Це тільки так здається. Подумай сам логічно : Кому це вигідно ? Всім ! Крім держави. А з державою "шуткі плохі". Та і чого тут спорити ? Відпишись в тій темі наприклад 25 березня 2013 року. Напиши про те, як там їзда на рl на 1 рік на фірму.
шах і мат Цитата из разъяснения "При цьому, пунктом "a" статті 7 Додатка C до Стамбульської конвенції зазначається, що незважаючи на положення статті 5 цього Додатка, транспортні засоби комерційного використання можуть використовуватись третіми особами, які мають належний дозвіл користувача права на тимчасове ввезення і які здійснюють свою діяльність на користь останнього, навіть якщо вони зареєстровані або постійно проживають на території тимчасового ввезення." из этого похоже и следует, что если ввез один, то другой третье лицо имеет право использовать авто...единственное в коммерческих целях Митний кодекс України (Розділи I-IV) Верховна Рада України; Кодекс України, Закон, Кодекс від 13.03.2012 № 4495-VI Розділ І ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ Глава 1. Основи державної митної справи Стаття 4. Визначення основних термінів і понять 1. У цьому Кодексі наведені нижче терміни і поняття вживаються в такому значенні: 59) транспортні засоби комерційного призначення - будь-яке судно (у тому числі самохідні та несамохідні ліхтери та баржі, а також судна на підводних крилах), судно на повітряній подушці, повітряне судно, автотранспортний засіб (моторні транспортні засоби, причепи, напівпричепи) чи рухомий склад залізниці, що використовуються в міжнародних перевезеннях для платного транспортування осіб або для платного чи безоплатного промислового чи комерційного транспортування товарів разом з їхніми звичайними запасними частинами, приладдям та устаткуванням, а також мастилами та паливом, що містяться в їхніх звичайних баках упродовж їхнього транспортування разом із транспортними засобами комерційного призначення;
що використовуються в міжнародних перевезеннях для платного транспортування осіб або для платного чи безоплатного промислового чи комерційного транспортування товарів ? ? ? ? ? Гол в свої ж ворота. Нема ніде вказано про 1 рік, і конвенція стосується лише авто комерційного призначення. Маразм триває. Пат дискусії. Все. Більше я в тій темі не пишу, сподіваюсь всім все зрозуміло. Кожен, хто це читав, зробив для себе висновки. Авто на польських номерах "на 1 рік, на фірму" - це афера, жертвами якої є жадні недалекі люди (а скупий платить двічі - всім відомо), або юнаки які хочуть їздити зараз і вже, а грошей 2-3 косаря і на жизі чи тавроні їздити для них стрьомно. Ось і беруть підубіті польські корчі, і їздять на них, грошей в ремонт особливо не вкладаючи. Добивають. Бо саме цікаве, власниками таких авто вони не є. Короче, моя думка - це гроші на вітер. P.S. Ще забув добавити. Їзда на таких авто не відповідає жодному закону України і жодному міжнародному договору учасником якого є наша держава. Ці авто розрахунок - "на авось" - заканає - їжджу, а нє - то тиждень-два постою, перечекаю. Доти, доки тих авто не нагонять велику к-сть, все буде +/- тихо, а згодом ці авто і їх власники стануть чудовою кормушкою для контролюючих органів.
тобі навели конкретно цитати із законів, СК, розяснення Митної Служби, і тлумачення слова комерційного призначення, + водіння авто на польських номерах третіми особами в комерційних цілях по законам все впорядку , на практиці також а ти все на своєму, як кажуть кожен хто вже їздив на польських номерах їздить і далі просто возить із собою потрібні закони і СК а дискусія про те що на іноземних номерах можна їздити по україні до року часу конкретно тобі все довели на теорії і по законам, на практиці також доведено але як кажуть нічого в нашому суспільстві не вічне, тому більшість лякає що авось приймуть закон який перекриє схему, тому люди і нехочуть тратити гроші на авто яке не є у їх власності але це людям які їздять на іноземних нмоерах тільки на руку тому що проблем по менше якщо народу менше в тому ділі суть не переконати а довести що це все працює, вище написані пости доводять це далі в кожного своя думка просто в мене є можливість тому і зацікавився цим а ось про наших бариг які продають вживані авто по таких цінах, що слати їх хочеться інших позицій для себе не найшов
Порушу своє правило. Напишу ще раз. 1. Ніхто, ні ти Rосk, ні ти шейк, мені нічого не довели. Абсолютно. 2. Мої питання не дурні, а твої цитати, шейк, заспокоюють лише тебе. 3. Можна ще двісті-триста раз процитувати СК, лист-роз'яснення, зайти на сайт ДМСУ, СМАП і т.д. і т.п. Але ніде не написано, що транспорт комерційного призначення (а Гольф 3 аж ніяк не то) можна ввозити тимчасово на 1 рік без сплати мита гр. України. Час покаже, хто правий, а хто ні. Ми вже пережили гербалайф, мумійо, ммм і переживемо ще й авто "на фірму". Якщо я не правий, то обов'язково визнаю це, і сам куплю собі таке авто.
Міша, я в тих справах не дуже розуміюсь, але маю в Луцьку хорошого знайомого, який недавно купив в Німеччині хонду акорд купе, правда старішу, але зареєстрував в Польщі, і їздить туди раз на рік. Тут казав що проблем ще не мав, бо возить з собою всі документи для відмазки. Правда в нього є своя фірма тут. Як то все працює - я не знаю, а він не дуже то хотів розповідати. Так що таке ніби є, але чи там 100 % все легально і скільки часу то триватиме - ось питання ! Як то кажуть, на свій страх і ризик...
А хто каже що такого нема ? ? ! Є звичайно. Скажу навіть більше. П'яний суддя може проїхати перед носом ідпс на червоне світло. Південний може торгувати контрабасом, багатий бізнесмен купує в Польщі Х5 (за 20кує) і ставить "на фірму", бо в нас треба за такий дати 35кує. І що ? Схема працює.
Держмитслужба звернула увагу на те, що при здійсненні контролю за тимчасовим ввезенням на митну територію України транспортних засобів громадянами потрібно пам’ятати про пріоритетність норм міжнародних договорів. Так, нагадаємо, що порядок і умови тимчасового ввезення транспортних засобів на митну територію України громадянами визначено ст. 11 Закону України №2681-III від 13.09.2001 р. Зокрема, згідно з частиною першою цієї статті тимчасове ввезення транспортних засобів за кодами 87.01, 87.02, 87.03, 87.04, 87.05 УКТ ЗЕД на митну територію України громадянами-резидентами дозволяється строком до одного року після сплати ввізного мита та інших податків (зборів), передбачених законодавством при ввезенні автомобілів. Разом з цим, згідно з п. 2 ст. 2 Конвенції про тимчасове ввезення, прийнятої 26.06.90 р. у м. Стамбулі (далі — Стамбульська конвенція), режим тимчасового ввезення надається із загальним умовним звільненням від ввізного мита і податків та без застосування ввізних обмежень чи заборон економічного характеру. Транспортні засоби комерційного використання повинні бути зареєстровані на території, яка не є територією тимчасового ввезення, на ім’я особи, яка зареєстрована або постійно проживає за межами території тимчасового ввезення, і мають ввозитися та використовуватися особами, які здійснюють свою діяльність з такої території. Незважаючи на це, транспортні засоби комерційного використання можуть використовуватися третіми особами, які мають належний дозвіл користувача права на тимчасове ввезення і які здійснюють свою діяльність на користь останнього, навіть якщо вони зареєстровані або постійно проживають на території тимчасового ввезення. Таким чином, виходячи з даних положень Стамбульської конвенції, громадянин-резидент України може тимчасово в’їжджати на територію України на транспортному засобі, зареєстрованому постійно у відповідних реєстраційних органах іноземних держав, без сплати будь-яких податків і зборів та без застосування до нього ввізних обмежень чи заборон економічного характеру, за умови що зазначений транспортний засіб перебуває у власності (розпорядженні) фізичної (юридичної) особи, яка проживає (зареєстрована) на території іншої держави, та використовується з комерційною метою (платне перевезення осіб або промислове чи комерційне платне або безоплатне перевезення вантажів). прочитай тільки виділене
З 16.06.2010р. якщо Ви є громадянином – резидентом, придбали автомобіль за кордоном і бажаєте в’їхати цим транспортом на територію України тимчасово для власних потреб? Тоді Ви повинні знати наступне: 1. Без сплати ввізного мита та інших податків (зборів), передбачених законодавством при ввезенні автомобілів Ви можете ввезти Ваш транспортний засіб на строк, що не перевищує 60 днів протягом одного календарного року у тому випадку, якщо цей транспортний засіб зареєстрований на території іноземної країни і Ви являєтесь його власником; а також при умові якщо Ви перебуваєте на тимчасовому консульському обліку у консульській установі України. При ввезенні Вашого транспортного засобу у такому випадку у Вас виникає зобов’язання про зворотнє вивезення цього транспортного засобу в останній день терміну, на який Вам дозволено тимчасово ввезти авто на територію України. Інших випадків, без сплати ввізного мита для тимчасового ввезення на територію України транспортного засобу придбаного за кордоном, законодавством не встановлено. 2. Право на перебування на території України транспортним засобом, що зареєстрований за кордоном, терміном протягом 10 діб виникає у випадку прохідного митного транзиту товарів через митну територію України, а не перебування на території України у власних цілях своїм транспортним засобом. 3. Ви маєте право перебувати на території України транспортним засобом, що належить Вам і придбаний за кордоном протягом одного року, але при умові сплати ввізного мита та всіх належних податків. Цей термін може бути і продовжений у випадках встановлених законом. За більш детальною консультацією Ви можете звернутись до фахівців ЮК «Правові гарантії», що спеціалізуються у сфері митного права. ДЕРЖАВНА МИТНА СЛУЖБА УКРАЇНИ 27.12.07 N 11/2-10/13209-ЕП Начальникам регiональних митниць Начальникам митниць Про митне оформлення транспортних засобiв Державною митною службою України розглянуто звернення Захiдної регiональної митницi щодо тимчасового ввезення в Україну громадянами-резидентами транспортних засобiв, якi належать на правi власностi юридичним та фiзичним особам - нерезидентам. Повiдомляємо, що питання тимчасового ввезення на митну територiю України зазначеної категорiї транспортних засобiв врегульовано положеннями Додатку С до Конвенцiї про тимчасове ввезення, до якої Україна приєдналась згiдно з Законом вiд 24.03.04 N 1661-IV (далi - Стамбульська конвенцiя). Вiдповiдно до статтi 19 Закону України вiд 29.06.04 N 1906-IV "Про мiжнароднi договори України" чиннi мiжнароднi договори, згода на обов'язковiсть яких надана Верховною Радою України, є частиною нацiонального законодавства України i застосовуються у порядку, передбаченому для норм нацiонального законодавства. Якщо мiжнародним договором України, який набрав чинностi в установленому порядку, встановлено iншi правила, нiж тi, що передбаченi у вiдповiдному актi законодавства України, то застосовуються правила мiжнародного договору. Згiдно зi статтею 2 Стамбульської конвенцiї кожна iз Договiрних Сторiн вiдповiдно до положень цiєї Конвенцiї, зобов'язується надавати згоду на тимчасове ввезення товарiв (у тому числi транспортних засобiв), зазначених у Додатках до цiєї Конвенцiї. Не впливаючи на положення Додатка E, режим тимчасового ввезення надається з загальним умовним звiльненням вiд ввiзного мита i податкiв та без застосування ввiзних обмежень чи заборон економiчного характеру. Вiдповiдно до статтi 2 Додатку С до згаданої Конвенцiї правом на тимчасове ввезення вiдповiдно до статтi 2 цiєї Конвенцiї користуються транспортнi засоби комерцiйного чи приватного використання. Згiдно зi статтею 1 Додатку С до Стамбульської конвенцiї пiд термiном "комерцiйне використання" розумiється платне перевезення осiб або промислове чи комерцiйне платне або безоплатне перевезення вантажiв, а пiд термiном "приватне використання" - перевезення особою виключно для особистих потреб, за винятком будь-якого комерцiйного використання. Вiдповiдно до пункту f) статтi 1 Стамбульської конвенцiї термiн "особа" означає як фiзичну, так i юридичну особу, якщо iнше не передбачене контекстом. Так, статтею 5 Додатку С до Стамбульської конвенцiї встановлено, що для того, щоб можна було скористатись правами на пiльги, якi надаються цим Додатком транспортнi засоби приватного використання повиннi бути зареєстрованими на територiї, яка не є територiєю тимчасового ввезення, на iм'я особи, яка зареєстрована або постiйно проживає за межами територiї тимчасового ввезення, i ввозитись та використовуватись особами, якi постiйно проживають на такiй територiї. Також повiдомляємо, що положення законодавства України не мiстять дозволу вiдповiдно до пункту b) статтi 7 Додатку С до Стамбульської конвенцiї на використання транспортних засобiв приватного використання громадянами - резидентами. Перший заступник Голови Служби Р.А.Черкасський
Так, статтею 5 Додатку С до Стамбульської конвенцiї встановлено, що для того, щоб можна було скористатись правами на пiльги, якi надаються цим Додатком транспортнi засоби приватного використання повиннi бути зареєстрованими на територiї, яка не є територiєю тимчасового ввезення, на iм'я особи, яка зареєстрована або постiйно проживає за межами територiї тимчасового ввезення, i ввозитись та використовуватись особами, якi постiйно проживають на такiй територiї.
Право на перебування на території України транспортним засобом, що зареєстрований за кордоном, терміном протягом 10 діб виникає у випадку прохідного митного транзиту товарів через митну територію України, а не перебування на території України у власних цілях своїм транспортним засобом. Спеціально для любителів їзди на 10 днів.
Green ти хоть зрозумів шо кажеш ? чи у тебе немає змоги розтлумачити дану цитату ? Так, статтею 5 Додатку С до Стамбульської конвенцiї встановлено, що для того, щоб можна було скористатись правами на пiльги, якi надаються цим Додатком транспортнi засоби приватного використання повиннi бути зареєстрованими на територiї, яка не є територiєю тимчасового ввезення - тобто польща і тд. , на iм'я особи, яка зареєстрована або постiйно проживає за межами територiї тимчасового ввезення - тобто фірма або пп яка зареестрована в польщі або інде закордоном , i ввозитись та використовуватись особами, якi постiйно проживають на такiй територiї. - якщо ти зареестрований на фірмі в польщі або їздиш по дорученню фірми положення СК яке дозволяє це є кожен лишається при своїй думці як кажуть менше народу меньше уваги до проблеми
Також повiдомляємо, що положення законодавства України не мiстять дозволу вiдповiдно до пункту b) статтi 7 Додатку С до Стамбульської конвенцiї на використання транспортних засобiв приватного використання громадянами - резидентами. шейк, перестань мене в чомусь переконувати і копіпастити один і той же ж документ. На наступному тижні я скористаюсь допомогою свого товариша, депутата ЛОР, і він надішле офіційний запит в ДМСУ і ДАІ для роз'яснення Стамбульської конвенції. Друзі-форумчани ! Невже ніхто не розжує це, що я повикладав !
КОЖЕН ЗАЛИШАЄТЬСЯ ПРИ СВОЇЙ ДУМЦІ. В мене - своя, в шейка - своя, в Rосk - своя. Я ціню і поважаю думку своїх опонентів в цій дискусії. На наст. тижні продовжимо.
ха-ха-ха я сміюсь не можу у даі і дмсу працюють некомпетентні хами більшість яких навіть і не чули по СК не кажучи про закони МК які вони зобовязані знати даі це звичайні гопники які грають на психології людини а ти бачу до кінця не прочитавши СК і МК а найшовши якусь цитату тикаєш в носа як даець на дорозі маха палкою всі наші депутати мені непоказник як дм і гоп-стоп просто тобі вже розжували і розтлумачили але ти все сидиш на гілці яку пиляєш і по суті нікому непотріно тебе переконувати кожен для себе робить висновки сам і приймає рішення просто після купи інфи і доказів про можливість використання авто ти далі стоїш на тих самих граблях на які наступив спочатку краще звернись до Юриста кваліфікованого і він тобі все пояснить знаю одного поважного юриста засновника сайту Дорожній Контроль так ось він має авто на литовських номерах далі висновки робить кожен сам П.С. ничого особисто але таке враження що ти захищаєш те що непотрібно але дискусія хороша загальний розвиток ніколи непомішає тому можна сказати дякую за інфу вона однозначно мені пригодиться