не реклама...не рекламую...просто позповів про свої походеньки та роботи...може тобі навіть накладні показати)) Ніко-Захід - це в них напевно якась типу з ними домовленісь чи шо... бо печатка на накладній від Ніко ставлять
Усьо! Більше їх не рекомендую. Прошу панять і прастіть. Детально опишу в своїй темі по Пассату. @Shaggy , то шо тобі стойочки стаба поставили навиворіть, то ше фігня.... мені пакручє трабл замутили. Фейспалмом в мому випадку не обійтись.
От питання мене таке ж мучить, де можна поїхати щоб оглянули і оцінили ті ж сайленти підрамника чи стан важелів підвіски? Бо є в мене підозра що щось вже неладно і стукає на ямках справа спереду, а я все грішив на подушку коробки...
Мої зверху не виглядали зовсім зношеними. Їх продіагностувати на машині фактично не можливо. Зняли поміняли і машина стала явно збитіша і тихша. Тому якщо їх ніхто не міняв раджу поміняти в будь-якому випадку.
Порадьте СТО для обслуговування на постійній основі по безготівковому розрахунку (три авто ВАЗ, та 1 Фабія). Ремонти, як правило: діагностика, ходова, заміна рідин.... і.т.п. @Shaggy , пліз, попитай там чи в них таке можливо, бо територіально якраз дуже-добре.
Дякую! Обмалював їм "картинку" і в тел режимі домовився. Наче норм відношення до клієнта. Завтра при зустрічі поспілкуюсь і прийму рішення.
Доброго дня! Перепрошую, якщо повторюю і десь в темах це вже є, але не знайшов. Маю 3го гольфа, дизель 1.9. Мотор сциться маслом і жере його, на великих оборотах димить. Шукаю майстра чи СТО, який б подивився до нього, розглядаю будь-які варіанти - ремонт, капіталка, свап. Також цікавить хтось по кузовній роботі та покрасці з вибором кольору. Буду дуже вдячний за допомогу!
в залежності що тобі тра робити, тому що нема одного СТО, де тобі все в комплексі зроблять....ну хіба що АЛЕКС - но сам розумієш, що ОФсервіс ціну тобі виставить....
Алекс вже проходили))) - робили ручний тормоз, так що поламали кріплення консолі ручника. Зараз мені потрібно піддон масляний демонтувати і потім назад поставити після зварки.
Демонтаж піддона - не складна робота (є загводздка в демонтажі - один болт важко доступний) можна на любому СТО це зробити, головнещоб був підйомник чи ЯМА...монтаж - аналогічно...так що можеш будь де це робити...успіху...збільш кліренс, щоб не мати більше таких казусів з піддоном (пройдений етап, по собі знаю).
по трасі на прямих участках - норм, як і раніше, а от при затяжних поворотах на швидкості - відчувається крєн кузова, відповідно тра скидати швидкість з 120 до 100....а так - навіть мьякша стала по катакомбах Львова)))))
стикнешся з проблемою - як його закріпити, адже в нас там бляху нема до чого прикріпити, тра робити кронштейни та їх варити до кузова....думай чи то тобі тра))))