Потрібна допомога, порада по системі охолодження

Тема у розділі 'Двигун, підкапотний простір', створена користувачем Romanych, 28 гру 2011.

  1. DomInIc

    DomInIc Місцевий

    Авто:
    Vw Golf 2 1.3МН 2e3 88р.
    Клубна карта:
    000089
    а який має бути?
    воно то ніби так, але стрілка зашкалювала, торкалась максимальної поділки, аж лампочка масла мотора заблимала... а патрубок дальше холодний і вентилятор не включився(
     
  2. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Виглядає що в тебе дує голова, або забита..... ОР закипає в голові і створює повітряну пробку, яка перекриває велике коло і в тебе працює тяльки мале коло.
    Аляска, якщо не розбавлена повинно вистарчити - вона закипає десь при 105-106 град. G12+ -закипає десь при 115 град. але якщо є непорядок з ГБЦ то це не поможе.
     
  3. DomInIc

    DomInIc Місцевий

    Авто:
    Vw Golf 2 1.3МН 2e3 88р.
    Клубна карта:
    000089
    як можна це перевірити?
    безпечно при такій ситуації кудись виїжджати?
     
  4. bass

    bass Аксакал

    Авто:
    Був VW Passat B4 Variant (ADZ)1.8 (35I) Automat, Була Audi Avant A6C5 2.5TDI(AKN)
    Клубна карта:
    000073
    Краще не їхати, а щоб до тебе підїхали.
    Перевір, на всяк, випадок прохідність патрубків, радіатора, і роботу водяної помпи (перші 2 пункти можна зробити самому).
    Імхо проблема саме в помпі.
     
    Останнє редагування: 31 січ 2014
  5. DomInIc

    DomInIc Місцевий

    Авто:
    Vw Golf 2 1.3МН 2e3 88р.
    Клубна карта:
    000089
    патрубки в порядку, а коли знімав радіатор, то прохідність теж була нормальною...
     
  6. DomInIc

    DomInIc Місцевий

    Авто:
    Vw Golf 2 1.3МН 2e3 88р.
    Клубна карта:
    000089
    треба було таки сьогодні виїхати і от обережно, постійно слідкуючи за стрілкою поїхав... чи то сьогодні мороз менший чи то я більше їздив - машина загрілась більше, стрілка піднялась майже до останньої поділки і завмерла; коли я зупинився і попробував патрубки, то трохи зрадів, бо той нижній патрубок став гарячий, тобто відкрилось велике коло + радіатор теж весь був гарячий)
    не зважаючи на це, за стрілкою продовжував слідкувати - дальше вона не піднімалась;

    але цікавить тоді таке питання: чому велике коло завжди відкривалось коли стрілка доходила на лампочку (тобто середину), а зараз майже до максимальної позначки? невже це залежить від того датчика, що я поміняв? стояв такий 251919369 (оригінал, чорний), поставив замінник (нового номера не знаю);
     
  7. scrap

    scrap Місцевий

    Авто:
    VW Golf II 1.3 1989
    Клубна карта:
    000414
    Вчора при прогрітому двигуні почав інтесивно капати антифриз((( побачив на парковці. При заглушеній машині капав хвилин 5 тоді я відкрутив кришку бачка і зменшив тиск - перестало. До того на днях сильніше дотягнув кришку бачка, бо постійно були потьоки на горловині, а на добре прогрітому двигуні шипіло з-під різьби кришки. Є підозра, що не працює клапан на кришці.
    Як можна його перевірити чи чистити?
    Яку краще купити нову кришку чи їхати на шрот?
    І то місце де потекло від високого тиску - що з ним робити? Думаю зняти патрубки (бо їх там 3 чи 4) добре повитирати, візуально обдивитись на цілістність і назад ставити, того достатньо?
     
  8. Rules

    Rules Аксакал

    Авто:
    Passat B4 2.0AGG
    Lanos 1.5
    Forester SH TURBO
    Клубна карта:
    000097

    кришку затягувати міцно непотрібно(конструкція така). вона розбирається(обережно щоб пружина в очі не пальнула), але чи дасть це якийсь ефект, тяжко сказати.
    Брати тільки оригінал.
    оглянути на цілісність шланги, такі що здеформувались(роздулись), замінити
     
  9. scrap

    scrap Місцевий

    Авто:
    VW Golf II 1.3 1989
    Клубна карта:
    000414
    шланги нормальні
    зі шрота підійде, чишукати новий оригінал?

    Оригінальна кришка 170 грн((( а замінники від 23
     
    Останнє редагування: 17 лют 2014
  10. DomInIc

    DomInIc Місцевий

    Авто:
    Vw Golf 2 1.3МН 2e3 88р.
    Клубна карта:
    000089
    кілька років тому за 30 грн купив звичайну кришку і все в порядку, ніяких проблем)
     
  11. scrap

    scrap Місцевий

    Авто:
    VW Golf II 1.3 1989
    Клубна карта:
    000414
    Хотів розібрати свою кришку - не розбірна, запхав під струю води - повитікало багато болота, листочків, червячків засушених. Попробую назад поставити, бо конструкція дуже проста - 2 клапани - 1 на випуск гарячого повітря, 2 - на впуск коли остине антифриз (так собі придумав). Якщо повториться буду шукати заміну, хто порадить якусь фірму (оригінал задорого для такої деталі). Є SWAG 40 грн+- вроді не погана фірма.
     
  12. bodya999

    bodya999 Active Member

    Авто:
    AUDI 80(B3) 2.0(½ 3A, ½ AAD) '91
    кришка повина тримати тиск 1,2-1,5 атм., провіряється компресором.
     
  13. scrap

    scrap Місцевий

    Авто:
    VW Golf II 1.3 1989
    Клубна карта:
    000414
    такої можливості немаю((( ставлю як є, бо їздити шукати - вийде вартість нової.
     
  14. ketch

    ketch Active Member

    Авто:
    Audi A4 B7 Avant 2.0TDI
    Volkswagen Vento 1.8 - був
    Клубна карта:
    000083
    Маю оригінальну від гольф 3 (якщо підійде). Купив на шроті, бо думав що свою загубив (забув закрутити коли перевіряв рівнь ОР і поїхав). Потім найшов свою то одна лишня тепер.
    Віддам за що взяв - 20 грн.
     
  15. baksius

    baksius Місцевий

    Авто:
    Vw Golf4 2001 1.6AVU МКП;
    Десь мав мати нову до г2, завтра гляну чи є і відпишусь вечером.
    За літр пива віддам.
     
  16. scrap

    scrap Місцевий

    Авто:
    VW Golf II 1.3 1989
    Клубна карта:
    000414
    Закрутив не сильно кришку, проїхався до робочої температури, глянув на місце де підтікало і побачив що ледь булькає з-під болта який прикручує термостат. Звідки булькає, чи може тріснути термостата? чи може є якісь прокладки?
     
  17. scrap

    scrap Місцевий

    Авто:
    VW Golf II 1.3 1989
    Клубна карта:
    000414
    Підтікає з болта кріплення кришки теростата, пробую знайти прокладку нову - зараз ніде окремо немає, може в когось є? Бо є тільки в комплекті з термостатом.
     
  18. diesel757

    diesel757 Аксакал

    Авто:
    VW Golf2 1,6D jp, 5-стМКПП (4S), 1985р.
    VW Passat B5+ (FL) 1.9tdi AWX, 5-стМКПП, 2001р.
    Клубна карта:
    000091
    якось, колись давно, купив термостат без прокладки, тому ставив стару (протиснену) прокладку і садив на герметик - помогло. Їздив так, до поки не купив нового термостата з уплотняющим кольцом в комплекті.
    До того теж прокапувало з під болтика.
    Якщо будеш мазати герметиком, то після того, як зробиш - НЕ запускай двигун, нехай застигне герметик. Терпіння і ще раз терпіння. А якщо ні, то купуй новий терм. де в комплекті уплотнітєльне кольцо, хоча воно не завжди сідає по розмірах. (Так, з власного досвіду.)
     
  19. Zh@riK

    Zh@riK Аксакал

    Авто:
    VW GolfII CL 1990,1.8l RP, Pierburg 2ЕЕ Ecotronic, 5КПП 4S, ГБО; Audi A4B8 avant 177BHP; Honda Hornet 600cc
    Клубна карта:
    000050
    маю комплект ущільнювачів від нового термостата.
    коли міняв свій - то поставив стару + герметик, так як ніодна, яка йшла в комплекті не сіла по фен-шую.
    якщо цікавить - віддам тобі, пиши в пп
     
  20. scrap

    scrap Місцевий

    Авто:
    VW Golf II 1.3 1989
    Клубна карта:
    000414
    Знайшов причину протікання - тріснутий корпус термостата((( Довго думав який купити (б/в оригінал чи новий замінник) і вибрав б/в, але то виявився неправильний вибір - далі тече((( Коли ставив, підібрав прокладку, намазав силіконом, встановив і затягнув сильно, залив антифриз і почекав до наступного дня і завів - підтікає, але коли прогрівав до включення вентилятора - не тече, а коли на холодну сильніше. Може я засильно затягнув і герметик витиснуло весь?

    П.С. може купити якийсь кращий герметик, а то був за 10 грн?
     
    Останнє редагування: 14 бер 2014

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)