коли він новий то надійний і дуже потужний але коли йому вже пза 20 років і запчастин немає то це дійсно мінінгіт
Тьфу три рази. Чому я незнаю про той мінінгіт? Моему К-Джетроніку набагато більше, ніж 20 років, бо він прийшов до мене ще з Г1. А то полюбому до 83 р.в. От що мушу сказати так це те, що мій К-Джетронік обслуговував ДУЖЕ гарний майстер з золотими руками! Раніш той майтер був війсковим авіатехніком і обслуговував літаки й гвинтокрили!
З мотором ситуація більш менш зрозуміла. 1.6 - 1.8, 8 клапанів, k,ke або повний інжектор. А які варіанти комплектацій були, які самі поширені на ринку, з якими варто брати, а з якими ні?
варто брати самі повні розповсюджені самі убогі комплектації є C CL GL GT GTD GTI якщо 1.6 то там ше є з різними коробками 4 і 5ст..
К, КЕ - то й є повні(Розподілене уприскування палива) інжектори. Просто є ще одна система - Діджіфант, вона теж ПОВНИЙ інжектор, просто цифрова, а К і КЕ - механічна. У цифровій форсунке відкриває єлектроклапан, яким керує мозок, а в механічному вприску система працює відносно розріження у впускному коллекторі.