Друзі, потрапив в дуже неприємне ДТП. Була волога дорога після дощу і на повороті біля села Тухолька занесло і викинуло в бетону стіну. Фото авто прикріплюю до посту. Вперше стикаюся з такою проблемою і не знаю яке рішення прийняти, чи віддавати авто в сервіс чи до майстра. Хотілось би, щоб зробили одразу все комплексно і мені не треба було б шукати деталі "де дешевше". Також наслухався, що на сервісі завжди "дорого" і "обдируть до нитки". Цікаво почути пораду чи є сенс звертатися до майстра, який відповідально і дешевше зробить чи всетаки в сервіс. І дуже прошу порадити не супер дорогий сервіс або майстра. Дякую наперед! Авто: Polo sedan 2014 р.
Важко сказати. Поцікався по сервісах, поцікався по майстрах... Нема чітко правильного рішення як на мене, шо там шо там можуть зробити і добре і погано. Єдине шо на сервісі ти можеш у разі чого спробувати "покачати" права, або відгуки написати, що можуть впливати на роботу СТО, а таким гаражним майстрам переважно в носі. З"їзди на БОШ-сервіс на Підстригача. Реально бачив декілька машин звідти після ремонту і кузов вони роблять не погано дуже, але по цінах як коли чомусь.
про сервіси забудь... нарахують мінімум на 100 000 грн на любому. Недавно приїжджав хлопака на Джетті - побита половина як у тебе - нарахували на 90 тис. Тобі треба весь передок. На сервісах все ставлять нове. А тобі тре на шроті купити весь перед. На сервісах з шротами не бавляться... Вірніше купляють на шротах а рахують як нове, після покраски визначити не дуже просто. Якщо машина 14 року то і на шротах не дуже є.... хіба модельний рік десь з 05 -08 років. Через аербеки тре міняти панель... Не знаю чи в 2000 дол вкладешся... хіба донора притягнути
Кілька років тому, в знайомим вмазали так добренько Шкоду Октавію А5 і відновили на СТО, після чого успішно продали. Так от, якщо питання не в ціні, а в якості, то порекомендую СТО біля аеропорта, там де гаражі. Не знаю чи вони ше там існують, але коротко опишу ще один випадок, коли вони ідеально зробили автівку..... отже, кількамісячна ВАЗ-2110 після салону, злетіла з дороги, положили на бік, кароч потовкли нормально. На тому СТО зробили норм, так шо не було до чого доіпатись, і якщо нульцева 10-ка коштувала тоді 8 тис. у.о., то після відновлення була продана за 7,6 тис. і то вже ціна після торгу була. Знаю, що вони працювали зі страховими випадками. Якщо цікавить, то дай знати і я сюди закину їх локацію, але я не впевнений чи вони ще існують, чи переїхали.
оптику, бампер, крила, капот я б взяв в колір на шроті (можливо і в польщі), (зекономиш на мальовці). А витягнути ланжерони треба на хорошому сервісі!!!
З такою проблемою дуже раджу звернутись до Степана на Личаківській - комплексний автосервіс, де якісно зроблять і бляхарку і пошкодженні дотичні системи. Автосервіс знаходиться на горі вул. Личаківської, номер 245 - не знаю на скільки наперід потрібно записатись, але ціна буде помірною і якість дуже хорошою.
2кілобакси за розбиту морду і криві лонжерони... серйозно? як на мене, ремонт до 5к може стати, якщо все робити з головою, а не ставити на скотч і синю єзоленту щоб лиш би купи трималось і до автобазару доїхало
Не факт що до лонжеронів дійшло, хіба кріплення бампера і радіаторів зрізало (принаймні по фото видно що можливо лише лівий трішки повело вліво, і то навряд). Крило праве ціле. Тобто там лише капот, ліве крило, решітка, бампер, радіатори з кріпленням(морда) і фари. Складніше з подушками і торпедою...
Людина попросила порадити майстрів, а демагоги починають розводити басні і роздумувати, що там саме в тій машинці ся поломило
Допомагаємо чим можемо Мало яких майстрів порадять, а мо таких що за 10К скажуть робити, і коврики теж передні поміняти бо подушки стрельнули (утрірую). Тому майстри різні бувають, а прицінитися тре що б правильних майстрів знайти. Тому з того що я сказав (з розборки): 1. Капот - 100 уо 2. крило - 70 уо 3. бампер з кріпленнями - 100уо 4. морда - 70уо 5. фари - 150уо 6. радіатор - 75 уо 7. радіатор кондюка - 50 уо 8. мо який бачок тріснути і всякі там пластаски - 100уо 9 фарбування - 400уо 10 подушки - 400уо 11 робота 200 уо ітого в районі 1800уо ІМХО
Якщо мені потрібно було б виконати такого плану роботи, то: - кузов і все що з ним пов’язано - Kra100 (с.Красів, 20 км по Стрийській трасі) Ремонт автомобілів після дтп - Форум Львівського Тюнінг Клубу. Мають добрі відгуки, ціни помірні і адекватні хлопці. - двигун і навісне - СТО Комфорт (в Городку), тут на форумі пошукай. - Деталі з шроту (б/в оригінал) - Форум Львівського Тюнінг Клубу - Головна є форумчанин з ніком САХАР, з ним би поговорив.
бош сервіс на підстригача, однозначно! По кузову і таких ремонтах - найоптимальніший вибір в плані якість, ціна, відношення! Якщо цікавить, можу дати контакти директора, з ним можна все в фб обговорити..
Ага, а мені ваші не сервісні пацани з солонки за мою биту А6 гнули не менше 1800-2000$ за роботу. На тому ж Бош-сервысы на Підстригача роботи оцінили в 1500. Ще один кузовщик з Малехова мені назвав ціну 1200. Знов ж таки дешевше, але кузов витягується танковою лебідкою якоюсь і все малюється в якомусь гаражі з пилюкою... Плюс права не покачаєш якшо шось не так. Скупий платить двічі.
А може простіше продати, так як є. Типу, як @Shaggy зробив, і не паритись. Бо вкладати двушку кусків, а потім при продажі вєрняк, що вичислять що була бита і прийдеться скидувати ціну.
Важко сказати. Просто мені треба було вкласти двушку, а це фактично пів вартості машини реально))) тут же ж тазік трохи дорожчий буде. А ціну за розбиту будуть скидати. Але факт є фактом я свою розбиту за два дні продав. І навіть дорожче ніж розраховував. кузовщики забирають ремонтують і продають самі.
Ти реально машину не робив а тільки розпитував... На деяких сервісах спеціально на старті занижують ціну, а потім на половині роботи починають корегувати ціну і то так що чуть не в два рази збільшують, або коли приїдеш конкретно і почнуть дефектовку робити то буде далеко не та ціна що по телефону. І не дуже покачаєш права, бо поставлять проти тебе грамотного юриста, який тебе дурнем зробить... Кузовні роботи страшно подорожчали через страховку... страхові компанії платять сильно завищені ціни бо потім з того дістають відкати.У нас в Солонці майже всі кузовщики сидять на страхових компаніях і їм навіть не цікаво брати не страхову машину