є "прибуткові" професії (хай вже пробачать мені всі механіки з лікарями разом взяті), а є, наприклад, такі спеціальності, як прибиральник, науковець, дипломат..., де крім визначеної роботодавцем зарплати, нема як підзаробити наліво, щоби заплатити всім спеціалістам. То що? Тоді нема чого ходити до лікарів? Бо ж без 50-тки не приймуть.
У тому то й справа, що немає поки що такого збільшувального скла, через яке можна було б розгледіти доброго лікаря, доброго фармацевта, доброго механіка чи чесного продавця. А їхні помилки часом можуть мати фатальні наслідки. Але це вже, здається, розмова на іншу тему.
так проблем насправді багато і все зводиться до відповідальності. в нас ніхто не хоче брати на себе відповідальність.. от тут я не розуцмію чому продавцю я повинен заплатити за пересилку назад гроші, а працівника автосервісу за виконану роботу не повинен?? вони свою справу зробили зняти дверні карти, перевірили контакти, як ходить скло, почистили все що наліпло, змазали механізм, навіть перевірили без скла чи все їздить. поставили назад то все. і коли тестували зі склом весь механізм розсипався. я думаю що вони мали відповідати за справність деталі(їм я і не казав нічого перевіряти це не їхня справа, їх справа поставити)
Нарешті. Все зрозуміло. Розкришились пластикові елементи ЕСП ! Або від старості, або від очумілих рук. Або і те і інше. Але ФАКТ - В ПРОЦЕСІ УСТАНОВКИ ! ! ! ПРИ ЧОМУ ТУТ ПРОДАВЕЦЬ ? ? ? ? ? Який вислав справні ЕСП ! ! ! Можливо вони (ЕСП) пролежали на шроті 5 років, і така їх вже доля ? Люди вмирають, а ти хочеш щоб ЕСП були вічними ? І ще я не розумію якого милого продавець мав оплачувати доставку ? Цей продавець мега-добряк і дуже порядна і відповідальна людина. Я вважаю, що покупець оплачує доставку ! Я багато відсилаю по Україні і вперше чую, що доставку оплачує продавець ! Як би мені таке хтось "запропонував" - я б сміявся до сліз ! І на рахунок відповідальності, яку ніхто не хоче на себе брати. nzі ! Це виключно твоя відповідальність ! Тому що покупка б/в запчастин до 20-річних і більше авто ЦЕ ЛОТЕРЕЯ. Правда у випадку з VW з 80% на успіх !
Карочє відбувся незакан і все! Відповідальність ніхто не хоче брати, бо б\у запчастини,особливо електрика- це швидше лотерея. Може попрацювати 2 тижні, всі задоволені , а потім бац і здохло. Добре, що ще на початку все "розсипалось", а не тоді коли авто стояло б в бандюганному районі і тут скло би впало до низу і хтось з гоп-стоп "двіженія" машину почистив.....варіантів є купа....таке життя, але все що тсається - стається до кращого.
оптимістично.))) це як? він мав на мене з агресією кинутися??? ти зі собою порівнюєш?)) твої дії цікаві в такій ситуації. напевно скоріше порядна гроші повернув притензій нема виникають сумніви. скоріше так від старості. І який фіг ??? мені що з того? я купував справну робочу річ. вона не працює добре хто винен, якщо деталь стара і розсипался від старості??? покупець бо він купує старі речі? МАРАЗМ ... винен продавець бо неправильно зберігав, мав попередити що деталь може бути несправна, а не битися в груди і казати якиа хороша і надійна річ проходить ще купу років... продавати як металобрухт з якого модна щось зробити кінець кінців... я купував робочу деталь яка ще попрацює якись час, та хоть пів року, а приїхав металобрухт... хто винен йопта?? хохотун однако... тему можна закривати напевно або її переіменувати в правила поводження з продавцями б/у запчастин так як це вже десь так переросло... своюдумку щодо співпраці напишуть продавці і покупці, думаю і одні і інші будуть здивовані..
Теж всі оголошення що читав то було - доставка за рахунок покупця. Видно деколи люблять замовити і не забрати - типу передумав, знайшов краще і т.д. Я не продавав, але... Щодо ЕСП - корба рулить! І взагалі - менше "наворотів" - менше поломок. Ми з "народна марка", гольф - не Лексус
Взагалі-то, ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ НА СЕБЕ ВЗЯВ ПРОДАВЕЦЬ ! ! ! В якого взяли справні ЕСП, а повернули 1 поламаний ! nzі пощастило з продавцем ! 99% продавців "беушки" і я в т.ч. послали би куда подалі ! Тому при купівлі б/в запчастин, дорогі форумчани, думайте будь-ласка головою, а не живіть ілюзіями і фантастичними думками. Б/в може ходити і 100тис.км, і 10км. Така вже доля. Особливо якщо йдеться про понад 20-річні авто і з/ч до них.
Перепрошую, що долучаюся до такої гарячої теми. Але думаю так: 1 спеціально, мабуть, тої запчастини тулити не хотіли, оскільки гроші віддали. Якби було навпаки, то причини невіддати грошей було би багато. А за чий рахунок пересилка, то наперед домовляєшся і потім ніяких претензій 2 якби та запчастина підійшла - то покупець був би задоволений, бо він скористав (зекономив, оригінал т.д), а що можна і програти наперед мало хто думає, тому що всі привикли бути у виграшному становищі 3 ситуація: продав трамбльор з робочої машини, при цьому показав нюанс (дещо було відломано), людині все підійшло. Через 3 дні привозить назад - каже свій поремонтував. Віддав гроші - нема проблем хтось другий візьме. Через день дивлюся - він поремонтував свій за рахунок мого (вакуум взагалі не робить). Висновок - перш за все сам винен, бо повірив людині, і добре не подивися як брав назад. Але то шо вскрили і поміняли 100 %. То називається мав заробити, але програв. Я навіть йому не дзвонив бо вилізе воно йому боком і так. Р.S. Пробачити можна, забути - ні
Пздц. Урод конкрєтний. Треба було його нах послати через 3 дні ! Мене так зимою хотіли зі стартером намахати ! Приїхали, купили, через 2дні подзвонили, мол не треба, то не в стартері проблема. Ідіть в Бобруйск я їм сказав, будете мати "на запас". І все , чемно "удалілісь". До речі, якщо продавець розхвалює б/в запчастину, мовляв ще 20 років прослужить, і т.д., і т.п., то не варто на це вестись ! Звідки продавець про це знає ? Значить має малий досвід з продажу, або не шарить, або йому пофіг, що продавати, лиш би ГРОШІ !
На жаль це все про нас, шаш менталітет. нас Українців В себе на СТО та магазині теж маса приколів мав. Один з приколів: Купив чувак два підшипника передніх ступиціь на Гольф-2 до 1985р.в., на другий день повернув, ну нема проблем. я глянув що в упаковіці все гуд, нові підшипники і прийняв їх без проблем. Згодом виявилося що в упаковку чувак засуну 2 нових підшипника від вісімки
нарешті раціональне зерно і ми дойшли до висновків які я собі зробив перед створенням тепи 1) 2) 3) хотів визначити що саме з цього і всі тут захищали продавця в якій він поганій ситуації, а як виявляється все зводиться до 3 причин за умов що деталь несправна при установці
Мабуть тому чуваку день перед тим хтось "впарив" восьмьорочні. Мудак-чувак вирішив "викрутитись" за Ваш рахунок.
nzі ! Нема проблем ! Треба було написати, що так і так, проблема в самовпевненості і малому досвіді продавця ! Він же ж реально сам не знав про залишковий ресурс цього ЕСП ! Ну не спектрографічний чи радіовуглецевий аналіз тим пластмаскам робити ! ? ! ?
Ніколи такого не чув. Якщо новий товар повертається то за рахунок виробника а не продавця. Якщо у когось є інші приклади - назвіть.
Одного разу знайомий ремонтував мені ЛСД телевізора, бо він сильно грівся при роботі і виключався протягом 5 хвилин. Проблема полягала у поганій пайці мікросхеми. Я спитав його наскільки вигідно заводу-виробнику гнати партію настільки неякісного товару, який не пройде жодного тесту. Він сказав що заводу пофіг на якість. Він робить і продає те що замовили і з тою якістю яку замовили. А то як ті телевізори потім продадуть, то вже проблема магазинів. Відповідно і ціна за якою випускають той телевізор з заводу не 3500 грн а в районі 1000. Решта накрутка шоб перекрити в тому числі і гарантію.