ФСішні форсунки клинять дуже рідко ...у них немає в середині плунжера як в дизельних там є клапан...вони можуть забитись або навпаки ляти...Ти форсунку добре поставив.... гумки поміняв ... то все одноразове....низький тиск означає що десь травить і відповідно форсунка не працює бо вона працює тільки під певним тиском...тобто помилка P0087 тягне за собою всі інші
Питання загального характеру. Проблема в тому, що, коли ти стоїш на газу на холостому ходу то оберти скакають то, що це може бути?
Може бути багато чого... але перше що тре провіряти підсос повітря...погана прокладка впускного колектора може дати підсос
Шланг і труба то різні поняття, як на мене. Ну але нехай вже - підсос то одна з найперших причин такої поведінки. Але пригадую, як я на моноінжекторі пів року їздив з двічі більшим розходом і дивувався чому так машина деколи глохне, аж поки не знайшли прокладки під інжектором, буквально не знайшли - розсипалась.
Шановні, допоможіть будь ласка з порадою. Їжджу на Тігуані 2.0TSI і декілька днів назад замітив що почали "залипати" обороти (після того як забераю ногу з педалі газу обороти трималися ще декілька секунд) потім через деякий час загорівся чек з помилкою - Р0236 датчик давления наддува турбокомпресора, зараз мотор "ричить", ним трусить і ковбасить. Підкажіть будь ласка толкового майстра або СТО щоб нормально діагностувати проблему
Що тут діагностувати - турбіна залипає, що і помилка вказує, стандартна проблема вагівських турбін, в народі кажуть "голка турбіни" залипає. Шукай сервіс по турбінах.
Дякую за відповідь. Я до останього надіюсь що то не турбіна ( актуатор / геометрія ), а може датчик / патрубки, бо де ту турбіну робити навіть уявлення не маю, тай читав шо і толку робити немає, всерівно потім міняють турбіни. І того надіюсь шо найду толкового майстра який підкаже і гляне
Привіт, така біда : Passat B6 2.0 TSI, 119 тис. пробіг. після тривалої поіздки пищить та мигає помилка тиску масла, зупинявся, стояв якийсь час, заводив та нічого не було, декілька разів вискочила. На СТО замінив датчик тиску масла, та масло з 5w30 на 5w40, 2 тижні їздив без помилок (по місту), на вихідних виїхав у область, проїхав десь 100 км, нічого не вилізло. Коли вже їхав додому - на під'їзді до міста знов загорілась помилка та пищання, рівень масла у нормі, якось доїхав додому та залишив. Підкажіть будь ласка СТО або майстрів, дякую!
Купив проставки для збільшеня кліренсу, вирішив встановити майже самостійно. Передумав Купляв у "проставочки", кажуть, в них є СТО. Поїду ставити іхні проставки до них. Подивимось, як зроблять
Мені екс-форумчанин порадив класного майстра по двигунах) вул. Личаківська 245, Степан, - я дуже задоволений, він за 5 хв. сказав і чому проблема і в розмові дуже адекватний.
Всім привіт. Є проблемка з Гольф 7 1.8 TSI. Після прогріву видало помилку по тиску масла. Рівень глянув - в нормі. Підкажіть пліз майстра/СТО щоб кваліфіковано могли розібратися. Дякую.
Хто що скаже про майстра Степана що на Личаківській 247? В моєму випадку це ремонт двигуна. Буду вдячний за відгуки.