взагалі-то степінь стиску - це співвідношення між мінімальним обємом циліндра(в НМТ) і максимальним(в ВМТ) і яке відношення до того має дросельна заслонка навіть не уявляю, бо в момент запалювання впускні і випускні клапана закриті і ДС не може жодним чином впливати
Роторні двигуни теж ставлять на дуже обмежену кількість автомобілів, хоча вони і кращі за звичайні поршневі, за винятком ціни і ремонтопридатності.
ну то зрозуміло, роторні двигуни ніхто і не збирає в гаражах. Якщо ж двигун можна зібрати в гаражі, використовуючи старий двигун віком 20-30 років і ціною в 100-200 баксів, то це значить що він і офігенно ремонтопригодний і офігенно дешевий. Так що приклад з роторним двигуном тут не доречний
Ступінь стиску -це різниця між максимальним і мініімальним обємом циліндра за умови що він повністю буде наповнений повітрям. А закриваючи дросельну заслонку ми недаємо повністю наповнити циліндр повітрям. Для прикладу ці дані зають усі: пропорція повітря до палива 14,5:1 Дросель закритий режим х.х. витрата 0,7л дросель повністю відкритий витрата 15л Підставивши ці дані відразу ж видно що при закритому дроселі в цилінд потрапляє менше повітря. Якщо в двигун із с.с. 9,5 залити 76-й бенз то на х.х. він працює нормально але якщо відкрити дросель то відразу чути стукіт пальців (детонація) при закритому дроселі с.с. зменшується а при відкриті дроселя с.с. збільшується.
ти путаєш поняття компресія і ступінь стиску. ступінь стиску - це якраз відношення тільки геометричного обєму циліндра в макс і мін стані. компресія ж подібна величина яка залежить від виду речовини і її кількості. на детонацію впливає в більшій мірі навантаження і ступінь стиску а не оберти.
Прошу не сприймати за образу, зустрічав у житті і геть малограмотних геніів: Ти такою мовою пишеш дисертації??? в розділ про "Вєлікій і магучій".. обємом, неможу, виговотовленні, вкого, експеременту, нетреба, приципить, Мавши б дизельний двигун
ну є в мене двс 1.6 дизельз гольфа 2 без турбінр код мотора jp? знос ЦПГ, що Ви з ним будете робити для вдосконалення зарактеристик? З ЗАВОДУ У НЬОГО 54 КС ПРИ 4400 Ы 100 НОМ ПРИ 220 ЧИ 240? прошу говорити посуті, аджєе в моторах не далекий.
А ЦПГ сильно зношена??????????7 В дизелі буде підніматися компресія до 50-60Атм. Ще конкретніше нічого неможу зказати так як треба вскривати двигун вивчати конструкцію даного двигуна (камери згорання) і вже після цього буде діагноз.
ступінь стиснення - відношення об'єму камери згорання V1 (поршень в нижній м.т.) до об'єму камери згорання V2 (поршень у верхній м.т.) компресія - тиск у камері згорання коли поршень знаходиться у верхній мертвій точці. Зазвичай на фольцовських дизелях ступінь стиснення набагато менший ніж компресія, і взагалі це два різних поняття, ст. стиснення відношення об'ємів камер, компресія тиск газу в камері. Робота поршня, це зазвичай адіабатичний процес (це вчили в школі в класі так десь 10-му), коли газ в камері згорання стискується миттєво і вся механічна енергія руху поршня переходить в теплову (газ нагрівається), але матріалам властиво при нагріванні розширюватись, навіть речовині в газоподібному стані, тому у скільки разів газ нагрітий, у стільки разів він розширюється, ось звісдси і випливає чому дизельний двигун працює і копресія набагато більша за ступінь стиснення, газова суміш при різкому стисненні так сильно нагрівається що паливо там легко спалахує інша мова йде про двигун і економічність, у середині 80-х, коли була нафтова криза концерн vw почав розвивати і використовувати турбокомпресори, де можна збільшувати при цьому потужність до 50%. На мою думку використовуючи турбіну можна зменшити потрбебу в паливі, тобто лишню енергію не переводити в потужність, а переводити в зменшення подачі палива. Наперед пробувати давати меншу кількість палива в циліндр, турбіна повинна компенсувати все більшою порцією повітря, і повінішим згоранням пального. Правда це не буде виглядати як зменшення розходу в 2 рази, але на 0.5-1л економити можна буде іншим моментом я б рекомендував використовувати такий самий принцип як на тепловозах: дизельний двигун крутить генератор, він виробляє струм, струм крутить електродвигуни, які передають обертаючий момент на колеса. Отут ціле поле розробок і дослідженнь, бери і копай. А так то, бензиновий має ККД прибл 20%, дизельний - 40 - 50 за рахунок турбіни і меншої кількості енергоспоживачів. Інша частина енергії горіння пального витрачається не за призначенням
Я хотів був будувати гібридний ел. мобіль ще в 2011році., Але прорахувавши скільки це займе місця під капотом, то ідея відсунулась на полицю. Для руху авто треба ел.двигун на 15-20кВт. для його живлення треба генератор 15-20*25%= 19-25кВт Для обертання генератора треба ДВЗ потужністю 19-25*25%= 24-31кВт Висновок 31кВт це звичайний старенький дизель Завдякий ційконструкції може вийде економити ну 1л максимум так як ДВЗ буде працювати на постійних обертах без ривків (так зкажімо режим траса) Але ж додається скільки нових деталей які можуть вийти з ладу в дорозі, А це ДВЗ+Генерато+Ел.двигун+ контролер ел.двигуна+АКБ(тягові для накопичення енергії)+ ще купа електроніки, Чим простіше тим надійніше повинно бути
Ну так правильно: ручним газом фіксуємо газульку і двигун (ДВЗ+генератор) працює на постійних обертах.