один майстер казав ....шо є стук в моторі ..каже якась виробітка...похоже на роспредвал....і каазав до гідрокомпенсаторів дивитись....а там буде видно...через то я так написав..
Розєднюєш фішку, пшикаєш спреєм для очистки контактів. В мене спочатку дьоргалась машина при русі а потім начала тупо глохнути час від часу. Помилок ніяких при тому вагком не показував. Діагности розводили руками. Я взяв і почистив фішку форсунок і катушки і все зразу пропало. Таяк ти катушку міняв і не допомогло то попробуй почисть фішку з форсунок.
і в мене на компютері всьо чьотко.. а при русі їдеш...і ше така штука є зранку заводжу і таке враження шо вона на 3 циліндрах робить ...потім тіпа пробива.... і так по колу...кароче повний букет..через то думаю до майстра шоб сам переїхався попробував і поняв шо то таке
В мене таке теж буває час від часу і то коли тумпература на дворі від 0 до +10. В мороз і коли тепліше все нормально. Потроїть з 5 секунд при запуску на холодно і нормалізовується. На гарячо все нормально. Ніяких помилок теж немає, я забив на то.
просто переживаю шоб не було нічого серйозного....думаю краще зробити.....і ше газ стоїть то боюсь ше через то трохи..
Добре що він у тебе не закривається.... Як би заклинив у закритому виді то вже б давно голову покрутило.))))
З чого ви взяли що він не закривається? Машина швидко зранку набирає робочу температуру таяк має бути а не таяк при відкритому великому колу.
Вся ваша проблема в тому що ви той термостат діагностуєте як механічний а він є електронний і крім температури ОР він ще може відкриватись по каманді ЄБУ. Куріть інтернеп і біліше такого нікому не радьте. І вот чого в мене на ХХ не прогрівалось з чого і ви приговорили мій термостат і не тільки мій тут ще колись пригадую що ви мужику на Б5 також приговорили.
Я б тобі радив меньше курити інтернетівські бздури... ))))). В твому двигуні робоча температура 105-107 град. Тому і стоїть електронний термостат. В тебе якщо не помиляюсь ОР не прогрівалась більше 78-80 град. Якщо ти говориш про температуру на приборці то вона там завжди 90 показує і коли 78 град і коли 105.
Народ вітаю. Щоб не плодити тем напишу тут. В наявності VW Passat B5 в універсалі 2000р., 310тис пробігу, 1,9 ТD без насос-форсунок. Потрібно хорошого майстра/СТО для проведення повної перевірки авто, заміни масла/фільтрів та якщо щось випливе ще. Прохання допомогти, з дизелями справ не мав )))
Добрий день) Таке питання, передня права Подушка тримається на 2 болтах 2 обірвало що робити ) Міняю на нову подушки і ставлю на тих 2 болти чи як? Порадьте щось будь ласка) Гольф 4