Ну та воно там не відрами виливається, так - маленькими калюжками. Їздив до одних, сказали поміняти патрубок клапана картерних газів, прокладку корпуса масляного фільтра і прокладку теплообмінника бо з під того капало. Поміняв - нічого не змінилося, от і хочу знати правду шо то лиє...
Та ніби ні, якщо і впав, та настільки мало, що не видно по щупу... Хочеться десь що б дефектували, зробити і «не слідити» на асфальті ))
Заглянь в мою тему по Б5му, зимою прикінці, мав проблему. А виявилось, після проїзду 5-6тис від заміни, на один виток відкрутилась колба (кришка) масляного фільтра. Проблему вирішив докручуванням )))).
Усім привіт! Вирішив купити автомобіль VW Passat b7 2.5 бензин з США. Є кілька варіантів вже привезених та розмитнених у Львові. Звісно, що такі авто мали пошкодження, але ці пошкодження можна без проблем знайти в інтернеті. Але питання в іншому, чи реально такий автомобіль повністю перевірити, щоб вберегти себе від
Усім привіт! Вирішив купити автомобіль VW Passat B7 2.5 бензин, модель для США. Є кілька варіантів вже привезених та розмитнених у Львові. Звісно, що такі авто мали пошкодження, але ці пошкодження можна без проблем знайти в інтернеті. Питання в іншому, чи реально такий автомобіль повністю перевірити, щоб вберегти себе від поганої покупки? Хто може порадити, куди найкраще звернутись? Буду вдячний за будь-яку допомогу. (попереднє повідомлення відправилось випадково)
Кілька місяців тому, мав пасажира, котрий свого Б7 чи Б8 їздив забирати від діагносто. З його слів, там де він лишав машину є афігєнний діагност. Скажу так, що то у Винниках, їхати по вул.Кільцева дорога (чи Окружна), їхати попри новобудови останні і воно так в єбє*ях, казав що то територія чи поруч якийсь колишній паштетний завод. Хіба відштовхуючись того, загугли. І там на території були свіжі моделі VAGів.
Ого, вперше чую, що функції чи датчики ламаються лише в американців. Зате, в американців є простий атмосферний мотор та надійний гідротрансформатор, чого так бракує євроейським пассатам.
Ламаються у всіх... Тільки коли більше всього то ймовіоність поломки більша, плюс в америкосів жосткіші обмеження на аварійний режим...Скажем при поломці стабілізації європеєць іде своїм ходом а американець на евакуаторі... А про тещо американські автомати кращі за європейські ніхто не сперечається...але ручка все одно краща
Хм.. можливо й так. Про такі деталі не можу нічого сказати. Просто альтернатив у ціні $13-$15т з не надто великим пробігом і віком я щось не бачу.
Майже всі американці з малим пробігом і меньше 5 років - це машини після ДТП -страхові ремонтують їх і продають. І ще одне ... самі запчастини діляться на європейський ринок і американський... не завжди европейська з/ч підходить на американця
Звичайно, після ДТП - цього ніхто не приховує. А Євпропейця за ці ж гроші можна отримати з пробігом під 200к і дуже часто також з ремонтованими пошкодженнями, про які не говорять. Щодо деталей - є ebay, allegro і купи інших ресурсів, де можна знайти потрібну частину.
Братва, хто може порадити якесь людське СТО по ремонтах-дівгностиках ТНВД?? Дизель сервіс вже відгуків багато негативних має. Я констатував факт того що моє ТНВД вже мертве майже. Тому подальші діагностики з передувом-недодувом не актуальні, бо треба дійсно нормальне ТНВД найти.
Ці помпи досить надійні якщо до них не лізти з ломом. І твоя жива, якщо тягне соляру і може продути форсунки. Ти б краще форсунки перебрав, філтр палива замінив на нормальний (я десь вичитав що реношний від комон рейла якраз то що тре: KL404/23 - KLH44/22)
Моя помпа вже розбиралася не раз. На ній вже до мене перепаяні мозги. На ній циклова подача 1мг і двигун працює рівно. А при 4.5 як би мало бути ковбасить. Ну точніше не те що дуже сильно ковбасить, але є вібрація + на трасі це показало поганий результат, динаміки на обгонах немає, тільки якщо розганятися з місця більш менш їде. Та й посеред дороги вилітали помилки на приборку і динаміка падала ще. Але без додаткового насоса взагалі печаль повна. Хоча й з ним їздити не хочу, є свої нюанси. А шиберник слабенький дуже вже і прокачати не може паливо нормально сам по собі. Фільтр палива чим вже не вгодив? Фільтр як фільтр, що з ним не так? написав ото. не їде машина, просто не їде, не затуплює, а не їде. Коли писав в БЖ що поставив циклову 4.5мг і все стало добре - це було рівно на пів дня. Зранку продовжився розковбас на ХХ, циклова просто пригає по ВАГ-кому від 1 до 10мг і трясе. Дивний звук появляється і тд. А коли поміряв ще раз циклову зранку то вона якогось біса впала до 2.5. Потім заводиш другий раз і циклова вже 3.5 і тд. Раз на раз не приходиться. Мозги паяні вже. ХЗ кароч шо там робилося. Треба хорошу діагностику, поміряти внутрішньокорпусний тиск для початку.