Головку вже запороли і вже поміняли прокладку. Толедо 2.0 інжектор (той ,що фішка? )) Корч з загадками. Поробив на газі дві години і перестав на другий день заводитись. Грішив на " пшипливомєтж" - воздухомєр БОШ , підмінив , але не факт ,що робочий. Без рез-ту. Диркне на дві сек. І глохне. Перед тим оберти гуляли , але прогріта - не глохла. Візьмешся ?
Діфігант. Скоріш за все - отой витратомір повітря глюкає. А без нього (робочого) нічого не зробиш. Де ти працюєш ?
Маю розходомір з мотору 2.0 2е з платою у відмінному стані але поломаною лопатою. Якщо треба буде то 200грн. 0636з306чч
Всім привіт, не зміг створити тему, тому спитаюсь тут) Хочу придбати VW Passat b5 1.8 не турбований, 2000р.н. з АКПП. Можливо хтось підкаже чи варто? Якщо так, порадьте сервіс або людину, яка розуміється і зможе повністю оглянути машину перед покупкою? Буду радий стати членом Вашого клубу)
Заслабий двигун для АКПП... Навіть для ручки заслабий... Турбінований ще куди не йшло. Я так зрозумів що під газ... а це ще ослабить. Б5 таки має торохи важкуватий кузов... буде постійно бракувати потужності особливо на обгонах
Куме, а хто казав шо 2л на 100ці нормальний мотор? Як на мене він там ще гірший ніж 1.8 на Б5 )) Знов ж таки кому шо, так на обгонах не вистачає абсолютно тиж двигунів, але доводилось їздити на Б5 з мотором 1.6 атмо бенз ну і нічо, якось та й їде. Вчепився за фурою 80 і пхнеш) Тут скоріше питання в тому шо витрата на тому 1.6 - 1.8 буде реально більшою ніж на турбованій версії, бо їх крутити прийдеться щоб їхати в рази більше) Це той самий випадок як 4.2 брав по трасі менше ніж мій 2.8...
Якщо хочеш купляти фольца і нормально його провірити, то їдь краще на "Алекс" і там тобі його дійсно нормально провірять
Доброго здоровья! Есть у родителей Джета 88 1.6 бензин. Машина требует диагностики и ремонта. Куда поехать ? что б на деньге не разводили и толково посоветовали что пора заменить а что еще "живое"
Куда їхати чи не їхати... Можу сказати куди не їхати - до офіціалів. історія така... Один продавав другий купляв.. Двигун не тримав холостий хід і з середини час від часу видобувались "нехороші " металічні звуки і районі 4 циліндра. двигун 2.0 FSI AWA. Поїхали на Липинського. Приговор - ланцюг натягувач і заспокоювач розпредвалів. за 12500 грн все поміняли.... нічого не помінялось двигун далі тарахтить і не тримає ХХ. Наступний приговор - тре знімати ГБЦ. Машина серії S line і той шо купляв дуже таку хотів.. Причому машина дійсно в дуже доброму стані крім проблеми з двигуном. Не знаю як вони домовлялись але той що купляв купив у такому стані і поїхали з Липинського після приговору про зйом ГБЦ. Десь найшли мене. По звуку - або полетів фазорегулятор, або заклинили гідрики.. Розібрав ... так і є злетів рокер з впуску 4 цмліндра... значить дав клина гідрик. В принципі поломка характерна . Троха збило з пантелеку що на 4 циліндрі - рядом фазорегулятор і більше думав що то він. Цікавіше взагалі інше - що на Липинського не визначили справжньої причини - грошей за непотрібну роботу не вернули.... більше того випустили машину з пошкодженим двигуном навіть не попередивши що їздити з таким звуком не можна... Бо в принципі той рокер злетів досить удачно що нічого не зачіпав... а міг від тряски попасти в друге місце і все - розпредвал пополам а двигун клина з усім наступним... От така от історія
Всім привіт. Під машиною краплі масла під мотором, а після тривалої поїздки взагалі три калюжки. Рівень масла не падає, але гудить ГУР, хоч рівень теж в нормі. Куди можна звернутися, щоб нормально дефектували і не за купу грошей десь в районі вул Зеленої (бажано) що б далеко не їхати. Завчасно дякую за інформацію.