Якщо поритися по тирнетах (там де показують фільтр в розрізі), то виглядає, що ці фільтри гірші ніж... хотілося скзати жигульовські, але там дизелів німа У них нема відстійника води(конденсату) і зливу тої води, і це все вкупі з гівном яке зовсім не фільтрується йде в отой твій шиберник... + клапан "обратки" який має бути клапаном (принаймні у мене так, бо міняний) ніяк не тримає і не є клапаном взагалі, через що машини заповітрюється якщо довше постоїть, або коли постоїть носом догори.
Та чесно кажучи навіть і не знаю, чорні плями на асфальті бачу а шо то не можу сказати... Тому і хочу якийсь сервіс, що б спеціалісти ідентифікували проблему...
Доброго дня! Придбав Audi A4 B8 TDI 2.0, пробіг 176 тис, але ремінь ГРМ ще не міняний. Тому хочу якнайшвидше поміняти його, щоб не було проблем потім. Підкажіть куди звернутися хто знає нюанси цих машин, бо щось по відгуках тяжко знайти СТО, а там ще й треба знімати морду. Неодноразово читав раніше, що часто потім її назад нормально поставити не можуть, кріплення обламують і т.д. Наперед дякую!
Кріплення не обламують.... вони самі обламуються, бо вони мають бути пружні і самі відщолкуватися, а так не завжди є... особливо на нових мордах. Їх там є по 5 з кожного боку і якщо два вже обломані і обламається ще одне то бампер вже рівно не поставиш. А практично за кожний зйом як мінімум одне тріскає... хочеш чи не хочеш... Це загальна проблема ауді. Крім того зимою по кучугурах снігу і по бардюрах там все рветься і ламається і невідомо що там у тебе робиться.... Людям це тяжко пояснити.... тому багато хто просто не хоче братись за таку роботу... бо потім купа мінігіту чіпляти то все до купи з допомогою самонарізів і іншої херні
Вперше чую що в ауді є загальна проблема з кріпленнями морди. Поможму все навпаки. в мене вся морда на болтах, вже 2 рази знімав і нічого не зламав.
Ghj Проблеми з кріпленням немає... є проблема з самими защолками і кріпленням самих спецболтів, які прикручуєш. Ті болти сидять в пласмасі бампера і наїзд на бардюр чи іншу хрень дуже легко вириває ці болти з мясом і тоді просто немає що і до чого прикручувати. Так само з защолками... пласмаса від холоду і жари твердіє і втрачає еластичність... тому бажано рухати їх як найменше
в мене морду дуууже важко правильно начепити.. є 2 регулючі кріплення, але навіть щ ними виставити якось мега складно
В мене А4Б7, робив всю машину у Львові. Досвід є... Злісно НЕ рекомендую Ауді Захід на вул. Бузкова. Більше поломають ніж зроблять, надурять поповному в ти ще дураком залишишся. Якщо хочеш щоб нормально зробили - єдиний вихід - Ауді на Липинського, там хоч теж накосячити можуть, але ремінь поміняють без проблем, а на машини старше 5 років в них постійна акція - година роботи щось 250 грн, відповідно заміна ремня грм вийде коло 1000-1300 грн.. (можна їм мейл з віном прислати, вони відпишуть по вартості, або по вайберу). Головний їх плюс - можна свої матеріали давати. Набір ремня Грм можеш в Разора на форумі по свому віну замовити і забрати в його магазині на Личаківській... Решта сервісів у Львові - будеш мати тільки менінгіт! Повір на слово)))
По морді - сфоткай собі в хорошій якості весь перед, щоб потім як криво поставлять бампер / з зазорами можна було мордякою в фото втиснути))
жовта дорога, то центральна (вул.Галицька). Якщо їхати зі Львова до моста, то біля церкви повертати ліворуч на вул.Сахарова. Далі показав червоною лінією. Буш їхати, то не лякайся, якщо по праву сторону будуть новобудову будувати і в тому місці закінчується асфальт, далі грунтовка чи польова. Кароч, проїжджаєш ті новобуди, далі прямо і дорога йде ліворуч під горку, якийсь десяток метрів проїдеш (фактично там поля) і ліворуч буде брама зеленого кольору, яка автоматом відчиняється, там тре посигналити. Якось так. Думаю найдеш. А, і якшо будеш, відпишись.... цікаво знати чи дійсно вони такі хвалені і що там по цінах.