Потребую допомоги фахівців vag!!!

Тема у розділі 'Двигун, підкапотний простір', створена користувачем Alex 222, 17 гру 2014.

  1. Alex 222

    Alex 222 Початківець

    Авто:
    vw vento 1.8 -був; Passat b5 1.9tdi
    На скільки градусів має бути відвернутий регуліровочний болт на коромислі форсунок??
     
  2. RaZoR

    RaZoR No Smoke No Power Diesel

    Авто:
    A6 С5 Avant Quattro (AKE)2002p була)
    A4 B6 Avant (AVF)2004p Ше є!!
    A6 C4 Avant (AEL) 1996p була
    VW G4 (BCA)2003p також був
    ельза пише 180, але на багатьох форумах пишуть шо відвертають на 225.
    я би робив як ельза пише.
     
  3. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    читай уважніше. Я не писав що блоки різні. Вони дійсно однакові. Ще раз ---різниця у степені стиску означає що різні розпредвали. чому - докладніше у пості вище. Різні це означає мають різні кути кулачків, які відкривають/закривають клапана. А на вигляд вони однакові. Зазор між коромислами і форсунками впливає тільки на роботу форсунок - або працює або ні, на знос самого розпредвалу, коромисла і на шум в двигуні. На сам вприск цей зазор не впливає. Якщо болти нові то відворот на 180град, якщо старі то трохи більше.
    Твій великий розхід означає що в тебе механіка не співпадає з програмою в компютері. Там немає винтика як в жигулю щоб підкрутити чи зкрутити - все робиться програмно
     
  4. Alex 222

    Alex 222 Початківець

    Авто:
    vw vento 1.8 -був; Passat b5 1.9tdi

    Різниця у степені стиску означає: обєм камери згорання!!!!!!!!!!!!, а не розпредвали..!!
    Блоки: візуально різні, і не взаємозаміняємі (маю ще блок від AWX),ГБЦ взагалі універсальна (підходить до великого різновиду моторів 1.9),
    турбіни-так само як мені відомо ставляться на широку лінійку ДВЗ, Форсунки- на АJM і AWX по номеру ідентичні,
    А зазори між коромислами і форсунками впливають не на роботу форсунок "або працює або ні" а кількість
    дози палива яка має попасти в плунжерну пару до клапана насос-форсунки!(більш точніше і загальніше дозує ЄБУ)!
    Єдина, можливо, доля правди є в твоїх словах "що механіка не співпадає з програмою в компютері"!,
    але як я вже вкотре переконуюсь- в мене з механікою все гут!!
    Ну і на остаток: я більш ніж впевнений що різниця між потужністю АJM і AWX відрізняється прошивкою ЄБУ!!
    P.S: розбіжності візуальної між розпредвалами АJM і AWX я не знайшов, маркіровки-теж!
     
  5. Alex 222

    Alex 222 Початківець

    Авто:
    vw vento 1.8 -був; Passat b5 1.9tdi
    В мене було 175 на всіх!!!, думаю зробити по 200!!?
     
  6. Alex 222

    Alex 222 Початківець

    Авто:
    vw vento 1.8 -був; Passat b5 1.9tdi
    R a Z o Rу:

    1. Прошивка ЄБУ коштувала 150$=1200грн.,
    2. Роздруківки по діагностиці НФ-нема,але сказали "що майже ідеальні" (не в їхніх інтересах брехати),
    3. Стенду по перевірці Танд.насоса не існує, треба міряти манометром,
    4. А групи 18 і 23 перевірю в суботу,після заміни к-та ГРМ і діагнотики Танд.насоса!!
     
  7. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Ти путаєш боже з праведним . Обєм камери залежить від діаметра циліндрів, від довжини ходу поршня (відповідно довжини шатуна або висоти шийки колінвалу). Докладно ці двигуни не вивчав, але подивись на діаметри кілець на один і другий, двигун ящо вони однакові то діаметри циліндрів однакові і тоді змінена довжина шатуна, якщо різні то змінені діаметри циліндрів. Але збільшення стиску на 1 позицію скоріше всього добились зміною збільшення ходу поршня. Якщо довжина ходу поршня змінена то мусіли змінити розпредвал, щоб клапан не зустрівся з поршнем у ВМТ - бо на дізелях поршень виходить за блок циліндрів на 5-8 мм - я тобі про це писав. просто уточни цей момент. Якщо змінено діаметр циліндра то змінена ГБЦ - інакше не буває.
    Не докінця розумієш роботу насос форсунок. Дозу і час відкриття форсунок встановлює компютер і тільки він - відкриваючи електромагнітний клапан. Розпредвал через коромисла створює тиск в середині форсунки. і час цього тиску має бути синхронізований з часом у паливних таблицях в компютерній програмі. Тиск у фосунці коливається від 300 до 2000 бар. Так от зазор більший чи меньший впливає тільки на величину тиску. Якщо зазор буде дуже завеликий то зібється синхронізація по часу і не буде відповідного тиску і форсунка перестане робити, якщо зазор замалий то розібється наконечник на форсунці і дальше розібє конус посадки самої форсунки, але форсунка буде робити. Час вимірюється мілісекундами - тобто все це має бути досить точне щоб нормально робило
    Це я на простий хлопський розум. Точніше - то в тебе немає синхронізації між роботою розпредвала і паливними таблицями у програмі. Розбирайся з версіями прошивок
     
  8. RaZoR

    RaZoR No Smoke No Power Diesel

    Авто:
    A6 С5 Avant Quattro (AKE)2002p була)
    A4 B6 Avant (AVF)2004p Ше є!!
    A6 C4 Avant (AEL) 1996p була
    VW G4 (BCA)2003p також був
    Можеш попробувати, гірше думаю не буде.
    ніхерррасе, в мене є галета і мппс, можу дати - зчитаєш свою, подивимось, шо туда тобі залили.
    От так завжди, все на словах
    Так і думав, не чув про таке.
     
  9. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Тут щось не то... В бартатові завжди давали компютерну роздруківку з стенду - вона получається автоматично після завершення провірки. Навіть коли вони мали китайський стенд - вони писали ручкою, а останніх два чи три роки у них фірмовий Бошівський стенд, який роздруківку видає автоматично на фірмовому бланку. Чоловік щось не договорює
     
  10. Alex 222

    Alex 222 Початківець

    Авто:
    vw vento 1.8 -був; Passat b5 1.9tdi
    Вельми шановний Kym, я шось не поняв!?... То не я щось не договорюю, то ти щось забагато виговорюєш!
    Чому я тобі маю щось доказувати, якщо в даному випадку я потребую допомоги, а не ти, і типу шось тобі втираю...!
    P.S: ти думаєш мені немає чим зайнятись і пре заправляти по 13л/км.??
     
    • Подобається Подобається x 1
  11. Alex 222

    Alex 222 Початківець

    Авто:
    vw vento 1.8 -був; Passat b5 1.9tdi
    А фіксатори КВ і РВ я теж маю.
    P.S: якщо виявиться шо Тандемний в нормі- як варіант може пошукати другий ЕБУ!?? доречі його № 038 906 019 А
     
    Останнє редагування: 20 гру 2014
  12. Alex 222

    Alex 222 Початківець

    Авто:
    vw vento 1.8 -був; Passat b5 1.9tdi
    Хто може пробити по номеру VIN який має бути ЄБУ і НФ??????????
     
  13. RaZoR

    RaZoR No Smoke No Power Diesel

    Авто:
    A6 С5 Avant Quattro (AKE)2002p була)
    A4 B6 Avant (AVF)2004p Ше є!!
    A6 C4 Avant (AEL) 1996p була
    VW G4 (BCA)2003p також був
    Давай vin.
     
  14. Alex 222

    Alex 222 Початківець

    Авто:
    vw vento 1.8 -був; Passat b5 1.9tdi
    R a Z o R y :
    в те
    Дякую, але я вже пробив!
    Я ніби знайшов причину,але наперед не хочу загадувати...!
    Доречі,скинь свій номер тел. на:erni3222@gmail.com!
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)