Я так те все почитав, дуже дякую за ваші думки, для себе зробив висновок шо не варто звя"зуватись з тими польськими номерами... більше запар ніж вигоди, дякую всім))
Так, нагадаємо, що порядок і умови тимчасового ввезення транспортних засобів на митну територію України громадянами визначено ст. 11 Закону України №2681-III від 13.09.2001 р. Зокрема, згідно з частиною першою цієї статті тимчасове ввезення транспортних засобів за кодами 87.01, 87.02, 87.03, 87.04, 87.05 УКТ ЗЕД на митну територію України громадянами-резидентами дозволяється строком до одного року після сплати ввізного мита та інших податків (зборів), передбачених законодавством при ввезенні автомобілів. Разом з цим, згідно з п. 2 ст. 2 Конвенції про тимчасове ввезення, прийнятої 26.06.90 р. у м. Стамбулі (далі — Стамбульська конвенція), режим тимчасового ввезення надається із загальним умовним звільненням від ввізного мита і податків та без застосування ввізних обмежень чи заборон економічного характеру. Таким чином, виходячи з даних положень Стамбульської конвенції, громадянин-резидент України може тимчасово в’їжджати на територію України на транспортному засобі, зареєстрованому постійно у відповідних реєстраційних органах іноземних держав, без сплати будь-яких податків і зборів та без застосування до нього ввізних обмежень чи заборон економічного характеру, за умови що зазначений транспортний засіб перебуває у власності (розпорядженні) фізичної (юридичної) особи, яка проживає (зареєстрована) на території іншої держави, та використовується з комерційною метою (платне перевезення осіб або промислове чи комерційне платне або безоплатне перевезення вантажів). У зв’язку з цим Держмитслужба визначила порядок проведення митних процедур під час здійснення митного контролю та пропуску такого транспортного засобу, якщо він переміщується порожнім (без вантажу), але водій надав для митного контролю всі нижченаведені документи: 1) свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу і посвідчення водія; 2) документи на право власності та користування транспортним засобом; 3) документи, що підтверджують правовідносини водія з особою (підприємством, установою, організацією) — власником транспортного засобу (договір на працевлаштування, установчий, засновницький договір тощо); 4) дорожній лист, виписаний особою, на користь якої громадянин-резидент здійснює свою діяльність, та/або інший документ (посвідчення про відрядження), що свідчить про відрядження водія на митну територію України особою, на користь якої громадянин-резидент здійснює свою діяльність.
Ну і що ? Я вже надавав це посилання http://news.dtkt.com.ua/show/ukr/ article/8727.html ЩО З ТОГО ? Можна ввезти тимчасово на 1 рік при умові сплати мита і всіх платежів.
До речі, Rосk, ти відредагував оф.лист ДМСУ ! Куди щезли слова комерційного призначення ? Та і в принципі тема вже себе вичерпала. ТС прийняв рішення. Вважаю воно правильне. А хто хоче - то нехай купує собі авто на РL номерах.
Таким чином, виходячи з даних положень Стамбульської конвенції, громадянин-резидент України може тимчасово в’їжджати на територію України на транспортному засобі, зареєстрованому постійно у відповідних реєстраційних органах іноземних держав, без сплати будь- яких податків і зборів та без застосування до нього ввізних обмежень чи заборон економічного характеру, за умови що зазначений транспортний засіб перебуває у власності (розпорядженні) фізичної (юридичної) особи, яка проживає (зареєстрована) на території іншої держави, та використовується з комерційною метою (платне перевезення осіб або промислове чи комерційне платне або безоплатне перевезення вантажів).
Ну а де ж тут 1 рік ? ! ? А це як відноситься до Гольфа 3, чи там до Гольфа 4 і т.д. : (платне перевезення осіб або промислове чи комерційне платне або безоплатне перевезення вантажів).
Rосk і шейк ! Мене ви не переконали. Думаю багато хто читає цю тему. Якщо хтось увірував в дієвість цієї схеми, то будь-ласка напишіть в цій темі. Дуже цікаво !
Гольф і ягуар і бентлі може перевозити вантажі. Але це не є промислові чи комерційні вантажі. З класифікацією комерційних авто можна ознайомитись в СМАПі. Ну так а з 1 роком що ? Короче, я втомився від безглуздої дискусії.
Держмитслужба звернула увагу на те, що при здійсненні контролю за тимчасовим ввезенням на митну територію України транспортних засобів громадянами потрібно пам’ятати про пріоритетність норм міжнародних договорів. Так, нагадаємо, що порядок і умови тимчасового ввезення транспортних засобів на митну територію України громадянами визначено ст. 11 Закону України №2681-III від 13.09.2001 р. Зокрема, згідно з частиною першою цієї статті тимчасове ввезення транспортних засобів за кодами 87.01, 87.02, 87.03, 87.04, 87.05 УКТ ЗЕД на митну територію України громадянами-резидентами дозволяється строком до одного року після сплати ввізного мита та інших податків (зборів), передбачених законодавством при ввезенні автомобілів. Разом з цим, згідно з п. 2 ст. 2 Конвенції про тимчасове ввезення, прийнятої 26.06.90 р. у м. Стамбулі (далі — Стамбульська конвенція), режим тимчасового ввезення надається із загальним умовним звільненням від ввізного мита і податків та без застосування ввізних обмежень чи заборон економічного характеру. Транспортні засоби комерційного використання повинні бути зареєстровані на території, яка не є територією тимчасового ввезення, на ім’я особи, яка зареєстрована або постійно проживає за межами території тимчасового ввезення, і мають ввозитися та використовуватися особами, які здійснюють свою діяльність з такої території. Незважаючи на це, транспортні засоби комерційного використання можуть використовуватися третіми особами, які мають належний дозвіл користувача права на тимчасове ввезення і які здійснюють свою діяльність на користь останнього, навіть якщо вони зареєстровані або постійно проживають на території тимчасового ввезення. Таким чином, виходячи з даних положень Стамбульської конвенції, громадянин-резидент України може тимчасово в’їжджати на територію України на транспортному засобі, зареєстрованому постійно у відповідних реєстраційних органах іноземних держав, без сплати будь-яких податків і зборів та без застосування до нього ввізних обмежень чи заборон економічного характеру, за умови що зазначений транспортний засіб перебуває у власності (розпорядженні) фізичної (юридичної) особи, яка проживає (зареєстрована) на території іншої держави, та використовується з комерційною метою (платне перевезення осіб або промислове чи комерційне платне або безоплатне перевезення вантажів). У зв’язку з цим Держмитслужба визначила порядок проведення митних процедур під час здійснення митного контролю та пропуску такого транспортного засобу, якщо він переміщується порожнім (без вантажу), але водій надав для митного контролю всі нижченаведені документи: 1) свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу і посвідчення водія; 2) документи на право власності та користування транспортним засобом; 3) документи, що підтверджують правовідносини водія з особою (підприємством, установою, організацією) — власником транспортного засобу (договір на працевлаштування, установчий, засновницький договір тощо); 4) дорожній лист, виписаний особою, на користь якої громадянин-резидент здійснює свою діяльність, та/або інший документ (посвідчення про відрядження), що свідчить про відрядження водія на митну територію України особою, на користь якої громадянин-резидент здійснює свою діяльність. зверни увагу на виділене там відповідь на твої питання
режим тимчасового ввезення надається із загальним умовним звільненням від ввізного мита і податків та без застосування ввізних обмежень чи заборон економічного характеру А що таке "загальне умовне звільнення" ? Знаєш ?
Стаття 105. Товари, транспортні засоби, які можуть бути поміщені у митний режим тимчасового ввезення з умовним повним звільненням від оподаткування митними платежами 1. У митний режим тимчасового ввезення з умовним повним звільненням від оподаткування митними платежами поміщуються виключно товари, транспортні засоби комерційного призначення, зазначені у статті 189 цього Кодексу та в Додатках В.1-В.9, С, D до Конвенції про тимчасове ввезення (м. Стамбул, 1990 рік), на умовах, визначених цими Додатками, а також повітряні судна, які ввозяться на митну територію України українськими авіакомпаніями за договорами оперативного лізингу. 2. У разі порушення умов митного режиму тимчасового ввезення особа, відповідальна за дотримання режиму, зобов’язана сплатити суму податкового зобов’язання та пеню відповідно до Податкового кодексу України . І читаєш ст.189 Де там 1 РІК ?
я не юрист і всіх нюансів не знаю але я знаю одне схема працює! тому, що сам їзджу на польскому номері. до того як взяти таку машину я навіть не чув про ту конвенцію просто спитав людей які так їздять. питав в митників, миліцію. всі казали без проблем. зараз їзджу вже 2 місяці даї зупиняло 2 рази провірили документи і відпустили знайомий їздив рік коли вертався в польшу його затримали на 4 год. хотіло пару грн. але він принципово не хотів платити. вони не могли шось конкретно предявити просто зїзджали і страшили. потім він не витримав і подзвонив на гарячу лінію і вони зразу його пропустили
Я теж думаю, що схема працює. І нехай працює. Шейк ! Катайся безпроблемно ! Щиро тобі того бажаю ! В нашій країні можна все, що хочеш робити і як хочеш їздити. Питання чи це комфортно ? І чи це буде довго тривати ? В нас весь Південний завалений контрабасом. І в принципі нічо. Схема працює.