Мав проблему з Š.Fabia 1,4 на газу (учбова). Прогоріла прокладка ГБЦ..... вчасно зреагували. Першим ділом поїхали до @kym -> фіглі-міглі-тудим-сюдим і вуаля Š.Fabia знову в строю. За що дякую @kym і звісно, що плюсік до карми.
ну а шо, розписувати весь процес, як він стандартний (зняття ГБЦ, приговор, мийка, розсухарка, шліфовка, мийка, заміна трахомудій ГБЦшних, встановлення, регулювання, перевірка) і вуаляяя!) помпу - нє!, але термостат однозначно під заміну пішов, разом з корпусом.... хах, як без того )))
доброго дня усім, майстра знайшов, надалі буду писати конкретніше. тикніть хто - небудь, якщо не важко, посилання на тему, хорошу статтю, щодо доцільності залишати/заглушити систему egr. дякую
вважаю, що тут про це на так і багато написано, хоча є люди котрі і глушили і більше знають. можу порекомендувати одне - гугл в поміч і на "драйві" чи "vw технікал сайт" є більш ніж достатньо тої інфи, котра жована-пережована.
У львові не знайти СТО де можуть адекватно заглушити егр, включно з перепрошивкою мозгів. Тому залишається шукати індивідів, котрі начиталися тирнетів і то самі зробили, і... у них вийшло це добре. Скажу одразу - найбільший гємор то прошивка, яка для кожних мозгів (залежить від букв) буде індивідуальна і знайти те що тобі поможе і ніц не вломить то ще той квест. З.І. тре внести петицію до закону про ТО, щоб фсякі там гроби на колесах із заглушеними егерами чи вирізаними каталізаторами, чи заглушеними лямбдами не змогли його пройти ніколи.
підписуюсь під кожним словом, особливо про техогляд. просто стало цікаво чи тут ця тема обговорювалась. хочеться хоча б приблизно спілкуватись на одній мові, якщо так можна виразитись, з майстром
Є така прошивка.. VW зробив її на американський ринок.... правда потім американці влапали то і німці заплатили дохрена штрафів, а директору коштувало роботи))))). Як на мене то та вся екологія тільки давить вприск і зменьшує потужність двигуна, а двигун як викидував гадость так і викидує. і ціна машини тис на 2-3 баксів виростає
Двигун 1.2 AZQ стоїть на шкода Фабія 2004 року. Три циліндри. Схоже обірвало ланцюг ГРМ. Підкажіть куди можна звернутися?
Порадьте СТО, де можна глянути все по авто (ходова, кпп - цікавить чи треба міняти масло і шо з кулісою, також чи треба ремінь грм міняти, і решта агрегати які потребують уваги), але так шоб глянули все і не сказали всьо міняти а толково і по факту. Про машинку - пригнана з Польщі гольф 4 вариант 2005р. 1,6 бензин мотор BCB, все шо зроблено після приїзду - заміна масла і фільтрів. Дякую.
Всім доброго дня, В планах повна заміна передніх і задніх тормозів (диски, колодки, суппорта, шланги і т.д.) на комплект від Ауді С5 (все має стати болт он). Також заміна передніх важелів і кулаків. Всі запчастини маю свої. Підскажіть, будь ласка, СТО, де б могли якісно це зробити і не були б проти моїх ЗЧ? Дуже б хотілось, щоб сервіс спеціалізувався по ВАГах. Дякую.