Всім доброго дня! У мене трапилась наступна проблема: VW B6 універсал, вийшов з ладу замок дверки багажника. Чи може хтось порадити майстра, який може це зремонтувати? Дякую
водій без обід, але твої дописи схожі на дописи бота або ж першокласника, який тільки навчився писати..
Першокласник, який вчиться правильно задавати питання та ціквиться авто-тематикою. Що в цьому поганого?
в цьому нічого немає поганого. я абсолютно не проти спілкуватись з різними людьми. проаналізуй свої запитання і дописи на форумі (особливо хронологію питань та їх суть) і дай відповідь сам собі - одразу зрозумієш абсурдність запитань. @DenL, пиши, розвивайся, цікався автотематикою і використовуй форум, єдине подумай кілька раз перед тим як писати щось
Всім доброго дня! Автомобіль VW Jetta Mk5 став гірше гальмувати, педаль час від часу стає твердою. Порадьте майстра або СТО, де можуть допомогти вирішити цю проблему. Дякую. P.S.: Взагалі шукаю майстра або СТО, де буду обслуговувати авто. Буду вдячний за поради.
Всім привіт. Порадьте хороше СТО або діагноста по моторах TSI gen2 в межах Львова. Проблема в періодичних пропусках запалювання по всіх циліндрах, в основному по 4-тому циліндру, двигун починає троїти, з вихлопної труби йде густий білий дим з сильним запахом бендзину, мигає чек після чого загоряється EPC. Проблема появляється абсолютно рандомно і не зажежить від стилю їзди чи температури. Машина Passat CC 2010 2.0 TSI
Дякую за ідею на вихідних буду в гаражі попробую почистити, але я підозрюю що проблема в форсунках, форсунки дорогі просто так міняти на нові не хочеться тому шукаю хорошого діагноста щоб підтвердив або відхилив мої підозри.
Якщо пропуски по всіх циліндрах...то не у форсунках справа і не у свічках....там або фазорегулятор або клапани...як веде себе на ХХ
Одиночні пропуски бувають по всіх циліндрах, а 4-тий циліндр взагалі періодично перестає працювати, катушки міняв місцями і всеодно не працює 4-тий, один раз таке було з 3-тім циліндром. Деколи в "пропці" машина може заглохнути і щоб завети треба 10-15 секунд крутити стартером щоб завести. На холостих буває таке якщо рушати без газу, просто відпустити тормоз і машина котиться на холостих після чого легенько натиснути на газ машино дьоргається поки не набере більше 1000 обертів. Всі вище описані проблеми зявляються періодично, переважно машина їде нормально.
Більше подібне на погнуті клапани..... Ця система вприску має дуже точне дозування на ХХ і якщо різниця в компресії між цилінлрами більша 2 одиниць то іде збій і циліндр заливає бензином...свічка не робить і двигуном трясе...... даєш газу свічка пропалюється і циліндр працює, і двигуном не трясе..... Провіряй компресію
Доброго дня! Допоможуть!!! Маю палата б3 2.0е. Потрібен майстер по двигуну, гбо2, інжектору. Буду дуже вдячний!!! Вже обїздив море майстрів по гбо, цього двигуна ніхто не розуміє.
Я думаю якщо проблема була в клапанах то, вона би була пстійною (чи клапана можуть деколи підклинювати ?). P.S. На вихідних махнув місцями форсунки і сьогодні відмовив 2-гий циліндр, машина заглохла на світлофорі після чого ледве завів, після того як завів з вихлопної пішов білий густий пар із запахом бендзину, по помилках: P0087 - низький тиск в паливній рампі(постійно), P0302 - пропуски по другому циліндру(постійно), P130A - деактивація циліндру(постійно). Моє припущення що форсунка підклинює в відкритому або закритому стані.
ФСішні форсунки клинять дуже рідко ...у них немає в середині плунжера як в дизельних там є клапан...вони можуть забитись або навпаки ляти...Ти форсунку добре поставив.... гумки поміняв ... то все одноразове....низький тиск означає що десь травить і відповідно форсунка не працює бо вона працює тільки під певним тиском...тобто помилка P0087 тягне за собою всі інші