порадьте СТО

Тема у розділі 'СТО і майстри', створена користувачем fedja, 21 кві 2012.

  1. Alkodaptel

    Alkodaptel Початківець

    Авто:
    Passat B5 1.9 TDI AFN 1998р. механіка
    Ну та воно там не відрами виливається, так - маленькими калюжками. Їздив до одних, сказали поміняти патрубок клапана картерних газів, прокладку корпуса масляного фільтра і прокладку теплообмінника бо з під того капало. Поміняв - нічого не змінилося, от і хочу знати правду шо то лиє...
     
  2. baksius

    baksius Місцевий

    Авто:
    Vw Golf4 2001 1.6AVU МКП;
    І рівень ніде не знижується?
     
  3. Alkodaptel

    Alkodaptel Початківець

    Авто:
    Passat B5 1.9 TDI AFN 1998р. механіка
    Та ніби ні, якщо і впав, та настільки мало, що не видно по щупу... Хочеться десь що б дефектували, зробити і «не слідити» на асфальті ))
     
  4. diesel757

    diesel757 Аксакал

    Авто:
    VW Golf2 1,6D jp, 5-стМКПП (4S), 1985р.
    VW Passat B5+ (FL) 1.9tdi AWX, 5-стМКПП, 2001р.
    Клубна карта:
    000091
    Заглянь в мою тему по Б5му, зимою прикінці, мав проблему.
    А виявилось, після проїзду 5-6тис від заміни, на один виток відкрутилась колба (кришка) масляного фільтра.
    Проблему вирішив докручуванням )))).
     
  5. Alkodaptel

    Alkodaptel Початківець

    Авто:
    Passat B5 1.9 TDI AFN 1998р. механіка
    Дякую, попробую, але я міняв масло 1,5 тисячі назад і не знаю чи в тому може бути...
     
  6. МихайлоС

    МихайлоС Початківець

    Авто:
    Passat 2013, USA
    Усім привіт!
    Вирішив купити автомобіль VW Passat b7 2.5 бензин з США.
    Є кілька варіантів вже привезених та розмитнених у Львові. Звісно, що такі авто мали пошкодження, але ці пошкодження можна без проблем знайти в інтернеті.
    Але питання в іншому, чи реально такий автомобіль повністю перевірити, щоб вберегти себе від
     
  7. МихайлоС

    МихайлоС Початківець

    Авто:
    Passat 2013, USA
    Усім привіт!
    Вирішив купити автомобіль VW Passat B7 2.5 бензин, модель для США.
    Є кілька варіантів вже привезених та розмитнених у Львові. Звісно, що такі авто мали пошкодження, але ці пошкодження можна без проблем знайти в інтернеті.
    Питання в іншому, чи реально такий автомобіль повністю перевірити, щоб вберегти себе від поганої покупки?

    Хто може порадити, куди найкраще звернутись?

    Буду вдячний за будь-яку допомогу.

    (попереднє повідомлення відправилось випадково)
     
  8. Alkodaptel

    Alkodaptel Початківець

    Авто:
    Passat B5 1.9 TDI AFN 1998р. механіка
    Фільтр закручений, так що треба сервіс...
     
    • Подобається Подобається x 1
  9. diesel757

    diesel757 Аксакал

    Авто:
    VW Golf2 1,6D jp, 5-стМКПП (4S), 1985р.
    VW Passat B5+ (FL) 1.9tdi AWX, 5-стМКПП, 2001р.
    Клубна карта:
    000091
    Кілька місяців тому, мав пасажира, котрий свого Б7 чи Б8 їздив забирати від діагносто.
    З його слів, там де він лишав машину є афігєнний діагност.
    Скажу так, що то у Винниках, їхати по вул.Кільцева дорога (чи Окружна), їхати попри новобудови останні і воно так в єбє*ях, казав що то територія чи поруч якийсь колишній паштетний завод. Хіба відштовхуючись того, загугли.
    І там на території були свіжі моделі VAGів.
     
  10. vwiskasha

    vwiskasha Місцевий

    Авто:
    vw passat b2 syncro
    audi s4 c4 2.2 turbo
    vw scirocco 2 tropic
    Калюжі моторного масла чи атфки ?
     
  11. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Американці мають задофіга всяких функцій- датчиків які постійно ламаються
     
  12. МихайлоС

    МихайлоС Початківець

    Авто:
    Passat 2013, USA
    Ого, вперше чую, що функції чи датчики ламаються лише в американців.
    Зате, в американців є простий атмосферний мотор та надійний гідротрансформатор, чого так бракує євроейським пассатам.
     
  13. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Ламаються у всіх... Тільки коли більше всього то ймовіоність поломки більша, плюс в америкосів жосткіші обмеження на аварійний режим...Скажем при поломці стабілізації європеєць іде своїм ходом а американець на евакуаторі... А про тещо американські автомати кращі за європейські ніхто не сперечається...але ручка все одно краща
     
  14. МихайлоС

    МихайлоС Початківець

    Авто:
    Passat 2013, USA
    Хм.. можливо й так. Про такі деталі не можу нічого сказати.
    Просто альтернатив у ціні $13-$15т з не надто великим пробігом і віком я щось не бачу.
     
  15. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Майже всі американці з малим пробігом і меньше 5 років - це машини після ДТП -страхові ремонтують їх і продають. І ще одне ... самі запчастини діляться на європейський ринок і американський... не завжди европейська з/ч підходить на американця
     
    Останнє редагування: 9 тра 2018
    • Погоджуюся Погоджуюся x 1
  16. МихайлоС

    МихайлоС Початківець

    Авто:
    Passat 2013, USA
    Звичайно, після ДТП - цього ніхто не приховує.
    А Євпропейця за ці ж гроші можна отримати з пробігом під 200к і дуже часто також з ремонтованими пошкодженнями, про які не говорять.

    Щодо деталей - є ebay, allegro і купи інших ресурсів, де можна знайти потрібну частину.
     
  17. Shaggy

    Shaggy Super Moderator

    Авто:
    Audi Allroad 2.5 AKE 01"; Audi A6 C5 Avant Quattro 2.5 AKE 02";
    Братва, хто може порадити якесь людське СТО по ремонтах-дівгностиках ТНВД??
    Дизель сервіс вже відгуків багато негативних має.

    Я констатував факт того що моє ТНВД вже мертве майже. Тому подальші діагностики з передувом-недодувом не актуальні, бо треба дійсно нормальне ТНВД найти.
     
  18. bass

    bass Аксакал

    Авто:
    Був VW Passat B4 Variant (ADZ)1.8 (35I) Automat, Була Audi Avant A6C5 2.5TDI(AKN)
    Клубна карта:
    000073
    Ці помпи досить надійні якщо до них не лізти з ломом. І твоя жива, якщо тягне соляру і може продути форсунки. Ти б краще форсунки перебрав, філтр палива замінив на нормальний (я десь вичитав що реношний від комон рейла якраз то що тре: KL404/23 - KLH44/22)
     
  19. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    З чого такий висновок????
     
  20. Shaggy

    Shaggy Super Moderator

    Авто:
    Audi Allroad 2.5 AKE 01"; Audi A6 C5 Avant Quattro 2.5 AKE 02";
    Моя помпа вже розбиралася не раз. На ній вже до мене перепаяні мозги. На ній циклова подача 1мг і двигун працює рівно. А при 4.5 як би мало бути ковбасить. Ну точніше не те що дуже сильно ковбасить, але є вібрація + на трасі це показало поганий результат, динаміки на обгонах немає, тільки якщо розганятися з місця більш менш їде. Та й посеред дороги вилітали помилки на приборку і динаміка падала ще. Але без додаткового насоса взагалі печаль повна. Хоча й з ним їздити не хочу, є свої нюанси. А шиберник слабенький дуже вже і прокачати не може паливо нормально сам по собі.

    Фільтр палива чим вже не вгодив? Фільтр як фільтр, що з ним не так?

    написав ото. не їде машина, просто не їде, не затуплює, а не їде.

    Коли писав в БЖ що поставив циклову 4.5мг і все стало добре - це було рівно на пів дня. Зранку продовжився розковбас на ХХ, циклова просто пригає по ВАГ-кому від 1 до 10мг і трясе. Дивний звук появляється і тд.
    А коли поміряв ще раз циклову зранку то вона якогось біса впала до 2.5. Потім заводиш другий раз і циклова вже 3.5 і тд. Раз на раз не приходиться.
    Мозги паяні вже. ХЗ кароч шо там робилося.

    Треба хорошу діагностику, поміряти внутрішньокорпусний тиск для початку.
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)