Потрібна допомога, порада по системі охолодження

Тема у розділі 'Двигун, підкапотний простір', створена користувачем Romanych, 28 гру 2011.

  1. diesel757

    diesel757 Аксакал

    Авто:
    VW Golf2 1,6D jp, 5-стМКПП (4S), 1985р.
    VW Passat B5+ (FL) 1.9tdi AWX, 5-стМКПП, 2001р.
    Клубна карта:
    000091
    О, йде прогрес, бо судячи з догадів, можна вважати, що тріщина корпусі троніка, де болт проходить. Мабуть колись перетягнули, та й тому тріснуло. Тому однозначно під заміну.
    І в тому трійнику не термостат, а температурний датчик.
    Для заміни того трійника, навіть не варто весь тосол зливати. Достатньо, від'єднати патрубки, та одразу їх попередавлювати. А те що витече, то може 0,5 - 1л. Далі для визначення ще недоліків в сист.охолодж., можна і води залити, а коли все гуд, зробити, так як радив Басс.
     
  2. diesel757

    diesel757 Аксакал

    Авто:
    VW Golf2 1,6D jp, 5-стМКПП (4S), 1985р.
    VW Passat B5+ (FL) 1.9tdi AWX, 5-стМКПП, 2001р.
    Клубна карта:
    000091
    Юра, а чому антифриз, а не тосол? (питання не стосується конкретно Аляски).
    Вот я фсьо жіттє ціджу тосол до свого корча, вже років 15.
     
  3. Kam@toZ

    Kam@toZ Місцевий

    Авто:
    VW Jetta 2 1.8 RF 2e2
    KHS DH 50 Fetish
    Клубна карта:
    000088
    тосол був розрахований на тази,в них всі елементи чугун.в іномарках використовують алюміній,я мав необережність залити тосол коли пригнав свою то в результаті тосол порозїдав всі заглушки на впускному колекторі.Радіатори також починають текти,це вже з досвіду продаж автозапчастин.Краще не економити і залити антифриз,в мене є і хепі і сваг концентрат (червоний,синій)
     
  4. diesel757

    diesel757 Аксакал

    Авто:
    VW Golf2 1,6D jp, 5-стМКПП (4S), 1985р.
    VW Passat B5+ (FL) 1.9tdi AWX, 5-стМКПП, 2001р.
    Клубна карта:
    000091
    Дякую Юра!
    тепер в мене є над чим подумати до наступання холодів :dntknw:
     
  5. Kam@toZ

    Kam@toZ Місцевий

    Авто:
    VW Jetta 2 1.8 RF 2e2
    KHS DH 50 Fetish
    Клубна карта:
    000088
    хотя якщо погуглити то пишуть що різниці немає,тосол тіпа назва савдепії,а антифриз заграніца.я на ціграблі не хочу ставати,якщо машина загранічна значить і рідина має бути загранічна.Якось так
     
  6. Коля VW

    Коля VW Початківець

    Авто:
    vw passat b4 1.8 ADZ універсал
    вже купив (81грн на 1 датчик)... в понеділок постараюсь поміняти, купив на всякий випадок 2 літри borigo, на початку року брав за 34грн за л. тепер за 55:cry:.... прокладку на кришці клапанів поміняв (diesel757, кришку не чистив бо там все в поряді) , ставив коркову (близко40грн) а стояла резинова суцільна аж шкода стало, але в нас в Дрогобичі стільки га...*на продають що коли питаєш за резинову то говорять що таких небуває, головне щоб піхнути... цілий базар ху*ні типу запахів і герметиків за 17грн...:ireful1: Якщо в понеділок заміню то відпишусь.... АВЕ:)[​IMG]
     
    Останнє редагування: 7 вер 2014
  7. Коля VW

    Коля VW Початківець

    Авто:
    vw passat b4 1.8 ADZ універсал
    borigo вроді і є заграничне... попередній власник радив лити або його або Петріго, знайшов тільки боріго.
     
  8. diesel757

    diesel757 Аксакал

    Авто:
    VW Golf2 1,6D jp, 5-стМКПП (4S), 1985р.
    VW Passat B5+ (FL) 1.9tdi AWX, 5-стМКПП, 2001р.
    Клубна карта:
    000091
    звідки картинка? її варто брати на замітку?
     
  9. Коля VW

    Коля VW Початківець

    Авто:
    vw passat b4 1.8 ADZ універсал
    напевно так... скинув з нету послідовність закручування гайок...
     
  10. lion13

    lion13 Місцевий

    Авто:
    Octavia A5 2008 2.0 FSI
    Golf 3 1.8 ABS '93 (була, 2012-2018)
    Кришка закручується від центру до країв. Тобто з цієї картинки 1-2, 3-4 можеш і поміняти місцями :).
     
  11. Коля VW

    Коля VW Початківець

    Авто:
    vw passat b4 1.8 ADZ універсал
    всім привіт!!! фланець поміняв, робив так: купив фланець на два датчики і одну заглушку (в мене на один датчик був але таких вже не випускають), спочатку зняв патрубок ''обратки'' (тонкий) з бачка і запхнув його в 2літрову пляшку, через пару хвилин, коли з нього вилилась рідина (в мене було близько 200-300грам) зняв нижній патрубок бачка і запхнув його в пляшку замість патрубка ''обратки'', так як він заходив в горлишко туго то я зробив маленькі отвори викруткою біля горлишка щоб проходило повітря, потім дуючи в патрубок обратки вийшло в пляшку близько 2-2.5літри тосолу загалом... потім познімав патрубки з фланця (добре коли є широкі пласкогубці, ними зручно розжимати хомути), і сам фланець.... потім все там добре вичистив нождачкою(дрібною) та тряпочкою та посадив новий фланець, герметиком
     
  12. Коля VW

    Коля VW Початківець

    Авто:
    vw passat b4 1.8 ADZ універсал
    продовж...
    не користувався так радили не знаю чи добре... докручував не сильно, залишив десь по 1.5 оберти... насадив на нього патрубки та на бачок обратку... потім залив тосол цей що зливав, та долив до максимуму нового... не закриваючи кришки Рбачка завів машину і прогазував трішки виганяючи повітря (незнаю чи воно там було) закрутив кришку і все:yes:
    зараз нічого не тече... буду дальше пильнувати бо там на тих фланцях ті прокладки такі підозрілі що не знаю чи довго послужить... дякую всім хто мене направив на путь істинний:D
     
    Останнє редагування: 15 вер 2014
  13. lion13

    lion13 Місцевий

    Авто:
    Octavia A5 2008 2.0 FSI
    Golf 3 1.8 ABS '93 (була, 2012-2018)
    Щоб повністю вигнати повітря, потрібно машину прогріти, щоб термостат відкрився.
     
  14. hobyt15

    hobyt15 Початківець

    Авто:
    Seat Altea, 1,6 MPI
    Доброго дня шановні вольцвагенівці!
    Я є хазяїном вірного і надійного друга, товариша і брата Г2, 1.3, карб. І от занесла мене доля в далекий польський край, десь за 500км від неньки України. Ганяючи по прекрасних польських дорогах настигла мене біда. По-перше розірвала старийй патрубок що йде від бачка в загальне коло, вигнало тосол. Залив води(більш нічого не було). ну не біда, знайшов шрот, усе прикупив, антифризу синього, усе поміняв. Відїздив тиждень. Виїхав в дорогу, а після кілометрів 20 температура піднімається вище норми. Ну я під капот, і помітив що в розшир.бачок потрапляє антифриз з повітрям. І одазу думка - прокладка ГБЦ. Сів біля машини, закурив дзигара, та й думаю - а мені ще 500км до України пиляти.
    Підкажіть як бути??? Не хочеться двигун запороти(якщо ще не запоров)...
     
  15. top

    top Active Member

    Авто:
    Vw Golf II 1.3 МН ,2Е3 ,1989.
    Vw e-up 2014 .
    Привіт.
    Прокладка ГБЦ !!!!
    Порада - привідкрий кришку на бачку .
    Доливай воду і слідкуй за рівнем.
    Або заміна прокладки .
    ( я проїжджав на пробитій прокладці приблизно 50 км , потім передих і дальше.Прокладку прийдеться міняти .
     
  16. hobyt15

    hobyt15 Початківець

    Авто:
    Seat Altea, 1,6 MPI
    Рівень антифризу не падає, температури росте трошки вище норми, бульбашки повітря в патрубку і від цього в дорозі аж ноги терпнуть... Може щоб доїхати варто бахнути якоїсь присадки типу Лікві Моллі?? По приїзду на батьківщину всеодно однозначно на ремонт..
     
  17. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Непоможе ніяка присадка. в принципі їхати можна тільки відкрути кришку розширюваного бачка щоб не створювався сильний тиск у водяній системі - бо буде рвати патрубки. Ну і так як невідомо як сильно прорвало прокладку треба дуже пильнувати температуру.... якшо буде в районі 105-107 град то не біда - так можна їхати і 1000 км. Головне щоб на червоне не зайшло тоді стоп поки не вистигне і пильнувати рівень тосолу. Взагалі треба старатись їздити по мінімуму - бо вода попадає у циліндр, змиває масло і як результат зїдаються кільця і стінки циліндра. І ще краще відмахати потрібну кількість на одному режимі без зупинок на охолодження і нагрівання двигуна. Кожна зміна температурного режиму буде збільшувати пробій в прокладці
     
    • Подобається Подобається x 1
  18. hobyt15

    hobyt15 Початківець

    Авто:
    Seat Altea, 1,6 MPI
    Дякую kym, якраз поради такої людини і чекав. Наслуханий про вас, тому вашої поради прислухаюсь!
     
  19. bodya999

    bodya999 Active Member

    Авто:
    AUDI 80(B3) 2.0(½ 3A, ½ AAD) '91
    доброго вечора!
    потрібно поміняти два радіатори (основний і пічки). Якої фірми порадите крім оригіналу ?
     
  20. Rules

    Rules Аксакал

    Авто:
    Passat B4 2.0AGG
    Lanos 1.5
    Forester SH TURBO
    Клубна карта:
    000097
    Hella-Behr або Behr або Hella. Вони йдуть часто в оригіналі. Якщо сильно впирається в гроші, тоді зовнішній - Nissens

    Надіслано від мого MB886, використовуючи Tapatalk
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)