Там не обовязково підрульовий перемикач. Там ше кермо може бути мультифункційне в якому керування БК здвійсньюється кнопками на кермі. Якщо ні то є такий варіант, чи на клімі все в цельсіях?
Взагалі якщо по серйозному то з того почати, щоб визначитися яка приборка. Не забувайте хлопаки що то американець з усіма їх зайобами. В них нова мода - забирати максимум кнопок з руля, панелі і взагалі з салону що б не відволікати водія --- і щось в тому є. Все програмується і налаштовується програмно. Не думаю що там заміна підрульвки щось поможе... Скоріше всього тре відповідну версію VCDSу і в базових все переграти. Можливо тре і VAG Comander, щоб витягнути логін доступу до приборки, або найти в неті на цю приборку може уже хто витягнув. Думаю то не перший американець з такою проблемою
Першим кроком - глянь чи в когось така модель приборки вміє такі дані виводити. А тоді вже аналіз твоєї комплектації (набір датчиків). Ну аж тоді Вася діагност - тобі відкриє ті опції, що відключені. Ще можна пробувати дамп такої ж проборки заливати, але то вже трохи гемор буде з ключами, а також якщо промахнутись версією, то буде труп прибоки.