Трудно щось конкретне сказати бо невідомий тип двигуна... на Б5 йшла купа різних 1.9 від звичайного трактора до насос форсунок, але в польші від 250- до 400 дол гуляють ціни на б/у плюс 200 дол перекидка плюс мінімум 50 дол всяке дрібне плюс масло антифриз...Ітого по мінімуму 500 дол...І великий кіт в мішку чи після 5-10 тис не буде клин чи знову голову не пробє..Найбільша довіра звичайно до англійців...але Б5 з англії рідкість хіба новіші РD вприск... Ремонт - в польші 300-350 дол разом з шліфовкою голови і заміною всяких дрібниць І саме головне нема кота в мішку..Проблема що поляки просто не хочуть це робити..вони шукають халяву або дуже дорогий ремонт нових машин...І ще раз кажу заміна двигуна просто розвод
Я вже після польських кривих рук переробив стільки машин ...що чесне слово як чую що машина з польші то довго думаю чи взагалі братись за неї...Буквально останні приклади...приїхав розмитнений Б5 на заміну ремня гідрака... попробував не знімаючи морди...розбитий боллт внутрішній шестигранник на натяжку... ну хрен з ним знімаю морду... швеллер бампера до лонжерону не прикручений а приварений...ти б чув як я матюкався, а проста заміна ремня вилилась в три дня гупання зубилом щоб відвести морду. Другий випадок гольф 2014 року 2.0 сдті...Дізеляка на ходу дає клина...добре що водій зреагував щеплення вижати бо був би пішов через дах..Розбираю... гідроудар...ГБЦ вся в дюрах прогнила антифриз пішов в циліндр...на чому їздили не знаю...але всі клапани пронумеровані маркером... навіть не вигоріли написи...значить недавно робили і бачили що ГБЦ під ремонт...Знаходжу місце пробою - було заклеєне холодною зваркою...є залишки ...Людина сама вибирала машину в польші...Як з СТО могли випустити таку машину...і двигун не простий в гаражі без відповідного інструменту такий не відремонтуєш...І це такі найбільш яскраві випадки тільки за цей рік...а дрібніших то і не перерахуєш...причому часом аж дивно...на аудішньому 2.5 тді рокера понаварювали пообточували.... курва та новий фігню коштує.... вартість зварки обточки і електрики напевно раза в два більша ціни одного рокера...Так що не тільки бачив а і поправляв то все
Я все розумію,але проблема в том , что после загона авто в Україну потрібно буде 2 недели сидеть на самоизоляции пото му и ищу по возможнсти в Польщі.Еслі би не карантін уже давно би загналі.
всі історії про "передпродажної підготовки". на сервісі можуть зробити толково, а можуть так як ви просите - на продаж. за це ніхто не карає і СТО має на то повне право. в Україні також такі діла роблять. тому не варто говорити, що ВСІ сто в Польщі одинакові
Всім привіт, піднімлю стару тему. Маю проблему зі своїм гольфиком 2 - тече масло з коробки. Покищо не розібрався звідки саме тече: фланець приводів чи щось інше. Порадьте хорошого майстра, який би допоміг з цією непростою проблемою, бо вже замахався доливати то масло((((
Також спробую відновити тему, яка, насправді, дуже актуальна. З місією знайти нормальне СТО не впорався б навіть Том Круз (ідея для нового фільму)... але до справи. На моєму Passat USA після шумоізоляції почала протікати дверка водія (якщо лити воду на скло - за деякий час протікає знизу з-під карти) а також сама карта почала тертись до пластику центральної стійки, відповідно двері закриваються тугіше. Чи може хтось порадити толкову та акуратну людину, яка змогла б помогти?
Зніми карту і глянь сам чого вона не сидить на своєму місці і відстає. Можливо і не потрібно буде толкової людини і сам за таку зійдеш В кріпленнях карти не має нічого складного, ну і вода буде стікати по склу правильно, якщо карта буде на своєму місці. Але люди, які роблять колгосп з шумками, переважно роблять гідроізоляцію карт - дають шар целофану, щоб карта не замокала при їх колгоспах
Так, складного особливо немає нічого, але все ж хотів би, щоб хтось з досвідом до цього глянув. Підозрюю, що там не повинно бути дуже складно. Порадити нікого не вийде?
Добрий ранок, а, як відрізнити хороше СТО від поганого. Типу от, які відмінності, які кидаються прямо у вічі?
Ну наприклад, заїхав ти на СТО щоб тобі прокачали гальма і рідину замінили. Все зробили, ти виїхав і за 2 км ти помічаєш що машина не гальмує взагалі і в тебе штани повні страху... Ну, або заїхав поміняти стойки, а вони замість нових, що ти привіз, запхали якісь беушні, які у них валялись, а твої нові перепродадуть, бо ти не пильнував сам процес заміни. Недай Боже з таким СТО більше мати справу.
якщо ти маєш на увазі кулішу - то тече сальни (не дорого і міняєтья) або є виробітка на штоці (колоти коробку, дефектувати і міняти). По ціні варіант №2 так само, як інша коробка на шроті, або більше. В мене років 5 з сальника соччиться - забив, доливаю масло, грамм 100 раз на 2 роки.
Охх з приводу, гальм то страх реально. Але от питання тут працює принцип, чим дороще заплатиш-тим краще зроблять?
А, тут вас зрозумів. Так, якщотти сам все контролюєш та знаєш своє авто краще, то це дає гарантію хорошого обслуговування.