поможіть ...гріється ...збой компютера

Тема у розділі 'Двигун, підкапотний простір', створена користувачем nazaropel, 11 лип 2010.

  1. Sasa

    Sasa Аксакал

    Авто:
    Country Power
    Клубна карта:
    000481
    1 - попробуй чи обидва патрубка гарячі. Якщо ні то або термостат або помпа
    Якщо гарячі - електрика
     
  2. nazaropel

    nazaropel Active Member

    Авто:
    Volkswagen Passat Wolfsburg Edition
    Клубна карта:
    нема (
    завтра попробую ....
    а вот нащод компютера ...якщо він згорів то машина заводитися буде ?
     
  3. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Небуде... А чого мав компютер згоріти.... Ти пообливав всі дроти антифризом ..от десь і коротить, компютер має свій захист і його не так просто спалити без сварки....:)
     
  4. nazaropel

    nazaropel Active Member

    Авто:
    Volkswagen Passat Wolfsburg Edition
    Клубна карта:
    нема (
    ...короче ...такі справи був сьогодні на чотирьох станціях ......всі пробували підключити компютер ....один мужик щось підключав ...казав що всьо норм .....
    нащод температури .....тепер вона непідноситься ...вище 90 градусів ....я взяв порухав дачик що на низу радіатора ...почав включатися вітряк при температурі 80....але вітряка чумусь мала швидкість ......почистив контакти на тому дачику ...і все працює ....а тепер саме головне .....неробить дачик приборів ....там де бортовий компютер пише букви СЕ...і спідометр ...стоїть на відмітці 150 ,а тахометр ...зашкалив .....
    несвітиться температура води .і масла ........
    показує тільки температура мотора , бензини і зарядку показує і всьо .....
    походу може згоріла якась доріжка ...на приборці ......требуде наверно ...міняти приборну панель .....
    ХТО МОЖЕ ВЗНАТИ СКІЛЬКИ ПРИБОРКА КОШТУЄ ....ВОНА ЕЛЕКТРИЧНА ....ЕЛЕКТРО СПИДОМЕТР ТАХОМЕТР ,ПРОБІГ ЕЛЕКТРОНИЙ .....???
     
  5. nazaropel

    nazaropel Active Member

    Авто:
    Volkswagen Passat Wolfsburg Edition
    Клубна карта:
    нема (
    ПАТРУБКИ ОБИДВА ГАРЯЧІ
     
  6. Aknod

    Aknod Місцевий

    Авто:
    Opel Vivaro 1.9CDTI 2004
    маю приборку,пиши в приват!
     
  7. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Щось сталось то точно. Приборку не спіши міняти. Як маєш знайомих електронщиків-комютерщиків ... зніми приборку і нехай прощупають дорожки і пропаяють... може знайдуть обрив. Але спочатку провір запобіжники може після твоїх фонтанів погоріли якісь, і взагалі спочатку всю бортові проводку провірити треба...просто так приборка не перестає працювати.
    Я б радив тобі все одно добре провірити термостат і всю систему охолодження.. може він заклинив а тепер відпустив таке буває. Просто так температура теж не починає казитися.
    Завжди треба знаходити першопричину і ліквідовувати ... ато знову щось вискочить.
     
    Останнє редагування: 14 лип 2010
  8. nazaropel

    nazaropel Active Member

    Авто:
    Volkswagen Passat Wolfsburg Edition
    Клубна карта:
    нема (
    запобіжники всі у нормі ......
    а де ті дроти .....???
    ....два патрубки гарячі ....
     
  9. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Два патрубки будуть горячі після півгодини їзди. А провіряється під час прогріву машини. Після заводки машини через 2- 3 хв повинен бути горячий верхній патрубук а нижній холодний... потім як двигун прогріється повинен відкритись термостат і два патрубки будуть горячі, але нижній завжди трохи холодніший як верхній...хоч на око то трудно замітити, якщо з самого початку два патрубки рівномірно горячі то термостат в сміття
     
  10. nazaropel

    nazaropel Active Member

    Авто:
    Volkswagen Passat Wolfsburg Edition
    Клубна карта:
    нема (
    коли завів ...машина прогрілася 5 хв ...верхній патрубок теплий чучуть гарячий ...а нижній ...почті холодний .....кли машина проїхала 30 км ...то обидва гарячі
     
  11. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Значить термостат працює правильно. Тоді можна припустити що закипіла в тебе через те що на датчику вентилятора клеми погані були...
     
  12. nazaropel

    nazaropel Active Member

    Авто:
    Volkswagen Passat Wolfsburg Edition
    Клубна карта:
    нема (
    ті клєми скинув ...там купа болота і мокро всьо було ...походу від калюжі ...
    почистив попшікав WD-40 тепер всьо супер вентилятор включається ...при температурі 80-85 градусів ...і крутиться поки нескине до 70-75....
    але вот дачик приборів так і не показує.....походу ...МОЖЛИВО згоріла дорішка (((
     
  13. nazaropel

    nazaropel Active Member

    Авто:
    Volkswagen Passat Wolfsburg Edition
    Клубна карта:
    нема (
    всьо машину вилікували ,купили приборку і купив ВВ провода ...машина їде всьо працює тільки вот лишилася проблема з холостим ходом ...нерівномірно працює машина ...і вже всі ремні підсвищують...і кстаті як взнати чи добра рідина на гідропідсилювачі ???
     
  14. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    На гідропідсилювачі не рідина а масло...якщо дуже брудне і на пальцях водянисте то треба міняти. Нерівномірний ХХ на 9А то або десь підсоси, або ПНД полетів, або форсунки течуть.... який розхід бензини..?
     
  15. Sasa

    Sasa Аксакал

    Авто:
    Country Power
    Клубна карта:
    000481
    Не масло а рідина!
    :)
    Доречі ніколи не чув як її міняють. То як?
     
  16. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Якщо маєш ЕТКУ подивись номер G 004 000 M2 .Там написано - масло системи гідропідсилювача керма. В старі моделі іде взагалі АТFка масло що іде в ААКП- червоне... В нові десь після 2000р - зелене подібне на тормозну рідину, але це таке масло. Визначатися потрібно по документації або по кольору кришки на масляному бачку гідропідсилювача.
    Міняється - відкручуючи самий нижній шланг високого тиску на гідронасосі.... нічого вічного немає....:yes:
     
  17. Sasa

    Sasa Аксакал

    Авто:
    Country Power
    Клубна карта:
    000481
    ATF це не масло
    Hydraulic System Fluid CHF 202 for Power Steering and Hydraulic System (1 Liter)
    Де тут хоч одне слово "Oil"?
     
  18. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    А що це таке....???? Що коробка передач їздить на не маслі
     
  19. Sasa

    Sasa Аксакал

    Авто:
    Country Power
    Клубна карта:
    000481
    Роздатка їздить на маслі а ATF потрібна для гідротрансформатора який з допомогою цієї рідини та її вязкістних характеристик передає енергію від мотору до роздатки. (роздаткою я назвав диференціал)
    ATF - Automatic Transmission Fluid
    саме "Fluid" а не "Oil"
     
    Останнє редагування: 18 вер 2010
  20. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Саша це спор про термінологію і і правильний технічний переклад. В основі Automatic Transmission Fluid синтетичні масла. В основі Break Fluid не масло. Все що тече є рідини. Моторне масло теж рідина. По наших ГОСТах гідротрансформаторні рідини це масла і то правильно бо народ почне тормозуху ляти в коробки. В мене в гаражі лежить банка зеленої рідини для гідрака де по німецьки написано Oil --- тобто німці то називають маслом, а американці рідиною. Колись приїдеш покажу.
    П,С
    Недавно один чоловік приїхав на В3 і каже що гідрак дуже шумить... заляв то зелене...в магазині порадили... Ще торохи і гідрак би накрився... Заляли АТФ запрацював нормально. Головне не як називається а чи підходить.
     
    Останнє редагування: 18 вер 2010

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)