Поясніть мені

Тема у розділі 'Інше', створена користувачем nzi, 12 чер 2012.

  1. Sasa

    Sasa Аксакал

    Авто:
    Country Power
    Клубна карта:
    000481
    Цікаво, яка різниця в ціні?
     
  2. Green

    Green Місцевий

    Авто:
    Golf Mk2
    А ось це вже дуже об'ємна тема.
    В нас у Львові можна замовити, хоч завтра, партію LСD, ну наприклад Філіпс, хоч 40, хоч 42 дюйми. Ціна буде шарова. Але при реалізації, гарантію на ті тєліки буде підтримувати продавець. Бо до фірми філіпс, ці тv будуть мати дуже далеке відношення. Хоча за 5$ можна купити офіційні гарант-талони, і офіційний сервіс буде брати їх на ремонт.
    Пишу, бо знаю, сам колись займався серйозно продажем побут. техніки.
     
  3. Rock

    Rock Active Member

    Авто:
    Audi 80 1.8S
    зараз зявилась компютерна база даних, тому лівак який не був зібраний філіпсом чи іншою компанією ремонтуватись навряд буде тому що він відсутній в базі на такому принципі діє всесвітня гарантія
    з любої країни привозиш річ якщо на неї діє всесвітня гарантія вона ремонтується у будь які країні де є авторизований сервіс

    а на рахунок те що дехто заробляє за рахунок обману, то це не вигода а навпаки воно завжди повертається і влітаєш в ше більшу копійку
     
  4. Green

    Green Місцевий

    Авто:
    Golf Mk2
    Ще раз напишу. Офіційний сервіс Філіпс візьме на гарантійний ремонт телевізор псевдоФіліпс з гарант-талоном Філіпс і печаткою, ну скажімо "Фокстрот". Так було до 2005 року. Але на 99% є і зараз. Можу запитати в своїх колишніх колег по бізнесу.
    До речі. Я знаю де в Польщі є завод Воsch, який випускає холод., пральні машини, вбуд.кух.техніку, порохотяги. До Боша відношення має, але дуже приблизне. Продають виключно в Україну, Росію, Казахстан, Молдову. Іншим підприємцям не відвантажують. Гарантії цей "виробник" не дає жодної. Саме цим Бошем завалений Південний і більшість Львівських магазинів.
    Але офіційний сервіс Бош ремонтує ту техніку по гар.талону Бош з печаткою продавця. Оскільки продавці щомісячно проплачують тим сервісам певну фіксовану суму.
     
  5. Rock

    Rock Active Member

    Авто:
    Audi 80 1.8S
    хіба в такому випадку :)
     
  6. Green

    Green Місцевий

    Авто:
    Golf Mk2
    Ну так. Це і є гарантія від продавця. Але гарант-сервіс офіційний ! І гар.талони (корінці) ідуть до офіц. представника.
    Ну принаймі 7-10 років назад така схема була. А як зараз не знаю, відстав я від тих справ, та й не цікаво мені вже. Але думаю ситуація для покупців не змінилась. Яка їм різниця хто ремонтує, виробник, чи продавець ?
     
  7. Vasintekc

    Vasintekc Active Member

    Авто:
    VW passat B5 variant 1.9TDI AVB 2005
    Цікавий сервіс "по-Золочівськи". Зі шротами маю досвід не часто, але в усіх випадках обумовлювалось, що можливе повернення на протязі певної кількості днів, при умові, що деталь не буде розбиратись(для цього маркуються фарбою відповідні болти, або місця стиків). Цікавить відповідь на питання, якщо б в Green купили б/у амортизатори,не звіривши їх попередньо по номеру, які продавались для Б4, , а вдома би виявилося, що вони від Б3 (а виявитись могло б через певний проміжок часу при встановленні) , чи він би взяв свої амортизитори назад, і чи вибачивбися за незручності, пов`язані з терміновим пошуком нових стійок при розібраній машині, чи послав би за вказаною в цитаті адресою?
    По темі: вважаю що ситуація досить спірна (поломку можна трактувати з різних причин), тому в даному випадку гроші за доставку я б не вимагав. Простіше і вигідніше за співрозмірну суму знайти або виготовити зломану деталь. Думаю, що продавець, при порозумінні зробив би якийсь бонус.
     
  8. Green

    Green Місцевий

    Авто:
    Golf Mk2
    Все дуже просто.
    Перед продажем амортів Grееn обов'язково сам перевірить від Б3 вони чи від Б4. І скаже про це покупцю. А якщо Grееn не знатиме як перевірити, то запитає про це в покупця.
    Про сервіс "по-золочівськи" чи "від Grееnа" нехай розкажуть в цій темі ті, хто щось в мене купував.
    Для прикладу історія минулотижнева.
    Продав в Золочеві радіатор від 1,8. 100% не тік. Зуб даю. Через 2 год. дзвонить покупець - тече. Ну як таке може бути ? ! ? ! Привозить мені, показує - реально є тріщина на пластм.частині і сифонить звідтам ! Ну і курча мать ! Віддав я бабоси і кінець. Міг же ж той радіатор впасти покупцю тупо з рук ? Чи бахнути його при монтажі ?
    І будь тут мудрий !
    Завжди згадую прислів'я - краще з мудрим загубити, чим з дурним знайти.
    Нах мені клієнти-нудісти ? Беруть з/ч, потім повертають, бо виявляється вона їм нах не потрібна, бо не правильно діагностована проблема і т.д.
     
  9. nzi

    nzi Місцевий

    Авто:
    vw passat 1.6 TD був
    ух тема вже далеко віддалилася від початкового запитання)))

    помірну ціну не було знайдено... знижки не давали тому було послано подалі з очей той металолом..
    тут вже почали згадувати історії десь від когось чув, як на мене то таким горе-продавцям руки поламати і язики повиривати, ті що під бош і під філіпс підробляють.
    але так доречі є далеко не потрібно іти свічки накалу є в одного ж продавця бош за 50 грн і бош за 130 грн., мене це кинуло в ступор, ну цей чоловік сказав що є бош(китай) і бош оригінал, а інший би точно сказав??? чи продав би бош(китай) за 130 грн і радів би який він мего торгаш.. або ситуація з маслом моторним, купа підробок...
    короче контролю нема і нема порядку. як написали заплатили кому потрібно на лапу і їх не рухають.. але потрібно таких продавців наказувати як сталася така ситуація не мовчати і думати як тобі не повезло. а розказати всім щоб всі на це звернули увагу.. з б/у запчастинами я хотів наголосити людям які десь вперше купують такі запчастини або не часто. описати які бувають ситуації і які бувають продавці, написано було які бувають покупці..
     
  10. Golevgen

    Golevgen Active Member

    Авто:
    Golf 1,6 D
    діє всесвітня гарантія
    з любої країни привозиш річ якщо на неї діє всесвітня гарантія вона ремонтується у будь які країні де є авторизований сервіс

    Минулого року так ремонтував ноутбук, придбаний в Польщі. Конкретно поломки не шукали, поміняли материнку безплатно у Львові
     
  11. Crazy

    Crazy Active Member

    Авто:
    Lancer
    Дуже цікаво було перечитати всю тему.
    Так от, автор, ти ж не думаєш що продавець зняв ті склопідйомники з власної машини яку певний час експлуатував? Для прикладу зняв з машини, яку здали на шрот і в той час коли знімали, деталь була робоча. Скільки часу вона пролежала це вже інша справа, перед відправкою перевірити можливості не було, але ж вона була робоча в той час коли її знімали. Те що вона розвалиться під нагрузкою продавець знати не міг, так як ти, візуально оприділити працездатність не міг(як і продавець непрацездатність). Тим більше дав гарантію 2 тижні на перевірку і ще й оплатив вартість доставки. Тому змісту впарювати неробочу деталь немає.
    Питання в іншому, мене здивувало те, що продавець повернув повну вартість за зіпсовану тобою деталь. Відправляв же він робочу.
    Нерозумію за що продавцеві вибачатися і повертати хоч і невелику, але частину грошей за доставку товару, який був зіпсований покупцем?
     
  12. nzi

    nzi Місцевий

    Авто:
    vw passat 1.6 TD був
    якщо перечитавши, тему Ви так і не зрозуміли, тоді сорі я вам нічим не зараджу.
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)